Toon posts:

[Belastingdiskette 2004] problemen met draaien*

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fout in de belastingdienst aangifte diskette 2004 !

Verwijder tijdelijk het Antivirus progamma AVG 7
Dan krijg je geen foutmelding meer van die Winsockets. Faxen werkt dan ook weer naar de Belastingdienst. Vergeet daarna weer niet het antivirus progamma AVG te installeren. Hopelijk hier veel mensen mee vooruit te helpen Succes.

[ Voor 19% gewijzigd door Remy op 25-02-2005 16:23 . Reden: Overdreven leestekens en smilies verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is dit een herkent probleem? Of alleen bij jouw systeem het geval?
Heb je het bij meerdere systemen ondervonden en getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Dat was met de vorige versie ook al zo. Electronisch verzenden wil niet als Norton AV geinstalleerd en actief is... heel irritant :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

nergens last van !!

met avg70 free edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

Arno

PF5A

De software van de Belastingdienst werkt op een of andere manier deels via SMTP waardoor je antivirus programma's die zelf SMTP mail onderscheppen moet uitschakelen. Dit staat gewoon netjes in de helpfile omschreven, ik zie het probleem niet zo ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:15

Dielie

*BURP!*

Hier klapte IB2004 er helemaal uit bij het verzenden, als WindowsBlinds 4.4 nog draaide. Je moet dan zeven dagen wachten, voordat je een nieuwe poging kunt wagen (waardeloze AO/IC Belastingdienst). 8)7

Buggy software dus. Dus eerst altijd een kopie van de folder maken als je gaat verzenden (dan kun je het direct weer proberen, mocht het mis gaan), en via 0800-0543 controleren of ze je aangifte hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Fout in de belastingdienst aangifte diskette 2004 !!!!!!!!!!!!!

Verwijder tijdelijk het Antivirus progamma AVG 7
Is dat een fout in de belastingdiskette of in AVG 7?

offtopic:
Dat smiley behang mag je in vervolg wel achterwege laten

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bor_de_Wollef schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:17:
offtopic:
Dat smiley behang mag je in vervolg wel achterwege laten
offtopic:
Idem de leestekens, 1 is zat lijkt me. Ik ben even zo vrij geweest ze te verwijderen om de tekst leesbaar te maken.

Trouwens BV --> SA + kleine titeledit, niet echt een beveiligingsvraagstuk. Maar goed, handige tips voor de mensen die er last van hebben :)

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 07-02-2005 10:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-09 08:37

BIM

Nothing interesting

Erg handig dat het toch gepost wordt (net als vorig jaar).
Ik was het alweer vergeten. :)

Zal toch maar eens m'n jaaropgave's opzoeken.. ;)
Bedankt iig.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 06:51
Dielie schreef op maandag 07 februari 2005 @ 08:38:
Hier klapte IB2004 er helemaal uit bij het verzenden, als WindowsBlinds 4.4 nog draaide. Je moet dan zeven dagen wachten, voordat je een nieuwe poging kunt wagen (waardeloze AO/IC Belastingdienst). 8)7

Buggy software dus. Dus eerst altijd een kopie van de folder maken als je gaat verzenden (dan kun je het direct weer proberen, mocht het mis gaan), en via 0800-0543 controleren of ze je aangifte hebben ontvangen.
Wilde effe melden dat dat aangifte proggie bij mij ook crashte. WindowsBlinds uitgeschakeld en tadaaa, het werkt.. beetje buggie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn broertjes pc met Windows XP SP1 en AVG kreeg ik de foutmelding 1205 niet en op mijn eigen pc met Windows XP SP2 en AVG kreeg ik de foutmelding 1205 wel.

Het handmatig uitschakelen van de virusscanner (+het beëindigen van de actieve processen) heeft geholpen, voor de zekerheid heb ik de firewall van Windows ook maar uitgeschakeld (ook via de Services!).

Wel jammer dat de handleiding bij het aangifteprogramma ervan uitgaat dat iedereen Norton gebruikt. Dat mag volgend jaar wel wat uitgebreider, maar gelukkig bood Google een oplossing.

Update
De firewall van Windows kun je gewoon aan laten staan! Alleen AVG moet helemaal afgesloten worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 10:34 ]

Verwijderd

ja ik had net hetzelfde, wat een waardeloos programma zeg. Waardeloze programmeurs daar, zelde rotzooi als die cd foongids.

Ik dacht eerst dat het aan mijn router lag, net een uur lang alle instellingen zitten nalopen.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
mmmm waardeloze virusscanner zou ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

harrytasker schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:46:
mmmm waardeloze virusscanner zou ik zeggen....
Belastingdienst. Veiliger kunnen we het niet maken.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenstick
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2020

Greenstick

Groen als gras

bolke schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:36:
[...]

Belastingdienst. Veiliger kunnen we het niet maken.
...maar echt makkelijker ook niet ;) :+

Testen ze die programma's eigenlijk wel? Het lijkt me dat de overheid toch rekening moet houden met mensen die minder computervaardig zijn dan de gemiddelde GoT-er :/

- 01000111 01101111 01010100 -
We love to think about the way things were,
but the time has come and I'm glad it's over

Pagina: 1