Toon posts:

Versatel of een andere aanbieder?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in een huis met 7 medestudenten. We hebben op dit moment ADSL via XS4all en dit gaat over een vast KPN-lijn waar we ook nog eens abbo kosten voor betalen. We betalen op het moment 133 euro per maand voor internet en telefoon. Maar we gebruiken die telefoon nooit, maar we willen hem wel behouden maar dan alleen voor ingaande gesprekken. Is een aanbieder als versatel dan een aanrader? De snelheid van ons Adsl is 1024 kb/s download, dat is dus niet eens zo veel ook!
Heeft iemand een tip voor mij hoe wij de beste en goedkoopste provider kunnen vinden?!

Alvast bedankt en Groet Barink

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 15:59
Als jij 133 euro betaalt voor telefoonabbo + 1024 kbit adsl lijntje, doe je toch iets fout...

Als je die telefoon alleen voor ingaande gesprekken gebruikt, kun je er toch gewoon een BelBudget abbo bij nemen, van 9,95 per maand?
KPN opzeggen heeft weinig zin, dan betaal je namelijk extra voor die koperdraad van hun. En volgens mij betaal je dan dus ook 9,95 per maand.

Weet de bedragen niet zeker, maar zoiets dergelijks is het geloof ik wel. Zo'n BelBudget is ideaal voor mensen die niet veel bellen, maar wel bereikbaar willen zijn. Dat is toch precies wat je wilt?

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt, maar ze zeggen bij Versatel dat die lijn dan niks meer kost, maar dat kan volgens mij helemaal niet! Maar we betalen ook zeker veel te veel voor dat ADSL!

Bedankt voor je reactie

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:07
kun je misschien uitleggen hoe je aan die 133 euro komt?
want 1mbit kost nog gene 40 per maand...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bij Versatel kan je ook nog eens via Versatel bellen en dan heb je een soort all-in-one abbo :)

Verder kan je een leuker lijntje nemen als je 133 € per maand voor Internet over hebt :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:07

slaay

Natuurbeleven.com

Als je een maand wacht, kun je je lijn opzeggen. Want dan wordt het mogelijk om KPN ADSL te hebben zonder telefoonabonnement via Xs4all.

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Topicstarter
ik woon pas net hier in dit huis en toen vroeg ik waarom de kosten van i-net en telefoon zo hoog zijn, nou schijnen ze hier 2 lijnen gehad te hebben vanwege een oud-huisgenoot. Maar die kosten bestaan uit 18 euro kpn basis abbo. En voor de rest betalen we 54 aan kpn extra en dan ook nog een 40 euro voor xs4all. Ik wist al dat dit belachelijk was en daarom heb ik dit forum ook even geopend! Maar ik moet even wachten met het afsluiten van een nieuw abbo?!

groet en thnxs

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:45:
ik woon pas net hier in dit huis en toen vroeg ik waarom de kosten van i-net en telefoon zo hoog zijn, nou schijnen ze hier 2 lijnen gehad te hebben vanwege een oud-huisgenoot. Maar die kosten bestaan uit 18 euro kpn basis abbo. En voor de rest betalen we 54 aan kpn extra en dan ook nog een 40 euro voor xs4all. Ik wist al dat dit belachelijk was en daarom heb ik dit forum ook even geopend! Maar ik moet even wachten met het afsluiten van een nieuw abbo?!

groet en thnxs
Dan ga je dus van een FAST aansluiting (nu ongeveer 4Mbit dat in huidige upgrade een wide-open tot 8Mbit) verbinding opzoek naar een 1Mbit verbinding? En dat met zoveel mensen. Jij zoekt een drama situatie op?

7 studenten op een 1024Kbps verbindinkje is niet echt fijn te noemen ....

[ Voor 6% gewijzigd door bjck op 16-02-2005 19:04 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:16

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:45:

groet en thnxs
Wat bedoel je met 'we betalen €54 aan kpn extra' :?
Er is nl. ook een adsl product dat zo heet (adsl 8Mbit down/1Mbit up) en dat kost €74,95.
In dat geval zou je 2x adsl hebben en 2 telefoonlijnen :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als ik even de kosten op een rijtje zet kom ik voor een enkele lijn met ADSL toch op een ander bedrag uit:

- enkele analoge telefoonlijn: Belbudget, € 9,67
- XS4ALL ADSL fast ( 8000 down/1024 up (Kbit/s)), € 79,95

Totaal per maand: € 89,62

Het lijkt me dus een stuk verstandiger het aantal telefoonlijnen en soort abbo eens onder de loep te nemen dan af te stappen van een uitstekende provider als XS4ALL. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tele op 16-02-2005 22:33 ]

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Let wel dat XS4all expliciet in hun voorwaarden studentenhuizen uitsluit. Wij hebben daarom Demon gekozen, net zo goed en goedkoper. (Ik dacht e65 voor 2-8Mbit, afhankelijk van je afstand tot de centrale)

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1