Ik heb een digitale 5M pixel camera gekocht om op vakantie te fotograferen. Nu weet ik niet precies hoeveel foto's ik ga maken maar dat het er veel zullen zijn staat vast. Ik heb een 512 Mb kaat in de camera zitten en daar passen ongeveer 200 foto's op. Ik denk in 20 dagen meer foto's te maken. Nu kan ik nog een 512 Mb kaart bij kopen, dan kan ik al 400 foto's maken of een nog grotere kaart...
Maar toen ben ik wat over het net gaan surfen en kwam onderstaande apparaat tegen. De JOBO 40 Gb Photo Bank. Hij kost zonder accu € 199.
Nu mijn vraag, heeft iemand ervaring met dit apparaat?

Op vakantie en niet genoeg aan uw geheugenkaart? Kopieer deze op uw photobank met bijna oneindige opslag van 40 GB! Deze mobiele geheugenkaart kan SD / MMC / Memory Stick / CF / Smart Media en Micro Drive's uitlezen. U stopt een geheugenkaart in dit apparaat waarna deze volautomatisch wordt leeggehaald. Eenmaal thuisgekomen sluit u hem aan op de computer en kunt u alle foto's weer terugzien.
USB 2.0
40 GB!
krachtige Li-Ion Akku (Optioneel)
Is ook als kaartlezer te gebruiken
Groot , informatief display
Pocketformaat en licht ; 250 gram
Maar toen ben ik wat over het net gaan surfen en kwam onderstaande apparaat tegen. De JOBO 40 Gb Photo Bank. Hij kost zonder accu € 199.
Nu mijn vraag, heeft iemand ervaring met dit apparaat?

Op vakantie en niet genoeg aan uw geheugenkaart? Kopieer deze op uw photobank met bijna oneindige opslag van 40 GB! Deze mobiele geheugenkaart kan SD / MMC / Memory Stick / CF / Smart Media en Micro Drive's uitlezen. U stopt een geheugenkaart in dit apparaat waarna deze volautomatisch wordt leeggehaald. Eenmaal thuisgekomen sluit u hem aan op de computer en kunt u alle foto's weer terugzien.
USB 2.0
40 GB!
krachtige Li-Ion Akku (Optioneel)
Is ook als kaartlezer te gebruiken
Groot , informatief display
Pocketformaat en licht ; 250 gram