Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Muis met kogel] 3e sensor?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een rare vraag voor degenen die nog een ouderwetse muis met 'n kogel (balletje) hebben. Dit soort muizen bevat drie sensoren om de richting te bepalen. Eén horizontaal, één verticaal en nog een andere. Waar dient deze derde voor? Als ik het klepje verwijder, en eraan draai, dan verspringt de muiscursor niet op het scherm.

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:09
Dat dingetje is ook geen sensor IMO. Het is gewoon een aandrukwieltje die het balletje klem houdt :).
hitchhacker schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 11:14:
edit:
lol: ik sta later maar mijn tijd is 1 minuut eerder
Ik zie het ja... vreemd... Ikke was eerst :)

[ Voor 53% gewijzigd door Tarzan op 16-02-2005 11:22 ]

..:: ::..

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 15:19

BKJ

Puur om het balletje klem te zetten tussen drie rolletjes en beter te laten rollen :P

edit:
lol: ik sta later maar mijn tijd is 1 minuut eerder

[ Voor 32% gewijzigd door BKJ op 16-02-2005 11:16 ]

Kamer huren

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

't Is net op het randje. De tijd is waarschijnlijk het moment waarop de transactie begint, niet wanneer het bericht effectief de diepe holen van SQL ingaat ;-)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:49

Hu9o

Schokkend

Mss heeft de 3e sensor van de muis van indeed een antwoord op dit tijdsprobleem ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Puur voor het glijden toch ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 19:26

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

ehm, jah, dit gaat verder nergens meer over.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.