Hallo mensen,
Heb vandaag geprobeerd adsl aan te sluiten op mijn werk.
Nu werkt alles gewoon perfect met 1 pc op de multipcmodem.
zodra ik er een 2de pc bij prik dan loopt het internet meteen klote en na een tijdje (circi 30 sec) kunnen we het schudden op beide pc's.
Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Het enige rare wat ik kon vinden is dat de ene pc een ip kreeg van 10.0.0.1 en de andere 2 pc 10.0.0.151 en 10.0.0152. beetje raar vind ik dit want die andere 2 pc's zouden naar mijn inziens 2 en 3 op het eind moeten krijgen.
Ik heb hier al ff de zoekfunctie gebruikt en het schijnt als je hem flashed dat je van een hoop problemen afbent. Ik weet zo niet welke versie modem we hebben maar ik heb hem vorige week over de post gehad.
Heeft iemand dit ook als eens gehad?
En is dit probleem op te lossen met een eventuele router?
Alvast bedankt,
Badmuts20
Heb vandaag geprobeerd adsl aan te sluiten op mijn werk.
Nu werkt alles gewoon perfect met 1 pc op de multipcmodem.
zodra ik er een 2de pc bij prik dan loopt het internet meteen klote en na een tijdje (circi 30 sec) kunnen we het schudden op beide pc's.
Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Het enige rare wat ik kon vinden is dat de ene pc een ip kreeg van 10.0.0.1 en de andere 2 pc 10.0.0.151 en 10.0.0152. beetje raar vind ik dit want die andere 2 pc's zouden naar mijn inziens 2 en 3 op het eind moeten krijgen.
Ik heb hier al ff de zoekfunctie gebruikt en het schijnt als je hem flashed dat je van een hoop problemen afbent. Ik weet zo niet welke versie modem we hebben maar ik heb hem vorige week over de post gehad.
Heeft iemand dit ook als eens gehad?
En is dit probleem op te lossen met een eventuele router?
Alvast bedankt,
Badmuts20