Als ik nou een kilo chocotoff op T.net HQ laat bezorgen t.a.v. afdeling "Lieve Adjes" maken jullie dan een paginaatje waarop we dit gewoon realtime of realistic-time kunnen volgen?
neeVerwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:18:
Als ik nou een kilo chocotoff op T.net HQ laat bezorgen t.a.v. afdeling "Lieve Adjes" maken jullie dan een paginaatje waarop we dit gewoon realtime of realistic-time kunnen volgen?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Als ik nou een kilo chocotoff op T.net HQ laat bezorgen t.a.v. afdeling "Lieve Adjes" Moto-moi maken jullie dan een paginaatje waarop we dit gewoon realtime of realistic-time kunnen volgen?
Just a simple thought....
NeeSilentTears schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:39:
Als ik nou een kilo chocotoff op T.net HQ laat bezorgen t.a.v. afdeling "Lieve Adjes" Moto-moi maken jullie dan een paginaatje waarop we dit gewoon realtime of realistic-time kunnen volgen?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Regel een nieuwe motor, doe er een pallet stripdanseressen bij en misschien dat je moto-moi dan overtuigd krijgt.SilentTears schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:39:
Waarom is iedereen toch o-zo-nieuwsgierig naar de huidige omvang van T.net?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Inkoppertje...
Omdat het kan?
Waarschijnlijk ontstaan door de semi-realtime stats van gmail?
Omdat het kan?
Waarschijnlijk ontstaan door de semi-realtime stats van gmail?
Verwijderd
Waarom niet een simpele opdracht in console met zoiets als dir *.* /s en dan de uiteindelijke uitkomst hier posten
Je kijkt immers naar de logische diskopslag wat zo'n beetje het hele zaakje *.tweakers.net moet voorstellen 
vervang dir met een logisch linux commando btw.
vervang dir met een logisch linux commando btw.
Destijds heb ik op een vergelijkbare wijze geteld.crisp schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:44:
[...]
De vraag is hoe dat geteld is. In- of exclusief blank lines en/of comments, logical lines of physical lines?
Als ik puur fysieke regels tel, dus inclusief comments en blank lines, kom ik op dit moment enkel voor de FP code al over de 300K regels