Halo allemaal. Ik zou graag wat basis kennis opdoen van programmeren. Ik weet alleen niet hoe je aan vb komt (een andere taal is ook goed). Of zit hij al ergens ingebouwd? je ziet wel dat ik weinig kennis heb, MAAR DAT ZEGT NATUURLIJK NIKS. Ik ben namelijk al begonnen met python (het lukte niet echt) en ik moest eerst een versie downloaden.
ik zou beginnen met een makkelijke grafische taal, denk idd aan visual basic/delphi enzo
verder zijn er genoeg tuturials op internet te vinden hoor, je hebt alleen wat doorzettings vermogen nodig
verder zijn er genoeg tuturials op internet te vinden hoor, je hebt alleen wat doorzettings vermogen nodig
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ga naar een boekhandel (de slegte , scheltema desnoods bruna ) en kijk gewoon even op de boekenplank in het informatica. Basiscursus C#, Delphi, VB zijn altijd wel handig als klein begin en dan gewoon wat betere boeken kopen en daarna eens doorgaan kijken naar source code en meer geavanceerde tutorials op het internet
Hoi, welkom op GoT 
Lees ook even de verplichte kost, namelijk De P&W FAQ en De "quickstart"
Daarin staan algemene richtlijnen over het posten in P&W. De Algemene GoT FAQ is natuurlijk ook belangrijk
Als je wil leren programmeren is GoT sowieso al niet de juiste start, daar dit een forum voor de gevorderde computergebruiker is. Probeer het eens op www.beginnersweb.nl of het computer!totaal forum.
(Btw, waarom zet je een stuk tekst in een table, die je bovendien niet goed specificeert en dus niet leesbaar is?)
Lees ook even de verplichte kost, namelijk De P&W FAQ en De "quickstart"
Daarin staan algemene richtlijnen over het posten in P&W. De Algemene GoT FAQ is natuurlijk ook belangrijk
Als je wil leren programmeren is GoT sowieso al niet de juiste start, daar dit een forum voor de gevorderde computergebruiker is. Probeer het eens op www.beginnersweb.nl of het computer!totaal forum.
(Btw, waarom zet je een stuk tekst in een table, die je bovendien niet goed specificeert en dus niet leesbaar is?)
[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 16-02-2005 19:28 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()