Toon posts:

Welke adsl-gateway heeft geen problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb al een aantal topics gelezen over problemen met adsl-gateway's (vooral de linksys wag54g :( ), en daarin staan meestal problemen omschreven zoals;

- adsl disconnecties
- wifi disconnecties
- trage wifi
- etc...

Heb zelf helaas een linksys wag54g v1.2 , en heb bovenstaande problemen. Maar nu lijkt het mij handig als er mensen zijn die wel een goede adsl gateway hebben (router, ap, modem in1) om hier hun bevindingen te vertellen. Wil zelf een nieuwe kopen , maar weet op dit moment echt niet welke ik moet nemen. De draytek vigor 2600g schijnt wel goed te zijn...

Verwijderd

Uhm, probleem met hardware spullen is vaak dat ze vastlopen bij een bak aan p2p connecties. Aan de andere kant heb ik nog geen enkele crash gehad met mijn Speedtouch Home, hoewel ik daar toch ook het nodige doorheen trek :)

Of je zet een bakje op op basis van een wrap van www.pcengines.ch icm een wireless kaartje en www.m0n0.ch/wall/ Dat loopt in principe nooit vast :) Trekt er met gemak meer dan 70mbit doorheen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 20:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
welke speedtouch hebben we het dan over?

mvg

radeonator

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-04 01:44
WAG54G v 2 geen problemen mee, ook niet gehad, heeft het altijd perfect gedaan :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:17:
welke speedtouch hebben we het dan over?

mvg

radeonator
De nieuwe versie, krap 9 maanden oud :)

/me twijfelt nou of dit nou de Home versie is :)

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 22:55
mijn wag54g v1.2 heeft geen problemen meer sinds de laatste firmware update (beta) en daarna reset en herconfigen.

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
vriesdude schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:34:
mijn wag54g v1.2 heeft geen problemen meer sinds de laatste firmware update (beta) en daarna reset en herconfigen.
met de nieuwste versie doet dc++ het niet meer (als je een poort open hebt gezet voor dc++)
dan gaat de linksys spontaan rebooten :r

wel minder disconnecties met de laatste versie

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:32:De nieuwe versie, krap 9 maanden oud :)

/me twijfelt nou of dit nou de Home versie is :)
Lijkt me een 510 als je geen WLAN hebt en zo ja dan is het de 580 ofzo :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1