Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Req.] Bericht wijzigen binnen een bepaald termijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:54
Ejj lieve Adjes, O+

Ik betrap me er regelmatig op dat ik nog wel eens foutjes maak in een posting, ook al heb ik em dan
al een paar keer in de preview bekeken. Meestal komt dit door net even te haastig iets willen posten
of toch nog even weer wat willen toevoegen, of juist verwijderen.

Dus editten, en dan verschijnt er weer die vervelende opmerking "Demonfreak wijzigde dit bericht enz". :(

Het komt denk bij anderen ook wel eens voor dat ze toch nog wat 'schoonheidsfoutjes' zien, toch nog even wat informatie willen toevoegen of eventueel een regel die toch niet zo lekker blijkt weer
te verwijderen.

Welnu, om de schoonheid op het forum te bewaren zou het niet beter zijn als een user na het
posten van zijn/haar bericht nog max. 5 of 10 minuten de tijd heeft om iets te wijzigen (in welke
hoedanigheid dan ook) zonder dat er gelijk weer die melding onder komt? Ik vind het maar lelijk
uitzien. Jullie niet?

Mijn YouTube Channel

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:12
Zit er al in, ff uit mijn hoofd moet je binnen 1 minuut weer editten en er mag niemand na jouw gepost hebben. Dan verschijnt die melding niet. Correct me if im wrong.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij zou de grens van 5% voldoende moeten zijn om schoonheidsfoutjes te corrigeren? Verder is het toch niets ernstigs ofzo? Gewoon een mededeling dat je het bericht hebt aangepast? :)
Sybr_E-N schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:56:
Zit er al in, ff uit mijn hoofd moet je binnen 1 minuut weer editten en er mag niemand na jouw gepost hebben. Dan verschijnt die melding niet. Correct me if im wrong.
wrong

[ Voor 44% gewijzigd door Spider.007 op 17-02-2005 10:57 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:12
Spider.007 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:57:
Volgens mij zou de grens van 5% voldoende moeten zijn om schoonheidsfoutjes te corrigeren? Verder is het toch niets ernstigs ofzo? Gewoon een mededeling dat je het bericht hebt aangepast? :)
[...]

wrong
Dus....hoe ik daar dan weer op kom :?

mja de ff lopen zoeken en de grens ligt op 2%.
bron:
[Vraag] Hoe werkt het wijzigings-percentage?
[bug?] regeltje "die-en-die" wijzigde dit bericht...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Niet iets beleids/policy-related dit, move LA >> BUG :)

LinkedIn
Instagram

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Wat een ramp als wij zien dat jij je bericht hebt gewijzigd... :D...seriously...ik zie het probleem niet zo.

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie het probleem ook niet :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.