Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IE/MSN] Kan op sommige sites niet inloggen. *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo (mijn vriendin) heeft windows 98 op haar pc draaien en verder geen gekke firewalls etc. Sinds een tijdje kan er niet meer ingelogd worden op msn, ebay, hotmail etc. alle internet paginas werken goed maar na het inloggen werken sommige sites (en msn) niet meer... het is echter niet bij álle sites. op ellegirl kan ze bijvoorbeeld wel inloggen. heeft iemand een idee waar dit ingesteld kan worden? alleen IE kan het niet zijn volgens mij omdat msnmessenger het dus ook niet doet..

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Kijk eens of je browser wel beveiligde sites accepteerd.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heeft ze toevallig last van een internet-restrictie ofzo?
Heeft ze last van spyware :? Moet je hijackthis even downloaden en even nachecken.

offtopic:
beveiligde sites... dat is het antwoord wat ik ook bedoelde ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 24-02-2005 16:12 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kijk ook even naar de datum/tijd van de PC. Als deze voor of achter loopt dan kun je vaak niet inloggen op beveiligde sites (https)...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Greenstick
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2020

Greenstick

Groen als gras

Toevallig post vanmiddag iemand dit, en het lijkt nogal op jouw probleem... ;)

- 01000111 01101111 01010100 -
We love to think about the way things were,
but the time has come and I'm glad it's over

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11 16:52
Zou kunnen zijn dat ze spyware heeft die bij bekende sites gaat irriteren. Dat ze geen gekke firewall heeft is op zicht trouwens wel handig, maar een goeie firewall (en netjes ingesteld) kan vooral bij wat minder technische gebruikers wel heel wat problemen voorkomen!

Het kan ook zijn dat in explorer beveiligde verbindingen (https) niet geaccepteerd worden, kun je geloof ik aangeven bij de eerste keer dat je met IE een beveiligde site bezoekt.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik wijzig even je topic titel. Let hier in het vervolg even zelf op. ;)

Verder,
Geen gekke firewalls? Bedoel je hier nu mee dat je geen firewall en/of virusscanner hebt geïnstalleerd, of dat je niet een bepaalde firewall/virusscanner hebt geïnstalleerd? Ook de internet restricties (of beveiligde sites gebied) gecontroleerd? Hoe maak je verbinding? Zijn je programma's up-to-date?

Signature

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb (nog) geen firewall. ik had zelf ook bedacht dat het om spyware zou kunnen gaan.. zal eerst daar eens op scannen. veiligheidsinsetellingen heb ik al gecontroleerd
Pagina: 1