Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:16

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050214_ADA_SAMSUNG_D720_N.JPG

Deze Samsung zal misschien wel eens vrij snel uit kunnen gaan komen...

Het is één van de eerste Samsung's met Symbian serie 60 en zal waarschijnlijk wel weer een 'big seller' worden, kijken naar zijn uiterlijk en specificaties.

Specificaties:

Tripleband
Symbian Series 60
176x208 pixel 262.144 kleuren display
Afmetingen: 99mm x 42mm x 22mm
1.1 megapixel Camera + Macro mode
3D Games,sound
Mp3/ACC/ACC+ player + Mp3 ringtone
Java 2.0
MemorySlot: Micro SD (TransFlash)
Bluetooth

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 04-04-2005 23:02 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

een stuk mooier en stijlvoller dan die D500
jammer dat het een Samsung is want ik verwacht weer zo'n teletubbie menu
de voorlopige specs zijn lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134669

zeker wel netjes wel vaag dat de 500 met camera 1.3 mp word geleverd en deze dan met 1.1 maar jah .

wel een zeer mooi toestel ... ik mag aleen me abbo pas verlengen over 3 maanden ofzo dan heb ik het eerste jaar uit dan mag je verlengen dacht ik ..
ander met ik nog ruim jaar wachten .. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De bovenkant vind ik een beetje op een siemens lijken, maar voor de rest ziet het er wel goed uit.

Op deze:
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/S65_02.jpg

/Edit, nu ik ze naast elkaar zie valt het wel mee, maar toen ik naar die samsung keek,dacht ik meteen aan een siemens.

[ Voor 29% gewijzigd door Rox_NL op 15-02-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Geen antenna.... gelukkig :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2005/cannes2005/samsung/d720-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art17/3GSM_Samsung/D720_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art17/3GSM_Samsung/D720_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/exhibition/image/2005/cannes2005/samsung/live/d720.jpg

Erg jammer dat deze waarschijnlijk een outdated versie van S60 zal bevatten, maar voor de rest echt een super mooi apparaatje.

[ Voor 20% gewijzigd door deuxani op 15-02-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

topper :9 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Is er al meer bekend wanneer deze uitkomt?

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31211

Ik kijk ook al elke dag op got of er al nieuws over is :P zijn dr zo weinig mensen in deze tel geinteresseerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Blijkbaar wel, terwijl het juist een zeer vette telefoon is.......

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze komt niet naar nederland ;( Er komen zeker geen smartphones naar Nederland van
WM of Symbian. Helaas, maar er is geen markt voor zegt
Samsung NL. 8)7 Dus dan maar via import zien aan te komen :9 _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 05-04-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:28:
Deze komt niet naar nederland ;( Er komen zeker geen smartphones naar Nederland van
Komt deze serieus nooit naar Nederland? Het lijkt me juist een vette tel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:03
Anoniem: 31211 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:00:
[...]

Komt deze serieus nooit naar Nederland? Het lijkt me juist een vette tel :(
lijkt me idd ook wel een vet dingetje, maareehh waarom zou ie zowieso niet naar NL komen, WM devices gaan als warme broodjes over de toonbank, en de symbian based toestellen ook dus...lijkt mij een goede reden om hem juist WEL te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72703

Anoniem: 19503 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:28:
Het is dat ik hier geen reclame mag maken voor ons bedrijf anders zou ik het doen.

Er is wel degelijk markt voor WM of Symbian, kijk maar eens naar Nokia One Business Server. dit is op dit moment in de nederlandse enterprise markt al DE concurrent van BB. De BB word al massaal in de hoek gegooid omdat men ze ervaart als onhandig, zeker als je daarvoor in de plaats de 9300 en de 9500 kan gebruiken, maar ook de 6300, zolang er maar symbian 7.0 op staat of WM is geen merk niet geschikt voor de Nokia Enterprise oplossing.

nu komt het leuke.. zelfs BB toestellen werken ermee samen, maar probeer maar niet of je je met je Nokia of wat dan ook BB mail kan ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds geen interesse, niet naar Nederland en of nieuws omtrent deze vette phone???

• deuxani
Eindelijk :) We waren em alweer vergeten inmiddels...

Afbeeldingslocatie: http://www.e-messenger.nl/belcompany_nl/0547vcxz/1024/images/imagespage2/art_10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

weet iemand of hier tom tom zo op kan?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hij heeft hetzelfde OS als bijvoorbeeld de Nokia 7610... dus als je die TomTom versie hebt.. dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb hem vandaag in mn handen gehad en hij ziet er erg mooi uit. hij is ongeveer even groot als de d600 en dat is niet mis. Het menu is wel van samsung maar wel symbian. volgende week krijgen we maybe navigatie ervoor. mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 18:26
DaannO schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:12:
Heb hem vandaag in mn handen gehad en hij ziet er erg mooi uit. hij is ongeveer even groot als de d600 en dat is niet mis. Het menu is wel van samsung maar wel symbian. volgende week krijgen we maybe navigatie ervoor. mooi ding!
Is hij gedeeltelijk van metaal, of geheel van kunstof ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-07 18:49
deuxani schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:35:

[afbeelding]
geef eens een tip ... waar?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
danda schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:23:
[...]

Is hij gedeeltelijk van metaal, of geheel van kunstof ???
Geen metaal gewoon kunststof.
MillZ schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:40:
[...]

geef eens een tip ... waar?
Alle grote telecomunicatie winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-07 18:49
Keuzes, keuzes....
Als de De Samsung SGH-i750 tenminste hierheen komt....
Maar dat is een ander topic ;)
[rml]De Samsung SGH-i750 [ Deel 1][/rml]

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
MillZ schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:04:
Keuzes, keuzes....
Als de De Samsung SGH-i750 tenminste hierheen komt....
Maar dat is een ander topic ;)
[rml]De Samsung SGH-i750 [ Deel 1][/rml]
Leuke reclame voor je topic maarre aangezien die niet voor de nederlandse markt bedoeld is... good luck..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33384

wow, samsung staat echt wel bekend om haar mooie design! en terecht! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129077

Heb de D720 nu precies 1 dag en vindt het uiterlijk wel aardig, maar de bediening met de joystick gaat echt heel slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Gister toestel uitgetest. Ik vind het ronduit een slecht toestel. Slechte afwerking van het schuifmechanisme, lelijk beeldscherm en belkwaliteit is niet echt zuiver ( getest met Vodafone en KPN ). Ik heb het gevoel dat dit een beetje afgeraffeld is in de trend van "Wij als Samsung komen nu ook met een Symbian handset". Jammer er had echt meer in gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-07 09:17

Underworld

+1 Inzichtvol

Gisteren ook het toestel uitgetest,...
Ook mij viel het op dat het schuifmechanisme een beetje vaag is,
ook vond ik het menu wat traag maar dit is bij alle symbians, van samsung had ik alleen wat meer gehoopt.
Verder kan je er vrij weinig mee, een N70 (nu ook op de markt) heb je meer aan
Zonde van de productie, misschien dat het nog wat word icm tomtom maar denk van niet

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 20:58

AzzKickah

06-CENSORED

deuxani schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:35:

[afbeelding]
Het was toch 1.1MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Hmmmm, ik lees nu de eerste t.net reviews en mijn twijvelkonterij of ik dit toestel wel hebben wil is 'gone'!

Een duidelijke NO GO!

Thanks @ all en nu wachten op de N91 van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146063

Anoniem: 54709 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:20:
Hmmmm, ik lees nu de eerste t.net reviews en mijn twijvelkonterij of ik dit toestel wel hebben wil is 'gone'!

Een duidelijke NO GO!

Thanks @ all en nu wachten op de N91 van Nokia.
Nou ik heb em vandaag gekocht... Het is een toppertje... je kan superveel extra software downloaden en erop gooien... OOK TOMTOM :D! Het joystickje werkt prima. Ik vind het een prima foon!!! GEWELDIG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem inmiddels ook,maar waar zet ik tomtom neer op mijn kaart,help alsjeblieft

Laat maar,keb het al aan de praat _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 25-12-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1.3 MP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146063 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:02:
[...]

Nou ik heb em vandaag gekocht... Het is een toppertje... je kan superveel extra software downloaden en erop gooien... OOK TOMTOM :D! Het joystickje werkt prima. Ik vind het een prima foon!!! GEWELDIG!
Waar heb je die software gedownload als ik vragen mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

je kan je posts ook editen zodat je niet de hele draad volspammed. En de software moet je kopen kijk maar even op tomtom.com

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:O :O pardon :r .........ik spam niet hoor,er wordt toch iets gevraagd(geef eens een tip........waar)Ik heb deze daar niet eens vandaan hoor,maar vorige toestellen wel.........Ik heb TomTom al als je even goed gelezen had kon je dat teruglezen :O .Maar die andere software waar afrodisiac het over had bedoelde ik.Snap trouwens niet waarom je reageer ook jij voegt namelijk niks toe in dit topic :+

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 26-12-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er in de D720 hetzelfde geheugenkaartje als in de D600?
D600 heeft transflash en op die van de D720 staat MMC micro

Laat maar heb het al gevonden,zijn niet hetzelfde |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 28-12-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28860

*schopje*

Na het lezen van dit topic zit ik toch met een vraag...

De ene helft vindt het een waardeloos toestel, terwijl van sommige personen toch ook positieve reacties komen.

Kan iemand mij vertellen (liefst iemand dit deze telefoon al een tijdje gebruikt) of hij echt zo slecht is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 13:29
Ik heb de telefoon nu 2 dagen in bezit. De bediening met de joystick gaat prima, niks geen problemen mee. Het menu is wel een beetje aan de langzame kant, maar ben er al aan gewend en stoor me er niet aan. Verder is het makkelijk om er mp3's en andere dingen er op te zetten en verheug ik me al op Tom Tom.
Verder heb ik niets te klagen over de kwaliteit van het bellen en ik bel nu nog met Vodafone. Het klinkt gewoon helder en goed. Het schuifmechanisme, de opmerkingen daarover snap ik niet helemaal. Hij schuift gewoon makkelijk open en dicht, niks mis mee. Zit goed 'vast' tot dat je over ''de helft' komt en dan schiet ie open.

Ik ben er zeer tevreden over, heb denk nog maar 10% van het kunnen van deze telefoon gezien. Moet nog maar eens goed lezen wat er allemaal met symbian mogelijk is behalve TomTom dan..

Al met al ben ik er erg tevreden over, hij werkt prima bevalt goed en het enige minpuntje vind ik dat het menu een beetje sneller had gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 07-07 12:45
flippe, de ene helft die jij hier bedoelt is 1 persoon
dit topic staat zo stil als maar kan, en er staat eigenlijk weinig over de foon in, behalve de specs

vraagje: is het met deze telefoon wel mogelijk om met apple samen te werken? of om java-software tegebruiken, zoals sailclicker

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de telefoon ook aangeschaft.
Ben er zeer tevreden over! Schuifje werkt inderdaad lekker, geen problemen.
Joystick was ff wennen, maar ik heb hem nu wel onder controle!

Heeft iemand van jullie al ergens een MMC Micro kaart kunnen kopen? Ik heb heel Eindhoven afgezocht, maar was nergens te vinden.

Iemand tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Media Markt zeker ook al gehad? Ik ga er vanavond heen dus zal daar nog es rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar ben ik inderdaad al geweest... ze hadden geen MMC Micro kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Murcielago schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 01:57:

vraagje: is het met deze telefoon wel mogelijk om met apple samen te werken? of om java-software tegebruiken, zoals sailclicker
als het goed is kunnen java programma's gewoon geinstaleerd worden. Teminste, bij Pc Suite zit er een optie voor bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07 16:10

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb hem nu 2 weken en ben er ook nog zeer enthousiast over.
Goed helder scherm, goed geluid, goed schuifmechanisme en weinig mensen die hem hebben :P.
Iedereen heeft een D600 en als jij dan zegt dat je de D720 hebt zie je de bekken al weer vertrekken!
Erg grappig vind ik zelf altijd.

Op het niet zo snelle menu na is hij echt perfect.

Zelf zit ik er aan te denken om via internet een Micro MMC te bestellen maar de grootste is maar 512 mb. En een GPS erbij voor de TomTom.
Verder met symbian heb ik nog geen ervaring qua applicaties. Wat me wel makkelijk lijkt is een stopwatch en een zaklampje via je "flitser".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Volgens mij worden MMC micro kaartjes niet eens (goed) verkocht in Nederland

Met dat TF-geheugen zat 'n vriend van mij ook maanden te kloten en toen uiteindelijk via import gekregen :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier worden ze verkocht:

http://shop.transcend.nl/...tail.asp?ItemID=TS512MMCM

Zou dit wat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07 16:10

TiMMieJ

PSN: Orixez

Die heb ik ook in gedachten!
Zag ze in de T.net pricewatch voor circa 36 - 39 E staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik zat gister wat te spelen met de camera en toen kwam ik erachter dat deze niet al te zuiver is. Zodra je de foto maakt, lijkt het wel alsof hij hem wil optimaliseren, maar terwijl hij dat doet gooit hij er meer pixels in en lijkt het slechter dan dat hij hem ineens stil zou zetten. Verder als het donker is en je gebruikt de flitser komt de kleur blauw ineens sterk naar voren...
Hebben meer mensen hier last van of is de camera bij jullie wel gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 20:26
Ik HAD ook interesse in deze telefoon. Dit was voornamelijk omdat ik een smartphone met TOMTOM wil. Na enig navraag bij TOMTOM bleek dat zij geen garanties kunnen geven over de werking van deze combinatie en raadden ze het mij zelfs af.

Orange verkoopt deze combi dus ik heb gelijk Orange gebeld. In eerste instantie deed de helpdeskmedewerkster ongeinteresseerd maar omdat ik aanhield is ze voor mij verder gaan vragen. Daaruit bleek dat deze combinatie NIET feilloos werkt en dat ze het daarom vreemd vond dat deze telefoon dan op de site stond als combi (wat kan een mens omslaan haha)...

Toch maar even de Samsung site checken en ook daar zie je eigenlijk geen vuiltje in de lucht. D720 met TOMTOM. Dan maar Samsung bellen. Volgens Samsung is er niks aan de hand. Ik vroeg toen om de garantie dat als het niet naar behoren werkt ik het zaakje terug mag sturen naar Samsung zelf met teruggave van mijn geld 8) Dit deden ze natuurlijk niet maar ondanks dat ik een naar mijn bescheiden mening een totale ongemotiveerde n00b bij Samsung aan de lijn had heb ik geen goed gevoel meer over deze combinatie.

Ik ben bang dat ik mijn lange reeks Samsungs niet voort zal zetten... Misschien maar ff kijken voor een huismerk Orange of Qtek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:04
Momenteel ben ik in het bezit van de Samsung D720.

Ik heb een filmpje van een vriend van mij gekregen (Deze is verzonden via Bluetooth en het filmpje is gemaakt met een Samsung D600)

Nu wil ik het filmpje afspelen via de realplayer maar dan krijg ik de volgende error:

''Kan geluid of video clip niet afspelen, er wordt een gedeelte afgespeeld'' Het geluid wordt dan alleen afgespeeld en het beeld blijft zwart.

Als ik naar het bestandsformaat kijk is dit gewoon mpeg4, en volgens de specificaties zou de D720 dit gewoon moeten ondersteunen.

Heeft er iemand ervaring met deze telefoon en het afspelen van filmpjes vanaf een ander toestel?

tevens heb ik nog een vraag:

Is het ook mogelijk om een video in FULL SCREEN af te spelen zo ja, welke knop moet je dan ingedrukt houden?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
*schopje*

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van dat filmpje...

Ik heb een zelfde soort "probleem" gehad.

Kreeg van een vriend van mijn (SE W800i) een filmpje toegestuurd die gemaakt is door iemand anders met een Samsung D600 ( Dus: Filmmen met D600 --> Sturen naar W800i (geen geluid, geen beeld!) --> Sturen naar D720 ( geen beeld, wel geluid)
Ik heb hiervoor geen oplossing kunnen vinden, misschien licht het aan real player?

De optie full screen kan ik niet vinden in real player, misschien is het mogelijk door middel van het installeren van een andere media speler?

Wie heeft er trouwens al een geheugenkaart aangeschaft? Zo ja, waar en hoe bevalt het?

• m4yall
Wat ik op dit moment nog het enige probleem vind is dat de ringtone bij het bellen niet meteen inzet, maar dat hij pas 1 a 2 seconden later begint. Heeft iemand hier al een oplossing voor kunnen vinden?

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:17
Ben ik nou de enige die dit een lelijk vierkant smal ding vindt? =\ Ik vind de D600 veel mooier _/-\o_

Tis een kwestie van smaak he... ik vind die vierkante model juist wel erg mooi.

Ziet er (mijn mening) zakelijker en strakker uit. Niet dat ik de D600 een lelijk toestel vind, absoluut niet.

• Possible
Is er al iemand die TomTom op dit toestel heeft draaien? En zit er een GPS ontvanger ingebouwd of moet ik die apart kopen?

ik zou bij god niet weten hoe dit in zijn werking gaat.....

[ Voor 22% gewijzigd door Possible op 16-02-2006 11:20 ]

Possible schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:13:
Is er al iemand die TomTom op dit toestel heeft draaien? En zit er een GPS ontvanger ingebouwd of moet ik die apart kopen?

ik zou bij god niet weten hoe dit in zijn werking gaat.....
GPSmuis moet je zelf aanschaffen,en ja ik had er probleemloos tomtom op draaien,heb hem weggedaan omdat de accu te snel leeg ging bij mij,1 dag.En vond hem errug traag,verder geen problemen meegehad hoor

• brada
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:28
Ik vind zelf die extra opties van symbian nou niet bepaald nodig (gps op je mobiel etc.) dus ik heb laatst de samsung D800 gekocht. Heeft bijna precies dezelfde (of betere) specificaties maar dan in een ander soort menu. Naar mijn mening is dit menu gewoon handiger, maar dat is bij elk persoon weer anders (net als dat de ene de iPod bagger vind bedienen en de ander weer niet).

Even wat plaatjes en specs van de samsung D800:

Triband
QVGA 240x320 pixels 262.144 kleuren display
Afmetingen: 97x52x15mm
1.3 Megapixel camera
3D-games, sound
MP3/AAC/AAC+/ e-AAC+/WMA speler/ringtones
MPEG4/H.264 speler
Java 2.0
Memoryslot: 80MB ingebouwd maar geen memoryslot ;(
Bluetooth
Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/images/s/samsungd800.jpg

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

Erg jammer dat er geen memoryslot in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogie-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03-2024
Weet er iemand of er al een nieuwe firmware is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Is er een handleiding waarbij word verteld hoe ik TomTom op deze telefoon aan de praat kan krijgen? Ik heb nu al van alles geprobeerd maar het lukt maar niet...
Ik heb nu een LEGALE versie van TomTom navigator 5 , is het daarmee mogelijk om dit op deze telefoon te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogie-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03-2024
Possible schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:19:
Is er een handleiding waarbij word verteld hoe ik TomTom op deze telefoon aan de praat kan krijgen? Ik heb nu al van alles geprobeerd maar het lukt maar niet...
Ik heb nu een LEGALE versie van TomTom navigator 5 , is het daarmee mogelijk om dit op deze telefoon te zetten ?
Ik heb een tomtom pakket bij me'n telefoon genomen. En de installatie was erg simpel: Telefoon uit zetten, geheugenkaartje erin en dan weer je telefoon aanzetten. Dat is alles... Heb je wel de goede tomtom versie? Tomtom mobile 5 voor de symbian serie 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

TomTom werkt in principe niet op de D720. Hij staat ook niet bij de geschikte toestellen. De toestellen in de pakketten die te koop zijn met TomTom in dezelfde doos,zijn iets aangepast. Die werken dus wel zonder problemen met TomTom Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Heeft iemand ervaring met de mp3 speler hierin?

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112960

Ik wacht maar gewoon even op de Nokia N80, lijkt me toch iets beter als ik zo de reacties lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103165

Raenius schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:51:
Heeft iemand ervaring met de mp3 speler hierin?
yup :) kwaliteit is gewoon goed hoor, natuurlijk geen top, maar wel leuk om tijdens de rustpauze bij ajax effe een muziekje op te zetten.. tot 64kbps merk je eigenlijk geen kwaliteitsverschil met laptopspeakertjes...

zoals ik al zei: je moet er niet teveel van verwachten: leuk voor op de fiets met oordopjes in, maar niet ideaal voor "luisteren voor het luisteren"

verder is er verder de belemmering dat ie niet meer dan mp3 en ACC ondersteunt, maar daar heb ik niet echt last van...

voor andere varianten is er als uitkomst natuurlijk de Real1player op de telefoon...

Nu we toch bezig zijn, zie ik de kans om mijn vraag over deze telefoon hier te stellen:

Ik wil graag het internet op met mijn D720, via mijn PC.:

SGH-D720 ---> USB/Bluetooth ---> PC ---> Internet
Opera/NetFront WIDCOMM/Samsung PC Suite XP PC als "gateway" mbv mrouter/datakabel

Ik heb geprobeerd met verschillende tutorials en een beetje uitproberen, om verbinding te krijgen met mijn PC en het internet via Bluetooth op de volgende manier:

M-Router geinstalleerd (na intensief zoeken op internet) en geprobeerd verbinding te maken met mijn telefoon... Conflict: De SGH-D720 beschikt niet over een Serial Bluetooth connection service en is op die manier dus niet te verbinden met deze pc en dus ook niet met m-router.

Nou is het mij niet helemaal / helemaal niet duidelijk hoe ik via mijn usb-datakabel wel een verbinding met mijn telefoon kan opzetten waarmee ik vanaf mijn telefoon het internet op kan duiken.

SGH-D720 ---> USB ---> PC "gateway" ---> Internet

Heeft iemand enig idee hoe ik bovenstaand schemaatje werkend kan krijgen?

Bedankt alvast voor de reacties!

W649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115608

Over dat internet.. dat had ik ook ooit willen hebben bij mijn 6260 en was toen niet gelukt, als het alsnog mogelijk is bij de d720 zou ik het ook graag willen weten want dan ga ik dat ook gebruiken op deze telefoon...

..verder vroeg ik me nog 2 dingen af.. is er een mogelijkheid om het geluid er harder uit te krijgen want het is gewoon net iets te zacht, echt jammer want de kwaliteit is prima...

..en ik mis gewoon enorm vaak oproepen omdat de telefoon dik te laat af gaat altijd, super irritant!!! Wat zou hier aan te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115608 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:32:
Over dat internet.. dat had ik ook ooit willen hebben bij mijn 6260 en was toen niet gelukt, als het alsnog mogelijk is bij de d720 zou ik het ook graag willen weten want dan ga ik dat ook gebruiken op deze telefoon...

..verder vroeg ik me nog 2 dingen af.. is er een mogelijkheid om het geluid er harder uit te krijgen want het is gewoon net iets te zacht, echt jammer want de kwaliteit is prima...

..en ik mis gewoon enorm vaak oproepen omdat de telefoon dik te laat af gaat altijd, super irritant!!! Wat zou hier aan te doen zijn?
Je geluid harder krijgen is een kwestie van het volume goed instellen (2 knoppen aan de linkerkant) mocht dat niet werken, dan is er geloof ik ook nog een code in de vorm van *xxxx*# ofzo: zou ik op dit moment niet uit mijn hoofd weten te vertellen... Ik weet niet of je je eigen beltonen maakt (met behulp van een converter oid, in dat geval moet je ook even controleren of je het belvolume in je nieuw geconverteerd geluidsbestand niet per ongeluk (standaard vaak het geval bij audioconverters) op 20% van het originele volume staat ingesteld... dat kan ook helpen... verder zal de bitrate van je musiekie natuurlijk ook enigzins belangrijk: als je een mp3'tje van 32kbps hebt, zul je een veel brakker geluid krijgen dan wanneer je een mp3'tje op je telefoon hebt staan met een bitverwerkingssnelheid van 64kbps of nog beter gewoon 128kbps.

Het feit dat je telefoon later afgaat ligt er denk ik aan dat je beltoon gewoon te laat begint... mp3ringtone oid hebben vaak 1 a 2 seconden stille intro: misschien dat je, als je die twee seconden verwijderd wel van je probleem af bent. verder kan het er natuurlijk ook aan liggen dat je je belvolume te laag hebt staan, of misschien dat je de manier van bellen op oplopend hebt staan in plaats van bellen... give it a try: nooit geschoten is altijd mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73397

Heb deze mobiel nu ook sinds 2 weken en ik krijg er maar geen mp3 op.
PC Suite geeft aan dat er verbinding is met de mobiel maar wanneer ik via Audio Manager 'transfer to phone' klik, zie ik het niet staan op de mobiel.
Het is trouwens via een USB data kabel.
Iemand hetzelfde gehad en hoe is het opgelost?

BTW nog iets raars: wanneer ik via Samsung Phone Browser op de c: kijk zie ik een map met Nokia 8)7
Beetje raar toch op een Samsung of is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73397 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:47:
Heb deze mobiel nu ook sinds 2 weken en ik krijg er maar geen mp3 op.
PC Suite geeft aan dat er verbinding is met de mobiel maar wanneer ik via Audio Manager 'transfer to phone' klik, zie ik het niet staan op de mobiel.
Het is trouwens via een USB data kabel.
Iemand hetzelfde gehad en hoe is het opgelost?
Wat je natuurlijk ook gewoon kan proberen is om via je explorer je mp3-bestanden op je telefoon te krijgen: Samsung Phone Browser - C: - Nokia - Sounds - Digital
In die map kun je je mp3's plakken, en staan ze op je mobiel... zo doe ik het in ieder geval..
Ik heb het verder nooit geprobeerd via de Audio Manager, dus kan je hiermee niet helpen.
BTW nog iets raars: wanneer ik via Samsung Phone Browser op de c: kijk zie ik een map met Nokia 8)7
Beetje raar toch op een Samsung of is dat normaal?
Nokia maakt naast telefoons natuurlijk ook software, levert die "robuust" aan andere telefoonmakers zoals Samsung onder de voorwaarde dat Nokia hier ook crediet voor krijgt... als je kijkt naar <help> dan zie je dat er ook een copyright-berichtje staat over Nokia, waar je uit kunt opmaken dat de basic-software gewoon van Nokia is..

Heeft iemand al een manier gevonden om met je D720 op het internet te browsen via je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103165 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:57:
[...]

Wat je natuurlijk ook gewoon kan proberen is om via je explorer je mp3-bestanden op je telefoon te krijgen: Samsung Phone Browser - C: - Nokia - Sounds - Digital
In die map kun je je mp3's plakken, en staan ze op je mobiel... zo doe ik het in ieder geval..
Ik heb het verder nooit geprobeerd via de Audio Manager, dus kan je hiermee niet helpen.

[...]

Nokia maakt naast telefoons natuurlijk ook software, levert die "robuust" aan andere telefoonmakers zoals Samsung onder de voorwaarde dat Nokia hier ook crediet voor krijgt... als je kijkt naar <help> dan zie je dat er ook een copyright-berichtje staat over Nokia, waar je uit kunt opmaken dat de basic-software gewoon van Nokia is..

Heeft iemand al een manier gevonden om met je D720 op het internet te browsen via je PC?
toon volledige bericht
Bedankt voor je input, Nokia verhaal is nu helemaal duidelijk.
Echter hoewel er dus staat dat er verbinding is met de telefoon, ik op de manier zoals jij beschrijft het ook niet voor elkaar krijg. Wanneer ik die optie probeer krijg ik de melding : could not connect to the phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar precies krijg je die melding? in welk programma/welk programma gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand ondertussen al een geheugenkaart besteld?

Zo ja waar, en wat heeft dat gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
kan alléén mmc-micro in, géén transflash (micro-sd).
Verkrijgbaar o.a. bij interngeheugen.com

http://www.interngeheugen.com/prodlijst.odb?sortgroep=STD102

prijs: 512 mb = 31 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

asje62 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:36:
kan alléén mmc-micro in, géén transflash (micro-sd).
Verkrijgbaar o.a. bij interngeheugen.com

http://www.interngeheugen.com/prodlijst.odb?sortgroep=STD102

prijs: 512 mb = 31 euro
Micro-SD past er wel in, maar verbruikt veel meer energie dan MMCmicro..... de keuze is dus aan jezelf:

kies je voor snelle levering van veel geheugen (1gb) en snel een lege accu (dagje mp3'tjes luisteren en hij is op!)
of kies je voor nog even wachten tot de 1gb-kaartjes van MMCmicro er komen, en haal je het best mogelijke uit je telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zal ik binnenkort eens een keer zo'n MicroSD (Transflash) kaartje testen.

Das toch hetzelfde als wat er in een D600 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
Ik heb beide kaartjes (zie foto's) en het lijkt me niet dat de sd ook past.......

Afbeeldingslocatie: http://img318.imageshack.us/img318/1129/klembord011ov.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/7254/klembord028ff.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad duidelijk.... Micro-SD past gewoon niet... nu maar wachten tot de 1gb-varianten van de MMCmicro...

heeft iemand al een oplossing voor mijn eerder genoemde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat gaat inderdaad niet passen...

Dan ga ik maar voor een 512 MB MMCmicro, meer geheugen gebruik ik toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb data transfer voor elkaar gekregen, format en een schone installatie van windows XP was alles wat nodig was.
Nu maar eens proberen om er navigatie erop te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zojuist mijn geheugenkaartje van 512mb mogen ontvangen... alles werkt prima; kan nu eindelijk (overigens totaal overbodig maar toch) een film kijken op mijn mobieltje! :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103165 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:47:
Heb zojuist mijn geheugenkaartje van 512mb mogen ontvangen... alles werkt prima; kan nu eindelijk (overigens totaal overbodig maar toch) een film kijken op mijn mobieltje! :P :P
Waar heb je hem hem gehaald/besteld?
En voor welkeprijs?

512 mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

interngeheugen.com :: 512mb voor in totaal 37 euro (incl. verzendkosten, vooruitbetaald)
werkt ideaal: via tpgpost.nl kun je je order volgen en ik had em binnen 2 werkdagen in huis!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103165 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 07:24:
interngeheugen.com :: 512mb voor in totaal 37 euro (incl. verzendkosten, vooruitbetaald)
werkt ideaal: via tpgpost.nl kun je je order volgen en ik had em binnen 2 werkdagen in huis!...
Bedankt, dan moet ik hem ook maar eens bestellen!

Edit:

http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=15402

Die heb je besteld neem ik aan?

Kost nu nog maar 24 euro, + 5 euro verzendkosten!

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 28860 op 16-03-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deze heb ik inderdaad besteld...

Wat die prijs betreft: zul je net zien! :( Al duizenden gadget's, uitbreidingen en softwarepakketten gekocht en iedere keer een week of wat later de prijs zien dalen.....pwnd!

Hoop dat de geheugenkaart bij jullie net zo zal bevallen als dat bij mij het geval is!

Nog een laatste schopje dan: iemand een manier gevonden om het internet op te duikelen door zijn PC als gateway te gebruiken? (bluetooth of datakabel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me nog niet verdiept in dat internetten via bluetooth.

Heb er verder ook totaal geen verstand van, maar als iemand weet hoe het moet, ben ik ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het schijnt dat je met een nokia het klusje kunt klaren via ActiveSynch... daarin is mRouter al ingebakken, en regelt het het doorsturen van gegevens op de achtergrond.. mRouter maakt echter gebruik van een serial bluetooth service.... een service waar onze samsung D720 niet over beschikt! Heeft iemand een idee of je deze service misschien op je telefoon kunt installeren, of dat je via een andere manier deze service kunt nabootsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Kan iemand een foto gemaakt met deze telefoon plaatsen en filmpje? zit er over te denken deze aan te schaffen (heb nu een mda vario.. is deze groter of kleiner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 08:50

beerns

it is I, Leclerc

ik zit ook over deze foon na te denken. Zit er wel een trilfunctie op? Heb nl. nooit een ringtone aanstaan, altijd tril. Heeft deze dat wel?

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over een trilfunctie beschikt deze telefoon wel...
Anoniem: 99190 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:22:
Kan iemand een foto gemaakt met deze telefoon plaatsen en filmpje? zit er over te denken deze aan te schaffen (heb nu een mda vario.. is deze groter of kleiner)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~witte020/NickyD720klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~witte020/BuitenD720klein.jpg

Verder heb ik ook een filmpje gemaakt... deze is echter in 3gp-formaat en moet je dus afspelen met een speler die dat kan...

http://home.planet.nl/~witte020/BuitenD720.3gp

-Samsung PC suite Media player
-Nokia PC suite Media player
-ImToo 3gp converter

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 103165 op 29-03-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben redelijk tevreden over de foto's. Gebruik zelf de camera niet zovaak, heb niet voor niets een digitale camera!

Wat voor software hebben jullie zoal geinstalleerd?
Ik eigenlijk nog niks, heb wel wat spelletjes erop gezet.. maar nog niet echte leuke software//

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het trouwens geen idee, om een uitgebreidere startpost te maken?

Ik zal wel eens kijken of ik iets kan maken, maak ik er wel een txt bestandje van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over de foto's ben ik inderdaad tevreden... kwaliteit is goed genoeg om te kunnen lachen/gieren/brullen of om leuke vakantiefoto's mee te schieten... voor het echte werk heb je natuurlijk een digitale camera.

Software heb ik weinig geinstalleerd, een paar themes (bacarditheme vind ik persoonlijk erg mooi en stijlvol). Spelletjes zoals Meteor2 (zat bij de CD) en kleinigheidjes zoals Sudoku (ongelovelijk verslavend op een saaie dag op school).

Ik ben nog op zoek naar een freeware mediaplayer die ook Xvid/Divx ondersteunt: Realplayer lijkt alleen 3gp's te slikken. heeft iemand hier een suggestie voor?

Een nieuwe startpost zou erg leuk zijn... mooi aangekleed en wat meer specificaties zoals je dat op meerdere Het-Grote-X-topics ziet.. Laat het nou het geval zijn dat ik totaal geen flauw idee heb hoe je zoiets leuks moet opzetten (html, bbcode zijn leuke scrabblewoorden voor mij, maar meer ook niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over die startpost, Ik wil dat wel eens proberen te maken, zal kijken of ik komend weekend wat tijd heb...

Sudoku op je telefoon, klinkt goed. Ben nu al verslaafd aan die puzzelboekjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28860 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:26:

Sudoku op je telefoon, klinkt goed. Ben nu al verslaafd aan die puzzelboekjes :9
Sudoku op je telefoon is ook heel verslavend. Ik heb het programmaatje gedownload vanaf de producentensite: http://www.kgsoft.co.uk/ ... Het is wel een demo, voor het volledige spel moet je een aantal dollars betalen. Beperkingen in het puzzeltje zijn er in eerste instantie niet, behalve dat je het niveau niet kunt veranderen...
Zorg wel dat je de S60 download, anders werkt het natuurlijk niet ;)

Mijn bacarditheme, ook freeware, weet ik niet meer waar ik die vandaan heb... daarom is dat via deze link te downloaden.

Meteor2 demo: hier.

Heeft iemand misschien een iets gevonden waarmee Xvids af te spelen zijn op de D720?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor Sudoku en dat Theme.

Die theme is echt super, zit er schitterend uit. Ben alleen nog opzoek naar meer theme's, houd wel van wat afwisseling.

Sudoku werkt ook prima!

Ik heb nog gezocht voor een xvid speler, maar is niet te vinden!

Edit:

http://www.lonelycatgames.com/index.php?chapter=smartmovie

Weret niet ofdat iets is... gaat over een player, waarbij ook xvid codecs te downloaden zijn voor Symbian

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 28860 op 03-04-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor deze link, daar zal ik zeker wat aan hebben!

Ik zal even kijken waar ik m'n thema's ook alweer vandaan haalde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Laatst online: 13:46
Sinds enkele dagen ook deze mooie phone gekocht in de Bemobile box --> dus met tomtom. Werkt prima. Echter valt me op dat er niet helemaal goed gesynct wordt met outlook. Postcode en plaats wordt soms nog wel eens verwisselt. Navigeren via contacten oftewel selecteer een contact en tomtom navigeert je er naar toe lijkt maar deels de info zoals adresgegevens te pakken. Bij mij staan de volledige adresgegeven via contacten (hoofdscherm) maar via het icoontje contacts van tomtom in het menu zie ik bij diezelfde contacts geen postcode en plaats staan. Via alle mogelijkheden van syncen heb ik al geprobeerd om de gegevens goed te krijgen. Zelfs op de telefoon zelf het adres invoeren hielp niets.
Iemand suggesties?
Pagina: 1 2 Laatste