Ik ben op zoek naar een laptop voor een niet al te hoog bedrag. Ik was aan het denken aan zo'n 1100 euro. De laptop hoeft niet als primair systeem te functioneren, en daarom is het niet erg als het niet de snelste is op bijv game-gebied oid. De laptop wil ik gewoon gebruiken als tweede pc, en om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie, etc. Dan kan ik hem bijvoorbeeld gebruiken als routeplanner, actief aangestuurd met gps-ontvanger etc.
Nu ben ik zelf de volgende laptop tegengekomen:
Asus A3000 op www.perfect-systems.nl
Hij heeft een Pentium M processor (centrino?)
512 mb geheugen
60gb hard disk
en nog wat meer natuurlijk.
Maar dit geeft een beetje mijn voornaamste voorwaarden van een laptop aan. Hij moet redelijke opslagruimte hebben (60 gb) en zeker 512 mb geheugen. De centrino processor is ook erg handig voor W-LAN. dan hoef ik niet met zo'n irritant kaartje te werken.
Echter nu zeggen vrienden van me dat Asus niet bekend staat om de kwaliteit van hun laptops. om het maar eens zacht uit te drukken. Is dit waar, en welke laptop kan ik dan beter kiezen voor ongeveer hetzelfde bedrag?
Alvast bedankt...
Nu ben ik zelf de volgende laptop tegengekomen:
Asus A3000 op www.perfect-systems.nl
Hij heeft een Pentium M processor (centrino?)
512 mb geheugen
60gb hard disk
en nog wat meer natuurlijk.
Maar dit geeft een beetje mijn voornaamste voorwaarden van een laptop aan. Hij moet redelijke opslagruimte hebben (60 gb) en zeker 512 mb geheugen. De centrino processor is ook erg handig voor W-LAN. dan hoef ik niet met zo'n irritant kaartje te werken.
Echter nu zeggen vrienden van me dat Asus niet bekend staat om de kwaliteit van hun laptops. om het maar eens zacht uit te drukken. Is dit waar, en welke laptop kan ik dan beter kiezen voor ongeveer hetzelfde bedrag?
Alvast bedankt...