Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28860

Ik denk niet dat ik je er mee kan helpen, heb zelf de versie zonder TomTom

Weet iemand of het mogelijk is, om met de versie die ik heb (zonder TomTOm dus) tog TomTom of Route66 goed draaiende te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:12
Ik heb voordat ik deze kocht met tomtom, gebeld met tomtom. Zij ondersteunen enkele de Bemobile box. Dus sgh-D720 + tomtom mobile.
Dus of je de gok moet wagen?! Op zich is het gewoon een memory kaartje waar tomtom op staat lijkt mij, dus echte problemen zou je niet moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch heb ik, volgens mij, ergens gelezen dat er een kleine verandering is gedaan met de telefoon, waardoor TomTom niet zou werken.
Hoe dit precies zit, kan ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109353

Ik heb deze telefoon ook en vind het een strak ding. Zeker heel handig als je s60 progies kunt downen en installeren op je telefoon ;) Trouwens ik ben laatst bij een gsm winkel geweest waar men zei dat je je tel kon opsturen om je s60 software te laten upgraden ofzo. :? Dit kan je doen als je nog de garantie hebt en het beu bent dat je batterij zo snel opraakt. Nog iemand zo iets gehoord of suggesties ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103165

Anoniem: 109353 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 01:13:
Ik heb deze telefoon ook en vind het een strak ding. Zeker heel handig als je s60 progies kunt downen en installeren op je telefoon ;) Trouwens ik ben laatst bij een gsm winkel geweest waar men zei dat je je tel kon opsturen om je s60 software te laten upgraden ofzo. :? Dit kan je doen als je nog de garantie hebt en het beu bent dat je batterij zo snel opraakt. Nog iemand zo iets gehoord of suggesties ??
Ik heb wel eens eerder gehoord, dat je je telefoon kunt opsturen voor een (firmware/OS)-upgrade. Ik ben echter wel tevreden over m'n telefoon, dus nodig is het niet..

De site waar ik m'n thema's vandaan haal, is http://symbian.mobilethemes.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://symbian.mobilethemes.com/ is inderdaad een heel fijne site voor theme's.
Je moet je even aanmelden, maar daarna kun je geloof ik 10 -15 themes per dag downloaden.

Ook zit er een previeuw van ieder Theme op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
Heb destijds voor m'n Nokia 6260 (volgens mij dezelfde symbian versie) zo'n TomTom sd-kaart aangeschaft met 'n bluetooth gps ontvanger.
Ik heb 'm nu geprobeerd met de "kale" D720 (dus geen bemobile) en hij werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Waarom hebben jullie de D720 boven de Nokia 6280 verkozen?
Ben momenteel zelf aan het twijfelen tussen de:

D720
D800
Nokia N80
Nokia 6280

Daarom zou ik graag wat advies krijgen :)

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:12
Ik heb hem gekozen i.c.m. bemobile box --> tomtom mobile 5
Werkt perfect. Accu gaat lang mee...alleen met navigeren (meerdere keren per dag ongeveer 1/2 uur bluetooth + tom tom draaien) is ie na 1 dag leeg. Boeit verder niet, daar je er een autolader bij krijgt. Goede gesprekskwaliteit en voelt niet plastic aan.
Ben alleen op zoek naar een theme maker. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 16:32
Ik ben op zoek naar een telefoon waarmee ik mijn OGGjes kan afspelen. Het ziet ernaar uit dat ik daarvoor naar een Symbian-telefoon moet, en de D720 komt zeker in aanmerking. Wat ik alleen jammer vind is dat 'ie weer geen FM-radio heeft. Kan iemand me vertellen of er nog vergelijkbare telefoons zijn die dat wel allebei kunnen? Ik ben al uren aan het browsen en kom er niet echt uit. Bedankt vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Empulse schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:51:
Waarom hebben jullie de D720 boven de Nokia 6280 verkozen?
Ben momenteel zelf aan het twijfelen tussen de:

D720
D800
Nokia N80
Nokia 6280

Daarom zou ik graag wat advies krijgen :)
Samsung:
+ Design
+ Stabiel (voor zover ik ermee bezig ben geweest)

Nokia:
+ Goede naam (kan 1000^1000x vallen en doet het nog)
+ Simpel en efficiënt

De reden waarom ik de D720 boven de D800 heb verkozen is omdat de D720 over een SymbianOS beschikt, wat de mogelijkheid tot verschillende uitbreidingen groter maakt dan alleen Java-apps.
Bovendien heeft de D800 geen uitbreidingsslotje, en moet je het daarbij doen met iets van 86mb geheugen.
Waarom ik een samsung boven een nokia verkoos, was meer omdat ik al enkele nokia's heb gehad, en benieuwd was naar andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb deze telefoon ook gehad, maar werd er na 2 maanden zo gek van dat ik hem verkocht heb.

Met name de snelheid van de telefoon viel me heel erg tegen. Alle menu's worden deeltje voor deeltje opgebouwd lijkt wel, alsof ik over een 14k4 modem aan het internetten was. Daarnaast zit er echt een dikke vertraging op de camera waardoor ik altijd een wazig/bewogen beeld kreeg.

Voor mij woog dit duidelijk niet op tegen de mogelijkheden die het apparaat verder bood. Ik heb hem verkocht en dezelfde dag nog een D800 gekocht, die ik erg fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrAcid schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:45:
Ik heb deze telefoon ook gehad, maar werd er na 2 maanden zo gek van dat ik hem verkocht heb.

Met name de snelheid van de telefoon viel me heel erg tegen. Alle menu's worden deeltje voor deeltje opgebouwd lijkt wel, alsof ik over een 14k4 modem aan het internetten was. Daarnaast zit er echt een dikke vertraging op de camera waardoor ik altijd een wazig/bewogen beeld kreeg.

Voor mij woog dit duidelijk niet op tegen de mogelijkheden die het apparaat verder bood. Ik heb hem verkocht en dezelfde dag nog een D800 gekocht, die ik erg fijn vind.
Het is een telefoon hoor! Dat de menu's deeltje voor deeltje worden opgebouwd, is meer het gevolg van het feit dat jij te snel wilt, en niet gewoon die telefoon zijn ding laat doen. De schrijfsnelheid van het interne geheugen is niet om over naar huis te schrijven, die van m'n geheugenkaart is misschien wel dubbel zo snel, wat er volgens mij voor zorgt dat het laden niet direct klaar is. Dat is misschien een van de weinige nadelen van een SymbianOS, dat het laden van menu's wat langer duurt omdat de source voor verschillende telefoons moet werken, waardoor het voor de ene telefoon wat langer zal duren met het laden of schrijven van gegevens dan de andere.
Ik heb hier geen last van (extreem)trage menu's. Op het moment dat ik op m'n menutoets druk, kijk ik nog even naar de tijd, en lach ik om de boodschappen die m'n mounut me geeft. Tegen de tijd dat dit gebeurd is (1,5 seconde maximaal), is het menu geladen en kan ik aan de slag.
Dat de vertraging op de camera zorgt voor wazige beelden, heeft meer te maken met het feit dat je je telefoon/target niet stil houdt voordat je dat knoppie indrukt. Het is een apparaat waar in eerste instantie het bellen/smsen van belang is. Al die technische snufjes enzo, zijn hartstikke leuk, en werken allemaal, maar komen later. Je moet alleen wel weten dat het niet high-end is, wat er zich in je telefoon bevindt. Leuk voor bijvoorbeeld foto's op het strand, maar niet voor op feesten en partijen: daar heb je je digitale camera voor. Leuk om tijdens je school/reistijd een mp3'tje te luisteren, maar voor het beluisteren van hoogwaardige muziek heb je een stereoinstallatie in huis. Leuk om een filmpje terug te zien, maar dat gaat veel makkelijker in een standalone-DVDspeler dan op zo'n klein schermpje, ondanks de hoge kwaliteit van het beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK heb een vraag met betrekking tot het synchroniseren van mijn D720 met mijn PC.

Wanneer ik mijn PC / GSM met elkaar sunchroniseer worden alle contacten, taken en vergaderingen netjes bijgewerkt.

Is het ook mogelijk om de e-mails uit mijn Inbox bij OUutlook in mijn telefoon te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Anoniem: 103165 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:59:
[...]

Het is een telefoon hoor! Dat de menu's deeltje voor deeltje worden opgebouwd, is meer het gevolg van het feit dat jij te snel wilt, en niet gewoon die telefoon zijn ding laat doen. De schrijfsnelheid van het interne geheugen is niet om over naar huis te schrijven, die van m'n geheugenkaart is misschien wel dubbel zo snel, wat er volgens mij voor zorgt dat het laden niet direct klaar is. Dat is misschien een van de weinige nadelen van een SymbianOS, dat het laden van menu's wat langer duurt omdat de source voor verschillende telefoons moet werken, waardoor het voor de ene telefoon wat langer zal duren met het laden of schrijven van gegevens dan de andere.
Ik heb hier geen last van (extreem)trage menu's. Op het moment dat ik op m'n menutoets druk, kijk ik nog even naar de tijd, en lach ik om de boodschappen die m'n mounut me geeft. Tegen de tijd dat dit gebeurd is (1,5 seconde maximaal), is het menu geladen en kan ik aan de slag.
Dat de vertraging op de camera zorgt voor wazige beelden, heeft meer te maken met het feit dat je je telefoon/target niet stil houdt voordat je dat knoppie indrukt. Het is een apparaat waar in eerste instantie het bellen/smsen van belang is. Al die technische snufjes enzo, zijn hartstikke leuk, en werken allemaal, maar komen later. Je moet alleen wel weten dat het niet high-end is, wat er zich in je telefoon bevindt. Leuk voor bijvoorbeeld foto's op het strand, maar niet voor op feesten en partijen: daar heb je je digitale camera voor. Leuk om tijdens je school/reistijd een mp3'tje te luisteren, maar voor het beluisteren van hoogwaardige muziek heb je een stereoinstallatie in huis. Leuk om een filmpje terug te zien, maar dat gaat veel makkelijker in een standalone-DVDspeler dan op zo'n klein schermpje, ondanks de hoge kwaliteit van het beeldscherm.
Ben mij van al deze dingen bewust, maar bij andere telefoons heb ik deze irritaties niet. Dan lijkt het me toch dat Samsung hier iets verkeerd gedaan heeft. Op een Nokia telefoon draait dat Symbian wel prima, daar merk ik niks van vertragingen. Ook de camera werkt daar echt veel beter dan op de D720. Ik heb inmiddels een "domme" D800 en die werkt prima! Ieder z'n ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
Kan je tegelijkertijd met zo'n gps muis en je bluetooth headsetje connecten?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Webjunkie schreef op zondag 23 april 2006 @ 08:17:
Kan je tegelijkertijd met zo'n gps muis en je bluetooth headsetje connecten?
Volgens mij kun je 4 of 5 bluetooth verbindingen tegelijk maken, maar pin me er niet op vast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166356

Ik ben nu sinds ongeveer een maand zeer tevreden gebruiker van dit toestel. Een paar dingen die ik toch even over dit telefoontje kwijt wil:
  • Langzame menu opbouw had ik inderdaad ook last van. Wat mij wel opviel is dat dit pas begon te spelen nadat ik het toestel een klein weekje gebruikt had. Probeer eens je telefoon logboek terug te zetten naar bijvoorbeeld 10 dagen ipv de 30 dagen waar hij standaard opstaat. Deze tip heb ik van internet gehaald en je merkt het verschil meteen
  • Het enige nadeel wat ik eigenlijk aan deze telefoon vind is de batterij/data cable ingang. Waarom moesten ze nou zo'n rubber dopje erop doen om dit af te schermen. Vroeger of later scheurt dat ding natuurlijk een keer af en dan zit je met zo'n ranzig 'gat' aan de onderkant van je foon.
  • Op ebay kun je voor je Samsung D720 een 3.5mm converter kopen als vervanging voor de brakke headset die je erbij krijgt. Ik gebruik mijn D720 (naast telefoon natuurlijk) primair als mp3 speler en gewoon mn sennheiser koptelefoon kunnen gebruiken is echt heeeerlijk.
  • Ohja, nog een nadeel: Geen x64 driver support voor de D720 - straks even de samsung helpdesk lastigvallen denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166356 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:44:
Ik ben nu sinds ongeveer een maand zeer tevreden gebruiker van dit toestel. Een paar dingen die ik toch even over dit telefoontje kwijt wil:
[list]
• Langzame menu opbouw had ik inderdaad ook last van. Wat mij wel opviel is dat dit pas begon te spelen nadat ik het toestel een klein weekje gebruikt had. Probeer eens je telefoon logboek terug te zetten naar bijvoorbeeld 10 dagen ipv de 30 dagen waar hij standaard opstaat. Deze tip heb ik van internet gehaald en je merkt het verschil meteen
Langzame menuopbouw begint inderdaad langzaam te komen... jouw tip hielp mij hierbij zeker... ik heb er nu geen last meer van!
Dat dopje is inderdaad wat kwetsbaar, maar als je er maar rustig genoeg mee omgaat, dan moet ie wel heel blijven.

Zijn er eigenlijk al autoladers beschikbaar voor deze telefoon? (heb ik namelijk nog niet gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Die tip hielp bij mij ook :D Ik zit nu alleen nog met het probleem dat ie soms om 1 of andere wazige reden niet goed oplaadt. De indicator op de oplader geeft wel groen aan maar na een paar uur is ie dan weer leeg. Ik dacht eerst dat het probleem over was door m eerst uit en aan te zetten voor het opladen, maar van de week had ik het probleem weer. Ik heb dan niks in de background draaien oid (wat evt stroom zou kunnen slurpen ofzo). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Witsflow schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:12:
Die tip hielp bij mij ook :D Ik zit nu alleen nog met het probleem dat ie soms om 1 of andere wazige reden niet goed oplaadt. De indicator op de oplader geeft wel groen aan maar na een paar uur is ie dan weer leeg. Ik dacht eerst dat het probleem over was door m eerst uit en aan te zetten voor het opladen, maar van de week had ik het probleem weer. Ik heb dan niks in de background draaien oid (wat evt stroom zou kunnen slurpen ofzo). :/
Zo'n probleem heb ik ooit ook gehad met een vorige telefoon: Sonyericsson T630. Bij mij bleek de opladingsunit van m'n telefoon kapot te zijn, waardoor hij wel aangaf dat ie vol zat, maar dat ie in werkelijkheid enkel leeg ging en niet meer op te laden viel. Misschien een keer mee terug gaan naar de winkel waar je 'm gekocht hebt, en vragen of zij er eens naar kunnen kijken, lijkt me de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb van de week de Samsung service support lijn aan de telefoon gehad, en we hoeven helaas geen xp64 drivers (laat staan linux) te verwachten voor de D720 of andere samsung telefoontjes. Er zijn zelfs geen plannen om 64-bit windows drivers te gaan ontwikkelen.

Ik word er beetje ziek van om helemaal een 32-bit XP VMWare sessie te starten om mn data cable te gebruiken. Als iemand een betere oplossing heeft hoor ik dat graag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:16
edit: laat maar heb het al :)

mischien nog een vraagje:

Is het iemand al gelukt om TomTom mobile 5 er LOS op te zetten
(dus als je al een telefoon hebt gekocht zonder tom tom)

[ Voor 152% gewijzigd door Possible op 05-05-2006 12:07 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Possible schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:04:
edit: laat maar heb het al :)

mischien nog een vraagje:

Is het iemand al gelukt om TomTom mobile 5 er LOS op te zetten
(dus als je al een telefoon hebt gekocht zonder tom tom)
Ik heb nu wel tomtom op mijn telefoon staan, en bij PDAshop.nl een bluetooth GPS ontvanger gekocht. Het werkt in principe goed, alleen heb ik het idee dat de communicatie tussen de GPSontvanger en m'n telefoon (met tomtom) niet helemaal goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Werkt bij mij perfect,heb wel de originele TomTom gpsmuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175466

edit: ik had een probleempje maar dat is nu opgelost.

Ik vind het verder een prima toestel tot nu toe

edit2: ik heb dus vandaag het toestel gehaald met het TomTom pakket. Het kostte wat moeite met het instaleren (lang wachten tot dat de GPS-ontvanger gepakt wordt) maar nu werkt alles prima.

[ Voor 138% gewijzigd door Anoniem: 175466 op 07-05-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn GPSmuis reageert niet direct, maar als ik eenmaal rijd, dan pakt ie em wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Anoniem: 103165 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:49:
[...]

Ik heb nu wel tomtom op mijn telefoon staan, en bij PDAshop.nl een bluetooth GPS ontvanger gekocht. Het werkt in principe goed, alleen heb ik het idee dat de communicatie tussen de GPSontvanger en m'n telefoon (met tomtom) niet helemaal goed is...
Oke.. maar heb je tom tom er appart op geinstalleerd ? of had je al deze telefoon gekocht met TOM TOM er al op geinstalleerd...

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Possible schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:10:
[...]

Oke.. maar heb je tom tom er appart op geinstalleerd ? of had je al deze telefoon gekocht met TOM TOM er al op geinstalleerd...
Okay, sorry voor de onvolledigheid ;)

Ik heb de telefoon gekocht in combinatie met een Orange Free 32,50 abonnement, zonder Tomtom
Ik heb Tomtom er apart op geinstalleerd. Gevraagd werd of ik het wilde installeren op m'n geheugenkaart of op m'n telefoongeheugen, ik koos voor het eerste (voices, kaarten enz op 1 kaartje). Bluetooth GPS receiver heb ik er los bijgekocht, via PDAshop.nl ( Oasis Media Bluetooth GPS Receiver inclusief extra accu, autolader, en anti-slipmatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:15
:X

[ Voor 99% gewijzigd door IronFist op 07-06-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:16

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Neehoor, gewoon Symbian 60-serie... Oftewel, genoeg software verkrijgbaar

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is voor de S60 serie juist het meeste software beschikbaar. Wel jammer dat je al die rotzooi die je er standaard bij krijgt niet af kan halen (lees: tweaken) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Anoniem: 166356 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:55:
Volgens mij is voor de S60 serie juist het meeste software beschikbaar. Wel jammer dat je al die rotzooi die je er standaard bij krijgt niet af kan halen (lees: tweaken) >:)
Welke rotzooi? (games/apps?)

En als ik nu zoek naar bv. symbian themes zie ik de d720 er niet tussen staan. Hoeft het alleen maar compitable te zijn met Symbian S60??? (7.0?) (zoals bijv. Nokia 66xx?)

Denk dat ik dit ding toch maar ga nemen.. Kunnen er ook leuke dingen getweakt worden?

edit: besteld :9

[ Voor 5% gewijzigd door IronFist op 19-05-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IronFist schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:40:
[...]

En als ik nu zoek naar bv. symbian themes zie ik de d720 er niet tussen staan. Hoeft het alleen maar compitable te zijn met Symbian S60??? (7.0?) (zoals bijv. Nokia 66xx?)

Denk dat ik dit ding toch maar ga nemen.. Kunnen er ook leuke dingen getweakt worden?
Die moet je ook hebben wat op de nokia 6260 enz werkt werkt ook op je samsung ook de themes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om het forum nog maar even nieuw leven in te blazen...

Weet iemand wat voor 'n soort menu je krijgt wanneer je de menuknop langer indrukt...
Ik krijg een beeldje met daarop Telefoon, en als ik dat aanklik gebeurt er niks... |-) iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177308

Als je de knop van je menu lang indrukt, krijg je alle onderdelen en programma's die geopend zijn te zien. "telefoon" is het enige dat er altijd tussen staat. Probeer maar eens je logboek te openen (1 keer groene telefoon indrukken), en dan niet op afsluiten de drukken, maar gewoon op het rode telefoontje. Als je nu de menuknop ingedrukt houdt, zie je naast "telefoon" ook "logboek" staan. Door hiernaartoe te gaan en ok te drukken open je je logboek weer.
Een andere handige functie is, als er meerdere programma's openstaan. Ga op het programma staan, en druk op "c", je kunt nu het programma afsluiten. Zo kun je snel programma's openen, want als je veel programma's open hebt staan, wordt je telefoon trager.

En dan nog het icoontje van telefoon. Hier kun je vrij weinig mee, buiten om het terugkeren naar het normale standbyscherm. Je kunt het ook als enige niet afsluiten met "c" en is altijd beschikbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 177308 op 26-05-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Ben best wel tevreden met deze telefoon. Soms een beetje langzaam, maar dat went wel. Meegeleverde headset komt eigenlijk best mooi geluid uit, vooral mp3s :)

Heb een paar vraagjes:

1.Als ik een telefoonnummer intyp dan verschijnt dat in allerlei kleuren. Is dit niet te veranderen, staat een beetje kinderlijk namelijk.
2. Ook wil ik het geluid van de camera uitzetten, zonder direct alle geluiden uit te zetten..
3. Hoe verander ik alle iconen in het menu en kunnen ook animated iconen? (vooral die van een Map is best wel lelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
IronFist schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:51:
Ben best wel tevreden met deze telefoon. Soms een beetje langzaam, maar dat went wel. Meegeleverde headset komt eigenlijk best mooi geluid uit, vooral mp3s :)

Heb een paar vraagjes:

1.Als ik een telefoonnummer intyp dan verschijnt dat in allerlei kleuren. Is dit niet te veranderen, staat een beetje kinderlijk namelijk.
2. Ook wil ik het geluid van de camera uitzetten, zonder direct alle geluiden uit te zetten..
3. Hoe verander ik alle iconen in het menu en kunnen ook animated iconen? (vooral die van een Map is best wel lelijk)
1: Ja dit is bij display te veranderen.
2: Dit kan bij geluiden shutter geluid normaal, weet niet of die functie ook op de d720 zit.
3: Moet je op internet even zoeken naar icon pak voor die symbian. Moet denk ik wel te vinden zijn.

Alst u :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
DaannO schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:54:
[...]
1: Ja dit is bij display te veranderen.
2: Dit kan bij geluiden shutter geluid normaal, weet niet of die functie ook op de d720 zit.
3: Moet je op internet even zoeken naar icon pak voor die symbian. Moet denk ik wel te vinden zijn.

Alst u :P
De functies van 1 en 2 zijn er niet, ik heb wel Waarschuwingstonen uitgezet, wat wel helpt. Maar nu zijn ook meteen alle "piepjes" stilgezet. :(

[ Voor 3% gewijzigd door IronFist op 07-06-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157528

Ik heb er gister een gekocht van marktplaats (D720), nu staan er een aantal spellen enzo op maar die kan ik niet weghalen met de standaard bijgeleverde Samsung Suite. Iemand enig idee hoe ik ze wel weg kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Anoniem: 157528 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:57:
Ik heb er gister een gekocht van marktplaats (D720), nu staan er een aantal spellen enzo op maar die kan ik niet weghalen met de standaard bijgeleverde Samsung Suite. Iemand enig idee hoe ik ze wel weg kan halen?
Instrumenten -> (Toep.)Beheer. Dan krijg je een lijst met geinstalleerde software en daar kan je het desbetreffende spel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157528

IronFist schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:49:
[...]

Instrumenten -> (Toep.)Beheer. Dan krijg je een lijst met geinstalleerde software en daar kan je het desbetreffende spel verwijderen.
Geweldig, bedankt voor je reactie!

Ik vind het tot nu toe echt een supergave telefoon, gewoonweg heerlijk!

Heeft er al iemand een andere GPS module werkend dan de standaard TomTom? Zoja, welke?

Edit: Ik heb een Oasis bluetooth module besteld, ben benieuwd of het allemaal goed met mekaar werkt!

Edit2: Bluetooth module binnen enzo, TomTom werkt prima, heb verbinding binnen 1 minuut met die module!

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 157528 op 22-06-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157528 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:20:

Edit2: Bluetooth module binnen enzo, TomTom werkt prima, heb verbinding binnen 1 minuut met die module!
Ik heb een oasis bt gps, (zie hierboven) en ik had eerst veel problemen met het binnen krijgen van een signaal naar m'n gsm. Later bleek dat de GPS receiver niet door 2 lagen bewapend beton van m'n huis heen kon. Op het moment dat ik mijn gps-receiver aanzet als ik in de auto zit, en op dat moment Tomtom opstart, krijg ik een signaal binnen 10 seconden.

Verder ben ik gewoon uitermate tevreden met deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Potverdorie heeft deze telefoon nou geen handsfree ???? (bedoel niet headset gedoe maar gewoon met speakers praten) :( heb um al ongeveer iets van 5 maanden maar nog nie kunnen ontdekken :S iemand gelukt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IronFist schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:40:
[...]

edit: besteld :9
Jup , je hoeft alleen maar een software te vinden die S60 OS6&7 ondersteund en je kan het gebruiken.. maar OS6 wil soms nie werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Anoniem: 109353 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:57:
Potverdorie heeft deze telefoon nou geen handsfree ???? (bedoel niet headset gedoe maar gewoon met speakers praten) :( heb um al ongeveer iets van 5 maanden maar nog nie kunnen ontdekken :S iemand gelukt ??
Nee helaas, maar als je het geluid op zn hardst zet kan je het van een afstand wel verstaan. :P

Die 1GB mmcmirco kaartjes laten trouwens ook wel op zich wachten.. :Z 512Mb vind ik eigenlijk wel een beetje te weinig.

Hoe krijg ik die gekleurde cijfers nou weg, want ik heb nergens een optie daarvoor gevonden in de menu's.

Verder uitermate tevreden over deze telefoon. standby tijd is met 2 dagen prima. Is het ook al opgevallen hoe snel de batterij weer is opgeladen? (<1 uur).

Misschien een idee om onze krachten te bundelen om nog meer uit deze telefoon proberen te halen.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180391

ik krijg morgen de samsung d720,echter zonder tom tom, ik heb hier een gpsmuis
en software(tom tom en route 66) werkt prima op mijn ngage qd, werkt dit nu wel of
niet op een samsung d720 zonder tom tom in het pakket! volgens helpdesk tom tom
is het niet mogelijk!! lees hier dat sommigen het wel voor elkaar krijgen!! kan het nu wel of niet?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Anoniem: 180391 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:50:
ik krijg morgen de samsung d720,echter zonder tom tom, ik heb hier een gpsmuis
en software(tom tom en route 66) werkt prima op mijn ngage qd, werkt dit nu wel of
niet op een samsung d720 zonder tom tom in het pakket! volgens helpdesk tom tom
is het niet mogelijk!! lees hier dat sommigen het wel voor elkaar krijgen!! kan het nu wel of niet?? 8)7
In dit topic staan ook verhalen waarbij het gelukt is.
Verder weet ik niet wat ik ervan mag zeggen :X Want bij tomtom pakket staat het standaard op het kaartje dat erbij zit.

[ Voor 20% gewijzigd door IronFist op 27-06-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Laatst online: 20-07 10:12
Weet iemand in godsnaam waar ik leukere themes kan weg halen?

Die ook op mijnd720 werkt he! :D

[ Voor 23% gewijzigd door Smoothcrimineel op 30-06-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
http://symbian.mobilethemes.com/
Even registreren, als telefoon bv. een Nokia 6620 (zelfde OS7.0s). Kan je 15 themes per dag downloaden. Maar ik gebruik liever standaar themes, die bevatten alle iconen. "Moment" heeft supermooie iconen. Iemand Nokia Theme Creator 3 al geprobeerd deze iconen te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Laatst online: 20-07 10:12
De d720 staat er niet tussen dus heb ik maar n70 gedaan. En het werkt prima! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182001

Enkele vraagjes aan de D720 gebruikers met tomtom mobile 5,

Wie heeft het toestel zonder tomtom pakket gekocht en er later de tomtom opgezet en werkt dit goed en met welke gps ontvanger werken jullie?
Was het moeilijk om de tomtom software te installeren?

Alvast bedankt,

Gert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182001 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:46:
Enkele vraagjes aan de D720 gebruikers met tomtom mobile 5,

Wie heeft het toestel zonder tomtom pakket gekocht en er later de tomtom opgezet en werkt dit goed en met welke gps ontvanger werken jullie?
Was het moeilijk om de tomtom software te installeren?

Alvast bedankt,

Gert
hmz... Als je het topic een beetje doorleest, zie je dat het bij verschillende mensen gelukt is... zonder moeite en welke gpsmuis staat er ook bij. goodluck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hi,

Ik hoop niet dat ik al te oude koeien uit de sloot haal, maar gezien dit een centraal Samsung D720 topic is probeer ik het hier eens.

Heb deze week ook de Samsung D720 ontvangen, alleen loop ik tegen een klein dingentje op.
Als ik een foto heb gemaakt met de telefoon, en deze wil overzetten naar mn MacBook, stopt de data transfer na een paar seconden. Ik heb de data transfer ruim een kwartier aan laten staan, daarna gaf ik het echt op.

Ik heb toen met Samsung gebeld om te vragen of er een Firmware update is, maar daar konden ze me niet verder mee helpen, ik zou maar naar een Samsung Service punt moeten, (KPN Bussiness point).
Verschillende Macs geprobeerd (ben Apple Service Engineer), dus geloof me het ligt niet aan OS X ;)

Ik ben en een collega zijn er van overtuigd dat dit met de firmware te maken moet hebben.
Zijn er recentelijk firmware updates uitgekomen voor dit toetsel?

Alvast velen dank 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ik weet, zijn er geen nieuwe firmware-upgrades gekomen die specifiek gemaakt zijn voor de D720... Je bent ervan overtuigd dat het een firmware-probleem is, en dat het niet ligt aan (fijn)afstellingen van je Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08-2024
Ik heb sinds enkele weken ook een D720. Ben er heel tevreden over maar het mee geleverde geheugenkaartje van 256mb (eigenlijk 245) begint te klein te worden. In de pricewatch staat een 2GB MMC RS kaartje van kingston voor iets meer dan 40 euro. Het kaartje zelf kan wel in de telefoon (hij slikt alleen maar MMC RS gelood ik) maar ik vraag me af of er een geheugen maximum zit op de D720 en zo ja hoe hoog/laag. Ik heb net de posts hier doorgelezen dus ik weet dat 'ie 1GB wel aan kan. Google bood verder ook geen uitkomst.

edit:
Hmm.. misschien is MMC micro toch niet hetzelfde als MMC RS. In de pricewatch staan namelijk MMC RS en micro kaartjes. En als ik het kaartje dat nu in mijn tel zit op meet dan krijg ik toch iets andere formaten dan dat van een (2GB) MMC RS kaartje.

[ Voor 19% gewijzigd door brute51 op 29-10-2006 11:06 ]

Ik heb echt een hele goeie PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41636

Ik heb deze telefoon nu al een tijdje, bevalt me heel goed. TomTom werkt ook gewoon zonder problemen.
Enig minpunt vind ik dat het menu zooo traag is.. Heeft iedereen hier problemen mee? Of zou ik misschien een update moeten doen, en zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Anoniem: 41636 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:11:
Ik heb deze telefoon nu al een tijdje, bevalt me heel goed. TomTom werkt ook gewoon zonder problemen.
Enig minpunt vind ik dat het menu zooo traag is.. Heeft iedereen hier problemen mee? Of zou ik misschien een update moeten doen, en zo ja welke?
Ik weet geen oplossing, maar het was voor mij de reden om deze telefoon binnen een maand alweer te verkopen. Iedereen heeft er dus last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik heb krassen op mn display :(
Gister Displex geprobeerd met een zachte katoenen doek maar nu zie ik de krassen zelfs als ik mn GSM aan het gebruiken ben. Voorheen zag ik ze alleen als het backlight uit was.

Heeft iemand tips ? Werkt Displex niet bij de D720 ? Of werkt het zo juist wel en moet ik langer doorgaan of doe ik was fout ?

Ik heb de algemenere Displex topics nagelezen maar daar hoor ik steeds wisselende berichten. Misschien dat iemand het hier heeft geprobeert op zn D720?

Weet anders iemand waar je een nieuw displayglas kan krijgen ? Ebay helaas niks kunnen vinden.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41636

MrAcid schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:40:
[...]

Ik weet geen oplossing, maar het was voor mij de reden om deze telefoon binnen een maand alweer te verkopen. Iedereen heeft er dus last van. :)
Dat is k*t zeg.. Het is echt niet te doen, zo langzaam. Het lijkt echt te liggen aan de symbian, en dat terwijl andere telefoons met een symbian software wel snel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204104

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze telefoon open moet maken ?

Er zit nl stof onder het display wat ik eronder uit wil halen !

BVD Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Heeft er iemand mischien een link waar ik de software kan downloaden van dit toestel? Ik ben namelijk de CD kwijt geraakt...

Op de samsung site kan ik helaas niks meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Possible schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:11:
Heeft er iemand mischien een link waar ik de software kan downloaden van dit toestel? Ik ben namelijk de CD kwijt geraakt...

Op de samsung site kan ik helaas niks meer vinden :(
Dan heb je toch niet goed genoeg gezocht op de samsung site ;)
Kijk hier maar eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Thx ik zocht op de engelse samsung site maar daar kon ik niks vinden:)

Nu heb ik nog een vraag: Ik heb dit toestel nu en wil er Tom Tom opzetten. Kan ik dan gewoon een los pakket kopen? TomTom Mobile 5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Is het ook mogelijk om TomTom LOS op dit toestel te installeren?

Ik wil opzich wel kopen maar de een zegt dat het wel kan en de andere zegt dat het niet kan.

Heeft iemand dit voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Kickje
Iemand ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja kan,ik had er toen ook tomtom opgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Welke versie van tomtom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobile 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216202

Ik heb een samsung D720 maar als ik hem aanzette blijft ie hangen bij de logo van samsung Help ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Zou je me mischien kunnen PM'en hoe je dit hebt gedaan Talita? (Mij is het namelijk niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Ok het is inmiddels gelukt. TomTom is goed geinstalleerd en werkt ook prima. Echter heb ik alleen maar engelse voices. is het ook mogelijk om nederlandse voices erop te zetten? Men zegt dat je deze gratis van de TomTom site kan downloaden alleen ik zie nergens dit staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217538

Hallo,

Ik ben in het bezit van bovengenoemd mobiel.

Sinds een week heb ik een probleem met het geluid.
Met name de stereo luidspeakers doen het niet, als ik b.v. een mp3 wil luisteren.
En de ringtone geluiden doen het niet.
Dus als iemand belt dan krijg ik wel op mijn display een binnenkomend oproep maar ik hoor de ringtone niet.
Ik krijg wel ontvangst en kan ook wel praten door de telefoon.

Ik heb volgens mij alle voorkomende instellingen al geprobeerd.

Heeft iemand dit ook al gehad, of weet iemend wat hier aan de hand is.

Bijvoorbaat dank,

RF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252233

Hoe kan ik in 1 keer alle contacten naar mijn SIM kaart kopieren?

heb geen zin om het 1 voor 1 te gaan doen.

iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

Anoniem: 252233 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:54:
Hoe kan ik in 1 keer alle contacten naar mijn SIM kaart kopieren?

heb geen zin om het 1 voor 1 te gaan doen.

iemand een tip?
In je telefoonboek onder opties. Dan iets met contacten/kopieren. Dan krijg je de keuze om te kopieren, 1 voor 1 of alles tegelijk en met of zonder behoud.
Pagina: 1 2 Laatste