[PC]Dungeon Siege 2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.623 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nico K. schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 03:16:
Nou heb hem al uitgespeelt duurde maar een paar dagen. Vind ik echt jammer maar goed heb nog niet alle sec. quests gedaan ben nu lvl 47 kan nog wel ff door gaan. Het verhaal is wel weer super.
Ik loop al twee dagen het hele veld op en neer, en ik ben nog maar net in de woestijn aangekomen. Zo'n beetje level 16/17, en de meeste sec. quests gedaan. Ik denk dat het dus wel ff duurt voor je het hele spel uit hebt gespeeld?

• Nico K.
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-04 10:53
nou ik moet nog een stuk of 11 sec quests doen das niet veel doe ik morgen wel me accu van me muis is leeg :( . En daarna maar online gamen. wel leuk gedaan met de armor setjes. Ow en als iemand niet meer verder komt en het komt omdat die bij een ster komt maar der staat niks of gebeurt niks. Zou ik gewoon doorlopen er zitten nog best wat bugs in.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
Wat ik even mis, en misschien zit het er wel gewoon niet in.
Maar is er ergens een mogelijkheid om een savegame te laden?

Het opslaan gaat wel, maar als je dan in de pan gehakt wordt is het niet mogelijk om de savegame te laden.

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 12:03
Hee maar over het einde:

spoiler:
Wat is dat nu voor een einde ?!!? :?

Ik bedoel dat die wizard nog met het schild er vandoor gaat.., mag je die pas verslaan op de moeilijkste mode, of mogen we een uitbreiding verwachten of een half jaar ofzo ???

Edit:
Volgens mij kan je op moeilijkheidsgraad 2 inderdaad verder, act 3 bestaat uit 9 chapters, dat waren er toch maar 8 op level 1 ?

Jammer dat je je saves kwijt bent als je met het zelfde character verder gaat :P

[ Voor 30% gewijzigd door RSchellhorn op 18-08-2005 11:29 ]

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:03
Ik doe denk ik wat verkeerd. In de spoiler zal ik eerst eens uitleggen waar ik ben

spoiler:
Als je het elven dorp uitkomt, met je mooie halsband om je nek, moet je naar de elven temple. Ik heb inmiddels denk ik drie verschillende towers uitgebrand en kan nu de eerste grot in. Een flink stuk lopen van het elven dorp.

Ik ga dus echt vaak dood. Op het moment ben ik namelijk level 6 en de vijanden zijn level 9. Het effect is dus dat ik het steeds amper overleef. Ligt het aan mij, heb ik wat gemist of hoort het dat. Ik denk dat ik nu minimaal 40 keer ben dood gegaan op het korte stukje en tussen de monsters die drie levels hoger zijn overleef ik het niet.

Ik heb eigenlijk weinig zin om cheats te gebruiken. Ik moet gewoon dringend sterker worden. Mijn tactiek op het moment is om te proberen om een paar monsters te lokken en die af te slachten en de volgende rits monsters te lokken, alleen is dat ook niet altijd succesvol.

Ik heb al Dungeon Siege gespeeld en Legends of Arrana, waarvan Arrana al een stuk moeilijker was, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Verwijderd

Kan iemand mij PLEASE vertellen hoe het werkt met "opslaan" "loaden" ''teletransporters''.
Ik sla namelijk op en sluit af, als ik weer verder wil ben ik verder terug dan bij het afsluiten :(

Verder vind ik het healen en scrollen (als je dood bent) etc vaag. Wat moet je doen als 1 char dood is bv. En als je een sterke tegenstander tegenkomt? Continu op H rammen?

Hoe doen jullie dat?

Verwijderd

Frijns.Net schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:57:
Wat ik even mis, en misschien zit het er wel gewoon niet in.
Maar is er ergens een mogelijkheid om een savegame te laden?

Het opslaan gaat wel, maar als je dan in de pan gehakt wordt is het niet mogelijk om de savegame te laden.
Dat bedoel ik dus ook :'(

• RSchellhorn
In het openingsscherm staat je character rechts, ff er op klikken en je game wordt weer geladen :+

Alleen stom idd dat dat niet als optie naast respawn staat :/

[ Voor 25% gewijzigd door RSchellhorn op 18-08-2005 10:21 ]

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

Verwijderd

Slayer08 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:20:
In het openingsscherm staat je character rechts, ff er op klikken en je game wordt weer geladen :+

Alleen stom idd dat dat niet als optie naast respawn staat :/
Volgens mij werkt dit ook niet, ik kom iig weer gewoon bij die teleporter in de stad terrecht.

Verwijderd

Ik denk dat ik het saven etc wel snap nu:

Als je "Esc -> Save game" doet slaat het spel op wat je hebt (hoeveel goud en andere inventory).
Als je tijdens je journey een nieuwe teleporter tegen komt zal het spel dit punt onthouden. Als je dood bent geweest of het spel opnieuw start kom je terug in het dorp. Daar staat ook een teleporter. Vanaf daar kun je naar de gewenste positie (dan kies je dus bv. de laatste).

Ik zit nog steeds met het healing probleem. Hoe doen jullie dit?

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:49:
[...]

Volgens mij werkt dit ook niet, ik kom iig weer gewoon bij die teleporter in de stad terrecht.
Volgens GoT moet je ook dingen zelf opzoeken ;). Ik heb het spel niet, maar kan je er wel antwoord opgeven: als je doodgaat kom je bij de vorige teleporter of stad terecht. Voor een prijsje kan je bij een necromancer het e.e.a. terug laten halen aan items.
Rddr schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 02:06:
Zijn er al god-mode cheats/trainers?? Mijn vriendin vind deze game ook leuk maar voor haar is het iets te moeilijk waardoor ze telkens dood gaat en er aan begint te ergeren.
Ook hiervoor geldt: zoekt en gij zult vinden ;). Zelfs in dit topic stond al een trainer vermeld, alleen op een wat illegale site :P
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:28:
veeeeel geduld met zoeken helpt:

wat hints en tips en maps op

http://dungeonsiege2.gameamp.com/

ennuh 2 trainers op *knip*

let op met wat je post, hier zijn ook illegale zaken te vinden en daarvoor kan je ook een OW krijgen ;)

:9~ :9~

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Misschien dat ik wat mis, maar uit Act 2 mis ik echt nog een hele berg Side quests. (nr 6, 10, 12, 15, 16, 18) Iemand enig idee waar ik een van deze quests kan halen? Ik heb volgens mij met iedereen in Amun'La (?) gepraat. Zijn die quests misschien gebonden aan een persoon? Ik heb alleen die eerste 3 mensen in mijn party en doe daar eigenlijk alles mee. (ik zit nu in het begin van Act 3). Ik weet zowiezo van 1 plek dat ik daar alleen in kan met een engineer (iets met een gebroken lever, maar ik heb ondertussen natuurlijk geen idee meer waar dat was ;))
Wat ik trouwens wel veel toffer vind van DS 2 dan bij Diablo 2 is dat je meer set items vind en er volgens mij wat minder sets zijn en je ze dus sneller compleet hebt. Ik heb nu 1 set compleet en er een stuk of 5 half compleet.

• Nico K.
  • Laatst online: 09-04 10:53
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:12:

Ik zit nog steeds met het healing probleem. Hoe doen jullie dit?
Ik denk dat je party niet goed genoeg is probeer een healer mee tenemen en boost zijn healing powers en een autocast van healing spells en klaar hoef je veel minder tehealen maar vergeet niet dat je healer minder gaat aanvallen omdat die dus ook gaat healen. daarom heb ik ook niet meer dan 3 car. anders word het healen zoon probleem. Probeer ook je resistance wat omhoog te krijgen dat help echt heb nu mijn ranger op 80% van alle soorten magic die er maar zijn (death, fire, ice, lightning, en wat melee damg. resistance. probeer dat ff anders weet ik het ook niet

Verwijderd

Thanks, ik kan nu echter slechts 2 personen in mijn party hebben. Bij de "inn" kan ik dit verhogen meldt het spel. Hier komt ik ook niet uit ;( Bij de inn zie ik alleen wat lege "hotelkamertjes?"

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 11:41 ]

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Mijn party met mijn lief fee-tje genaamd FUBAR :), ze is nog jong, heb der nog maar net maar ze kan wel al redelijk wat Ik heb er Taar voor moeten inruilen die was nog wel beter maar ik vond dit gewoon leuker.
Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/2006/ds29gv.th.jpg
Die combat magic heks Finala is echt vet goed, die ramt gewoon alles omver met haar magie.

[ Voor 12% gewijzigd door Chubbchubb op 18-08-2005 11:51 ]

Powered by: blond bier

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:39:
Thanks, ik kan nu echter slechts 2 personen in mijn party hebben. Bij de "inn" kan ik dit verhogen meldt het spel. Hier komt ik ook niet uit ;( Bij de inn zie ik alleen wat lege "hotelkamertjes?"
Bij die hotelkamertjes loopt een vrouwke met een bezem.. die ff aanspreken en op de middelste optie klikken. wel moet je 500 dinero uitgeven aan die onzin, maar tis wel een aanrader.

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Chubbchubb schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:49:
Mijn party met mijn lief fee-tje genaamd FUBAR :), ze is nog jong, heb der nog maar net maar ze kan wel al redelijk wat Ik heb er Taar voor moeten inruilen die was nog wel beter maar ik vond dit gewoon leuker.
[afbeelding]
Die combat magic heks Finala is echt vet goed, die ramt gewoon alles omver met haar magie.
Ik vraag me af hoe praktisch het vechten is met een emmer (!) op je kop... :?

Hoe zit het trouwens met de parties: bij deel 1 voegde ik alleen de mensen toe die je gratis tegenkwam, hoe zit het hier in deel 2? Zo kreeg je een niet al te volle party die redelijk gebalanceerd was (qua magie en qua vechters) Is die tactiek nog steeds toe te passen of moet je echt mensen gaan inhuren?

edit:
Ik was eerder :P

[ Voor 24% gewijzigd door Motrax op 18-08-2005 11:55 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

leuk hoor, maar waarom heeft die ene een emmer op der hoofd?

edit: gg Motrax |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 11:54 ]

• Roet
  • Laatst online: 17:05
Slayer08 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:02:
Hee maar over het einde:

spoiler:
Wat is dat nu voor een einde ?!!? :?

Ik bedoel dat die wizard nog met het schild er vandoor gaat.., mag je die pas verslaan op de moeilijkste mode, of mogen we een uitbreiding verwachten of een half jaar ofzo ???
spoiler:
Ik ben er bijna! :P Ben nu bij die grote trap (laatste portal) dus ik zal het straks wel ff zeggen, maar aangezien de rest van het verhaal exact hetzelfde is denk ik dat het gewoon een uitbreidingkje wordt.
Juist, en een inkeeper met een kaarsje boven haar hoofd. (ze is aan het vegen als het goed is)

[ Voor 6% gewijzigd door Roet op 18-08-2005 11:56 ]

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Als je bij de inn dat trapje omhoog loopt naar die hotelkamers staat daar iemand voor de kamers. Als je met haar praat krijg je de mogelijkheid om geld te geven om je team uit te breiden. 500 gold voor je 3de party member en 1500 gold voor een 4de.
cardinal808 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:06:
Ik doe denk ik wat verkeerd. In de spoiler zal ik eerst eens uitleggen waar ik ben

spoiler:
Als je het elven dorp uitkomt, met je mooie halsband om je nek, moet je naar de elven temple. Ik heb inmiddels denk ik drie verschillende towers uitgebrand en kan nu de eerste grot in. Een flink stuk lopen van het elven dorp.

Ik ga dus echt vaak dood. Op het moment ben ik namelijk level 6 en de vijanden zijn level 9. Het effect is dus dat ik het steeds amper overleef. Ligt het aan mij, heb ik wat gemist of hoort het dat. Ik denk dat ik nu minimaal 40 keer ben dood gegaan op het korte stukje en tussen de monsters die drie levels hoger zijn overleef ik het niet.
.
Ik denk dat je hier da Hak'u caves bedoeld? Dit is nog een sidequest en hoef je nog niet te doen, als het te zwaar is loop dan even door tot je de 4de tower afgebrand hebt. Hierna kom je een teleporter tegen waarmee je terug kan naar het dorp. Het is handig om dit eerst te doen omdat je daarna jezelf bewezen heb en geen prisoner meer bent. Hierna kan je dus overal komen, en bij de inn je team uitbreiden. Dan wordt het al een stukje makkelijker.
Ik vondt het begin redelijk moeilijk maar nadat ik mijn 3de en 4de member kreeg loop ik nu bijna overal doorheen. Doe ook eerst zoveel mogelijk quests voordat je de south entrance uitgaat omdat daar ook lvl 11 monsters vaak voorkomen. Ik loop nu met mijn 4 party members (Combat mage main char, die half orc melee, Ice pet en Taar-nature mage) redelijk goed door alles heen, ben nog in het begin though onderweg naar exile camp.

spoiler:
Zorg ook dat je nadat je voordat je door de south entrance gaat eerst met dat vrouwtje praat (arianne geloof ik) en die quest krijgt waar je dat hak'u blade voor nodig hebt, en ga deze eerst halen vlak voorbij de 1ste teleporter die je tegenkomt. Anders kom je een lvl 11 monster tegen die invincible is :), had echt veel problemen daar weg te komen zonder mijn team dood te laten gaan en dus 25% van mijn gold kwijt te raken, terwijl ik toen al 4 party members had.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

die emmer hoort bij de mysterious set en geeft je 10% look like a fool, heb trouwens ook nog een amulet van de mysterious set (2 van de 3 items dus) verder kan het geen kwaad om die te dragen, weet ook niet wat ie precies doet. Het maakt ook niet echt veel meer uit, tot nu toe gaat alles nog goed met haar, als ze echt teweinig armor heeft geef k der een goeie hoed.
Afbeeldingslocatie: http://img363.imageshack.us/img363/8969/ds225vr.th.jpg

Verwijderd

10% looking like a fool? :Y) Easter Egg?!

anyway.. kheb een tijdje een pet en hij is nu fully mature maar hij heeft nog steeds geen spell equiped, enig idee hoe dat in zijn werk gaat?!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

vind het alleen erg jammer dat je voor sommige quests of om bepaalde deuren te openen een nieuwe speler met nemen, ik moet nu weer met een half-giant verder gaan om een deur open te krijgen...

@ commonkid, dat fee-tje van mij kon die 2 spells al, eentje is om aan te vallen, de andere om te healen.

[ Voor 23% gewijzigd door Chubbchubb op 18-08-2005 12:24 ]

Verwijderd

Hey bedankt mensen, ik zal eens proberen een 3e toe te voegen aan mn party.

Hoe zit het met MP? Als ik een netwerk server start kom ik gewoon in het dorp waar de gevangenis is. Betekent dit dat je met twee man (over LAN) de singleplayer ''missies" kunt uitvoeren?

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:45:
Hey bedankt mensen, ik zal eens proberen een 3e toe te voegen aan mn party.

Hoe zit het met MP? Als ik een netwerk server start kom ik gewoon in het dorp waar de gevangenis is. Betekent dit dat je met twee man (over LAN) de singleplayer ''missies" kunt uitvoeren?
Ja dit was ook zo bij deel 1. COOP noemen ze dat.

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ligt het aan mij of is dit deel wel een stuk lastiger dan deel 1? Heb al moeite bij de 2e en 3e toren die verbrand moet worden. Ben zelf een Combat Mage en heb de Half-Giant meegenomen als Tank.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• rhodium
Motrax schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:15:
[...]

Volgens GoT moet je ook dingen zelf opzoeken ;). Ik heb het spel niet, maar kan je er wel antwoord opgeven: als je doodgaat kom je bij de vorige teleporter of stad terecht. Voor een prijsje kan je bij een necromancer het e.e.a. terug laten halen aan items.

[...]

Ook hiervoor geldt: zoekt en gij zult vinden ;). Zelfs in dit topic stond al een trainer vermeld, alleen op een wat illegale site :P

[...]
Ik heb die 2 trainers al maar die werken niet omdat ze voor V1.0 geschreven zijn en ik draai V2.1 omdat ik ook online het met een paar maten speel.

Dus als iemand een 2.1 versie trainer heeft send it me!!!!

Verwijderd

[afbeelding]
Dat zwaard :9~ vanavond maar weer eens een uurtje of 2 spelen ;D

Wtf is er leuk aan een trainer, zo verneuk je het hele spel en geeft aan dat je noob bent ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 21:45 ]

• Cardinal
GoUdViS schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:57:
[...]
Ik vondt het begin redelijk moeilijk maar nadat ik mijn 3de en 4de member kreeg loop ik nu bijna overal doorheen. Doe ook eerst zoveel mogelijk quests voordat je de south entrance uitgaat omdat daar ook lvl 11 monsters vaak voorkomen. Ik loop nu met mijn 4 party members (Combat mage main char, die half orc melee, Ice pet en Taar-nature mage) redelijk goed door alles heen, ben nog in het begin though onderweg naar exile camp.
Je had gelijk, na mijn derde char is het gelijk een stuk makkelijker, ik heb gelijk wraak genomen op alle monsters in de gebieden waar ik eerst echt niet kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een frikking bugg...

In de woestijn in Act 1 vind je zo een mannetje die zijn Heirloom terug wil. Ik heb hem terug gehaald voor hem, maar door een bug word het gesprek automatisch geskipt en heb ik het gesprek dus niet gehoord.

Ik heb ook geen rewards gekregen, maar ik ik heb dus nog steeds het zwaard. Hoort dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:49:
Weer een frikking bugg...

In de woestijn in Act 1 vind je zo een mannetje die zijn Heirloom terug wil. Ik heb hem terug gehaald voor hem, maar door een bug word het gesprek automatisch geskipt en heb ik het gesprek dus niet gehoord.

Ik heb ook geen rewards gekregen, maar ik ik heb dus nog steeds het zwaard. Hoort dit ?
Het enige wat ik op het oficiele feedbackforum vind is het volgende:
1.2.7 - In the desert, there is a heirloom to recover for a quest. You need to answer a riddle of a statue to get access. If you fail, a mini boss spawns. This can be done again and again to farm rare items.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:53:
[...]

Het enige wat ik op het oficiele feedbackforum vind is het volgende:

[...]
Thnx :)

Gaar maarja het is niet anders. Het spel blijft erg buggy overkomen.

Ook vindt ik dat Fire spells zwaar overgeblanceerd zijn. Ik heb level 10 lighting damage en doe nu rond de 50% meer lighting damage. Ik heb fire niet opgevoerd, maar een fire spel doet standaart meer damage dan een lighting, waarbij ik dus 10 levels ermee heb opgevoerd :r

Save game systeem is ook brak. Ik heb nu één keer meegemaakt dat ik een tijdje bezig ben. Op exit game heb gedrukt en het spel is dan gewoon niet gesaved, terwijl, dit bij de meeste spelen wel gebeurt. Had twee leuke set items uit de Vengance serie gevonden. Poef weg :/

Op de map worden 'geheime' lokaties aangegeven doormiddel van blauwe puntjes. Noem het dan geen frikking geheime lokatie meer. :X

Ik kan nu wel een rits bugs op noemen, maarja daar schiet niemand wat mee op...

Ik vind het spel niet echt af. Ze moesten wat langer beta testen IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Als ik de 2.1 update installeer dan kan ik mijn savegame niet meer laden.
Ook geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Frijns.Net schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:13:
Als ik de 2.1 update installeer dan kan ik mijn savegame niet meer laden.
Ook geen aanrader.
Lees en zoek op het officiele feedbackforum, <zucht> ;)
http://garage.gaspowered.com/?q=node/939 <-- even vluchtig doorgelezen, er staan wat tips in, niet echt een duidelijke oplossing, maar wel het proberen waard :)

/Dit is wat de patch deed en heeft alleen met het online spelen te maken, _niet_ met single play:
Microsoft has released a small patch for Gas Powered Games' RPG sequel Dungeon siege 2. This update brings your retail game to v2.1 and only addresses a few GameSpy related issues.

DS2 patch v2.1 fixes :
- Created a segmented file save system for GameSpy file size compatibility.
- Adjusted GameSpy vaulting protocols to compensate for party save files during loss of connection.

After the patch is applied, the version number on the main menu will be 2.1

NOTE 1: This does nothing for single-player games. This is a patch we started working on before the game was released, and is only for an issue with Gamespy play. If you don't use GameSpy to play DS2 online, there's no reason to use this patch.

NOTE 2: This patch only works on the EXE that ships with the game (not hacked ones).
/me En nog iets veel belangrijkers over quests die buggie lijken te zijn:
I haven't encountered any broken quests thus far (I'm in Act 2) and it is my feeling that some of these reported bugs are actually the result of the copy protection system kicking in - it works similar to Codemasters' FADE copy protection. Some quests simply refuse to function as they are programmed if the game detects that you are using a duplicated CD and not the original disc.
Daar zit je dan met je illegale versie en te zeiken op een spel dat zogenaamd niet werkt :P Ik wacht gewoon braaf totdat ik 'm legaal via Bol.com binnenheb :)

En nog iets over illegale versies en support en problemen:
Unfortunately, we can't read 70% of the savegames provided to us, because they were made by people using a hacked version of DungeonSiege2.exe. While they can save and load, those savegames are not in being properly made - the retail exe file that ships with the game cannot read those savegames. Nor can the hacked exe read the correct type of savegames that the retail exe makes.

Of course, we don't support the hacked EXE as it didn't come from us. The patch, when we have it, won't work on the hacked exe - you'll have to be using the retail exe from the game cd. But the retail exe won't read savegames created by the hacked exe.
En nog iets:
Hi folks,

GPG is aware of several hacked versions of DS2 being available. Please be aware that savegame incompatibilities between the legitimate retail version and the hacked versions will cause savegames to become invalidated as certain compatibility checkpoints are passed, and as we update the game. Any issues encountered with these hacked versions will be unpatchable and unresolvable with any savegames the hacked versions create.

We won't be able to help with any problem on a system with a hacked EXE. Nor will any of our patches work with a hacked EXE. And since the hacked EXEs don't create compatible saves, you won't be able to switch back to the normal EXE to patch, and then load in the hacked savegames. If you are using a cracked EXE, your savegames are already unrecoverable. Please stop now and restart with a legitimate installed version of the game.

GPG wishes to support legitimate bugs encountered to the best of our ability. If you know you are using a cracked version, the information you provide will not be useful in our investigations, as you have a myriad of bugs all your own to contend with.
Genoeg propaganda van de leverancier voor even :+

[ Voor 60% gewijzigd door Motrax op 19-08-2005 01:38 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:08:
[...]

Ook vindt ik dat Fire spells zwaar overgeblanceerd zijn. Ik heb level 10 lighting damage en doe nu rond de 50% meer lighting damage. Ik heb fire niet opgevoerd, maar een fire spel doet standaart meer damage dan een lighting, waarbij ik dus 10 levels ermee heb opgevoerd :r
....
ehh vergeet je mischien niet verschil in Mana kosten??!! Meeste spreuken verschillen ook in effecten, sommige spells kunnen een hele groep tegerlijk damagen, terwijl andere alleen 1 tegenstander tegelijkertijd kan raken. Goed lezen naar de spell omschrijvingen. en niet alleen kijken naar de damage. Bliksem spreuken kosten over het algemeen minder Mana bijvoorbeeld.

Ik heb me vooral gespecialiseerd met Fire maar toch gebruik ik regelmatig Lightning (die duo bliksem vanuit de lucht) en Death magic, hangt allemaal af van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
@Motrax

Dat hebben ze leuk gemaakt met die save games, maar het duurt nog zolang tot 2 september en het is een leuk spel om te spelen.
Waarschijnlijk weer opnieuw beginnen dus met gamen als de retail versie in de winkel ligt.
Ach ja.
Gelukkig is BF2 net zo verslavend dan die nog maar even spelen tot de 2e.

[ Voor 14% gewijzigd door rvrbtcpt op 19-08-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:08:
[...]
Ik vind het spel niet echt af. Ze moesten wat langer beta testen IMHO
Hier sla je de plank in 2en :P. Ik heb meegedaan aan de beta. (die overigens exact hetzelfde was als de demo, waar ze vergeten waren de beta text te veranderen naar beta)

Ik had dus wat bugs gevonden, onderanderen met het vastzitten van chars en nog wat dingen met de inventory en cutscenes. (als een nieuwe speler joinede en jij zat in een cutscene ging het spel niet meer verder en bleef het haken in de cutscene :X) Maar ik heb in geen mogelijkheid een normale manier kunnen vinden hoe ik uberhaubt mijn bugreport kon senden naar hun. Dus uiteindelijk maar gewoon gemailed naar Gaspoweredgames. Te slecht voor worden. Je kon ook maar tot de elven shirne en niet verder dus echt veel te betatesten viel er niet, zeker niet kwa balance.

Verder voor Slayer08:
spoiler:
Ook op veteran mode is het precies hetzelfde verhaal, uitbreiding wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 02:14:
[...]

....
ehh vergeet je mischien niet verschil in Mana kosten??!! Meeste spreuken verschillen ook in effecten, sommige spells kunnen een hele groep tegerlijk damagen, terwijl andere alleen 1 tegenstander tegelijkertijd kan raken. Goed lezen naar de spell omschrijvingen. en niet alleen kijken naar de damage. Bliksem spreuken kosten over het algemeen minder Mana bijvoorbeeld.

Ik heb me vooral gespecialiseerd met Fire maar toch gebruik ik regelmatig Lightning (die duo bliksem vanuit de lucht) en Death magic, hangt allemaal af van de tegenstander.
Dude,

Standaart Jolt vs. Firebolt

Gebruiken ongeveer even veel mana, maar Firebolt is beduidend sterker dan Jolt en dat zelfs als ik het heb opgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSchellhorn
Roet schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:20:
Verder voor Slayer08:
spoiler:
Ook op veteran mode is het precies hetzelfde verhaal, uitbreiding wachten dus
spoiler:
Laten we het positief bekijken, de kans dat een latere uitbreiding verder gaat met hetzelfde verhaal is dus redelijk aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: heb t al gevonden

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 21:17
Yeey, deze week dungeon siege 2 lekker fanatiek gespeeld.
Had bijna de eerste moeilijkheids graad uit gespeeld.. maar wat nu....
Ik had de demo ervan er nog opstaan dus denk, laat ik die ff verwijderen, doe ik immers toch niks meer mee..
Ik verwijderen, en hoppa!!!!! AL mijn dungeon siege 2 savegames PLEITE, WEG, FOETSIE!!!
Kan weer helemaal overnieuw beginnen, :| Wat is dit bagger geregeld zeg, niet normaal.
Ik heb dus echt geen puf om weer alles te halen, en weer m'n unique stuff terug te vinden.

Iemand nog enige ideen hoe ik dit terug krijg? Is er misschien iets voor zoals "shadowmaster" bij diablo 2?

Alvast bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Unerase wizards opzoeken op GoT/Google :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 21:17
Ik heb inmiddels:
PC Inspector File Recovery< geprobeerd. Krijg het echter niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Silvan van Heck schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:35:
Yeey, deze week dungeon siege 2 lekker fanatiek gespeeld.
Had bijna de eerste moeilijkheids graad uit gespeeld.. maar wat nu....
Ik had de demo ervan er nog opstaan dus denk, laat ik die ff verwijderen, doe ik immers toch niks meer mee..
Ik verwijderen, en hoppa!!!!! AL mijn dungeon siege 2 savegames PLEITE, WEG, FOETSIE!!!
Kan weer helemaal overnieuw beginnen, :| Wat is dit bagger geregeld zeg, niet normaal.
Ik heb dus echt geen puf om weer alles te halen, en weer m'n unique stuff terug te vinden.

Iemand nog enige ideen hoe ik dit terug krijg? Is er misschien iets voor zoals "shadowmaster" bij diablo 2?

Alvast bedank.
Sja. Kijk eens in de OM FAQ / Beleid waar een aantal tips in staan. Als programma kan ik je Restoration aanraden, freeware.

En wat is weg? Weg dat je de savegames niet meer ziet staan je Mijn documenten/ My Games\Dungeon Siege 2\Save\SinglePlayer map (of waar je de savegames hebt staan) of zie je in DSII niet meer dat je kan laden?

Overigens wil ik niet vervelend zijn: er wordt expliciet bij de demo en bij een aantal fora gewaarschuwd dat je je savegames moet back-uppen, het is allang bekend dat het niet helemaal koosjer is. <-- blijft het natuurlijk vervelend dat je er op deze manier achter moet komen :P

Meer over savegames is hier te vinden, misschien dat daar nog wat nuttigs staat.

[ Voor 13% gewijzigd door Motrax op 19-08-2005 15:59 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:27:
[...]

Dude,

Standaart Jolt vs. Firebolt

Gebruiken ongeveer even veel mana, maar Firebolt is beduidend sterker dan Jolt en dat zelfs als ik het heb opgevoerd
jolt kost toch zeer zeker wel wat minder mana (zover ik het me kan herrineren) maar is idd een pruts spreuk, maar maak je geen zorgen later op wordt lightning behoorlijk sterk als je arching skill verbeterd.

ff terzijde ik heb het nu uitgespeeld, wel jammer is dat mijn party gewoon zoveel sterker is dan de tegenstanders. heel weinig uitdaging.
De laatste boss gevecht was dan wel leuk,
ben nu begonnen op veteran, op level 42, maar nu zit totaal geen uitdaging in. of komt dat nog een beetje?
het is heel simpel 1 tank (princess eva ) die een belachelijk hoge armor rating heeft boven de 400 + hoge resistances, dus ontkwetsbaar, en met die provoke spell wordt het dus dan geen uitdaging. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Was net lekker bezig crasht het spel.... gewoon monitor uit deed helemaal niks meer... en natuurlijk net gesaved dus ik kan weer beginnen bij dat ik die lui van hun ziekte moet redden van het water wat ik gevonden heb in de elven shire geval :( stom spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:29:
[...]

jolt kost toch zeer zeker wel wat minder mana (zover ik het me kan herrineren) maar is idd een pruts spreuk, maar maak je geen zorgen later op wordt lightning behoorlijk sterk als je arching skill verbeterd.

ff terzijde ik heb het nu uitgespeeld, wel jammer is dat mijn party gewoon zoveel sterker is dan de tegenstanders. heel weinig uitdaging.
De laatste boss gevecht was dan wel leuk,
ben nu begonnen op veteran, op level 42, maar nu zit totaal geen uitdaging in. of komt dat nog een beetje?
het is heel simpel 1 tank (princess eva ) die een belachelijk hoge armor rating heeft boven de 400 + hoge resistances, dus ontkwetsbaar, en met die provoke spell wordt het dus dan geen uitdaging. :'(
Kan je vertellen op level 65 is het nog precies hetzelfde, daarom ben ik ook gestopt. Zonder warrior is het spel simpelweg niet te doen, en met is het veel te makkelijk. (je moet voor de gein eens je warrior buffen met 14% health steal en 40% to all resistances, dan wordtie simpelweg niet meer geraakt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Een handige tip als je dood gaat om die 25% fee te ontwijken als je doodgaat is als je een gastje tegenkomt die hoger lvl is, of je merkt dat het gevecht niet goed gaat gebruik die spell om een een transport te maken naar de town. Als je doodgaat en respawned is die transport er nog steeds en kan je dus meteen terug naar waar grafstenen staan, dus heb je al je equipment terug en die 25% geld dat er nog ligt :).Zo heb ik al heel wat gold uitbespaard omdat ik bijv in de desert die lvl 28 en 30 gastjes tegenkwam :)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

GoUdViS schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:38:
Een handige tip als je dood gaat om die 25% fee te ontwijken als je doodgaat is als je een gastje tegenkomt die hoger lvl is, of je merkt dat het gevecht niet goed gaat gebruik die spell om een een transport te maken naar de town. Als je doodgaat en respawned is die transport er nog steeds en kan je dus meteen terug naar waar grafstenen staan, dus heb je al je equipment terug en die 25% geld dat er nog ligt :).Zo heb ik al heel wat gold uitbespaard omdat ik bijv in de desert die lvl 28 en 30 gastjes tegenkwam :)
Hoe wil je die spell oproepen dan als je al dood bent? Ik heb die mannetjes in de desert verslagen door steeds weg te lopen, te healen en dan weer aan te vallen, liefst met ranged mannetjes. Dan is het redelijk te doen, al duurt het nog steeds lang :)

[edit] tijdens het spelen na het lezen van je post begreep ik het ineens.... als je 'summon teleport' oproept, komt er een teleport op de plek waar je dan bent. Als je die gebruikt, kom je uit in de stad van je huidige Act. Daar kom je ook terecht als je doodgaat en op respawn drukt, dus als je dan de teleport (die summon-versie, niet de vaste) terugpakt, kom je weer uit bij de plek waar je hem eerder had opgeroepen (net voor je enorm in de pan gehakt werd, dus daar in de buurt).

[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 21-08-2005 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
gwystyl schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:39:
[...]

Hoe wil je die spell oproepen dan als je al dood bent? Ik heb die mannetjes in de desert verslagen door steeds weg te lopen, te healen en dan weer aan te vallen, liefst met ranged mannetjes. Dan is het redelijk te doen, al duurt het nog steeds lang :)
1 warrior, 1 healer en je hoeft nergens meer voor weg te lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Hehehe, ik zit net door de inhoud van de DS2RES bestanden te bladeren en er zitten nog enkele files in van DS 1 (en dan heb ik het niet over code of zo, nee bijvoorbeeld muziek) Misschien hadden ze door die dingen te verwijderen wel een CD er af kunnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Roet schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:41:
[...]

1 warrior, 1 healer en je hoeft nergens meer voor weg te lopen :P
Is een warrior een melee gast? Ik heb namelijk van alle soorten één: een nature mage, combat mage, melee gast en ranged gast. Allemaal ongeveer op level 26-27, maar nog steeds zijn er best bitse stukjes bij hoor. Ze presteren het namelijk om 'blabla monster' en 'blabla monster captain' enorm op elklaar te laten lijken, waardoor je ineens tegenover een mannetje met health 4500 staat ipv 1100 oid... als er dan een paar van zijn moet je nog aardig voorzichtig zijn met aanvallen.
Bij DS1 kon je de party-members ook onafhankelijk selecteren. Toen zette ik mijn healer vaak buiten het strijdgewoel, maar dat kan in DS2 niet afaik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
gwystyl schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 04:03:
[...]

Is een warrior een melee gast? Ik heb namelijk van alle soorten één: een nature mage, combat mage, melee gast en ranged gast. Allemaal ongeveer op level 26-27, maar nog steeds zijn er best bitse stukjes bij hoor. Ze presteren het namelijk om 'blabla monster' en 'blabla monster captain' enorm op elklaar te laten lijken, waardoor je ineens tegenover een mannetje met health 4500 staat ipv 1100 oid... als er dan een paar van zijn moet je nog aardig voorzichtig zijn met aanvallen.
Bij DS1 kon je de party-members ook onafhankelijk selecteren. Toen zette ik mijn healer vaak buiten het strijdgewoel, maar dat kan in DS2 niet afaik?
Je kan wel met de portretten schuiven. De bovenste loopt voorop, de onderste achetop. Ikzelf heb 1 (nu 2 op elite) melee, 2 combat magic en 1 nature. Niet kapot te krijgen. Speel bijna altijd in mirror formatie, dan overleeft je het vaak. Ranged zou ik trouwens dumpen, die zijn gewoon te slap als je het mij vraagt.

Gewoon provoke doen en je bent klaar. Ik heb tot nu toe nog geen echt lastige stukken gehad. Ben in de mercenary mode ook geen enkele keer gewiped. In veteran daarentegen wel, 1x door een mob die ik te slap had ingeschat, en 2x bij de eindbaas waarbij ik door een bug 2 characters had die vast zaten en niet meer reageerden en niet meer konden lopen.

Ik heb ook 2x mijn wipe overleefd/voorkomen doordat Klontje, mijn ice elemental, overleefde :). Ik heb trouwens op Elite niveau nog steeds mijn Klontje aangezien hij 2x zoveel health heeft als mijn warrior en ook nog een goede armor rating. Maar zijn echte nut komt uit de 150% mana regen aura en zijn frost aura :)

[ Voor 4% gewijzigd door Roet op 21-08-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Iemand nog tips voor het vinden van Nettle Clusters voor de enchantress in het begin? Ben al veel verder, maar heb die dingen nooit gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bosmonster schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:19:
Iemand nog tips voor het vinden van Nettle Clusters voor de enchantress in het begin? Ben al veel verder, maar heb die dingen nooit gevonden :?
kopen bij zo'n dude die van die dingen verkoopt die je in items kan stoppen.. weet de naam ff niet meer.. in de eerste stad zit die buiten dat huisje waar de armor/weaponsmith inzitten enzo.. staat een donkey naast.

ik begrijp niet echt hoe mensen problemen kunnen hebben met het begin van het spel.. ik had die half giant als tank, mezelf als ranged en nog een ranged figuur meegenomen en dat ging prima.. kheb het hiermee uitgespeeld en speel nu als combat mage, met zo'n beetje de zelfde party en het gaat ook nog steeds prima

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Yeah het is een lvl 3 quest, maar vind die spullen pas na de south gate (level 10+ ofzo).. dus was ff in de war.. kopen was wel prijzig als je kijkt wat je er voor terug krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Bosmonster schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:31:
Yeah het is een lvl 3 quest, maar vind die spullen pas na de south gate (level 10+ ofzo).. dus was ff in de war.. kopen was wel prijzig als je kijkt wat je er voor terug krijgt :P
Ik heb het er 1 gekocht en 3 gevonden, maar je moet echt puur geluk hebben dat ze gedropt worden door monsters.
gwystyl schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 04:03:
[...]
Nee, dit vindt ik ook vet irritant :), je party blijft altijd bij elkaar dus het is moeilijk je mages buiten het gevecht te houden.

Ik heb mijn Icy pet gedumpt toen ik in Aman'lu, ik vondt dat beest van 1500 gold veel interesanter, die gebruikt death magic, nu heb ik fire, ice en death magic gebruikers in mijn party. Samen met 1 melee gastje gaat dat wel lekker :). Vooral omdat ik zelf als combat mage heel veel punten vanaf begin af aan al in extra damage voor fire spells heb gedaan doet die nu soms 200+ damage op lvl 24 8).
Enige waar ik me aan irriteer dat ik nog niet met ghosts kan praten, ben er onderhand al 9 tegengekomen, heb de locatie's opgeschreven zodat ik ernaar terug kan zodra ik de mogelijkheid heb met ze te praten, weet iemand wanneer dat kan?
spoiler:
Zit al in Aman'lu en heb al met die mage gepraat over dat ritual dat je moet horen, maar ben het nog niet tegengekomen. Zit nu net op de plek waarbij ik die prism's geactiveerd heb om de vlammen te doven in Aman'lu.

/edit: even spoiler tag toegevoegd voor de mensen die nog niet zover zijn.:

[ Voor 4% gewijzigd door Cryonist op 21-08-2005 19:37 ]

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de "begin" base heb je zoeen verkopen/missie, maar hoe the hell kan je die missie kiezen ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weet iemand ook waar die Hacku leider die je moet vermoorden is? hij kan in het westen en in het oosten zitten wordt er gezegd, maar ik kan em niet echt vinden.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
spoiler:
Zit al in Aman'lu en heb al met die mage gepraat over dat ritual dat je moet horen, maar ben het nog niet tegengekomen. Zit nu net op de plek waarbij ik die prism's geactiveerd heb om de vlammen te doven in Aman'lu.

spoiler:
Erna, je hebt nog niets gemist! Hij komt nog wel, in de quest staat aangegeven in welk bos je moet zoeken he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Roet schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:21:
spoiler:

spoiler:
Erna, je hebt nog niets gemist! Hij komt nog wel, in de quest staat aangegeven in welk bos je moet zoeken he.
mss kan je even vermelden op welke posts je antwoord geeft :)

over de ghosts:
spoiler:
je krijgt nog een quest waarbij van elke ghost een omschrijving staat waar hij ongeveer zit. Als je het eerste gedeelte van die quest gedaan hebt (luisteren naar die rituelen en terug naar de mage) word ook uitgelegd hoe je ze kan verstaan
RoD schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:20:
Weet iemand ook waar die Hacku leider die je moet vermoorden is? hij kan in het westen en in het oosten zitten wordt er gezegd, maar ik kan em niet echt vinden.
Iemand een idee?
Volgens mij staat dat in het document/boek dat je krijgt.
* gwystyl graaft in geheugen...
spoiler:
.volgens mij in de ruines vlakbij de elven shrines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gwystyl schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:41:

Volgens mij staat dat in het document/boek dat je krijgt.
* gwystyl graaft in geheugen...
spoiler:
.volgens mij in de ruines vlakbij de elven shrines
Dan heb ik niet goed gekeken, zal het nog ns proberen.
Edit: ik kan het toch echt niet vinden :?
spoiler:
Is het in de elven shrines zelf? of er vlakbij? en hoe ver is het dan precies? want ik heb er al een paar keer heen en weer gelopen, maar ik kan geen ruine vinden. alleen bij de elven shrine zelf is het een ruine

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 21-08-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
RoD schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:44:
spoiler:
Is het in de elven shrines zelf? of er vlakbij? en hoe ver is het dan precies? want ik heb er al een paar keer heen en weer gelopen, maar ik kan geen ruine vinden. alleen bij de elven shrine zelf is het een ruine
spoiler:
Laatste portal voor de Elven shirne (een van de 2: western/eastern greylin jungle oid) en dan niet de heuvel op naar de shirne maar van de weg af net na de brug en de portal is een dalletje, een incantation shirne en ook een deur waar je eerst als antwoord kreeg dat je op moest zouten. Dus ga door de laatste portal voor de shirne en ga niet de brug over, en ga niet de heuvel op. Dan hou je nog maar 1 richting over :P

[ Voor 10% gewijzigd door Roet op 21-08-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb inmiddels een leuke party bij elkaar, allemaal lvl 40+. Het enige wat ik nog moet doen om het spel uit te spelen is het laatste popje verslaan, maar daar wacht ik even mee. Ik wil namelijk voordat ik dat doe alle secundaire quests ook gedaan hebben :P Ja, ik houd mezelf wel bezig.

Nu heb ik er al een heleboel (mis er totaal nog 7 oid) en heb er 2 open staan. De ene is het vinden van alle boeken, daar kom ik nog wel aan toe. De ander is het Lenali's Sorrow, waarbij je allerlei voorwerpen aan verschillende mensen moet brengen. Uiteindelijk moet ik een keepsake uit Aman'Lu hebben, maar om die te krijgen heb ik een Griffin Feather nodig. Het popje wat die heeft wil iets van me hebben wat hij kan bestuderen.

Het probleem is dat ik ondertussen heel veel maps opnieuw heb doorlopen, veel grotten en tunnels opnieuw heb bekeken, maar nergens een nieuw popje kunnen vinden die me verder kan helpen. Het schijnt dat ik iets met dat Elven water moet doen... maar niemand wil het hebben :| help :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Roet schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:18:
[...]

spoiler:
Laatste portal voor de Elven shirne (een van de 2: western/eastern greylin jungle oid) en dan niet de heuvel op naar de shirne maar van de weg af net na de brug en de portal is een dalletje, een incantation shirne en ook een deur waar je eerst als antwoord kreeg dat je op moest zouten. Dus ga door de laatste portal voor de shirne en ga niet de brug over, en ga niet de heuvel op. Dan hou je nog maar 1 richting over :P
Dat ik dat over het hoofd gezien heb... bedankt :)

spoiler:
Ik ben nu bij de ruines in het zuiden van de jungle, en daar heb je een sleutel nodig om verder te komen. en de deur zegt iets over een "X'.
Welke sleutel? geen enkele quest zegt er wat over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Kaastosti schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:55:
Ik heb inmiddels een leuke party bij elkaar, allemaal lvl 40+. Het enige wat ik nog moet doen om het spel uit te spelen is het laatste popje verslaan, maar daar wacht ik even mee. Ik wil namelijk voordat ik dat doe alle secundaire quests ook gedaan hebben :P Ja, ik houd mezelf wel bezig.

Nu heb ik er al een heleboel (mis er totaal nog 7 oid) en heb er 2 open staan. De ene is het vinden van alle boeken, daar kom ik nog wel aan toe. De ander is het Lenali's Sorrow, waarbij je allerlei voorwerpen aan verschillende mensen moet brengen. Uiteindelijk moet ik een keepsake uit Aman'Lu hebben, maar om die te krijgen heb ik een Griffin Feather nodig. Het popje wat die heeft wil iets van me hebben wat hij kan bestuderen.

Het probleem is dat ik ondertussen heel veel maps opnieuw heb doorlopen, veel grotten en tunnels opnieuw heb bekeken, maar nergens een nieuw popje kunnen vinden die me verder kan helpen. Het schijnt dat ik iets met dat Elven water moet doen... maar niemand wil het hebben :| help :)
spoiler:
Als je het elven water nog hebt... dat kun je in dat basisje bij de portal vanaf dat eerste eiland ruilen voor ribben.. die kun je in eirelan in de inn weer ruilen voor een boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Roet schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:18:
[...]

spoiler:
Ik ben met diezelfde quest bezig maar ik kan al niet een gastje vinden daarvoor, ik kan die deur nog niet in want ik moet eerst met dat gastje praten die dat vrouwtje bevrijd had, de zoon van de high priest.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

spoiler:
Als je het elven water nog hebt... dat kun je in dat basisje bij de portal vanaf dat eerste eiland ruilen voor ribben.. die kun je in eirelan in de inn weer ruilen voor een boek.
Nee, dat was ander water, die heb ik al gehad :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kaastosti op 22-08-2005 00:22 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

GoUdViS schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:59:
[...]

Ik ben met diezelfde quest bezig maar ik kan al niet een gastje vinden daarvoor, ik kan die deur nog niet in want ik moet eerst met dat gastje praten die dat vrouwtje bevrijd had, de zoon van de high priest.
spoiler:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zat die als je bij het excile kamp bent rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RoD schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 04:07:
[...]

spoiler:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zat die als je bij het excile kamp bent rechtsboven.
klopt; nou je het zegt begint het weer te dagen
spoiler:
op een gegeven moment kom je de scholar tegen bij het kamp van met plaag besmette mensen. Je moet dan niet de weg hebben die hij aangeeft, maar die andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog iets : Dit beest ben ik nu 2 keer tegengekomen .. het rent rondt en dropt rares :S, het beest heeft geen naam ?????? staat er als hem met mijn muis aanwijs :S
Afbeeldingslocatie: http://img376.imageshack.us/img376/1905/dungeonsiegeiiscreen00026gt.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is vreemd, check wat deze missie zegt:
Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/1407/balba5ls.th.jpg

De plek waar ik nu sta is in dat bos maar toch zegt me kompas dat ik ergens anders heen moet, en als ik dan naar me beginpunt ga loop ik tegen een muur waar ik niet door kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:19
als ik over ene lan wil spelen, zegt ie dat mijn naam al in gebruik is. heeftiemand daar ook last van? is er ook een mogelijkheid om een dedicted server op te zetten voor lan of online play?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:30:
Hier nog iets : Dit beest ben ik nu 2 keer tegengekomen .. het rent rondt en dropt rares :S, het beest heeft geen naam ?????? staat er als hem met mijn muis aanwijs :S
[afbeelding]
Yup... hij jat je loot. Als je hem aanvalt dropt ie rares. Als je hoog genoeg level bent kun je hem killen en krijg je een mysterious item (weet niet meer precies waar het voor is, maar volgens mij de mysterious set, net als de bucket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:16:
Dit is vreemd, check wat deze missie zegt:
[afbeelding]

De plek waar ik nu sta is in dat bos maar toch zegt me kompas dat ik ergens anders heen moet, en als ik dan naar me beginpunt ga loop ik tegen een muur waar ik niet door kan
Gewoon de weg volgen bij de south passage kom je vanzelf bij de exile colony. Die pijl heb ik eerlijk gezegd nog nooit gevolgd.. Die is volgens mij ook absoluut, dus kan best zijn dat je een hele andere kant op moet om daar te komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-08-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:06:
[...]

Je kan wel met de portretten schuiven. De bovenste loopt voorop, de onderste achetop. Ikzelf heb 1 (nu 2 op elite) melee, 2 combat magic en 1 nature. Niet kapot te krijgen. Speel bijna altijd in mirror formatie, dan overleeft je het vaak. Ranged zou ik trouwens dumpen, die zijn gewoon te slap als je het mij vraagt.

Gewoon provoke doen en je bent klaar. Ik heb tot nu toe nog geen echt lastige stukken gehad. Ben in de mercenary mode ook geen enkele keer gewiped. In veteran daarentegen wel, 1x door een mob die ik te slap had ingeschat, en 2x bij de eindbaas waarbij ik door een bug 2 characters had die vast zaten en niet meer reageerden en niet meer konden lopen.

Ik heb ook 2x mijn wipe overleefd/voorkomen doordat Klontje, mijn ice elemental, overleefde :). Ik heb trouwens op Elite niveau nog steeds mijn Klontje aangezien hij 2x zoveel health heeft als mijn warrior en ook nog een goede armor rating. Maar zijn echte nut komt uit de 150% mana regen aura en zijn frost aura :)
Ranged heb ik niet gedumped, mijn boogshutter doet meer dan 2 keer zo veel damage dan mijn melee figuur, + nog eens het feit dat pijlen 50% van de tijd door de tegenstander vliegt en hij kan meer klappen hebben en heeft veel betere armor dan mijn mages.
al met al is de boogschutter een beetje tussenin damage incasseren (meleegast) en uitdelen (mages). mischien is de boogschutter idd overbodig.
De grootste reden is, dat ik goede spullen voor mijn ranger kan stallen en niet hoef weg te gooien. :)

ik heb trouwens mijn archer en combat magier, ook nature magic aangeleerd. paar keer een ijsballetje laten gooien op een hoge level en hoppa zo 10 naturemagic levels er bij. handig voor healing, en what extra buffs en extra monster voor je archer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wipes heb ik eigenlijk zelden. Als het penibel wordt ren ik gewoon terug totdat alle vijanden een beetje uitgespreid zijn en maak ik ze voorzichtig beetje bij beetje af.

Ik speel overigens maar met 2 chars. Mn main melee (1-handed+shield) als tank en een nature mage voor healing/summons/portals. Daarbij nog de direwolf als pet.

Heb het niet zo op hele grote parties en ranged/combat mages vind ik allemaal wat zwak, dan had ik toch meer melee's genomen.

Bovendien vind ik het wel gaaf om met een char gewoon alle vetste spullen zelf te kunnen gebruiken en die heel sterk te maken :) Ze hebben beiden nu ook volledige sets + uniques + enchanted.

Ook hou ik zo zoveel geld over dat ik hele vette enchanted items kan maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 22-08-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig om met een melee gast te beginnen, maar ben er niet echt uit welk ras te nemen. Zit te twijfelen tussen human en giant. Human vanwege magic find en voor de rest alles degelijk en giant vanwege strenght en extra hitpoint regeneratie. Ik wilde dan gaan specialiseren in dual wield. is dit een geod idee of is een shield beter. heb zelf idee dat de powers die je krijgt van shield specialisatie nie echt best zijn. En ben van plan om aanvallend te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hangt er ook vanaf hoe groot je je party wilt maken. Ik heb dus maar 1 melee en die moet wel wat kunnen hebben. Met zoveel punten in barricade/physical resistance is die bijna niet dood te krijgen.

Als je meerdere melee's hebt zou ik zeker kiezen voor wat meer dmg en dan is dual wield wel erg vet :)

Ik ben persoonlijk voor human gegaan, omdat die racial verschillen niet zo denderend veel uitmaken en ik de extra magic find wel geinig vond. Die reuzen zijn ook zo lelijk :X

Volgende keer ga ik spelen met alleen een groep melee's denk ik :) Of misschien 3 (shield/dual wield/2-hander) melee's en een pet.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 22-08-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Die reuzen zien er alleen wel leuk uit met een two-handed weapon :) Gewoon een groot breed popje in een griezelige armor met een wapen dat veel auw doet, zoals een reus hoort te zijn ;) Je kunt ook een character gaan baseren rond een item set, werkt ook redelijk goed. Als je een goede set bij elkaar kunt krijgen en je character skills geeft die de bonusen van de set versterken wordt ie wel bruut.

M'n melee char is net als die van Bosmonster bijna niet stuk te krijgen... 1000+ hp, veen resistance, veel armor etc. Dat werkt goed als tank.. en daarna bijvoorbeeld een party starten met 2 ranged popjes die dan de meute weg kunnen schieten. Wel genoeg super health potions meenemen just-in-case, maar het zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Daar heb ik mn nature mage voor. Die blijft op de achtergrond om te healen. Soms zet ik hem op AOE voor grote hoeveelheden kleine monstertjes.

Dat beetje health dat ik verlies heb ik er zo weer bij en gebruik dus bijna nooit healthpoitions, alleen mana potions voor de nature mage. En die kan ze zelf ook uit de bosjes halen dus :P

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 22-08-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij mij is het heel afhankelijk van de regio waar ik door loop. Soms heb ik bergen health en mana nodig, en in een ander gebied lijkt het overal te groeien, krijg ik het van alle beestjes die ik doodmaak e.d, en zit daardoor mijn inventory vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ben nu in act 3 maar toch mis ik nog wat sub quests,

die aman lu keepsake, waar haal je die vandaan (act1)

en in act 2 moet je een staf bij elkaar verzamele, heb alle stukjes gevonden op het eerste stuk na dat ergens in de azunai cliffs moet zitten maar waar?

iemand een antwoord op deze vragen? heb alles al door gezocht maar kan t niet vinden :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nhaixatael schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:48:
ben nu in act 3 maar toch mis ik nog wat sub quests,

die aman lu keepsake, waar haal je die vandaan (act1)
Waar ging dat ook alweer over? Sommige subquests kan je alleen doen met bepaalde mensen in je party. Dit klinkt niet alsof het er één van is, maar als je de omschrijving geeft weet ik het misschien weer?
Ik heb nu zelf de kop van een Morden, voor de quest waarin je een vrouw iets als aandenken uit Aman'lu moet geven. Weet iemand waaraan ik die moet geven en wat ik er voor terug krijg?
en in act 2 moet je een staf bij elkaar verzamele, heb alle stukjes gevonden op het eerste stuk na dat ergens in de azunai cliffs moet zitten maar waar?

iemand een antwoord op deze vragen? heb alles al door gezocht maar kan t niet vinden :(
deze heb ik wel gevonden
spoiler:
Als je de teleporter naar de Western cliffs of the Azunai neemt, moet je in de richting van de Eastern Cliffs door een grot. Als je in de grot bent moet je iets naar links omhoog om het pad te volgen. Dan iets verderop wat naar rechts. Daar zie je een stuk niet-grot maar gebouwd iets. Daarin staat een incantation shrine. Chant hier de Death Chant, en loop iets terug naar het teken op de grond met een blauwe gloed. De knop zit net rechts naast de trap. Als je beneden bent kom je de ghostly spirit tegen die dit deel van de staf bewaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb nu zelf de kop van een Morden, voor de quest waarin je een vrouw iets als aandenken uit Aman'lu moet geven. Weet iemand waaraan ik die moet geven en wat ik er voor terug krijg?
spoiler:
Net buiten Aman'Lu is een huisje met een NPC er in die graag iets wil hebben om Morder te 'dishonour'-en. Die kop is precies wat hij zoekt.

De keepsake zelf is een orchid, die ook te vinden is in Aman'Lu. Om die te bemachtigen moet je ook weer een item hebben. Ik weet ondertussen precies wie wat wil hebben, maar kan één van die popjes niet vinden.
deze heb ik wel gevonden
Die heeft me best een tijd gekost... kon die trigger niet vinden. Op een gegeven moment ging die lift ineens bewegen... maar toen had ik die Death chant niet gedaan. Daarna tijd lang gezocht, pas na een uur gevonden ofzo :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kaastosti op 23-08-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kaastosti schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:40:
[...]

Die heeft me best een tijd gekost... kon die trigger niet vinden. Op een gegeven moment ging die lift ineens bewegen... maar toen had ik die Death chant niet gedaan. Daarna tijd lang gezocht, pas na een uur gevonden ofzo :)
Ik ging na je vraag even zoeken in dat gebied, en ik had al het vermoeden dat het bij een incantation shrine moest zijn. Op de radar zag ik ook wel een blauw puntje, maar zelfs met radar size max en volledig ingezoomd was het nog erg lastig om de knop te vinden (blauw puntje op de radar)
Toen ik daar toch mee bezig was heb ik gelijk maar de staf van nexus bij elkaar gesprokkeld en een paar geesten rust gegeven. Totnutoe had ik alleen maar sidequest gedaan als ze min of meer op de route van een hoofdquest zaten....

Ik kwam net voor town Calruth naar links trouwens ook een ondergronds iets tegen met de leerling-magier van de magier in Kalrathia. Zijn tekst doorklikken was niet moeilijk, maar er staan ook een stuk of 15 beelden met spiegels waar je wat mee moet doen. Ik ben dik een half uur aan het draaien geweest, maar ik kreeg ze niet in de goede volgorde. Ik neem aan dat je lichtstraal uiteindelijk net boven de afgesloten deur moet komen, omdat er als melding gegeven wordt: "de deur is afgesloten, maar er zit een typisch gat in de buurt waar licht in kan vallen" (vrij geïnterpreteerd). Weet iemand hoe ze precies moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Kan iemand me helpen? Ben in act 1 chapter 5 volgens mij dat je naar de exile colony moet. Daar staat zo'n tovenaar die je moet helpen maar als ik al die beesten heb dood gemaakt moet ik hem volgens hem nog steeds helpen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik had diezelfde bug in een multiplayer game, zijn toen vervolgens opnieuw begonnen (konden vanwege multiplayer wel characters houden) en toen lukte het wel. Wellicht dat het in patch 2.1 opgelost is (heb hem geinstalleerd maar kan het niet voor je uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Ik zit nu nu in Act 1 chapter 8 vast, nadat je 4 van die dingen hebt verzameld om in zon shrine te zetten, krijg je een kaart waar een verborgen iets op zou moeten staan, daarna krijg je ook een nieuwe gele pijl, maar als ik die volg kom ik in een canyon uit die naar een grot leid waarvan de ingang is ingestort, boven me zie ik een hangbrug, maar ik ben de hele desert doorgeweest maar daar kan ik niet komen. Weet iemand mischien hoe ik nu verder moet?

edit:
lama, zelf al gevonden, moest weer terug die shrine in

[ Voor 8% gewijzigd door Alexji op 23-08-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Ondertussen heb ik al even gezocht maar ik kan het niet vinden.
Kun je online samen met andere spelers ook de verschillende quests halen net als met deel 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:29
Heeft er iemand multiplayer al aan de praat. Krijg steeds de melding dat mijn naam al in gebruik is als ik een lan game probeer te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:39:
Heeft er iemand multiplayer al aan de praat. Krijg steeds de melding dat mijn naam al in gebruik is als ik een lan game probeer te joinen
gaat het hier om de illegale "netwerk spoof" ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
die methode zegt me zo niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja je kunt via een bepaald programma je computer laten denken alsof hij op een netwerk (LAN) zit terwijl het in werkelijkheid een verbinding met internet is.. als het hier om gaat, rebooten na het installeren van dat bepaalde programma is de oplossing.. zo niet, probeer de patch.. anders zou ik het niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:31:
mja je kunt via een bepaald programma je computer laten denken alsof hij op een netwerk (LAN) zit terwijl het in werkelijkheid een verbinding met internet is.. als het hier om gaat, rebooten na het installeren van dat bepaalde programma is de oplossing.. zo niet, probeer de patch.. anders zou ik het niet weten
Hoe heet dat programma ? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Nee, ik maak geen gebruik van hamachi ofzo. Probeer gewoon lan game te doen. Maar werkt gewoon niet. Ook niet met patch. Iemand anders lan play al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

aapenootjes schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:33:
Ik had diezelfde bug in een multiplayer game, zijn toen vervolgens opnieuw begonnen (konden vanwege multiplayer wel characters houden) en toen lukte het wel. Wellicht dat het in patch 2.1 opgelost is (heb hem geinstalleerd maar kan het niet voor je uitproberen.
2.1 lost niks op behalve wat gamespy dingetjes

Wat wel veel oplost is niet de crack gebruiken, maar gewoon disc 1 mounten met Daemon Tools. De crack zorgt voor veel 'bugs'...

(neem even aan dat dit mag.. disc mounten is niks illegaals aan toch? :P Doe ik ook met legale games om niet steeds discs te hoeven switchen. Zo niet haal maar weg.)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 24-08-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Bosmonster schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:31:
[...]

2.1 lost niks op behalve wat gamespy dingetjes

Wat wel veel oplost is niet de crack gebruiken, maar gewoon disc 1 mounten met Daemon Tools. De crack zorgt voor veel 'bugs'...

(neem even aan dat dit mag.. disc mounten is niks illegaals aan toch? :P Doe ik ook met legale games om niet steeds discs te hoeven switchen. Zo niet haal maar weg.)
Maar aangezien DS II in NL nog niet legaal te verkrijgen is :/

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Motrax schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:33:
[...]

Maar aangezien DS II in NL nog niet legaal te verkrijgen is :/
Maar je hem al 2 weken gewoon in de US kan bestellen :? Niet iedereen wacht netjes tot ie bij de free record shop ligt voor veel te veel geld...

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 24-08-2005 23:45 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste