Goed, ik weet niet of het hier wel thuis hoort, dus excuse me if I'm wrong
Ik kom hier een moderatie van F_J_K tegen, waarbij ik nogal wat vraagtekens zet.
Nu is in het algemeen mijn vraag (dus niet alleen aan het betreffende modje)... Is dit nu de richtlijn? Ik dacht dat overmatig smiliegebruik niet toegestaan was? Maar als zelfs modjes het zo toelaten
Ik kom hier een moderatie van F_J_K tegen, waarbij ik nogal wat vraagtekens zet.

Deze startpost is dus gemodereerd met de reden dat de overmatige smilies eruit zijn gehaald. Nu kan het aan mij liggen, maar ik vindt het er nog steeds vrij veel..Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:24:
Fout in de belastingdienst aangifte diskette 2004 !<!-- !!!!!!!!!!!! -->
Verwijder tijdelijk het Antivirus progamma AVG 7
Dan krijg je geen foutmelding meer van die Winsockets. Faxen werkt dan ook weer naar de Belastingdienst. ! <!-- !! > Vergeet daarna weer niet het antivirus progamma AVG te installeren. Hopelijk hier veel mensen mee vooruit te helpen Succes.
<!--![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-->
Nu is in het algemeen mijn vraag (dus niet alleen aan het betreffende modje)... Is dit nu de richtlijn? Ik dacht dat overmatig smiliegebruik niet toegestaan was? Maar als zelfs modjes het zo toelaten
- 01000111 01101111 01010100 -
We love to think about the way things were,
but the time has come and I'm glad it's over