![]() |
| Intro |
Oké, heel leuk en aardig - maar waarom dit topic Nou het zit zo: Een tijdje geleden was op zoek naar een vervanger van mijn Sony Ericsson T100 (wat een pracht ding was voor die tijd btw). Maar eenmaal een aantal GSM shops te hebben gehad, kwam ik de Nokia 3120 tegen, in eerste instantie dacht ik dat het om een Nokia 6230 ging. Keek nog eens goed, bleek dus gewoon het kleinere broertje te zijn - qua design - van de 6230. Oké nice! Verkoper; "Het is eigenlijk een upgrade van de Nokia 3100, betreft functies etc", na enig onderzoek bleek het dus idd dat het geval te zijn. Blabla bla... Nou ik denk niet dat iedereen de centjes heeft of ervoor over heeft om een duur toestel aan te schaffen, of laat staan een abo. Met de kijk op weinig bellen etc oa, leek het me leuk om meer info te delen op GoT over dit nieuwe bel geval |
| Het prijskaartje |
Prepaid:
|
| Foto's |
Het is een nieuw toestel, dus nog weinig foto's te bekennen; |
| Specificaties |
|
| Accu |
Klinkt goed allemaal, maar hoe lang gaat nu eigenlijk de accu mee? ^^ mijn eigen ervaring dus |
| Links |
Enkele engelse links:* atm, heeft T-Mobile de verkeerde info op de site staan, en op Nokia Nederland bestaat de 3120 nog niet eens blijkbaar - ik hou het in de gaten. |
| Ervaring |
Mijn ervaring: Het toestel is solide van constructie, en voelt niet bepaald goedkoop aan. Niet alleen dit is een + puntje, ook gaat de accu vrij lang standby mee. Iets wat in mijn ogen vrij belangrijk is, en aangezien dit toestel niet meteen je bankrekening leegtrekt. Ideaal voor een gebruiker die toch iets nieuws wil hebben met de nodige functies, maar niet dat je meteen aan een abo oid vast zit |
| Bedoeling van dit topic |
De bedoeling van dit topic is natuurlijk om te discuseren over de Nokia 3120 met de functies en/of onderwerpen die daarbij horen. Het is echter niet de bedoeling om warez getinte dingen uit te wisselen. Voor meer info, klik hier |
• De informatie word regelmatig bijgehouden/gewijzigd, mits dit mogelijk is.
• Op of aan merkingen? Let me known.
[ Voor 11% gewijzigd door rlkz op 24-02-2005 19:32 ]
I browse with Vivaldi