Toon posts:

HDD volgestampt tijdens video-encoding, waarna HDD crasht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem, ik ben voor mn werk filmpjes aan het converten geweest (nogal grote hoeveelheid) en nu is waarschijnlijk toen ik niet bij mn pc was de hd volledig volgestampt met die beelden en daardoor gecrasht, ik heb de hd in een andere pc geprobeert te openen om zo wat te deleten maar windows ziet hem alleen in taakbeheer, in diskmanagement is hij ook niet te vinden.
weet mischien iemand een oplossing om op zijn minst mn bestanden terug te krijgen ?

thnx GP

Mod-edit: emailadres verwijderd, het is hier geen contactadvertentieforum ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 25-02-2005 08:06 ]

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Wat bedoel je met "WIndows ziet hem wel in taakbeheer" :?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hdd volledig volgestampt en daardoor gecrashed? :? Lijkt me sterk. Ik zou ermee naar de computerwinkel gaan en eens even kijken of die hardeschijf echt nog wel werk, want ik heb sterk het vermoeden dat je geen idee hebt waar je het over hebt. :)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
een harde schijf geraakt vol, maar niet nóg voller. Normaal gezien crasht windows ook niet door een té volle harde schijf. ik dnek eerder dat omwille van de bealsting je harde schijf het begeven heeft.
Kijk alleszins eens naar OM FAQ / Beleid, en dan vooral onder de kopjes "Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?" en "mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?"