Het volgende,
Ik heb 3 laptop hier en een Sitecom WL-105i AP.
Twee laptops gebruiken een PCMCIA card om verbinding te maken met de AP en 1 zou er de ingebouwde intel 2200bg voor moeten gebruiken.
Ik heb op het AP MAC filtering ingeschakeld en WEP 128 bit.
Ik heb ook alle 3 de MAC adressen toegevoegd in mijn AP.
Nu werken de 2 laptops met het PCMCIA kaartje prima en die met het ingebouwde kaartje niet.
Hij ziet het netwerk wel, verbindt ook wel maar krijgt geen IP adres.
Het werkt wel wanneer ik WEP uitschakel.
Ik heb de key al tig keer veranderd, alle kanalen al gebruikt maar hij blijft het vertikken wanneer ik WEP inschakel.
Met google en met GoT ben ik tot nu toe niet echt veel verder gekomen dus ik hoopte stiekem dat er iemand hier is die ook een laptop met een intel 2200bg heeft en een sitecom AP met WEP waarbij het allemaal vlekkeloos werkt want misschien zie ik gewoon iets over het hoofd.
BTW die laptop draait op XP-pro met SP2 en heb de firewall service uitgeschakeld.
Ook de WZC service staat uit en ik maak gebruik van de bijgeleverde intel software.
Wanneer ik de ingebouwde software van Microsoft gebruikt werkt het ook niet.
Ik heb 3 laptop hier en een Sitecom WL-105i AP.
Twee laptops gebruiken een PCMCIA card om verbinding te maken met de AP en 1 zou er de ingebouwde intel 2200bg voor moeten gebruiken.
Ik heb op het AP MAC filtering ingeschakeld en WEP 128 bit.
Ik heb ook alle 3 de MAC adressen toegevoegd in mijn AP.
Nu werken de 2 laptops met het PCMCIA kaartje prima en die met het ingebouwde kaartje niet.
Hij ziet het netwerk wel, verbindt ook wel maar krijgt geen IP adres.
Het werkt wel wanneer ik WEP uitschakel.
Ik heb de key al tig keer veranderd, alle kanalen al gebruikt maar hij blijft het vertikken wanneer ik WEP inschakel.
Met google en met GoT ben ik tot nu toe niet echt veel verder gekomen dus ik hoopte stiekem dat er iemand hier is die ook een laptop met een intel 2200bg heeft en een sitecom AP met WEP waarbij het allemaal vlekkeloos werkt want misschien zie ik gewoon iets over het hoofd.
BTW die laptop draait op XP-pro met SP2 en heb de firewall service uitgeschakeld.
Ook de WZC service staat uit en ik maak gebruik van de bijgeleverde intel software.
Wanneer ik de ingebouwde software van Microsoft gebruikt werkt het ook niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 21:35 ]