Twee TFT's, Ander inch/resolutie

Pagina: 1
Acties:

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-07 13:46
Ik heb twee tft's
Een BenQ Fp937s+ (19", 1280x1024) en een IIyama Prolite E380S (15", 1024x768).
Nu wil ik mijn BenQ als standaard scherm (primair) en het ander scherm als secundair.
Met nview van nvidia is het mij wel gelukt om beeld te krijgen op beide schermen O-).
Maar dan past hij de resolutie aan omdat mijn IIyama maar 1024x768 aan kan.
Is er geen ander programma waar ik kan instellen waar ik mijn primaire en secundaire kan instellen -> Hrz, Resolutie etc...

Alvast bedankt,
Mike Loomans

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:32
Je kunt als het goed in de nVidia driver "dualview" aanzetten. Dan kun je beide monitoren apart instellen. Je vindt dit onder nView display mode en dan de dropdown "nView modes"

[ Voor 9% gewijzigd door T-MOB op 17-02-2005 18:51 ]

Regeren is vooruitschuiven

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08 06:46

Maartenvs

For Sale

Als eerste, welke videokaart heb je? Verder moet je het ook gewoon in kunnen stellen zonder nview, toen ik het gebruikte klopte er ook geen reet meer van mijn instellingen.

Als ik naar beeldscherm eigenschappen ga zie ik bij tabblad instellingen 2 schermpjes staan, nr 1 en nr2. Als ik iets wil veranderen hoef ik alleen maar 1 van die 2 schermpjes aan te klikken en kan ik per monitor de instellingen wijzigen. Lijkt me dat het zo bij jou ook moet kunnen.

• AkTje
fx 5200 ;(

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zelfs die kan je Desktop "uitbreiden" ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• AkTje
hehe ja met ati heb je bij vormgeving al twee schermen staan, bij nview kun je clone, horizantale span en verticale span ofzo iets invullen. maar niet dual screen.
Ik ga nu even de omega drivers downloaden van nivida

• AkTje
Oke met omega drivers gaat het goed, alleen moet ik het nog uitschakelen met mijn muis als ik links uit het scherm ga dan gaat hij naar het beeldscherm, dit moet ik op een toets ofzo doen :) Maar dat moet ik even uitzoeken of als iemand dat hier zo even weet? :)
Pagina: 1