[athlon] athlon 900?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hier een vrij nieuwe pc staan (nog geen half jaar oud), maar bij het opstarten zegt deze dat hij in het bezit is van een athlon 900, hij staat dus op een 100fsb. Nu heeft degene van wie deze pc is, geen idee wat voor processor erin zit. Kan het dat het een athlon 900 is, of hebben we hier te maken met een ander type processor? Het leek mij namelijk vrij laag.

Edit: en kan het kwaad dat hij op deze snelheid draait?

[ Voor 8% gewijzigd door StephaN900 op 24-02-2005 20:13 ]

Verwijderd

Wat zegt CPU-Z of SiSoftSandra?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het kan geen kwaad dat hij op zo'n lage snelheid draait. En om te kijken wat voor CPU het is kan je CPU-z, Aida, Everest, Sandra of andere programma's gebruiken :). Zie ook Welke processor zit er momenteel in mijn systeem? uit de PMG FAQ.

[ Voor 40% gewijzigd door AtleX op 24-02-2005 20:16 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je de koeler eral afgehaald naar de processor zelf gekeken?

Verwijderd

ik heb bij ne het zelfde gehad
(jumper fout)

trek de koeler er af en kijk wat er op staat !!!!! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 20:17 ]

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Zet 'm eens op 200MHz, en draai eens een progje als CPU-Z (ff googlen), dan krijg je meer info. Dit prog geeft ookt de build versie en "spoorbreedte" (aantal micron). Dat verklapt dan genoeg over de proc.

Hoho guys, niet allemaal tegelijk!!! :)

[ Voor 15% gewijzigd door JeanLeGrand op 24-02-2005 20:18 ]

Denon AVR-X3600H

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok dat zal ik even proberen, ja ik heb nu geen tijd, daarom vroeg ik mij af of het kwaad kon of dat het wel een weekje kan wachten. Ik zal volgende week even sisoft proberen dan, bedankt in ieder geval!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

JeanLeGrand schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:17:
Zet 'm eens op 200MHz, en draai eens een progje als CPU-Z (ff googlen), dan krijg je meer info. Dit prog geeft ookt de build versie en "spoorbreedte" (aantal micron). Dat verklapt dan genoeg over de proc.

Hoho guys, niet allemaal tegelijk!!! :)
Overigens niet gelijk de FSB op 200 MHz zetten zonder te weten of de cpu en chipset dat wel aankunnen. Dat kan een duur grapje worden namelijk ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Omdat het een vrij nieuwe PC is, is het ws. een sempron 2200. Die draait op 9 x 166MHz = 1500MHz

Maar ik zou het eerst even checken met zo'n progje als cpu-z. Die tip om hem even op 200Mhz te zetten zou ik ook niet zomaar opvolgen, want dan staat ie veel te hoog...

[ Voor 48% gewijzigd door Palomar op 24-02-2005 21:21 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

StephaN schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:02:
Ok dat zal ik even proberen, ja ik heb nu geen tijd, daarom vroeg ik mij af of het kwaad kon of dat het wel een weekje kan wachten. Ik zal volgende week even sisoft proberen dan, bedankt in ieder geval!
GoT is geen helpdesk :o

EERST zelf op zoek gaan, gewoon koeler eraf en op de CPU kijken :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.