Insanus sum
Hmm,heb er nog nooit van gehoord...
Wat moet het voorstellen?
Don't You stare there, Operate!
Zijn wel te krijgen, vooral DVD spelers, maar die zoek je niet, of is DVD ook goed?
Nee geen DVD, daar zijn er inderdaad genoeg van... Maar cdroms
...
Insanus sum
Een CD-ROM speler zonder laatje, maar met een gleuf waar je hem inschuiftOp zondag 19 november 2000 19:30 schreef seppie het volgende:
Hmm,heb er nog nooit van gehoord...
Verwijderd
Pioneer maakt naast DVD's ook CD ROM's en aangezien hun DVD's vaak slot in waren moet je daar misschien ff kijken. Succes
Ik heb een ouwe slot-in CD-ROM speler van Goldstar (LG Electronics Inc.) model CRD-8241B (24Max), dus ze bestaan wel.
Pioneer heeft ze idd, bij ons op school zitten ze erin
Hier is ook een pioneer 36x slot-in versie aanwezig 
Ik vind het wel mooier dan met zo'n tray, het voelt gewoon steviger aan, en het staat mooier
Ik vind het wel mooier dan met zo'n tray, het voelt gewoon steviger aan, en het staat mooier
Inderdaad...
Heej, waar ken ik dat principe vanmaar met een gleuf waar je hem inschuift
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Gebruik jij die dan nog? In mijn hele leven heb ik maar TWEE van die dingen gezien.Op zondag 19 november 2000 20:20 schreef Cbd het volgende:
ik wil ze niet eens. Zijn wel leuk maar passen geen 8 cm cd's in
Die dingen zijn echt veel kewller als een tray
Ben al ruim een half uur op zoek, heb overal gekeken maar kan niets vinden waar ik 'em kan kopen
Wie weet waar
ga wel ff kijken op de hcc
koop der meteen wel wat meer....
Verwijderd
dit staat bij specificaties:Op zondag 19 november 2000 20:20 schreef Cbd het volgende:
ik wil ze niet eens. Zijn wel leuk maar passen geen 8 cm cd's in
Media Diameter: 120 mm / 80 mm
Ik kan ze ook niet meer vinden, ik denk dat ik er op de HCC ook een paar in ga slaan
(handel !!!).
Maar gelukkig heb ik er al een !!
Maar gelukkig heb ik er al een !!
Inderdaad...
www.eynstein.nlOp zondag 19 november 2000 21:26 schreef Bulldog het volgende:
Ben al ruim een half uur op zoek, heb overal gekeken maar kan niets vinden waar ik 'em kan kopenWie weet waar
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
wat heb je aan zo'n ding? Ik vind het nogal onzin.
ik heb s een compaq presario gehad die het ook had.
was een 24 speed ding die een ()&*&*@)($@#ONGELOOFLIJKE()@#&)@!&# herrie maakte. niet aan te raden dus. maargoed, het was wel een slot-in cd-rom speler
was een 24 speed ding die een ()&*&*@)($@#ONGELOOFLIJKE()@#&)@!&# herrie maakte. niet aan te raden dus. maargoed, het was wel een slot-in cd-rom speler
Euhm nou wat je dus uitsluit met een slotin ipv een tray:wat heb je aan zo'n ding? Ik vind het nogal onzin.
Cola glas op de tray goeien ( 2x gedaan 1 cdrom dood 0
Per ongeluk je tray der afschoppen (stapte uit bed hoogslaper onder bureau kast ) 1 cdrom doos
Je zal toch echt naar een Pioneer CDROM moeten zoeken, die heeft veel van dit soort slot-in modelletjes gemaakt...
LOL!Op zondag 19 november 2000 20:26 schreef B_O_S_S het volgende:
[..]
Heej, waar ken ik dat principe van![]()
![]()
Ik heb dus een aantal dagen geleden een mailtje gestuurd naar Pioneer... en daar kreeg ik deze reactie vandaag op
. Erug jammer maar mischien is er nog een op de HCC te scoren....
Helaas word er dus meegedeeld dat deze cd -spelers niet meer worden gemaaktGeachte heer xxx,
Helaas zullen wij u moeten mededelen dat Pioneer geen cd-rom spelers
in haar assortiment heeft(voorheen wel). Verder heeft Pioneer ook geen overzicht
waar
deze nog te koop is.
Met vriendelijke groet,
PIONEER BENELUX B.V.
Michael Bantes
Klantenservice
Ik heb hier twee Compaq servers staan (Prosignia 200) met slot-in cdrom spelers. Eentje met een Goldstar en eentje met een Sony. Misschien vind je op de HCC nog wel een tweedehandsje ofzo.
Hmmz.. shit kij kdus wel op de hcc 
als ik ze vind neem ik der meteen stuk of 10 mee
als ik ze vind neem ik der meteen stuk of 10 mee
Wie wil er nou nog een slotin CDROM als er al Slotin DVD is?????
Mij niet begrijpen!
You can't have everything. Where would you put it?
Slot-in DVD is hardstikke duur. Slot-in cd romspelertje is waarschijnlijk hardstikke goedkoop. Wel handig die slot-in dingen als de cd romspeler op z'n kant in de kast zitOp dinsdag 21 november 2000 14:30 schreef tweakerbee het volgende:
Wie wil er nou nog een slotin CDROM als er al Slotin DVD is?????Mij niet begrijpen!
Ut heeft z'n nadelen slot in, want op de carriére beurs (Rai), kreeg ik een vierkant cr'tje mee, en die kan je volgen mij niet in een slot-in speler douwenOp dinsdag 21 november 2000 20:51 schreef biobak het volgende:
[..]
Slot-in DVD is hardstikke duur. Slot-in cd romspelertje is waarschijnlijk hardstikke goedkoop. Wel handig die slot-in dingen als de cd romspeler op z'n kant in de kast zit
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1