Heb hier een Sitecom WL-105i Access Point en in mijn laptop een Compex W54G 1a draadloos netwerkkaartje. Zolang ik WEP maar uit laat, werkt het allemaal prima. Echter mét WEP kan ik meteen geen contact meer krijgen met het access point. Heb de betreffende sleutels allemaal letterlijk overgenomen. Wil toch graag - naast MAC adres herkenning - minimaal ook de WEP aanzetten want dat lijkt me toch wel wat veiliger !
Heb de laptop laatst ook bij een vriend geprobeert, die een draadloze router heeft. Daar werkte WEP in één keer wel goed. Het lijkt me dus dat het niet aan het netwerkkaartje kan liggen.
Nog meer mensen met dezelfde ervaringen ? Iemand een goede suggestie hoe ik dit kan oplossen ? Bij voorbaat dank.
Heb de laptop laatst ook bij een vriend geprobeert, die een draadloze router heeft. Daar werkte WEP in één keer wel goed. Het lijkt me dus dat het niet aan het netwerkkaartje kan liggen.
Nog meer mensen met dezelfde ervaringen ? Iemand een goede suggestie hoe ik dit kan oplossen ? Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet, Edwin.