Zoals de titel al doet vermoeden heb ik voor de tweede keer een MSI K8N Neo2 Platinum waarbij geen enkele pci-kaart gezien wordt. Ik had dit probleem al eerder en heb het bord toen rma gestuurd en een nieuw gekregen, met helaas exact hetzelfde probleem.
Een ander probleem wat de borden ook gemeen hebben is het feit dat er op het moment dat er ide-drivers geïnstalleerd worden (die standaard bij het moederbord geleverd worden) ik mijn master dvd-brander kwijt ben. Ik heb normaliter op de secondary IDE een Nec 2500 dvd-brander (master) en een ATAPI dvd-rom (slave) zitten, maar na de installatie ben ik dus de nec kwijt. Kabels zitten goed en master slave staat ook goed ingesteld.
Beide borden waren van week één van dit jaar. Is dit een productiefout of heb ik een ander probleem.
Overige HW:
TAGAN 480 watt
AMD 64 3200+
ATI X800XT PE
Audigy 2 (die niet gezien wordt)
Adaptec SCSI kaartje (wordt ook niet gezien)
2*512 Gskill
Alles op normale settings en niet overgeclocked.
Een ander probleem wat de borden ook gemeen hebben is het feit dat er op het moment dat er ide-drivers geïnstalleerd worden (die standaard bij het moederbord geleverd worden) ik mijn master dvd-brander kwijt ben. Ik heb normaliter op de secondary IDE een Nec 2500 dvd-brander (master) en een ATAPI dvd-rom (slave) zitten, maar na de installatie ben ik dus de nec kwijt. Kabels zitten goed en master slave staat ook goed ingesteld.
Beide borden waren van week één van dit jaar. Is dit een productiefout of heb ik een ander probleem.
Overige HW:
TAGAN 480 watt
AMD 64 3200+
ATI X800XT PE
Audigy 2 (die niet gezien wordt)
Adaptec SCSI kaartje (wordt ook niet gezien)
2*512 Gskill
Alles op normale settings en niet overgeclocked.
www.tweakers.net/gallery/107938/sys