World Of Warcraft Macro's -- Post en/of vraag hier

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 16.848 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Het leek mij een leuk idee om een specifiek topic te maken voor World Of Warcraft macro's.

De reden waarom ik een apart topic maak is omdat je dan alle leuke macro's die GoT-ers zelf gemaakt/gevonden/aangepast hebben op 1 centrale plek staan en niet wir-war door de grote WoW-topics.

Als je een macro post, laat duidelijk zien hoe
  • Je er aan gekomen bent (bron-vermelding)
  • Of je het zelf gemaakt hebt
  • Of je het aangepast hebt (bron-vermelding + aangeven wat je hebt aangepast zodat men ervan kan leren)
en ook:

• Geef duidelijk aan (mocht dit nodig zijn) voor welke class dit (of wellicht het beste) geschikt is
• Geef aan in welke fase je macroscript zich verkeerd, om (teveel) geklaag :P tegen te gaan. Men weet dan dat er mogelijke fouten zijn
• Probeer suggesties/correcties te aanvaarden, zo ben je sneller klaar en krijg je nog meer mensen tevree over jouw macrootje :)
• Post je macro als volgt voor overzichtelijkheid:
code:
1
[code] code [/code]

→→→→ Voor ideeën over macro's en hoe het moet, kun je hier kijken:

http://forums-en.wow-euro...ce-en&t=5&p=1&tmp=1#post5
http://forums-en.wow-euro...ce-en&t=6&p=1&tmp=1#post6
http://forums-en.wow-euro...ce-en&t=7&p=1&tmp=1#post7
http://www.wowwiki.com/Macros
http://www.wowwiki.com/Most_Used_Macros

Aanvulling:

In feite is alles legaal wat je uit de macro's kan persen om te doen. Blizzard wil graag dat het spel zo makkelijk voor je is zoals jezelf maken kan! Het enige wat, algemeen bekend, niet door de beugel kan is het willens en wetens exploiteren van bugs. Verder mag _alles_ :)

Aanvulling 2:

Post hier ook de macro's die je al in gebruik hebt genomen (+ bronvermelding wanneer mogelijk) en of je ook eventueel aanpassingen hebt gedaan. Probeer dit ook te vermelden zodat medelezers van dit topic er ook wat van kunnen leren of eventueel suggesties kunnen maken! Op deze manier wordt niet alleen jouw kennis vergroot, maar ook die van ons!
Verder is het natuurlijk dan fijn om op deze manier te weten te komen wat zo'n beetje populaire macro's zijn. Hierdoor kom je hopelijk ook uiteindelijk tot de ultieme verzameling macro's! :)

Veel plezier!

[ Voor 67% gewijzigd door SkyStreaker op 14-11-2005 11:59 . Reden: Aanvullingen ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:40
Mag je hier ook vragen stellen over het bouwn van die beestjes? :) ik heb nogal een probleempje namelijk met een macro die ik probeer te bouwen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:01

BitByter

Prutst dit forum

Zou het legaal zijn om scripts te maken die automatisch heroic strikes and overpowers uitdeelt als je aanvalt?

elke keer op dezeldfe knopjes drukken enzo, ik zou het liever scripten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Mwa ik weet niet of het illegaal is. Waar trek je de lijn? Ik probeer bijvoorbeeld om een mcro te maken die standaard wat heal spells over me heen gooit ( of over teammembers ) als ik op een knopje ram maar of dit ook geoorloofd is weet ik niet.

Zijn daar geen richtlijnen voor opgesteld door Blizz?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Ik denk dat het helemaal niet illegaal is, waarom zouden ze anders die functie erin stoppen?

Je gaat me toch ook niet vertellen dat je een koe niet mag melken omdat ie uiers heeft? Clear point..

Ik ben er zelf mee bezig geweest, ik snap er echt werkelijk geen hol van, hoe dat allemaal zit. Ik zit nu op school, een goed moment om dat ff uit te pluizen. Ik ga ff die sites doornemen over macro's, dan zou ik al wijzer moeten worden. Ik krijg nu alleen nog maar voor elkaar hoe ik iets zeg dmv een macro: "/say tekst" dus.

Verder lijkt me dit een goed topic, waar we best het een en ander uit kunnen halen wat handig is.

[ Voor 2% gewijzigd door enira op 28-02-2005 09:17 . Reden: Typo's ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Heel basic zijn die macro's makkelijk. Als je bijvoorbeeld een seal wilt gooien typ je het volgende:

/macro om het macrovenster te openen

je maakt een nieuwe aan ( kies icon etc ) en je opent ook je spellbook. Je klikt met shift ingedrukt op de spell / seal en dan heb je je eerste macro al klaar. Dat is basic stuff maar hoe je echt leuke dingen er mee doet.. dunno

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Meedere skills achter elkaar werkt niet. Hebben ze een beveiliging voor ingebouwd. Omdat dit wel heel erg dicht bij botten komt ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:30
Voor een priest is deze wel handig:

code:
1
2
/script if ((UnitName("target") ~= nil) AND (UnitIsPlayer("target") = 1)) then SendChatMessage("Incoming Flash Heal!", "WHISPER", "COMMON", UnitName("target") ); end 
/cast Flash Heal (Rank 1)

bron: wow-forum

Alleen zou ik er dan nog voor willen zetten dat hij eerst de partymember met de laagste health selecteert. Daarvoor vond ik via google dit:

code:
1
/script if TargetLowestPartyMemberByPercent() < 60 then CastSpellByName("Spell(Rank X)"); end

of deze:
code:
1
/script TargetLowestPartyMemberByHealth(); CastSpellByName("Spell(Rank X)");

Dat maakt dus samen:
code:
1
2
/script if (TargetLowestPartyMemberByPercent() < 60) then SendChatMessage("Incoming Flash Heal!", "WHISPER", "COMMON", UnitName("target") ); end 
/cast Flash Heal (Rank X)

Ik heb deze macro nog niet gecheckt, dat ga ik vanavond doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Jaded op 28-02-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:24
Dus met /cast <spell naam hier (Rank X)> kan je zo'n beetje alle spells casten? Of mis ik nu iets?

Anders zou ik 't als Druid wel handig vinden om buiten; Entangling Roots, Moonfire, Wrath achter elkaar met 1 macro te doen.

En hoe zit 't in dat geval dan met de tijd die spells nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 22-04 16:30
Van wat ik op de wow-fora las, moet je een wachttijd in de macro zetten tussen de spells, gelijk aan de casting time, dus duurt spell1 2 seconden om te casten, moet je na het casten van spell1, 2 seconden wachttijd in je macro zetten, alleen weet ik het script daarvoor niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online
Voor zover ik weet, kan je er dus geen wachttijd tussen zetten. Dit word met zin gedaan om bots tegen te gaan, anders gezegd: automatisering. Blizzard wil wel graag dat je zoveel mogelijk persoonlijk bij het spel betrokken blijft :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:22
deze lijkt mij ook erg handig (bron: http://forums.curse-gaming.com/showthread.php?t=19):

Ok update, deze is voor iedereen behalve rogue (verliest combo punten bij target switch)
Any macro to self bandage me?
code:
1
2
3
/TargetUnit("player")
/script UseContainerItem(Bag#, Item#);
/script TargetLastEnemy();

Voor rogues kan dit gebruikt worden om te bandagen (uit forum zie link onderin)):
So here's my version. It keeps combo points but makes sure the bandage is applied to you and only you by checking whether your target is friendly.

Additionally, it automatically chooses one of two bandages to use based on how much health you have left. The idea here is that sometimes I just want to get back up to near full health immediately so I can jump into the next battle--which isn't worth runecloth--but others I really am on the verge of death and need as much bandaging up as possible.

First off, the usable version (had to put it all on one line and trim whitespace to fit under the 256 char limit):
code:
1
/script local ow = 1; if ((UnitHealthMax("player")/3) > UnitHealth("player")) then ow = ow + 1; end if (UnitCanCooperate("player","target")) then TargetUnit("player"); end UseContainerItem(2, ow); if( SpellIsTargeting()) then TargetUnit("player"); end

(Note: It assumes that the little bandaids are in slot 1 of bag 2 and the big bandaids are in slot 2; you can change this.)

Now, a line-by-line breakdown.

1) Set level of ow to be 1 initially--change this to change what bandage slot:
local ow = 1;
2) If my health is less than 1/3 my max hp, upgrade ow:
if ((UnitHealthMax("player")/3) > UnitHealth("player")) then ow = ow + 1; end
3) If my current target is friendly, target me instead:
if (UnitCanCooperate("player","target")) then TargetUnit("player"); end
4) Use the bandage:
UseContainerItem(2, ow);
5) If the bandage is still waiting for a target, use it on me:
if( SpellIsTargeting()) then TargetUnit("player"); end

In the first line, you could obviously change it to be a different percentage of total health, or use a specific number of HP (e.g., be at least 1200 HP below max to use runecloth). I can see variations of that statement being used in many other things, like automatically choosing from two healing potions or two ranks of a heal spell.

Daarnaast gebruik ik nu zelf de stancesets addon om in mijn stealth 2 dagger te selecteren en uit stealth mace/dagger maar ik ga dit nu vervangen door eigen scripts omdat ik in stealth liever cheap shot, backstab, dan switchen en door op de SS, kindey schot/evis en weer SSen, daarvoor heb ik dus een dagger houden op t moment dat ik uit stealth ga ..

Switch Dagger/Dagger in your hands at the moment to Sword/Mace that is in your inventory, or visa versa at the push of a button. (Also this would work for any combo for duel weilding. ie: Sw/Dg >> Mc/Dg >>> Back or what ever)

There is the two commands:
1. PickupInventoryItem(xx) [Which picks the main hand or off hand slot to place a weapon]
&
2. PickupContainerItem(x, y) [Which picks the weapon to place from your bag]

The locations of the items in the commands (x's):
1. PickupInventoryItem(xx) [The x's are represnted by 16 being the main hand, and 17 being the off hand]

2. PickupContainerItem(x, y) [The x represents the bag number Starting at 0,1,2,3,4 going Right to Left on your screen (Looks like this on screen 4,3,2,1,0 Zero being your bag and 4 being your quiver if you have one). The y represents the location in the bag that Starts from the Top to Bottom of the bag, Left to Right. You can change the locations of the items by putting in different x,y locations.]

The macro:
code:
1
2
3
4
/script PickupInventoryItem(16);
/script PickupContainerItem(0, 1);
/script PickupInventoryItem(17);
/script PickupContainerItem(0, 2);

Ik zou dan dit doen:
Ga naar stealth, pak dagger uit off hand naar main hand, off hand uit inventory en switch:
code:
1
2
3
4
/cast Stealth(Rank x)
/script PickupInventoryItem(16); PickupInventoryItem(17)

doe backstab en ga terug, pak dagger uit off main hand naar off hand, main hand uit inventory
code:
1
2
3
4
/cast Backstab(Rank x)
/script PickupInventoryItem(17); PickupInventoryItem(16)

Ook een erg leuke die ik tegen kwam (maar nog niet geprobeerd) dus met wachttijd:
Rogue macro that automatically applies poisons on your blades and lets you know a minute before they wear off. Replace (Bag,Slot) with the inventory position of the poisons, explanation of the bag numbering available here - http://www.wowwiki.com/Item_equippi...wapping_scripts

16 represents your mainhand and 17 your offhand, therefore the first UseContainerItem is the mainhand poison, and the second is your offhand poison.
code:
1
2
3
4
/script UseContainerItem(Bag,Slot); PickupInventoryItem(16);
UseContainerItem(Bag,Slot);
PickupInventoryItem(17);
/in 1740 /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Poison wearing off in one minute.")

Notification on damage over time spell expiration.
This will save the target's name and let you know when it will expire. Rewrote it in two forms depending on preference.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Warning before spell fades:
**Replace #1 with the spell duration minus the warning time in seconds. Replace #2 with the warning time.

/script T = UnitName("target");
/cast Spell(Rank #);
/in #1 /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Spell will wear off " ..T .." in #2 seconds.")

Warning as spell fades:
**Replace #1 with spell duration in seconds.
/script T = UnitName("target");
/cast Spell(Rank #);
/in #1 /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Spell has worn off " ..T)

Hier is ook erg veel te vinden:
http://forums.worldofwarc...-customization&t=2739&p=3

[ Voor 54% gewijzigd door SiNisTrAD op 01-03-2005 09:21 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online
Hele mooie code Sin :) Waar heb je hem vandaan? :) (bron-vermelding he :P)
Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 08:12:
Mag je hier ook vragen stellen over het bouwn van die beestjes? :) ik heb nogal een probleempje namelijk met een macro die ik probeer te bouwen.
Ja
BitByter schreef op maandag 28 februari 2005 @ 08:34:
Zou het legaal zijn om scripts te maken die automatisch heroic strikes and overpowers uitdeelt als je aanvalt?

elke keer op dezeldfe knopjes drukken enzo, ik zou het liever scripten :)
Ja

Laat ik het zo zeggen mensen. Alles wat je uit het scripten kan persen IS toegestaan door Blizzard. Zolang je maar niet bewust bugs gaat exploiteren, dan ben je wel verkeerd bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Is er niet ergens een guide te vinden met alle code ? of alle /commands die er zijn ?

dan ga ik wel 's ff lekker scripten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:22
BitByter schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:52:
Is er niet ergens een guide te vinden met alle code ? of alle /commands die er zijn ?

Dit is een erg goede site:
http://www.wowwiki.com/Macros met oa: http://www.wowwiki.com/Most_Used_Macros

[ Voor 7% gewijzigd door SiNisTrAD op 28-02-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online
BitByter schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:52:

Ik heb in de startpost links gegeven :)

Ik zet die hieronder hierboven :+ staan d'r ook even bij :)

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 28-02-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Volgens mij is toch niet alles geoorloofd. Ik weet zo niet welke het was maar er was een macro / gui uitbreiding die door blizz is verboden. Volgens mij was dat die ervoor zorgde dat een horde met een alliance kon praten ofzo.

maar goed mijn probleem :). Ik ben al een tijdje bezig met een macro die mij helpt tijdens het gevecht met anderen. Als ik bijvoorbeeld tegen een npc vecht en ik ben op het punt dat ik mezelf moet healen doe ik meestal een schildje aan ( weet zo niet welke naam die heeft ) en vervolgens geef ik mij een heal. Echter als ik dit ga scripten dan loop ik tegen het probleem aan dat als ik mijn schield aanzet ik een pauze heb voordat ik weer een nieuwe spell kan casten. Hoe los ik dat macro technisch op?

En dan nog iets. hoe kan ik er voor zorgen dat die heal spel standaard mijzelf kiest zonder dat iik daarvoor een target voor moet aanklikken ( mezelf dus :P )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ik vind die macro's maar lame....

Anders maakt iemand er 1tje waarbij je helemaal niet meer hoeft te spelen, maar die macro dat voor je doet ? :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online
On_E schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:25:
Ik vind die macro's maar lame....

Anders maakt iemand er 1tje waarbij je helemaal niet meer hoeft te spelen, maar die macro dat voor je doet ? :+
Dat is jouw mening natuurlijk die we zullen respecteren.

En het laatste wat jij zegt is gelukkig onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
hmmm erg handig dit topic, het normale topic van WoW is redelijk onoverzichtelijk en lijkt erg veel op slowchat (hoewel, zo slow is het eigenlijk niet). Overigens zijn macro's absoluut niet illegaal, net zoals het aanpassen van je UI. Je maakt het jezelf wel gemakkelijker, en ik ben er blij om dat het kan, want met de orginele UI is het spel voor mij nu inmiddels echt onspeelbaar :).

Verder heb ik zelf nog geen ervaring met macro's, weten jullie toevallig of er handige macro's zijn voor een hunter. Met name de aggro overnemen of juist afstaan van of aan mijn pet lijkt me handig om dat te automatiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:36:
Volgens mij is toch niet alles geoorloofd. Ik weet zo niet welke het was maar er was een macro / gui uitbreiding die door blizz is verboden. Volgens mij was dat die ervoor zorgde dat een horde met een alliance kon praten ofzo.
Ik gebruik cosmos

ik neem aan dat dat legaal is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Als cosmos zo'n vertaal module erin heeft gebakken dan is dat deel van cosmos illegaal. >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:00
Ik ben dus een Night Elf Hunter en ik heb dus een Gun (met kogels) en een Bow (met pijlen). Ik ben al een tijdje op zoek naar een macro die voor mij het volgende doet :

Wanneer bow equiped : Zakje met gun ammo plaatsen, ammo er in, gun op juiste positie en ammo op juiste positie
Wanneer gun equiped : Quiver voor pijlen plaatsen, pijlen er in, bow op juiste positie en ammo op juiste positie.

Ik snap alleen niets van die macro taal, nouja, ben te lui om er in te duiken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
sorted.bits schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:25:
Ik ben dus een Night Elf Hunter en ik heb dus een Gun (met kogels) en een Bow (met pijlen). Ik ben al een tijdje op zoek naar een macro die voor mij het volgende doet :

Wanneer bow equiped : Zakje met gun ammo plaatsen, ammo er in, gun op juiste positie en ammo op juiste positie
Wanneer gun equiped : Quiver voor pijlen plaatsen, pijlen er in, bow op juiste positie en ammo op juiste positie.

Ik snap alleen niets van die macro taal, nouja, ben te lui om er in te duiken denk ik...
same here :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ik wil iets heel onbenulligs, maar heb het nog niet kunnen vinden in de verschillende fora.

Het gaat om het volgende:
Ik wil graag dat om een bepaalde tijd, zeg 2 minuten, het volgende comando wordt uitgevoerd:
/spit

Is het mogelijk om de macro zichzelf te laten herhalen, of is het mogelijk dat de macro vanzelf start als er een mob is gedood (of als het gevecht is afgelopen).

Elke reactie wordt gewaardeerd want zo goed ben ik niet in scripten :|.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dat is niet mogelijk om dat je geen timer kan inbouwen. Zoiezo zit er geen task scheduler in of zo scripts zal je nog steeds zelf moeten aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ik gebruik geen marco's
ook geen cosmos, wel CTmod + monkeyquest + bagstatusmeter! ...

wil het niet te druk maken en niet alles te "custome"

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

Ik probeer een macro te maken die voor een dual wielding warrior wisselt naar een 1h wapen, overpower doet en terug wisselt naar 2 wapens voor dual wield.

code:
1
/script local chi,pii,pci=CursorHasItem,PickupInventoryItem,PickupContainerItem; pii(17); pci(4,4); pci(4,3); pii(16); CastSpellByName("OverPower(Rank 1)"); pii(16); pci(4,3); pci(4,4); pii(17);

Weapon swichen doet ie, overpower doet ie, maar terugswichen niet.

Heeft blizzard de macros zo gemaakt dat na een spellcast er helemaal nix meer kan gebeuren?

Kan ik een spel ook op een andere manier casten, ik zie iets van UseAction() maar dat doet dus niet veel, als ik UseAction(1) doe is dat een standaard attack, de rest schijnt nix te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online
*kick*

Ik wou graag eens weten of ik ook een script/macro kan maken die er voor zorgt dat ik in een druk gevecht de mob aanval ipv. maar hopen dat ik goed druk. Of heeft iemand al zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online
tranztaz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:20:
*kick*

Ik wou graag eens weten of ik ook een script/macro kan maken die er voor zorgt dat ik in een druk gevecht de mob aanval ipv. maar hopen dat ik goed druk. Of heeft iemand al zoiets?
*kick*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Tab? :P Die selecteerd automatisch je enemy :) zolang je 'attack' maar actief staat komt het goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

in instances maak ik altijd een macro zo van: /assist Piet
maar dan ipv piet iemand uit je party :) als iedereen die macro heeft dan vallen jullie allemaal dezelfde mob aan :) echt heel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:01
code:
1
/script PickupContainerItem(4, 1); PickupInventoryItem(17);

Ik ben niet echt handig in die scipts.

Ik heb dual wielded, maar m'n one hand wapen is sterker als m'n main hand wapen.

Ik wil dus wisselen met een schild, defencive stand. en main hand wapen wisselen met m'n one hand.

Dit simple scriptje van hierboven zorgt er voor dat ik m'n schilt krijg maar verder nog niks.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 22:17

mbooij

De Mosselman

Welk script is leuk voor een lvl 20 mage? Iets van fireball plus instant strike in een actie?

[ Voor 69% gewijzigd door mbooij op 27-04-2005 11:38 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-04 15:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:41:
Als cosmos zo'n vertaal module erin heeft gebakken dan is dat deel van cosmos illegaal. >:)
Vertaal module is een groot woord voor een 1337 speak convertertje voor je emote commando, en daarnaast, is met een van de laatste patches van WoW het hele 1337 speak gebeuren eruit gesloopt dus dat werkt lekker niet meer.

En ik heb zelf ook eens een poos gekeken naar het vertalen van [Orcish] <-> [Common] en ik kan je vertellen dat het onmogelijk is om te doen. De manier waarop getypte tekst word omgezet naar de rommel die de andere faction op zijn scherm krijgt zit zo in mekaar dat het niet mogelijk is om dit terug te zetten naar iets begrijpbaars :)
Dus whoever claims dat ze een vertaal module hebben, lult lekker uit zijn nek, wat dus gisteravond het geval was bij een lvl 8 gnoompje die dacht ff te kunnen pimpen :P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:00
Die vertaal module die was er wel, echter (zoals je ook op de WoW website kon lezen) wordt dit gezien als cheaten en bij gebruik (en gepakt worden natuurlijk) wordt je account gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:01
Goed, nog een vraagje, ook al is er op de eerste niet gereageerd.

Ik wil

shield pakken,
shield bash
m'n off hand wapen terug. Ik ben dus een warrior dual wield.

Maar shield bash is gewoon makkelijk :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:13
Ik heb even een vraagje

Ik heb eeen rogue en dan wil ik met een macro maken, dat als ik stealth cast dat ik dan weaponswap (dat is die addon)

Dat doe ik dan als volgt

/cast Stealth(Rank 4)
/script WeaponSwap("Krol Blade","Bonescraper","Bonescraper","");

Als ik dus dan in stealth ga swap ik.

Het probleem is, als ik dan weer UIT stealth wil, doet hij dat niet, maar hij swapped wel.
Wat dus betekent dat /cast Stealth(Rank 4) niet werkt.

Mijn vraag is dus, hoe kom met een command uit Stealth(Rank x) (in dezelfde macro)

[ Voor 8% gewijzigd door -Miura- op 12-05-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

kevinp schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:23:
Goed, nog een vraagje, ook al is er op de eerste niet gereageerd.

Ik wil

shield pakken,
shield bash
m'n off hand wapen terug. Ik ben dus een warrior dual wield.

Maar shield bash is gewoon makkelijk :P
dat kan niet. anders kan je net zo goed bot downloaden..

ik zou ook wel willen wapenswitchen, backstab, en weer terug, maar moet ook op meer dan 1 knop drukken op dat te laten werken. je zou wapenswitch mod kunnen nemen, en dan set switchen met je shield. dan bash drukken, en dan weer terug switchen, 3 keer op knopje drukken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Kan iemand mij hiermee helpen?

Volgende scenario:
Normal:
Illusionary Rod (2H)
Alternative
Mainhand: Sword of Serenity
Offhand: Skull of impending doom (USE: +60 walkspeed)

Probleem 1: het ene neemt 2 slots in, het andere maar 1 slot, dus hoe zorg je ervoor dat er niet per ongeluk een item op de (tijdelijk lege) plek van het 2e item komt?
Probleem 2: hoe programeer je dat hij switch naar alternative setup en ook meteen use doet?

Ik zou zoiets denken, maar hier zou nog wat aan getuned moeten worden.
code:
1
2
3
4
5
/script PickUpInventoryItem(16);
/script PickUpContainerItem(0,1);
/script PickUpInventoryItem(17); (kan dit omdat daar niks equiped is of hoe doe je dat anders?)
/script PickUpContainerItem(0,2);
/script UseInventoryItem(17)

Hier zou aan veranderd moeten worden dat het ook weer kan terugswitchen (maar dan dus 17 vrij moet laten wegens 2-hander) en dat hij alleen 17 moet gebruiken áls die equiped staat, zoiets als IF(17<>null,useinventoryitem(17),)

[ Voor 39% gewijzigd door zion op 12-05-2005 17:59 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 17-04 12:08
Ik ben enigsinds in de war, PickupInventoryItem(n) gaat dus om wat je EQUIPPED heb? en PickupContainerItem(n,m) gaat over wat er in je bags zit?
Probeer een scriptje te schrijven die mijn standaard combat uitrusting omwisselt met mijn casual off duty outfit.
De Head, Shoulder, Back, Chest, Shirt, Wrists, Hands, Waist, Legs, Feet en Mainhand moeten unequipped worden en een in mijn bags aanwezige Chest, Legs en Head moeten equipped worden.
Moet dit persé item per item en dan 2 regels per item? Dat gaat erg lastig worden met 255 tekens per macro.
Hoe kan ik zoiets simpels goed uitwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Dit is niet het WoW, maar het WoW macro topic.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-05-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
na dit filmpje te hebben gezien deze macro gemaakt:

code:
1
2
/y Leeeeeeeeeerooooooooooooooy Jeeeeeeeeeeeenkiiiins!
/Cast Charge(Rank3)

hij is alleen nogal vervelend voor anderen hehe :D
Woutev schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:04:
Ik heb even een vraagje

Ik heb eeen rogue en dan wil ik met een macro maken, dat als ik stealth cast dat ik dan weaponswap (dat is die addon)

Dat doe ik dan als volgt

/cast Stealth(Rank 4)
/script WeaponSwap("Krol Blade","Bonescraper","Bonescraper","");

Als ik dus dan in stealth ga swap ik.

Het probleem is, als ik dan weer UIT stealth wil, doet hij dat niet, maar hij swapped wel.
Wat dus betekent dat /cast Stealth(Rank 4) niet werkt.

Mijn vraag is dus, hoe kom met een command uit Stealth(Rank x) (in dezelfde macro)
Waarom gebruik je niet meteen StanceSets erbij?
Met deze add-on kan je per 'stance' aangeven welke wapens (en evt schild) je wilt gebruiken, en doet dit automatisch wanneer je die stance ingaat. En het werkt ook met stealth :)

[ Voor 65% gewijzigd door bcd87 op 13-05-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

zion schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:49:

..

Probleem 1: het ene neemt 2 slots in, het andere maar 1 slot, dus hoe zorg je ervoor dat er niet per ongeluk een item op de (tijdelijk lege) plek van het 2e item komt?
Probleem 2: hoe programeer je dat hij switch naar alternative setup en ook meteen use doet?

...
Heb dit zelf anders gedaan. Ik heb in de onderste actionbar een 'linkje' mn 2h sword, één naar mn 1h sword en één naar mn shield. Shield en 1h weapon komen als je daar op klikt altijd op de goede plek, en 2 h weapon kan niet fout. Nadeel is dat als ik mn shiel wil gebruiken 2 keer moet klikken. Nou komt het niet vaak voor, gebruik meestal langere tijd achter elkaar het zelfde wapen.

Ik ben wel benieuwd of ik in een macro ook een plekje op de action bar kan aanwijzen. Ik vind het namelijk maar mega irritant om je wapens op een vaste plek in de inventory te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 76438 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:49:
[...]

Heb dit zelf anders gedaan. Ik heb in de onderste actionbar een 'linkje' mn 2h sword, één naar mn 1h sword en één naar mn shield. Shield en 1h weapon komen als je daar op klikt altijd op de goede plek, en 2 h weapon kan niet fout. Nadeel is dat als ik mn shiel wil gebruiken 2 keer moet klikken. Nou komt het niet vaak voor, gebruik meestal langere tijd achter elkaar het zelfde wapen.

Ik ben wel benieuwd of ik in een macro ook een plekje op de action bar kan aanwijzen. Ik vind het namelijk maar mega irritant om je wapens op een vaste plek in de inventory te houden.
Ik gebruik deze addon - WeaponQuickSwap - en dat werkt prima en je kan je items overal in je inventory zetten. En je kan hiermee 1h + shield met 1 klik wisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

In één woord: Sweet!

Alles wat ik tegen was gekomen had een vaste plek in de inv nodig. Nja, misschien ook beter zoeken volgende keer. O-)

Jammer dat het grote WoW topic dicht is. Wel begrijpelijk, het was ook niet leuk meer om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:59
Macro's enzo kan ik allemaal maken en ook keybinden, maar als ik dan bijvoorbeeld stealth aan mijn e knop wil binden lukt me dat niet.

Is de enige manier om hem op me balk te plaatsen of kan ik hem ook op een andere manier nog keybinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Stealth is gewoon special action key 1, dus als je daar een key aanhangt ben je klaar. Geen mod of niks voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:59
Muppet schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:36:
Stealth is gewoon special action key 1, dus als je daar een key aanhangt ben je klaar. Geen mod of niks voor nodig.
ja, kwam er al achter ;)

Ik wil alleen 1 balkje in mijn ui. Op dat balke staat boven aan je scherm. Hoeveel gold je hebt. Aantal kills aan linker kant. En hoeveel plek je nog hebt in je bag.

Hoe heet die addon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
PacinoAllstars schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:12:
[...]

ja, kwam er al achter ;)

Ik wil alleen 1 balkje in mijn ui. Op dat balke staat boven aan je scherm. Hoeveel gold je hebt. Aantal kills aan linker kant. En hoeveel plek je nog hebt in je bag.

Hoe heet die addon?
TitanBar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 17-04 12:08
CU2morO schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:14:
Ik ben enigsinds in de war, PickupInventoryItem(n) gaat dus om wat je EQUIPPED heb? en PickupContainerItem(n,m) gaat over wat er in je bags zit?
Probeer een scriptje te schrijven die mijn standaard combat uitrusting omwisselt met mijn casual off duty outfit.
De Head, Shoulder, Back, Chest, Shirt, Wrists, Hands, Waist, Legs, Feet en Mainhand moeten unequipped worden en een in mijn bags aanwezige Chest, Legs en Head moeten equipped worden.
Moet dit persé item per item en dan 2 regels per item? Dat gaat erg lastig worden met 255 tekens per macro.
Hoe kan ik zoiets simpels goed uitwerken?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:20

quexy

/quit

Ik ben een rogue en wil daarom een macro maken met weaponswitch. Op de eerste pagina van dit topic stond wel een voorbeeld, maar ik wil m iets verder uitbreiden.

Wat er moet gebeuren: in mijn mainhand heb ik een one-handed sword en in mijn offhand een dagger. Mijn macro moet offhand met mainhand switchen. Vervolgens een backstab uitvoeren en daarna weer terugswitchen. Ik heb daarvoor deze code gebruikt:

code:
1
2
3
4
5
/cast Backstab(Rank 5);

Echter werkt dit niet.. ik krijg de melding dat ik een dagger ge-equiped moet hebben. (In andere woorden de eerste weaponswitch werkt niet). Doe ik iets fout?

edit:
De tweede weaponswitch werkt echter wel!

[ Voor 4% gewijzigd door quexy op 17-05-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
quexy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:15:
code:
1
2
3
4
5
/cast Backstab(Rank 5);

Echter werkt dit niet.. ik krijg de melding dat ik een dagger ge-equiped moet hebben. (In andere woorden de eerste weaponswitch werkt niet). Doe ik iets fout?

edit:
De tweede weaponswitch werkt echter wel!
Hoe bedoel je? uiteindelijk houdt je dus wel je dagger vast? want anders doet die 2e het natuurlijk ook niet, aangezien hij die eerste keer niet switched, switched hij dus ook niet back (omdat alles nog op dezelfde plaats stond, tenzij je dus uiteindelijk wel je dagger vasthoudt in je mainhand)

Weet je zeker dat je one-handed sword niet main-hand only is?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:20

quexy

/quit

zion schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:26:
Hoe bedoel je? uiteindelijk houdt je dus wel je dagger vast? want anders doet die 2e het natuurlijk ook niet, aangezien hij die eerste keer niet switched, switched hij dus ook niet back (omdat alles nog op dezelfde plaats stond, tenzij je dus uiteindelijk wel je dagger vasthoudt in je mainhand)

Weet je zeker dat je one-handed sword niet main-hand only is?
Ik heb even verder gezocht op de WoW forums. Daar staat dat het alleen mogelijk is om 1x een weaponswitch uit te voeren in een macro. Je kan dus:

code:
1
2
3
/cast Backstab(Rank x);

of
code:
1
2
3
/cast Backstab(Rank x);

maar niet:
code:
1
2
3
4
5
/cast Backstab(Rank x);

[ Voor 1% gewijzigd door quexy op 18-05-2005 19:02 . Reden: Paar enters weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:36
Even een vraagje er tussen door.

Iedereen kent hier denk ik wel de ct_raid assist mod, het probleem is dat je het alleen in raids kan gebruiken. Weet iemand een manier om het ook in parties te gebruiken.
De mod is namelijk super handig voor support classes. Wat de mod doet word hier uitgelegd.

p.s. Het is eigenlijk geen macro :X

[ Voor 6% gewijzigd door Eikeltje op 07-06-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 20-04 16:29

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik heb deze

De Macro MOET ervoor zorgen dat ik tijdens een gevecht mezelf heal en meteen weer in de aanval gaat.

code:
1
2
3
/target player
/cast Holy Light(rank 5)

Maar hij doet dus wel healen maar blijft daarna stilstaan.
Het gekke is dat het wel werkt bij een guildmember van me, ook een pala.

Wat doe ik fout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Solid Seal schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:54:
Ik heb deze

De Macro MOET ervoor zorgen dat ik tijdens een gevecht mezelf heal en meteen weer in de aanval gaat.

code:
1
2
3
/target player
/cast Holy Light(rank 5)

Maar hij doet dus wel healen maar blijft daarna stilstaan.
Het gekke is dat het wel werkt bij een guildmember van me, ook een pala.

Wat doe ik fout :D
Holy light heeft casting time, geen instant...
edit:
Hrm, nee, dat moet niet het probleem zijn aangezien het bij die ander wel werkt.

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 01-07-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Wil me helaas niet lukken, zit me nu al een uur te irriteren als het niet langer is.
Diverse sites al bekeken met info, maar nog kom ik er niet uit.

Reden waarom ik dus een hekel heb aan programmeren.

Probeer heel simpel een macro te maken met een emote, echter, targetting wil niet lukken.

Ik heb het volgende, wat overigens niet werkt.

code:
1
2
/script T = Unitname("target")
/me at %T

Uitkomst:
pipo at swine

Dit komt deels overeen met wat ik wil, alleen, ik wil een emote.

Wanneer ik het volgende gebruik, werkt het helemaal niet.

code:
1
2
/script T = Unitname("target")
/wave %T

Uitkomst:
pipo waves.

Het gaat hier dus om de emotes, met de muis of toetsenbord selecteren van een target en middels een icoon de emote op te starten voor deze target.
Wie heeft het verlossende antwoord voor mij, alvorens ik mijn geduld verlies en de hoop opgeef.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben eruit, kan beter het volgende gebruiken:

code:
1
/me is a dumbass

Het enige wat ik had moeten doen is het maken van een macro button met de volgende tekst:

code:
1
/wave

Dank allen.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 87300 op 04-07-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154485

Heey ff iets heel anders;

Ik heb Wow pas net en ik heb gelijk al dom gedaan;
ik ben als night elf(hunter) begonnen en ik ben van het land afgevallen en in de zee terecht gekome
is er een macro(of iets anders) waardoor ik deruit kan(of terug teleporteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:12

Flapmo

and back is gigi!

wat denk je zelf?

Zou die m,acro dan ook niet altijd werken? Lekker door het land warpen. Wat jij moet doen is even zoeken op google naar GM ticket ;).

Maar meestal als je zo'n val maakt ben je toch dood? ff res @ spirit healer.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Flapmo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:24:
wat denk je zelf?

Zou die m,acro dan ook niet altijd werken? Lekker door het land warpen. Wat jij moet doen is even zoeken op google naar GM ticket ;).

of gewoon natuurlijk even je Hearthstone gebruiken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 15:31

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Heb van het weekend ook een leuke duel macro gebouwd :D

/point
/yell I challenge you to Mortal Kombat !!!!!
/duel

:P

He who controls the Spice, controls the Universe.

Flapmo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:24:
wat denk je zelf?

Nee, zo bedoel ik het niet
bij PristonTale had ik zoiets ook en toen moest je /return ofzo typen

Nee dat gaat nie ik ben als geest daar dus ik loop over het water

trouwens wat is GM ticket(sorry dat ik zoveel post maar ondertussen kan ik niet spelen)

Anoniem: 6104

Hmmm... Deze topic lezende komt het er opneer dat er dus niet heel veel nuttigs te melden valt over macro's. Ik dacht een paar ideeen op te doen voor mij als warlock, maar behalve wat rogue dingen is er al een macro om /wave te doen :P

Mijn eigenlijke vraag is eigenlijk of er voor een warlock nog handige dingen zijn die je MOET weten?

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben een macro'tje aan het schrijven wanneer ik Divine Intervention cast op een andere speler.
Nu wil ik graag controleren of die speler nog leeft voordat ik in /p of /raid vertel dat iedereen dood moet zijn in 30 seconden. Is daar een / controle functie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Laatst online: 13:04
Tranzity schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:56:
Ik ben een macro'tje aan het schrijven wanneer ik Divine Intervention cast op een andere speler.
Nu wil ik graag controleren of die speler nog leeft voordat ik in /p of /raid vertel dat iedereen dood moet zijn in 30 seconden. Is daar een / controle functie voor?
Gewoon CTRA installeren en in de gaten houden op wie je cast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online
Beste WoW-fans,

Ik breng dit topic weer even onder jullie aandacht. Als jullie aan het scripten zijn of leuke macro-ideeën hebben, post ze hier. Vraag ook hier.

Een wellicht wat interresante aanvulling op dit topic zou kunnen zijn dat je ook je bestaande macro's post die je gebruikt en ergens anders vandaan hebt gehaald (als het even kan, ook de bron vermelden) en wat je eventueel hebt gedaan om het in jouw inzicht te verbeteren of iets dergelijks.

Ik hoop op een opleving van dit topic! :)
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:13:
Hmmm... Deze topic lezende komt het er opneer dat er dus niet heel veel nuttigs te melden valt over macro's.
Ik weet het, daarom ook deze ietwat krampachtige poging om het toch wat succesvoller te laten worden. Alleen ben ik bang dat de mods an sich al zo goed zijn e.d. dat macro's vrijwel niet meer nodig zijn... :/ lol

[ Voor 32% gewijzigd door SkyStreaker op 14-11-2005 12:01 ]

Anoniem: 86703

Toch maar weer even een schopje ;p

Ik heb zelf een klein macrotje gebrouwen dat bijna doet wat ik wil, het is een scriptje wat snel het healthpercentage van een mob/boss in de raid chat gooit.

De output is: Magmadar, Health @ 63%

Op zich werkt dat goed, maar ik wou ook het volgende.
Onthouden welke raid member ik had als target (ben priest) dan macro spammen en m'n oude target weer terug.
Dit lukt nog niet helemaal, ben in de weer geweest met verschillende target functies maar het wil niet lukken, iemand enig idee wat ik fout doe?
code:
1
2
3
4
/script z = CurrentTarget();
/script TargetNearestEnemy();
/script a = UnitName("target"); b = ", health @ "; c = UnitHealth("target"); d = "%"; SendChatMessage(""..a..b..c..d, "RAID");
/script TargetUnit(z); end

• MrVegeta
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey jongens, ik heb op mijn priest 2 wapens namelijk mijn benediction en de soulkeeper. De bennie is voor het begin van het gevecht en de + healing en de soulkeeper voor het regennen (meer spir) maar zoals jullie misschien weten werkt spir pas 5 sec na het begin van je spell.

Mijn vraag, is het mogelijk om een macro te maken die 5 sec na het drukken van een cast/button de soulkeeper equiped en als ik weer een spell/button in druk mijn benediction weer terug equiped?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:40:
Hey jongens, ik heb op mijn priest 2 wapens namelijk mijn benediction en de soulkeeper. De bennie is voor het begin van het gevecht en de + healing en de soulkeeper voor het regennen (meer spir) maar zoals jullie misschien weten werkt spir pas 5 sec na het begin van je spell.

Mijn vraag, is het mogelijk om een macro te maken die 5 sec na het drukken van een cast/button de soulkeeper equiped en als ik weer een spell/button in druk mijn benediction weer terug equiped?
ja maar dan heb je vertraging van ik dacht 1 sec. Dus dan is de MT al dood :).

greepje uit de macro's voor me DPS warrior:

code:
1
script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Berserker Rage()"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

berserker rage a;s stand goed is, anders change stand (2x drukken = berserker rage dus altijd ongeacht je stand)

code:
1
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Charge(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

Charge als stand goed is, anders switch stand (en dan nog is drukken is dus charge)

code:
1
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Disarm()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

idem voor disarm

code:
1
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Intercept(Rank 3)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

intercept

code:
1
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

overpower

code:
1
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Whirlwind()"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

Whirlwind

code:
1
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Taunt()"); else CastSpellByName("Taunt()"); end;

taunt

code:
1
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Pummel(Rank 1)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

pummel

maar de basis is allemaal hetzelfde. Vrij simpele macro dus.

[ Voor 59% gewijzigd door Flapmo op 15-12-2005 23:46 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik snap je niet helemaal, hoezo zou de MT dood zijn?

Ik heb vaak genoeg dat 10 sec niet sta te casten omdat er 4 andere priest met 4000 mana zijn en ik 2000. Wat is die 1 sec vertraging?

Ik bedoel het zo.

Flash heal
Flash heal
Flash heal
Flash heal
Flash heal
Ik ga oom!!
Flash heal
Flash heal
2 sec na cast
3 sec na cast
4 sec na cast
Equip soulkeeper.
Gains 100 mana
Gains 100 mana
Gains 100 mana
Gains 100 mana
Gains 100 mana
Gains 100 mana
Heb weer 4000 mana ga weer heale!
Equip Benedecion

Op die manier.

//edit

Mits! Mocht je het nog niet weten, alucardu hier ;).

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2005 23:49 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:08
Anoniem: 86703 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:00:
Toch maar weer even een schopje ;p

Ik heb zelf een klein macrotje gebrouwen dat bijna doet wat ik wil, het is een scriptje wat snel het healthpercentage van een mob/boss in de raid chat gooit.

De output is: Magmadar, Health @ 63%

Op zich werkt dat goed, maar ik wou ook het volgende.
Onthouden welke raid member ik had als target (ben priest) dan macro spammen en m'n oude target weer terug.
Dit lukt nog niet helemaal, ben in de weer geweest met verschillende target functies maar het wil niet lukken, iemand enig idee wat ik fout doe?
code:
1
2
3
4
/script z = CurrentTarget();
/script TargetNearestEnemy();
/script a = UnitName("target"); b = ", health @ "; c = UnitHealth("target"); d = "%"; SendChatMessage(""..a..b..c..d, "RAID");
/script TargetUnit(z); end
code:
1
/script a=UnitName("target");TargetNearestEnemy();SendChatMessage(UnitName("target")..", health @ "..UnitHealth("target").."%","RAID");TargetByName(a);

Lukt mischien ook wel met TargetLastTarget(), maar ben niet zeker van de werking ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 15:31

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:40:

offtopic:
Ik heb zelf maar 1 wapen combo. Heaven's Light gecombineerd met een Arcane Star. Samen met mijn gear recharge ik ruim 100 mana per seconde. 8)

Die +healing heeft haast uitsluitend invloed op greater heals, en niet op flashheals. Imho, een waste om die te equippen. Ik gebruik eigenlijk uitsluitend renews en flash heals. Greater heals maar 1 of 2 keer in een UBRS run.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

...
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
Die heavens light, wat moet je er mee als priest?! Die arcane starr is nog wel aardig.. hoe kun je regennen met die items? niet, ik weet niet wat voor gear je hebt maar dat maakt ook niet uit voor mij.

Ik loop al een poosje mee in mc etc dus ik weet ook wel dat flash heal niet optimaal gebruik maakt van + healing maar alle beetjes helpen he. Bij een 3 sec cast krijg je alle + healing bij een 1.5 sec cast de helft. Maar daar gaat dit ook helemaal niet om een staf met 46 spirit regent echt wel veel per tick (2 sec) iig veel meer dan een staff me 12 spir (de bennie). Maar deze discussie kunnen we hier niet voeren.

Dus laten we maar weer ontopic gaan en hopen dat iemand weet hoe ik die macro kan maken.
Zelf zat ik ook te denken aan gewoon een butten maken met de macro /spir dat hij die staff equiped en als ik dan op een andere macro /cast button druk dat die mijn bennie equiped.

//edit, je moet echt je gear laten zien, 100 mana per sec is wel erg nice :+

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 16-12-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Purechaos schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:53:
[...]

code:
1
/script a=UnitName("target");TargetNearestEnemy();SendChatMessage(UnitName("target")..", health @ "..UnitHealth("target").."%","RAID");TargetByName(a);

Lukt mischien ook wel met TargetLastTarget(), maar ben niet zeker van de werking ervan.
Werkt perfect :)
Heb zelf dichtbij gezeten, maar was het net niet ;p En dit is nog netter ingekort ook!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Beste mensen,

een vriend en ik zijn bezig met een addon om in een soort van guild frame de namen van een chatvenster te laten zien ( chatinfo zeg maar). Alles werkt behalve dat laatste. Dus we hebben een frame, je kan het sluiten en openen en weet ik het allemaal maar nu dient deze addon bij het openen van het frame de /chatinfo command uit te voeren.

Weet iemand misschien hoe dat dit moet omdat we er maar niet uit komen en het ons toch zo simpel leek ( we zijn nameljk erg verbaast over de simpelheid van het proggen in WOW )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 17:31
Ik zou ook graag zon macro willen hebben die om switch naar mijn Regen Staff :)
Dancing silver is wel een mooie staff met +20 spirit erop.
Het is alleen zo irritant om ze telkens vanzelf om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
weapon switchers zijn er zat check www.curse-gaming.com voor wat van die krengen. Iemand nog een oplossing voor het bovenstaande probleem?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer een, eigelijk simpel, macro scriptje te maken, maar ik kom niet echt uit het volgende:

Wat de bedoeling is, middels 1 knop moet Ghost wolf gecast worden, 1 sec cast tijd gewacht worden en vervolgens dient autorun aangezet te worden.
Alles lukt tot aan het aanzetten van autorun, ik kan hier nergens de macro code van vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:36

DinX

Motormuis

Er is geen pause functie in WoW. Je kan niet zeggen, wacht x tijd. Dit om bot-macro's te voorkomen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 01:29

Brazza

Byte me!

Hier een priest macro die kijkt of Renew al gecast is, zoniet dan renew casten

code:
1
/script fred = 0 for i=1,16 do if UnitBuff("target", i) then if string.find(UnitBuff("target", i), "Renew") then fred = 1 end end end if fred == 0 then CastSpellByName("Renew") end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, bah :P

Dan houdt t op, bedankt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Voor alle wapen switch problemen gebruik gwoon de addon Stancesets. Ik gebruik hem als rogue ook zodat ik kan ambushenmet dagger, en uit stealth met 2 zwaarden vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Is het mogelijk om een speler in mn party te selecteren die het dichtst bij me staat vervolgens assist "playername" en dan een cast fireball of andere spell erop??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

ik heb een vaag probleem met mijn macros dat als ik /cast "spell hier" dan geeft hij aan CastSpellByName is a nil value 8)7'

dat is elke keer en word een beetje vervelend want nu kan ik gewoon geen macros gebruiken. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-04 14:24
Dit is een mooi script voor healers met Nature's Swifness

code:
1
2
3
4
/target <player name>
/cast Nature's Swiftness
/script SpellStopCasting();
/cast Healing Wave(Rank 9)

/target <player name>
Kan je gebruiken om een snelle heal op je zelf te casten

/cast Nature's Swiftness
Nature's Swiftness casten

Niet complete duidelijk.
Wachten op de cooldown of de cooldown instant stoppen

/cast Healing Wave(Rank 9)
Hier kan je je beste heal in zetten.

Of maak van de Healing een andere bv een dmg spel
B.v. voor shamans chain lightning

Bron: Geen idee. volgens mijn is deze zo ook af te plukken van wowwiki

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
die /script SpellStopCasting(); wil bij mij niet werken, ik heb nu:

/target dosed
/cast power word: shield
/cast mind blast

/edit/

nvm, na zorgvuldig te hebben gelezen gezien dat je dus geen 2 casts erin kan hebben :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Dosed op 08-07-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 12:04
Ik zoek een macro die Dismount en stealth doet .. Heb me suf zitten zoeken , maar het enige wat ik tegen kwam waren op zich staande macro's van mount/dismount en hetzelfde voor stealth .
Kan iemand mij hierbij helpe aangezien dit mijn eerste macro moet gaan worden :Y)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02
rhermans schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:40:
Ik zoek een macro die Dismount en stealth doet .. Heb me suf zitten zoeken , maar het enige wat ik tegen kwam waren op zich staande macro's van mount/dismount en hetzelfde voor stealth .
Kan iemand mij hierbij helpe aangezien dit mijn eerste macro moet gaan worden :Y)
kanniet meer sinds de nieuwe patch, zijn 2 aparte acties, voor automatisch dismounten zie Ezdismount-addon.

Van de week dus mn AQ bug gewonnen :D hier een script voor aq/normal mount:
code:
1
/script local mountbag,mountslot=4,1; local bugbag,bugslot=4,2; local z=GetRealZoneText(); if z=="Ahn'Qiraj" then UseContainerItem(bugbag,bugslot) else UseContainerItem(mountbag,mountslot) end;

Waarbij het eerste getal je bag is (0 voor backpack, 4 voor de rechterbag) en het tweede getal de positie is in je bag (bv 4,16 = laatste slot in je laatste bag als je 16 slotbag hebt).
Gewoon als macro aanmaken, ergens op je actionbars slepen en dan gebruik je dus automatisch je AQ mount als je in AQ zit ;)

source:
http://ui.worldofwar.net/macros.php?id=107

[ Voor 7% gewijzigd door Helox-in-a-box op 21-07-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Hoi mensen,

ik heb de prog script draad maar weer eens opgepakt en ben vol goede moet begonnen met een simpele addon. Deze addon heeft een framepje waar een aantal mouselisteners aan gehangen moeten worden. Nu had ik gelezen op wowwiki dat je daarvoor registerforclicks voor moet gebruiken in de onload van je XML.

Naar aanleiding van wat pseudocode die ik ergens had gevonden heb ik dat eens in mijn addon gezet en ik krijg nu constant een foutmelding:

code:
1
2
3
4
<OnLoad>
                Anycounter_OnLoad();
                this:RegisterForClicks("LeftButtonUp", "RightButtonUp", "MiddleButtonUp");
            </OnLoad>

dat is het onload gedeelte van mijn addon xml. Zoals het daar staat is de registerforclicks goed of mist er nog iets?

p.s. ik zal zo even de error hier neer dumpen

Strava | AP | IP | AW

Anoniem: 141986

Hoi,

Ik ben op zoek naar een macro voor pickpocket auto-looting. Ik ben een rogue (oa), en ik wil met 1 knop pickpocket en daarna autoloot, net als gewoon looten met de shift-knop. Iemand een idee?

Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:10:
[...]

kanniet meer sinds de nieuwe patch, zijn 2 aparte acties, voor automatisch dismounten zie Ezdismount-addon.

Van de week dus mn AQ bug gewonnen :D hier een script voor aq/normal mount:
code:
1
/script local mountbag,mountslot=4,1; local bugbag,bugslot=4,2; local z=GetRealZoneText(); if z=="Ahn'Qiraj" then UseContainerItem(bugbag,bugslot) else UseContainerItem(mountbag,mountslot) end;

Waarbij het eerste getal je bag is (0 voor backpack, 4 voor de rechterbag) en het tweede getal de positie is in je bag (bv 4,16 = laatste slot in je laatste bag als je 16 slotbag hebt).
Gewoon als macro aanmaken, ergens op je actionbars slepen en dan gebruik je dus automatisch je AQ mount als je in AQ zit ;)

source:
http://ui.worldofwar.net/macros.php?id=107
Iemand enig idee hoe je deze krijgt voor de switch AQ mount / summoned mount? (zoals de charger voor een paladin)

N/m heb 'm al. Voor de liefhebber:

code:
1
/script local bugbag,bugslot=4,17 if GetRealZoneText()=="Ahn'Qiraj" then UseContainerItem(bugbag,bugslot) else CastSpellByName("Summon Charger") end;

[ Voor 9% gewijzigd door Exitium op 29-10-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168638

Ik hoop dat hier een paar WoW script guru's zijn die me misschien kunnen helpen met het volgende:

Het gaat om een wapen switch macro voor een rogue. Nu zijn daar genoeg van te vinden op internet, maar ik moet een iets geavanceerdere macro hebben (indien mogelijk). De situatie is als volgt:

code:
1
2
3
/cast Ambush(Rank 1); 
/script PickupContainerItem(0,2);

Er wordt een ambush gedaan, vervolgens wordt de dagger in de Main Hand omgeruild voor een zwaard (dat uiteraard beter is dan de dagger) die zich in de 2e slot van de Backpack bevindt.

Op zich werkt dit prima, maar ik moet wel (met dezelfde switch macro, maar dan zonder Ambush) steeds de dagger weer in de mainhand zetten na een gevecht. Daarnaast komt het soms voor dat ik niet helemaal goed achter de vijand zit, waardoor de ambush niet uitgevoerd wordt, maar de wapens dus wel omgeruild worden. Vervolgens heb ik dan geen dagger in de Main Hand waardoor ik geen Ambush meer kan doen totdat ik de wapens wederom heb omgewisseld.

Wat wil ik dus graag? Nou, dit:

Een controle of er zich een dagger bevindt in de Main Hand. Zo nee, de wapens omwisselen zodat de dagger in de Main Hand komt. Daarna de Ambush uitvoeren. Vervolgens nog een keer de wapens omwisselen zodat ik weer het zwaard in de Main Hand heb.

De volgende dingen heb ik al gevonden en het één en ander mee geprobeerd:

http://www.wowwiki.com/API_GetInventoryItemLink
code:
1
/script local mainHandLink = GetInventoryItemLink("player",GetInventorySlotInfo("MainHandSlot")) local _, _, itemCode = strfind(mainHandLink, "(%d+):") local _, _, _, _, _, itemType = GetItemInfo(itemCode) DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(itemType)

Deze code zou het subtype van het wapen moeten retourneren, maar bij mij geeft het alleen maar "weapon" aan.

http://forums.worldofwarc...=36975623&pageNo=12&sid=1
code:
1
2
/script if not IsEquippedItemType("Daggers", "Main Hand") then PickupContainerItem(0,2) PickupInventoryItem(16) end;
/cast [stealth] Ambush(Rank 1); Backstab(Rank 3)

Met "end" toegevoegd, omdat ie anders een foutmelding geeft. Deze werkt om een of andere reden niet.

Ik kan er maar niet uit komen. Het struikelpunt is dus voornamelijk: Hoe controleer ik of er zich in de Main Hand een dagger bevindt. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23
Ben een totale n00b op gebied van macro's 8)7
Maar ik heb mijn G15, daar kan je zelf je macro's op instellen dmv knopjes indrukken enzo :)
Alleen wat mij wel handig lijkt is een macro die mijn doelwit charged en daarna hamstringed. (Ben warrior)
Is dit mogelijk, of kan dit niet omdat de reistijd naar je doelwit verschilt per keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168638

Capa schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:29:
Maar ik heb mijn G15, daar kan je zelf je macro's op instellen dmv knopjes indrukken enzo :)
Alleen wat mij wel handig lijkt is een macro die mijn doelwit charged en daarna hamstringed. (Ben warrior)
Is dit mogelijk, of kan dit niet omdat de reistijd naar je doelwit verschilt per keer?
Volgens mij kan dat niet, omdat er inderdaad een reistijd is en er daarnaast nog een korte cooldown op je abilities zit. In macro's kun je helaas geen wachttijd instellen, ik geloof om bot-macro's te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10-2024

Maku

Derp

Ik zou graag een macro willen hebben die de target waardoor mijn backlash triggerd target.. maar zou niet weten hoe :S ik heb nu vaak dat ik 2 personen of 2 personen met een pet op me heb en dat me backlash triggerd maar dan moet ik ze 1 voor 1 af om te kijken op wie ik me shadowbolt kan loslaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 18:33
Capa schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:29:
code:
1
/castsequence N charge, hamstring;

en dan ipv de N de cooldown van je charge invullen (in seconden).

wat je nu hebt, is 1 knop, die als je er op klikt charge doet, en als je er dan nog een keer op klikt doet ie hamstring.
Macro reset na N seconden.
eventueel kun je dit maken:
code:
1
/castsequence N charge, hamstring, hamstring, hamstring, hamstring;

zo kun je diezelfde knop gebruiken om hamstring nog een keer te doen als charge nog niet up is.
(gebruik shift-click om de spells uit je spellbook te copy pasten, zodat je de goede spelling en juiste rank skill gebruikt)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:08
Maku schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:15:
Ik zou graag een macro willen hebben die de target waardoor mijn backlash triggerd target.. maar zou niet weten hoe :S ik heb nu vaak dat ik 2 personen of 2 personen met een pet op me heb en dat me backlash triggerd maar dan moet ik ze 1 voor 1 af om te kijken op wie ik me shadowbolt kan loslaten...
Dit moet vrij goed te doen zijn, je hebt er alleen wel een aparte addon voor nodig en een beetje scriptervaring. Ik ben al een tijdje met WoW gestopt, maar ik neem aan dat je gewoon een combatlog message krijgt als je Backlash triggered op iemand? Als je met een addon de juiste combatlogmessage registered en deze met een regex matched dan kun je hier de naam van de target uithalen, en deze vervolgens opslaan. Vervolgens kun je met een macro de in de variabele opgeslagen target targetten.

Heb helaas WoW niet geinstalleerd en ik heb geen account, dus kan het vrij lastig uitwerken ;)
Pagina: 1 2 Laatste