[Belkin] Counterstrike: Source

Pagina: 1
Acties:

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 23:32
Hallo iedereen,

Ik kamp met het volgende probleem.
Ik heb een Belkin F5D5230-4 4-Port Cable/DSL Gateway Router
Afbeeldingslocatie: http://www.applelinks.com/reviews/gifs/belkin-router.jpg
Ik heb de laatste firmware, volgens de Belkin site erop zitten (dat is V1.20.003 Firmware Date: 01-17-2003).
Tevens heb ik het veel geprezen spel Half Life 2 en het daarbij komende Counterstrike Source.
En nu gaat het me om CSS. Als ik namelijk in CSS mijn Serverlist refresh dan kan crasht mijn internet, ik krijg dan overal ping 2000 als ik wil connecten, en als ik de servers quick refresh dan krijg ik overal "Not responding". Tevens in Windows XP SP2 heb ik geen internet.

Nu is dit probleem wel eens genoemd in de verschillende CSS topics, maar er is nooit een verklaring voor gegeven.
Het vervelende van deze situatie is dat ik alleen maar naar arena's kan die in mijn favorieten staan. En die beginnen me een beetje zat te worden.
Ik heb op Google gekeken, en ook daar staat niks wat mij kan helpen.
Ik kan niet testen of het zonder router wel werkt, maar ik denk van wel, omdat ik dan maar geen internetverbinding krijg.

Zo heeft iemand dit probleem ook en weet er een oplossing voor, of je weet de oplossing maar hebt het probleem niet, dat mag natuurlijk ook :P

Need help :'(

Zwaai zwaai

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Een van je Firewalls houdt alle UDP paketten tegen ... welke geen idee :)

/EDIT : Ook niet ergens foute filtering van UDP pakketjes :?

/EDIT 2 : Aha dat ligt aan je kabel/netwerkkaart !!! Check de search voor vele topics over zo'n soor tprobleem ;)

[ Voor 64% gewijzigd door nero355 op 16-02-2005 22:05 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Steph Kai
Mijn firewall van de router en SP2 staan beide uit :/

• Steph Kai
*Kleine Update*

Heb ff gekeken, als ik direct uit CSS ga, en dan op mn desktop kijk, dan zegt ie rechtsonderin "Een van de netwerkverbindingen is niet aangesloten" duurt dan ff en dan komt de verbinding wel terug.
Hij sluit het dus gewoon automatisch af :/

[ Voor 6% gewijzigd door Steph Kai op 16-02-2005 22:01 ]

Verwijderd

Steph Kai schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:00:
*Kleine Update*

Heb ff gekeken, als ik direct uit CSS ga, en dan op mn desktop kijk, dan zegt ie rechtsonderin "Een van de netwerkverbindingen is niet aangesloten" duurt dan ff en dan komt de verbinding wel terug.
Hij sluit het dus gewoon automatisch af :/
Hmm, dit klinkt als een beperking in het aantal verbindingen dat je router tegelijk aankan. Dit ligt volgens mij aan geheugenbeperking van de router. Ik weet alleen niet hoe je dat in Steam aanpast.

• Steph Kai
@ bFunk: Kan ik misschien dan ook dat in mijn belkin router veranderen?
@ Nero355: Uhm, kan je me wat meer vertellen, ik heb al rondgekeken, maar kan niet echt wat vinden..

Verwijderd

Steph Kai schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:24:
@ bFunk: Kan ik misschien dan ook dat in mijn belkin router veranderen?
@ Nero355: Uhm, kan je me wat meer vertellen, ik heb al rondgekeken, maar kan niet echt wat vinden..
Je zou in je router moeten kijken of je meer connecties kunt toestaan. Als het een beperking is dan helaas niet.

• Steph Kai
Ik haat mn achterlijke :X Belkin "ik zie er leuk uit, maar werk als een :X " en ben hem ook helemaal zat... ik koop mezelf wel een LinkSys router, dan ben ik daar tenminste vanaf :)

[ Voor 13% gewijzigd door Steph Kai op 27-02-2005 17:18 ]

Pagina: 1