Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] [code=xxx] geeft een lege pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:39

Tomatoman

Fulltime prutser

Topicstarter
Is er op dit moment iemand met de tag [norml][ code=programmeertaal ][/] (zonder spaties) aan het klooien?
Bij het plaatsen van een reactie met deze tag krijg ik een een compleet lege pagina als ik op 'Bekijk bericht' drukt. Probeer het maar eens met de volgende code:

[norml]
code:
1
// een testregel code in Delphi
[/]

Probeer een nieuwe post te maken waarbij je [norml][ code ][/] (zonder spaties) in de paar regels hierboven vervangt door [norml][ code = delphi] [/]. Je zult zien dat je alleen een witte pagina te zien krijgt (niet eens een foutmelding of zo).

[ Voor 8% gewijzigd door Tomatoman op 16-02-2005 01:24 ]

Een goede grap mag vrienden kosten.

Verwijderd

wellicht offtopic, maar ik krijg sinds een minuutje de hele tijd random witte pagina's bij posten en surfen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 01:26 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Het zou kunnen dat het te maken heeft met [rml]crisp in "[ got] om de zoveel tijd template weg"[/rml] en voorgaande replies door crisp, Kees en moto-moi. :)

Signature

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Dan ben ik dus niet de enige die lege paginas krijgt... cache legen en harde refresh fixt het voor die pagina, maar dan gaat het op een andere pagina weer fout...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
php geeft ook lege pagina, maar pascal weer niet en sdfjklsdfkldjfkls (random meuk van tobo) ook niet..

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Topicstarter
Blijkbaar heeft de [code] tag affiniteit voor de server die nog niet gesynct is :+

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:48
Alle [php] tags lijken door [code] tags zonder verdree attributen vervangen te zijn geworden, in elk geval in de template.

Nergens meer PHP-colouring meer dus; overal standaard [code] layout.

[ Voor 22% gewijzigd door Mithrandir op 16-02-2005 01:53 ]

Verbouwing

Verwijderd

Verwijderd schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 01:26:
wellicht offtopic, maar ik krijg sinds een minuutje de hele tijd random witte pagina's bij posten en surfen :)
Jep ik hier ook :S

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
bug gevonden, nu nog oplossen :)
Het gaat erom dat een 64 bits server niet zo makkelijk die 32 bits binary uit kan voeren, dus moet ik hem proberen gecompileerd te krijgen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Topicstarter
Da's wel heel snel :). Mooie service, middenin de nacht.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Een binary voor syntax-highlighting? :o

/me Zoekt in z'n MyReact config :P

[ Voor 35% gewijzigd door Osiris op 16-02-2005 02:14 ]

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
opgelost voor het probleem dat je blanco pagina's krijgt, echter nog niet opgelost voor het ontbreken van kleuren.

PHP:
1
//commenttest

[ Voor 10% gewijzigd door Kees op 16-02-2005 02:26 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-> nieuwe thread

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.