Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 5

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.694 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik weet niet of ik zin heb om te zagen in die mooie silencer ... dan tog maar een zalman waaier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:51:
Hallo,

Ik heb een probleem.

Sindskort heb ik een Winfast 6600GT!

Nu heb ik problemen op het moment dat ik langer als 5 minuten een spel speel..
Met de expertool open speel ik het spel, als ik dan tussendoor steeds terugschakel naar windows, zie ik dat de kaart 85 graden word |:(

Verder zie ik ook dat mijn cpu iets van 50 graden word.

Wanneer ik gewoon doorspeel loopt Windows vast, kan aleen nog maar een reset doen.

Kan het zijn dat de videokaart TE warm wordt waardoor Windows vast slaat? Wat is de oplossing in deze? Een nieuwe koeler op de videokaart? Of casefans?

Spect:

Windows XP SPII
AMD Athlon XP
2x 512MB PC3200
Leadtek Winfast 6600GT 128MB DDR3
NVIDIA 66.93 Drivers
85 Graden lijkt me gewoon normaal, zonder airflow en 50 CPU grades ook. Deze kaart wordt nou eenmaal met stock koeler heet. Een andere koeler zal de tempratuur zeker doen zakken evenals een airflow. Waardoor je pc vastloopt lijkt me ook inderdaad warmte. Ik denk dat de CPU te warm wordt of je voltage (Vcore) is te laag/hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
Weet er iemand of de Zalman vf-700CU ook past als je sli hebt? Ik word echt gek van die xfx herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

OcGuru

Giulietta Qv

ali-a schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:24:
Weet er iemand of de Zalman vf-700CU ook past als je sli hebt? Ik word echt gek van die xfx herrie.
ja past, in de vorige delen heb ik een pic gezien van 2 Cu versie's @ sli :)

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
hmz ben ik weer ->

ok ik had net (paar pagina's terug een reviewtje gepost) en ik ben sterk van mening veranderd.. specs zie sig.. en me video kaart is een N6600GT AGP 8 (@4x btw) 128MB van Asus,

Mijn problemen:

Tijdens het opstarten moet je ongeveer 10minuten wachten totdat de rest van de pc aanslaat, als je ondertussen zeg maar ff checked wat hij aan het doen is door de driverinstallatie van Nvidia te starten zegt hij dat er een andere windows driver installatie wizard aan de gang is.. (waarvoor :S), (btw ik heb echt wel wat geprobeerd maar soms doet ie het even niet en dan na de volgende restart weer wel :S het is echt om gek van te worden) maarja, ok dan is je pc opgestart.. je start 3dmark2003 en je komt 10min later beneden met een mooie score van 7000 (voor mijn pc toch wel erg goed lijkt me) maar dan -> start je zo'n oud spel op als Counter-Strike 1.6 die loopt hardstikke vast in Open_GL (ik heb al 4 verschillende drivers geprobeerd btw.) en in D3D haal je tussen de 120 en 30 fps :S (hallo dat haalde mijn Sapphire 9250 ook :S) dan zet je hem weer in Open_GL denk je ineens hee hij doet het :S haal je hardstikke steady fps... je restart de computer en hij crashed meteen weer in Open_GL, je doet alles om het terug te krijgen, maar niks helpt, en nu doet zelfs D3D het niet meer... (de error die ik in Open_GL nog wel is kreeg als ie vast liep = C++ runtime error abnormal program termination)

Na deze vastloper, en als taskmanager er nog door heen kon breken had ik nog iets geks, elk spel wat ik starte (dat 3d gebruikt) zag je niks meer.. alleen een soort van wit vlak met daarop wat krabbels (waar de knoppen zouden zijn) :S aanwijzing?

maarja, denkja achja oud spel we checken eerst even andere.. DeusEx Invisble war deed het zonder problemen op High, en Call of Duty deed het ook wel aardig (soms toch wat schokjes) UT2004 leek ook wel goed te draaien (ben het fps command vergeten) maar Lineage2 (ut2004 engine) Crashd bij het inloggen, Half-Life 2 doet het opzich wel goed zo'n 60fps ongeveer die dropt naar 30.. en dat met alles op het allerhoogste (geen AA of antrisopisch filteren btw.) Joint Operations Typhoon Rising (meegeleverd) doet het soms heel goed soms heel raar :S snap ik dus ook niks van.

Nu heb ik al erg veel drivers geprobeerd, en ik moet telkens zo lang wachten bij het opstarten, wat pas begon met deze videokaart, heb al van alles geprobeerd hier tegen :S

Wat ik denk -> is dat ->

Of de kaart is brak... -> duzz RMA

Of WindowsXP is brak, en probeert andere drivers te installeren waardoor alles brak wordt -> duzz Windows Xp formateren

Of -> Nvidia is brak en ik had nooit bij Ati weg moeten gaan :S

Of ...??

maarja ik ga nu morgen Xp maar formatteren, maar als het dan niet werkt weet ik het echt niet meer.

nog 1 vraagje voor ik format... welke driver is het beste voor deze kaart op dit moment? (en heeft goede Open_GL ondersteuning) en kan het zijn dat de powerkabel niet goed erin zit?? (lijkt me toch niet.. maja ook maar ff proberen)

ik ga morgen maar formatteren, enne.. op hoop van zege, want ja er zijn toch zat positieve reacties (op een of andere manier heb ik gewoon altijd mot met asus componenten)

Grtjs

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Helemaal geen last :*)

Bezit de kaart ASUS N6600GT nu al 3 weken en hij bevalt uitstekend :) hij draait niet zo veel sneller en hij doet zn werk op 500/1000 Mhz. De Kaart doet wat ik verwacht had en geeft duidelijke beter beeld en meer FPS in games. Joint Operations wat er bij geleverd is bevalt goed want zo kan ik hem eventueel spelen op een Lan Party. Het software pakket is lekker uitgebreid en zitten er wel leuke extra's bij.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, heb Doom 3 de-installed en her-installed:
no updates: framedrops naar 10fps (640*480 alles uit)
update 1.1: framedrops naar 10fps (640*480 alles uit)

NVidia drivers 66.xx / AOpen official 71.24 / 71.81 WHQL erop gehad, all no luck..

Andere spellen draaien prima.. iemand enig idee hoe / waar / wat ik moet wijzigen in de DoomConfig file om Doom 3 gebruik te laten maken van mn 6600 GT AOpen 128MB AGP..??

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eerder al gepost dat ik veel last ondervindt als ik nfsu2 speel, maar na veel andere spellen te hebben geinstalleerd blijkt dat bij sommige spellen de kaart ook juist heel goed presteerd.

slecht:
nfsu2
homeworld2

redelijk
UT1
cs

goed
farcry
generals
riddick

--------------
ik wil graag een zalman koeler op mijn kaart zetten maar ik twijfel of ik hem eerst terug naar de RMA zal sturen. ik heb een club3d revisie 1 (agp). de vraag is nu ook: ligt het aan de individuele kaart dattie slecht presteerd? of hebben alle agp 6600gt's er last van?

en als ik hem terug stuur onder welke noemer doe ik dat dan?

[edit]typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het mij vraagt is Doom 3 gewoon bagger geprogrammeerd. Tot zover ik weet werkt het ongeveer hetzelfde als quake 3 arena. Waar ik vroeger heel veel tijd in heb gestoken en wat modjes had gemaakt. Bij quake 3 was het zo dat je een aantal .pk3 bestanden had wat eigenlijk gewoon .rar bestanden zijn die je moet uitpakken in dezelfde map en dan de orginile .pk3 bestanden verplaatsten naar een backup map ergens verweg van de quake 3 map. Bij doom werkt dit ook en dat scheelt veel in laadtijd maar of het effect heeft op de daadwerkelijk belangrijke graphische prestaties weet ik niet maar alle beetjes helpen cker aangezien doom3 wel verselijk veel moet laden elke keer en op die mannier gaat het laden zoiezo al een stuk sneller.

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:35:
ik heb eerder al gepost dat ik veel last ondervindt als ik nfsu2 speel, maar na veel andere spellen te hebben geinstalleerd blijkt dat bij sommige spellen de kaart ook juist heel goed presteerd.

slecht:
nfsu2
homeworld2

redelijk
UT1
cs

goed
farcry
generals
riddick

--------------
ik wil graag een zalman koeler op mijn kaart zetten maar ik twijfel of ik hem eerst terug naar de RMA zal sturen. ik heb een club3d revisie 1 (agp). de vraag is nu ook: ligt het aan de individuele kaart dattie slecht presteerd? of hebben alle agp 6600gt's er last van?

en als ik hem terug stuur onder welke noemer doe ik dat dan?

[edit]typo
Wat dacht je van de nvidia settings..

Je kunt voor elk spel individueel de drivers optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Je weet hoop ik wel dat als je van ATI>NVIDIA gaat een nieuwe installatie het beste werkt?
Ik zeg niet dat het je problemen gaat oplossen, maar het is vaak wel aan te raden.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier en daar wat tweaks te neuzelen en kom in DoomConfig tegen:

r_renderer [best, arb, arb2, cg, exp, nv10, nv20, r200]
(=render language)

Hij stond bij mij op best (aangezien doom3 niet vlot liep) en dit aangepast naar nv20.
Dit maakte weinig verschil.. is er iemand met n 6600 GT waar deze niet op 'best' staat
maar een andere? Of iemand n idee op welke ik m t beste kan zetten ??

In mn Configfile van Quake 3 kom ik deze regel tegen:

seta r_lastValidRenderer "GeForce 6600 GT/AGP/SSE2"

Bestaat / werkt deze regel ook in / voor de doom3 configfile ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 00:28:
[...]

539/1080 zijn normale waarden...niets mis mee hoor. Als je hoger wil dan kan je er een andere koeler op zetten. Ik heb m nu op 550/1100 en hoger moet ik m echt niet zetten, maar kga zeker ene betere koeler aanschaffen.
ja was ik eigenlijk vergeten te vermelden heb juist ook een een Zalman Vf 700-cu @ 38 c idle
dit echt heel vreemd want als ik een game of 3mark start blijft de computer hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robjuh_ schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:44:
[...]

ja was ik eigenlijk vergeten te vermelden heb juist ook een een Zalman Vf 700-cu @ 38 c idle
dit echt heel vreemd want als ik een game of 3mark start blijft de computer hangen
Hmm, dan is t wel vreemd ja...Is de koeler goed bevestigd? Heb je je CPU OC-ed? Ik heb ook wel eens dat 3dmark blijft hangen en dat komt dan puur omdat mn CPU te ver is overklokt. Als ik m dan lager zet, dan hangt ie weer niet...

Verder zou ik t niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Ik heb vandaag een XFX 6600GT gekocht
Deze heb ik in mijn PC gebouwd en gelijk 3dmark testen, maar hij reboot kei hard bij de eerste test. Maak niet uit welk 3dmark.
Hiervoor heb ik een Radeon 8500 en deze is nog niet 1 keer gecrasht met mijn systeem
AGP voltage van de Radeon volgens bios is 3.24
AGP voltage van de 6600GT is 3.23, zou dit het probleem zijn?
Ik heb een Antec 380 Watt voeding (zit standaard bij de Sonata kast), deze zou voldoende moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvv schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:31:
Deze heb ik in mijn PC gebouwd en gelijk 3dmark testen, maar hij reboot kei hard bij de eerste test. Maak niet uit welk 3dmark.
Hiervoor heb ik een Radeon 8500 en deze is nog niet 1 keer gecrasht met mijn systeem
Ik heb een Antec 380 Watt voeding (zit standaard bij de Sonata kast), deze zou voldoende moeten zijn toch?
je agp voltage hoort 1.5V te zijn. Ik denk dat je een te oud mobo hebt. Check even de faq van dit forum, daar staat een duidelijk stuk in over agp voltages. link naar FAQ

[edit]
en kijk even op je voeding hoeveel ampere je 12v lijn kan leveren. Een stuk terug in dit topic kun je lezen dat de 6600gt ongeveer 5A nodig heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:14:
[...]

Wat dacht je van de nvidia settings..

Je kunt voor elk spel individueel de drivers optimaliseren.
ik heb echt alle mogelijke instellingen geprobeerd maar mijn imb T42 laptop blijft beter in nfsu2 wat toch echt een tegenvaller is voor de 6600gt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Shailesh schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:41:
[...]

Je weet hoop ik wel dat als je van ATI>NVIDIA gaat een nieuwe installatie het beste werkt?
Ik zeg niet dat het je problemen gaat oplossen, maar het is vaak wel aan te raden.
:) ik had gehoopt dat Detonator Destroyer, SmartGart destroyer, en Nasty File Remover ook zou werken, maar geen nood format C: heeft tot nu toe altijd een ware vriend gebleken duz ik ben weer vol goede hoop dat er nog wat van te maken valt :)

@ Wippien, ok er zijn er dus die meteen goed werken, zal het wel weer mijn pc'tje zijn :) heb je btw ook de agp versie?

Hej bedankt voor jullie posts, en vanmiddag is judgement hour! Grtzz everyone

_/-\o_ Tweakers _/-\o_

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
alvv schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:31:
Misschien dat een bios update (= van je mobo niet van je Gpu :)) kan helpen, dat hij dan ook weer nieuwere kaarten ondersteund, btw... ehm vraagje waar heb je die agp voltages eigenlijk gevonden (ben wel benieuwd wat mijn Agp 4'tje doet atm

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04
EROXNOX schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:45:
[...]

Ja je kunt De zalman er op knalle alleen kun je de heatsinkjes er niet op kwijt ;(
Je kan die heatsinks er wel op kwijt, gewoon de helft van de 'haartjes' afbreken, en die kant onder de koeling plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
therat10430 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:21:
[...]

Misschien dat een bios update (= van je mobo niet van je Gpu :)) kan helpen, dat hij dan ook weer nieuwere kaarten ondersteund, btw... ehm vraagje waar heb je die agp voltages eigenlijk gevonden (ben wel benieuwd wat mijn Agp 4'tje doet atm
Vreemd, maar weer de basic vraag, molex aan de achterzijde wel aangesloten? misschien overbodig.
Ik heb zelf een 350 watt voeding. daarnaast 6 fans, twee Hdd's, amd64, en de xfx6600gt en heb geen problemen met 3dmark**. aan je voeding zal het dus niet liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:23
Ik heb zaterdag de 6200 gekocht, omdat de 6600 er niet meer was. Die is er vandaag wel weer. Ik mocht hem omruilen.

Is het verschil tussen beide kaarten (6200 en 6600 GT) groot? Zijn er daarnaast nog andere voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 19:40
Groot?

Die zijn HUGE :P, je kan de 6200 Misschien wel overclocken en pipes unlocken, maar dan komt hij nog niet in de buurt van een 6600GT.

Een 6200 Heeft maar 4 pipe's standaard, zelfs met overclocken etc... scoort hij bijna de helft minder als een opgefokte 6600GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11-2024
achterop23 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:59:
Ik heb zaterdag de 6200 gekocht, omdat de 6600 er niet meer was. Die is er vandaag wel weer. Ik mocht hem omruilen.

Is het verschil tussen beide kaarten (6200 en 6600 GT) groot? Zijn er daarnaast nog andere voordelen?
moeten we deze vraag serieus nemen??

Ja zou ik ook zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
wippo76 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:07:
[...]

moeten we deze vraag serieus nemen??
ach ja, ik ben zuinig met mijn geld. Maar ja, een kaart moet ook lang meegaan natuurlijk :) (qua hoe hij de komende spellen kan bijbenen).

De tv-out is geen verschil?
deze ga ik kopen dan: VGA GeForce 6600GT 128Mb AGP € 189,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
achterop23 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:19:
[...]

ach ja, ik ben zuinig met mijn geld. Maar ja, een kaart moet ook lang meegaan natuurlijk :) (qua hoe hij de komende spellen kan bijbenen).

De tv-out is geen verschil?
deze ga ik kopen dan: VGA GeForce 6600GT 128Mb AGP € 189,00
welk merk?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Gelijk terugbrengen en de 6600gt ophalen. Het verschil is hooguit 60e. En de prestaties zijn een marginaal verschil. Kijk maar naar de benchmarks in dit topic.

Je wwas gewoon weer te ongeduldig en wilde graag spelletjes spelen. Had beter kunnen wachten tot vandaag. gelukkig kan je hem nog ruilen.

Bij thuiskomst erinschroeven, en overclocken en spelen. misschien nog een zalman erbij.

Maaruh wat wacht je nog? Rennen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Lumics schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:23:
Gelijk terugbrengen en de 6600gt ophalen. Het verschil is hooguit 60e. En de prestaties zijn een marginaal verschil. Kijk maar naar de benchmarks in dit topic.

Je wwas gewoon weer te ongeduldig en wilde graag spelletjes spelen. Had beter kunnen wachten tot vandaag. gelukkig kan je hem nog ruilen.

Bij thuiskomst erinschroeven, en overclocken en spelen. misschien nog een zalman erbij.

Maaruh wat wacht je nog? Rennen!!!
norrod vond het niet erg, ze zeiden: "dan heb te tenminste wat te prutsen dit weekend"
6200 was 129.

Merk? Dunno, is een standaard, dus dat verschilt. Niet de XFX iig. Pralit? kan dat? (althans dat was de 6200 volgens mij.

En dat overclocken, welke prog heb je daarvoor nodig?

MAar ik was al lang tevreden met de 6200, was een GF4 64mb gewend 8). Was gisteren allang blij dat MCE 2005 eindelijk perfect naar de tv werd gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
achterop23 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:29:
[...]

norrod vond het niet erg, ze zeiden: "dan heb te tenminste wat te prutsen dit weekend"
6200 was 129.

Merk? Dunno, is een standaard, dus dat verschilt. Niet de XFX iig. Pralit? kan dat? (althans dat was de 6200 volgens mij.

En dat overclocken, welke prog heb je daarvoor nodig?

MAar ik was al lang tevreden met de 6200, was een GF4 64mb gewend 8). Was gisteren allang blij dat MCE 2005 eindelijk perfect naar de tv werd gestuurd.
Ikzelf gebruik Rivatuner om over te clocken. Maar er zijn diverse programma's. afhankelijk van je merk kaart zijn er ook kaartgebonden progs. In de meuktracker op de frontpage staan er een aantal die je kan downloaden.

Norrod heeft volgens mij twee versies; die van 189e draait op 500/900 mhz. en de XFX die draait op 500/1000mhz. Deze kost daar 219.

Als ik jou was zou ik nog even dit topic van begin tot eind doorlezen. Dan worden alle getallen, spreuken en uitspraken wat duidelijker. had er ook de ballen verstand van.

ben begonnen met het eerste topic te lezen en zit nu wat mij treft redelijk in de stof.

Je kan ook nog even kijken op tom's hardware guide en hier de 6200 met de 6600gt vergelijken. kan je zelf de afweging maken of je het omruilen nodig vindt.

score 6200turbo cache (dus niet die van jou maar stapje hoger)

http://www20.graphics.tom...0208/geforce_6200-10.html

De scores van de 6600gt kan je in dit topic gaan vergelijken

[ Voor 17% gewijzigd door Lumics op 09-03-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 2 Gainward's in SLI draaien ;) ,met Forceware 71.84. Met stock snelheden haal ik zo'n 4400 3dmarks05, met show gpu load balancing aan. Aangezien dit nog niet zo'n hoge score is zou ik de kaarten graag willen overklokken, alleen lukt dat niet met coolbits. Als ik op Detect Optimal Frequencies druk dan springt hij meteen weer terug naar 500/1000Mh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat Doom 3 niet goed draait vanwege verkeerde OpenGL drivers voor mn AOpen kaartje?
Worden deze niet geinstalleerd met de forceware drivers oid?
(AOpen 6600GT 128MB AGP 8x)

Anders heb ik de 'standaard' van win xp sp2.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Lumics schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Ikzelf gebruik Rivatuner om over te clocken. Maar er zijn diverse programma's. afhankelijk van je merk kaart zijn er ook kaartgebonden progs. In de meuktracker op de frontpage staan er een aantal die je kan downloaden.

Norrod heeft volgens mij twee versies; die van 189e draait op 500/900 mhz. en de XFX die draait op 500/1000mhz. Deze kost daar 219.

Als ik jou was zou ik nog even dit topic van begin tot eind doorlezen. Dan worden alle getallen, spreuken en uitspraken wat duidelijker. had er ook de ballen verstand van.

ben begonnen met het eerste topic te lezen en zit nu wat mij treft redelijk in de stof.

Je kan ook nog even kijken op tom's hardware guide en hier de 6200 met de 6600gt vergelijken. kan je zelf de afweging maken of je het omruilen nodig vindt.

score 6200turbo cache (dus niet die van jou maar stapje hoger)

http://www20.graphics.tom...0208/geforce_6200-10.html

De scores van de 6600gt kan je in dit topic gaan vergelijken
je hebt me overtuigd. Ik koop hem vandaag maar eventjes :)
Dat overclocken zie ik later wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ForceWare 71.90 WHQL geprobeerd?

Linkje:
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
ik heb hem wel geprobeerd, maar zoals je in me andere posts ziet ben ik atm nogal aan het klooien, er staat echter op meuktracer
wat ervaringen,

zelf leken ze op mijn systeem beter dan de gewone, maar ik kreeg wel een bug dat er allemaal kleuren over het scherm kwamen :S *(maar dat hebben veel andere niet)

ook wordt daar gepraat over 75.90 (hmz... ook maar ff proberen, want ik heb toch gen Nview nodig :)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

therat10430 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:26:
[...]

ik heb hem wel geprobeerd, maar zoals je in me andere posts ziet ben ik atm nogal aan het klooien, er staat echter op meuktracer
wat ervaringen,

zelf leken ze op mijn systeem beter dan de gewone, maar ik kreeg wel een bug dat er allemaal kleuren over het scherm kwamen :S *(maar dat hebben veel andere niet)

ook wordt daar gepraat over 75.90 (hmz... ook maar ff proberen, want ik heb toch gen Nview nodig :)
Ik kom bij dat linkje van jou nergens iets tegen over 71.90 :?

Die 71.90 Forceware bij Guru3d werd 2005-03-03 gepost en jouw linkje op tweakers 27 feb 2005..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:00:
[...]

Ik kom bij dat linkje van jou nergens iets tegen over 71.90 :?

Die 71.90 Forceware bij Guru3d werd 2005-03-03 gepost en jouw linkje op tweakers 27 feb 2005..
het linkje is toch echt goed, je hebt er naast gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:36:
[...]

het linkje is toch echt goed, je hebt er naast gekeken
Volg het linkje > CTRL + F > 71.90

Ik zie niets.. alleen 75.90 ja, maar geen 71.90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 14:42

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Topicstarter

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:24

nexhil

BAM!

ik heb net 3dmark 05 gedaan

en een score van 3236!! dat is toch echt veelste weinig!!

specs:

AMD 64 3000+
1024 400 MHz mem
asrock K8S8X
XFX 6600GT
maxtor 300 GB HD 16 MB

test specs:

1024 * 768
geen AA
driver : 71.82

vergeet ik wat in te stellen ofzo?

edit:

wacht de core clock lijkt mij nogal laag :S

Max User Clipping Planes 6
Max Active Hardware Lights 8
Max Texture Blending Stages 8
Fixed Function Textures In Single Pass 8
Vertex Shader Version 3.0
Pixel Shader Version 3.0
Max Vertex Blend Matrices 0
Max Texture Coordinates 8
VGA Memory Clock 1.0 GHz
VGA Core Clock 299.3 MHz

[ Voor 44% gewijzigd door nexhil op 09-03-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
VGA core clock hoort 500Mhz te zijn, geen 300 :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even moeten zoeken naar een asus mirror die info had over de Asus 6600GT TOP edition, maar heb er 1 gevonden :

http://uk.asus.com/prog/spec.asp?m=N6600GT/TD&langs=11

Morgen 2 stuks bestellen voor ik en mn vrouwtje
's zien of het verschil gaat maken t.o.v. onze oude ti4200 kaartjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gasten,

Ik heb sinds een maandje mijn Leadtek 660GT AGP (met vf700cu), ben alleen beetje teleurgesteld over de overclock mogelijkheden, die zijn namelijk:

core @ 600
mem@ 1100

Vroeg me af er al mensen waren die hun AGP sneller hadden lopen??

(En nog een tip, Leadtek met nieuwe koeler maakt gewoon een kolere kabaal, dus daar hoef je hem niet voor te halen)

Tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
herhaling: hier verder om de discussie centraal te houdenHet GeForce 6600 (GT) topic! Deel 6

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.