Hoeveel data omvat *.tweakers.net?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 4.894 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nou een kilo chocotoff op T.net HQ laat bezorgen t.a.v. afdeling "Lieve Adjes" maken jullie dan een paginaatje waarop we dit gewoon realtime of realistic-time kunnen volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:18:
Als ik nou een kilo chocotoff op T.net HQ laat bezorgen t.a.v. afdeling "Lieve Adjes" maken jullie dan een paginaatje waarop we dit gewoon realtime of realistic-time kunnen volgen?
nee

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 14:57
Als ik nou een kilo chocotoff op T.net HQ laat bezorgen t.a.v. afdeling "Lieve Adjes" Moto-moi maken jullie dan een paginaatje waarop we dit gewoon realtime of realistic-time kunnen volgen?

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

SilentTears schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:39:
Als ik nou een kilo chocotoff op T.net HQ laat bezorgen t.a.v. afdeling "Lieve Adjes" Moto-moi maken jullie dan een paginaatje waarop we dit gewoon realtime of realistic-time kunnen volgen?
Nee

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SilentTears schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:39:
Regel een nieuwe motor, doe er een pallet stripdanseressen bij en misschien dat je moto-moi dan overtuigd krijgt. :+

Waarom is iedereen toch o-zo-nieuwsgierig naar de huidige omvang van T.net? :? Ik weet dat cijfertjes interessant zijn en dat er al een antwoord op de vraag is gekomen, waarom moet dat realtime?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Inkoppertje...

Omdat het kan?

Waarschijnlijk ontstaan door de semi-realtime stats van gmail?

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet een simpele opdracht in console met zoiets als dir *.* /s en dan de uiteindelijke uitkomst hier posten :+ Je kijkt immers naar de logische diskopslag wat zo'n beetje het hele zaakje *.tweakers.net moet voorstellen :P

vervang dir met een logisch linux commando btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

crisp schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:44:
[...]

De vraag is hoe dat geteld is. In- of exclusief blank lines en/of comments, logical lines of physical lines?
Als ik puur fysieke regels tel, dus inclusief comments en blank lines, kom ik op dit moment enkel voor de FP code al over de 300K regels :)
Destijds heb ik op een vergelijkbare wijze geteld.
Pagina: 1 2 Laatste