Review -> Ervaringen Asus 6600GT 128MB AGP
ok ik heb al eerder een 'review' gepost met alleen mijn 3dmark2003 score, ik zal nu een echte review posten (vergeef me de vorige ik was nogal blij

)
eerst maar even mijn systeem specs -> zie signature
ik heb via een vriend van me bij MacDos de Asus N6600GT 128MB agp gekocht, deze natuurlijk meteen erin gezet, en me radeon 9250 eruit gegooid (trouwe radeon, eerst al een complex omdat ik van 3dfx afstap, en nu ga ik van Ati -> Nvidia

) maja anyway
Kaartje erin gezet en de Drivers geinstalleerd die op de cd zaten (V431) deze werkten 'goed' had een 3dmark2003 score van 7000 wat voor een agp4x + amd 2400+ een erg goede score is (aldus ikke). maar tijdens het opstarten duurde het wel 5 á 10 minuten voordat ik ook maar een beetje iets kon doen, zelfs Norton wilde niet meer opstarten

(na de 10minuten ineens kwam alles tot leven) na nadenken dacht ik dat het Norton wel weer zou zijn, en heb ik die eraf geflikkerd, (bleek het niet te zijn maar komt zo

)
Toen heb ik wat spellen gespeeld als -> Half-Life 2 (o wat ziet dat er mooi uit met alles op het aller hoogste

), en Deus-Ex invisble war (dat trok die 9250 niet eens

) en Ut2k4 (glim glim

) in al deze games werkte de kaart perfecto!
Daarna Half-Life 1 opgestart *(niet source gewoon die oude) werkte leuk, -> maar toen! mijn lievelings spel gestart Counter-Strike 1.6 opgestart, en daar begonnen wat vage dingen te gebeuren, ik bleef maar vastlopen na enkele minuten

meerdere drivers geprobeerd de originele NVidia (69. nogwat) en de Omega drivers, (de omega drivers werkten uberhaubt helemaal niet, en de drivercleaner van omega haalde teveel bestanden weg, waardoor windows Xp weer kwaad werd,
uit eindelijk een topic gevonden waarin staat dat Nvidia kaarten vooral in oudere Open_GL programma's het niet goed doen, dus ik maar naar de Asus site, daar de nieuwste enhanced driver opgehaald, en Counter-Strike op D3D gezet, deze werkt nu perfect

.
ik ben op dit moment erg blij met deze kaart helemaal dat ik hem nu goed aan de praat heb, maar ik wil nog wel even melden dat met de standaard Asus Drivers op de CD (waarschijnlijk in combinatie met Via chipsets) je computer er 10minuten over doet voordat je iets kan doen, dit probleem was bij mij opgelost door de nieuwste Asus Enhanced drivers te installeren van
www.asus.com
verder ben ik zeer positieve, over dit product maarja ik had dus gewoon even van die computer problemen.
dit product krijgt van mij een 8/10, en als je geen oude spelletjes meer rekend een 9,5/10
hoop dat jullie nu wat meer

weten, Grtjes
EDIT: ohja ik wil nog even meldeen dat ik met deze kaart de nieuwste beta-drivers heb geprobeerd werkte vooral de oude spellen iets beter, maar de nieuwe spellen juist iets minder, ook kreeg ik last van dat er allemaal verschillende rare kleueren overal doorheen kwamen, op dit moment is denk ik de 71.81 driver het beste, maar ik denk dat met goede drivers er nog wel wawt meer in deze kaartjes zit

)
oeps hoe kom ik nu bij .83, ik bedoel natuurlijk .81
[
Voor 11% gewijzigd door
roy-t op 07-03-2005 12:21
]