Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

beginnende casemodder

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi casemodders :P

ik ben deze week begonen met het modden van me pc en nu wil ik 4 leds onder me pc.
1e vraag waar kank die halen?
2e vraag waar sluit ik ze op aan en hoe??

greetz jan

PLZZZ HELP

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

lees de FAQ eens door, staat veel nuttige info in :) http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/513670

[CM] Flightcase Mod

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
euh... ik denk dat je misschien best even de Frequently Asked Questions CME doorneemt, daar vind je vast al een hoop informatie. Als je dan ook nog eens de moeite neemt om http://gathering.tweakers.net/forum/faq door te lezen :)

Om je vraag dan toch maar te beantwoorden: je kan led's kopen in een electronica winkel, en je zal ze moeten aansluiten op een van de stekkers van je voeding van je pc, met een juiste weerstand ervoor. Hoe je te weten komt welke weerstand staat ook in de Frequently Asked Questions CME

succes!

[ Voor 13% gewijzigd door the_stickie op 19-02-2005 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
kijk hier heb ik wat aan thnx

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 18:53 ]

• eXtremeWeb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-01-2021
Beste chicken007 ,

Zoek eens op leds hier op GOT, je zal verbaasd zijn over de hoeveel
informatie die je vindt.

En ja je kan de stroom bij je voeding vandaan halen, gewoon een paar
draden nemen die naar een molex gaan. Maar ook daar geldt weer voor
dat er genoeg informatie hier op GOT the vinden is...

Veel SUCCES!

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Ledjes koop je in een electronicashop - aansluiting doe je op spanning met een bijbehorende voorschakelweerstand. Exact dus zoals ook in CME Led Faq staat. Winkels staan opgesomd in de CME link afdeling.

Kortom, éérst gebruik maken van de naslagwerken en daarna pas naar new topic rennen - en dan altijd aangeven waar je precies spaak loopt. Zie ook de Huisregels voor wat wij verwachten op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.