Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.428 views sinds 30-01-2008

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ok vanavond laat maareens de transfermarkt op geweest en voor 100k twee middenvelders gekocht met een aardige TSI, haalden drie sterren in redelijk/goed vorm dus leuke aanwinst voor mijn cluppie!

aankoop 1:
Marnix Rijks (38401411) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
30 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 600 €/week
Eigenaar: FC Oud-Beijerland
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 10
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Aankoop 2:
Sjors Sterk (24241129) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
30 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 640 €/week

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 7
Hattricks in carrière: 0

Zo die moeten mijn cluppie wel redelijk laten functioneren toch? Heb zelfs nog geld over voor een nieuwe winger als het moet, maar laat het maar even zo tot ik mijn volgende trainee verkoop (over een paar weken). Zo ik ga lekker pitten, tot morgen! ;)

@Pewwy thx voor de info ;)

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

he he, eindelijk na 1,5 seizoen on geluk in in Hattrick, eindelijk weer een een meevaller. 0-3 gewonnen in de beker met PIC en trainees. ik ging voor de teamgeest en krijg er ook nog eens een beker ronde bij.

Bij een opsteker hoort natuurlijk ook een domper. Ik moet volgende week tegen een Ve divisie terwijl ik zelf (onterecht :*) ) in VI zit. Ik dacht dat er dan bij de laagste divisie werd gespeeld. Maar tot mijn grote verbazing staat er een uitwedstrijd op het program. Is deze regel verandert dit seizoen?

@-CKY2K-
persoonlijk had ik het geld liever aan een oude speler uitgegeven. Deze zou dan beduidend beter zijn dan deze 2. De ratings zijn niet zo hoog dat je relatief snel een YP tot dit nivau kunt trainen.

DeNeu >:) >:)

[ Voor 18% gewijzigd door neudeboules op 17-02-2005 08:15 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• -TheNose-
neudeboules schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:12:
he he, eindelijk na 1,5 seizoen on geluk in in Hattrick, eindelijk weer een een meevaller. 0-3 gewonnen in de beker met PIC en trainees. ik ging voor de teamgeest en krijg er ook nog eens een beker ronde bij.

Bij een opsteker hoort natuurlijk ook een domper. Ik moet volgende week tegen een Ve divisie terwijl ik zelf (onterecht :*) ) in VI zit. Ik dacht dat er dan bij de laagste divisie werd gespeeld. Maar tot mijn grote verbazing staat er een uitwedstrijd op het program. Is deze regel verandert dit seizoen?

@-CKY2K-
persoonlijk had ik het geld liever aan een oude speler uitgegeven. Deze zou dan beduidend beter zijn dan deze 2. De ratings zijn niet zo hoog dat je relatief snel een YP tot dit nivau kunt trainen.

DeNeu >:) >:)
Dit zijn toch ook oude spelers? Of bedoel je misschien één oude speler? >:) Probleem is dat ik met 1 oude speler het gat van twee spelers op mijn middenveld niet op kan vullen! ;) Heb nu met deze middenvelders in een matige/redelijke vorm een waardeloos (zeer hoog) middenveld. Dat had ik eind vorig seizoen ook waarmee ik alle tegenstanders in mijn competitie domineerde! Tsja als ik eventueel naar de VII zou kunnen promoveren zou ik dan wel weer nieuwe spelers moeten kopen, maar goed. Ik denk dat ik op deze manier met weinig middelen een leuk middenveld bij elkaar heb kunnen sprokkelen... :)

BTW binnenkort komt er weer geld vrij voor verdere verbeteringen aan mijn team. Hoop nu even van al het blessureleed verlost te zijn, met mijn nieuwe medische staf...

Volgende week mijn volgende vlaggetje! Dit keer zweden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 17-02-2005 08:40 ]

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:01
Pas 1 punt behaald uit 2 wedstrijden.
Denk dat ik toch maar eens ga kijken of ik niet wat slechte spelers kwijt kan en een goeie terug kan kopen.

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Gisteren een mooie jeugdspeler gekocht, zie hieronder zijn stats:

Caspar van de Riet
TSI = 3 030 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Snel]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Gekocht voor het luttele bedrag van 4 miljoen euro...
Als dat geen U20 speler gaat worden, wordt vervolgd.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• -TheNose-
Dat zijn leuke stats hoedje van! Zien mijn aankopen er ineens triest uit zeg :P

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:58:
Gisteren een mooie jeugdspeler gekocht, zie hieronder zijn stats:

Caspar van de Riet
TSI = 3 030 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Snel]

Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Gekocht voor het luttele bedrag van 4 miljoen euro...
Als dat geen U20 speler gaat worden, wordt vervolgd.
Maar dat geld verdien je nooit meer terug dus. Als je hem een seizoen traint krijg je er geen 4 miljoen voor. Je traint dus een seizoen voor niks.

• -TheNose-
Ach het gaat om de U20 toch? Of niet soms HvP?

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Het gaat inderdaad om de U20.

@ArnoKlaassen Ik ben het hier ook wel met je eens. Maar je moet wat met je geld doen he. En waar voor de een de uitdaging zit, om te overleven in de VI.e divisie, zit bij mij de uitdaging om een nieuw team op te bouwen. Rest van de trainees is beetje middelmaat, dus vind van mezelf dat ik best zon speler mag kopen. En mocht het lukken dat hij U20 haalt, dan is het vlaggetje toch iets om trots op te zijn.

• -TheNose-
Is het handig mijn huidige keeper te vervangen?
Robert Karlsson (2554545) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
32 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 1 320 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Of is dit wel goed genoeg voor de VIII?
Kan namelijk nog wel geld uittrekken voor een redelijk keeper (staat er 1 met een TSI van 2000 op de lijst nu)

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
-CKY2K- schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:26:
Is het handig mijn huidige keeper te vervangen?
Robert Karlsson (2554545) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
32 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 1 320 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Of is dit wel goed genoeg voor de VIII?
Kan namelijk nog wel geld uittrekken voor een redelijk keeper (staat er 1 met een TSI van 2000 op de lijst nu)
Ik zou toch voor een redelijk of betere keeper gaan ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

@neudeboules: Plaatsing in beker gaat op eindstand vorig jaar: Waarschijnlijk speelde jij toen nog V en hij nog VI.

@HvP: Mooie aankoop! En als hij U20 haalt is z'n daardoor opgedane ervaring ook weer een level positiespel waard, waar je bovendien geen salaris over hoeft te betalen. Nadat ik de teams uit de eredivisie heb bekeken snap ik veel beter de voordelen van zo'n U20 speler!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Zoiezo heb ik nu salarisvoordeel, aangezien er alleen nog maar Nederlanders in mijn team zitten. Scheelt toch leuk 20% op jaarbasis.

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
-CKY2K- schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:26:
Ok vanavond laat maareens de transfermarkt op geweest en voor 100k twee middenvelders gekocht met een aardige TSI, haalden drie sterren in redelijk/goed vorm dus leuke aanwinst voor mijn cluppie!

aankoop 1:
Marnix Rijks (38401411) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
30 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snel

Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Aankoop 2:
Sjors Sterk (24241129) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
30 jaar, matig in vorm, gezond
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Je eerst aankoop is niet veel soeps (no offense ;) ). Een middenvelder met zwak stamina? Dat schiet echt niet op... Verder is het grote voordeel van oudere spelers dat die meer ervaring hebben terwijl je er weinig voor betaald. Deze gast heeft misschien niet veel gekost, maar heeft ook geen ervaring. Als aanvaller of offensive winger is hij waarschijnlijk beter bruikbaar. De tweede aankoop is naar mijn idee wel prima. Hij kan ook als winger to the middle worden opgesteld en daar kan je middenveld een behoorlijke boost mee krijgen.
Eventueel is die ook nog als aanvaller te gebruiken (ik schat 2,5 sterretjes in redelijke vorm).

Wat je keeper betreft, kijk op de TL of je een redelijke keeper met een behoorlijk TSI (>2000) of ervaring (moeilijk te vinden, maar minimaal zwak) kan vinden. Anders voldoet je matige keeper ook wel. Ik heb ook lang een matige reserve keeper gehad, maar die haalde op een bepaald moment (matig ervaring) 3 sterren in redelijke vorm!

[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 17-02-2005 11:45 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:10:
ik vraag me echt af hoeveel geld HT nou elk jaar binnenkrijgt van die supporterschappen, smscredits, clubhouses enzo :D kost natuurlijk ook aardig wat om het draaiende te houden maar maken aardig wat winst denk ik zo
Je weet toch dat je dit soort zaken bij mij kunt neerlegen :P

Er worden geen mededelingen over gedaan, maar de cijfers die ik heb gehoord zijn is dat 7-8% supporter wordt voor een gemiddelde tijd van 12 maanden en dit elk jaar hernieuwd. Over de totale userbase zou je dus gerust 20% kunnen halen, echter hier zitten enorm veel mensen bij die het spelletje maar kort spelen of 3 maanden nemen en wel/niet verlengen.

Over de kosten van het draaien van zo'n bedrijf kan ik niet echt een uitspraak doen anders dan bekijk eens hoeveel hardware erbij komt kijken, onderhoudscontracten e.d.

Bandbreedte zijn weliswaar in deze aantallen wel enorm, maar de kosten per Gb traffic zijn weer erg goed onderhandelbaar op dit nivo en kunnen behoorlijk goedkoop uitvallen (naar verhouding)

Waar mijn inziens de cru zit is dat het geen commercieel bedrijf is. Er wordt niet adequaat gereageerd, geen onderzoek gedaan terwijl er miljoenen deelnemers graag zouden meewerken, de organisatie is een rommeltje waarin iedereen zich bemoeit met alles en de mensen hebben niet de juiste achtergrond. Johan bijvoorbeeld was een journalist en handeld nu alle commerciele zaken af..... :?

Daar laten ze enorm veel potentieel liggen en daarmee zouden ze naar buiten toe een stuk succesvoller kunnen zijn. De perceptie is nu meer een stel hobbyisten.

Natuurlijk kan het ook best zijn dat ze dit willen, maar tis nu wel toch eens tijd dat ze moeten onderkennen dat het nu geen liefhebberij meer is maar een mega bedrijf.

Wel redelijk hoge inkomsten, lage winsten.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

@ Yared
Kom is met wat concrete cijfers... Je zegt zelf dat we daarvoor bij jou moeten wezen :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Brainpower schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:13:
@ Yared
Kom is met wat concrete cijfers... Je zegt zelf dat we daarvoor bij jou moeten wezen :)
Die worden niet vrijgegeven, ECHTER.... je kunt het jaarverslag van Extralives erbij pakken, die stap heb ik nog niet gezet ;)

* yared laat dat aan zijn Spaanse collegas over

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Swanfield
potverdikkie had een heel verhaal geschreven :(

ps. Yared stuur mij eens een mailtje aub :)

[ Voor 101% gewijzigd door Swanfield op 17-02-2005 12:20 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• dreamtheater42
yared schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:01:
[...]

Je weet toch dat je dit soort zaken bij mij kunt neerlegen :P

Er worden geen mededelingen over gedaan, maar de cijfers die ik heb gehoord zijn is dat 7-8% supporter wordt voor een gemiddelde tijd van 12 maanden en dit elk jaar hernieuwd. Over de totale userbase zou je dus gerust 20% kunnen halen, echter hier zitten enorm veel mensen bij die het spelletje maar kort spelen of 3 maanden nemen en wel/niet verlengen.

Over de kosten van het draaien van zo'n bedrijf kan ik niet echt een uitspraak doen anders dan bekijk eens hoeveel hardware erbij komt kijken, onderhoudscontracten e.d.

Bandbreedte zijn weliswaar in deze aantallen wel enorm, maar de kosten per Gb traffic zijn weer erg goed onderhandelbaar op dit nivo en kunnen behoorlijk goedkoop uitvallen (naar verhouding)

Waar mijn inziens de cru zit is dat het geen commercieel bedrijf is. Er wordt niet adequaat gereageerd, geen onderzoek gedaan terwijl er miljoenen deelnemers graag zouden meewerken, de organisatie is een rommeltje waarin iedereen zich bemoeit met alles en de mensen hebben niet de juiste achtergrond. Johan bijvoorbeeld was een journalist en handeld nu alle commerciele zaken af..... :?

Daar laten ze enorm veel potentieel liggen en daarmee zouden ze naar buiten toe een stuk succesvoller kunnen zijn. De perceptie is nu meer een stel hobbyisten.

Natuurlijk kan het ook best zijn dat ze dit willen, maar tis nu wel toch eens tijd dat ze moeten onderkennen dat het nu geen liefhebberij meer is maar een mega bedrijf.

Wel redelijk hoge inkomsten, lage winsten.
Miljoenen deelnemers? Mega bedrijf? Ik weet er het fijne niet van, maar dat lijkt me toch een beetje overdreven. Ik denk wel dat ze op een vacature waarschijnlijk duizenden reacties zouden krijgen, maar ik zou het nog geen mega bedrijf willen noemen. Hun omzet zal ook niet erg indrukwekkend zijn lijkt me; 8% x 500.000 x 19,50 = ongeveer 800.000 Euro. Daar komen nog wat reclame inkomsten bij, HT-mobile en andere items uit de shop. Ik kan me niet voorstellen dat ze boven de 1,5 miljoen uitkomen. Dat is bepaald niet de omzet van een mega-bedrijf. Maar liefhebberij is het duidelijk ook niet meer.

Maar potentieel heeft het bedrijf zeker! En als HT groeit blijft groeien zoals het in de laatste jaren heeft gedaan, dan zullen ze het veel professioneler moeten aanpakken.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• -TheNose-
dreamtheater schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:43:
[...]

Je eerst aankoop is niet veel soeps (no offense ;) ). Een middenvelder met zwak stamina? Dat schiet echt niet op... Verder is het grote voordeel van oudere spelers dat die meer ervaring hebben terwijl je er weinig voor betaald. Deze gast heeft misschien niet veel gekost, maar heeft ook geen ervaring. Als aanvaller of offensive winger is hij waarschijnlijk beter bruikbaar. De tweede aankoop is naar mijn idee wel prima. Hij kan ook als winger to the middle worden opgesteld en daar kan je middenveld een behoorlijke boost mee krijgen.
Eventueel is die ook nog als aanvaller te gebruiken (ik schat 2,5 sterretjes in redelijke vorm).

Wat je keeper betreft, kijk op de TL of je een redelijke keeper met een behoorlijk TSI (>2000) of ervaring (moeilijk te vinden, maar minimaal zwak) kan vinden. Anders voldoet je matige keeper ook wel. Ik heb ook lang een matige reserve keeper gehad, maar die haalde op een bepaald moment (matig ervaring) 3 sterren in redelijke vorm!
Hmmm eerste aankoop heb je misschien wel gelijk over, al zal hij wel in deze vorm 2,5 ster halen denk ik. Was ook een beetje een impuls aankoop omdat hij cheap was, die andere speler ben ik wel tevreden over idd! En mijn aankoop hiervoor was een goed/zwak middenvelder met uitstekend stamina en matig ervaring dus die voldoet ook prima! Nu is mijn middenveld weer aardig geboost voorlopig, alleen mijn wingers zijn matig, misschien moet ik maar eens met een winger to the middle gaan spelen al weet ik niet echt wat dat doet, ja beter middenveld, maar dan kan je geen vleugelaanval gebruiken bijvoorbeeld...moet nog veel leren :P

Wat die keeper betreft, daar zal ik nog even induiken, had een leuke gezien, maar die is in een uur tijd al van 6k naar 50k gestegen en eindigt tijdens een behandeling hier, dus dan ben ik aan het werk, die loop ik mis dus :)

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Je hebt ACTIVE members en TOTAL members
Cummulatief ligt het aantal veel hoger omdat veel teams niet actief zijn, wel/niet supporter, wel/niet sms berichten, etc etc..

De sms verdien je nog wel op.. kweetniet wat ze kosten maar 8-10% ervan mogen ze zeker in hun zak steken en dat kan oplopen tot 3-40% afhankelijk van de deal en het volume. Advertising verdienen ze geen ene hol aan, dat is namelijk de reden dat ik met ze gesproken heb en mijn Spaanse collega's het nu van mij overnemen. Shop idem, is een extraatje, geen koetje om te melken.

Even een algemene aanname van mijzelf; Personeelskosten hou je voor het gemak een ton per personeelslid aan. Er werken niet zoveel mensen 100% op HT, ze ontwikkelen ook andere projecten in opdracht bij Extralives en veel freelancers wanneer een project groot is.

Spelen enorm veel factoren mee, maar tja, de een noemt het mega bij 1 miljoen omzet, de ander bij 100 miljoen...

• Swanfield
yared schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:54:
Je hebt ACTIVE members en TOTAL members
Cummulatief ligt het aantal veel hoger omdat veel teams niet actief zijn, wel/niet supporter, wel/niet sms berichten, etc etc..

De sms verdien je nog wel op.. kweetniet wat ze kosten maar 8-10% ervan mogen ze zeker in hun zak steken en dat kan oplopen tot 3-40% afhankelijk van de deal en het volume. Advertising verdienen ze geen ene hol aan, dat is namelijk de reden dat ik met ze gesproken heb en mijn Spaanse collega's het nu van mij overnemen. Shop idem, is een extraatje, geen koetje om te melken.

Even een algemene aanname van mijzelf; Personeelskosten hou je voor het gemak een ton per personeelslid aan. Er werken niet zoveel mensen 100% op HT, ze ontwikkelen ook andere projecten in opdracht bij Extralives en veel freelancers wanneer een project groot is.

Spelen enorm veel factoren mee, maar tja, de een noemt het mega bij 1 miljoen omzet, de ander bij 100 miljoen...
Ik had laatst vanwege wat hulp met het registreren van een maat van mij een mailtje gestuurd naar die knakkers van de administratie van Hattrick. Blijkt er maar 1 iemand te zitten die ook nog niet eens in vaste dienst is :p

Kortom het spel is gigantisch groot en de organisatie is gigantisch kleinschalig volgens mij :p

Reclame bah! Heb ik echt een hekel aan maar als dit de maandelijkse kosten of het systeem verbeterd bring it on :p

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:58:
[...]

Ik had laatst vanwege wat hulp met het registreren van een maat van mij een mailtje gestuurd naar die knakkers van de administratie van Hattrick. Blijkt er maar 1 iemand te zitten die ook nog niet eens in vaste dienst is :p

Kortom het spel is gigantisch groot en de organisatie is gigantisch kleinschalig volgens mij :p

Reclame bah! Heb ik echt een hekel aan maar als dit de maandelijkse kosten of het systeem verbeterd bring it on :p
Eigenlijk heb ik weinig te klagen over de snelheid van Hattrick de laatste maanden. Daar hebben ze flink aan gewerkt het laatste jaar en dat heeft zijn vruchten ook afgeworpen. Natuurlijk is het nog wel eens langzaam, maar tijdens wedstrijden kan ik me daar nog iets bij voorstellen. Ik weet me de "goeie oude tijd" nog te herinneren dat je vaak een hele dag niet op hattrick kon. Of dat je maar een uurtje of 2 had en dat hij daarna weer platlag.

Afentoe is een complimentje ook wel op zijn plaats en ik vind dat dat nu wel terecht is :)

En wat reclame betreft, zolang het met mate is en het scherm niet domineert vind ik het prima.

Verwijderd

even een kort vraagje, staat misschien wel in de regels maar die pagina kan ik nu niet op komen.
A.s. zondag heb ik een WO, da's mooi want dan kan ik mn 5-3-2 opstelling 2x doen deze week en een verdediger extra trainen. Nu heb ik een trainee met n pleister, als ik die in de WO opstel loopt die dan de kans zwaarder gebleseerd te raken of niet?

• -TheNose-
nee hij speelt toch niet? Kan je ook niet geblesseerd raken. De wedstrijd wordt afgelast omdat de tegenstander te weinig spelers heeft (namelijk 0).

• dreamtheater42
Zojuist een prima nieuwe trainee gekocht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
 Wolter Dorrestein (55721620)  
17 years, passable form, healthy  
A pleasant guy who is calm and upright. 
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities. 

Nationality:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   920 
Wage:  751 €/week  

Stamina:    weak   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    weak   Passing:    poor   
Winger:    poor   Defending:    solid   
Scoring:    wretched   Set Pieces:    solid

Ik heb er 415.000 voor betaald en ben er vrij zeker van dat hij 1 of 2 weken van excellent afzit. Hij heeft nogal een hoog TSI voor een vrij kale speler (SP telt niet mee in de TSI). Buiten dat is zijn salaris ook aan de hoge kant voor een solid defender. Hopelijk klopt mijn theorie.

• -TheNose-
Zo heb net alles nog even op een rijtje gezet en ik denk dat mijn team wel weer een seizoen vooruit kan (blessures niet meegerekend dan :P ), volgende week alleen nog een uitstekend verdediger verkopen en een nieuwe trainee aanschaffen en dan koop ik voorlopig even niks meer.
Ben benieuwd hoe het zondag gaat lopen!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

dreamtheater schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:13:

En wat reclame betreft, zolang het met mate is en het scherm niet domineert vind ik het prima.
Daar ben ik dus ook over gevallen.

Op dit moment levert het ze geen drol op, en is de enige mogelijkheid dat ze in de handen vallen van een commerciele trol die ze weet te overtuigen dat ze dit/dat moeten doen en daarmee ons plezier vergallen. Wat je nu ook hebt is dat niet-supporters de meest onzinnige zooi zien zoals Tupperware reclame van een Amerikaans bedrijf |:(

De ideetjes die ik vanuit mijn werk heb aangedragen bij Johan vielen in goede aarde.
Kwaliteit voor Kwantiteit en zo laagdrempelig mogelijk houden.

Nog een voorbeeldje: Ingame advertising is iets wat absoluut niet tegen te houden is. Er springen enorm veel bedrijven op in, alleen snappen de meeste het niet en denken dat ingame advertising bijvoorbeeld borden langs de rand vh spel is tijdens een match of race 8)7

Beetje creatief moet het natuurlijk ook wel zijn.
Nationale teams hebben sponsors irl, die kun je doorvoeren in HT. Dat is; laagdrempelig, to the point, en doelgroep gericht en vooral draagt bij aan het spel door het realistischer te maken.
Geef je dan een manager ook nog de keuze om hier gebruik van te maken dan gaat zijn sponsorgeld omhoog.

Bijvoorbeeld dus he, niet meteen afschieten er is nog een lange weg te gaan B)
* yared heeft opgegeven Extralives marketing kennis bij te brengen, onmogelijk!

• dreamtheater42
yared schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:47:
[...]
Daar ben ik dus ook over gevallen.

Op dit moment levert het ze geen drol op, en is de enige mogelijkheid dat ze in de handen vallen van een commerciele trol die ze weet te overtuigen dat ze dit/dat moeten doen en daarmee ons plezier vergallen. Wat je nu ook hebt is dat niet-supporters de meest onzinnige zooi zien zoals Tupperware reclame van een Amerikaans bedrijf |:(

De ideetjes die ik vanuit mijn werk heb aangedragen bij Johan vielen in goede aarde.
Kwaliteit voor Kwantiteit en zo laagdrempelig mogelijk houden.

Nog een voorbeeldje: Ingame advertising is iets wat absoluut niet tegen te houden is. Er springen enorm veel bedrijven op in, alleen snappen de meeste het niet en denken dat ingame advertising bijvoorbeeld borden langs de rand vh spel is tijdens een match of race 8)7

Beetje creatief moet het natuurlijk ook wel zijn.
Nationale teams hebben sponsors irl, die kun je doorvoeren in HT. Dat is; laagdrempelig, to the point, en doelgroep gericht en vooral draagt bij aan het spel door het realistischer te maken.
Geef je dan een manager ook nog de keuze om hier gebruik van te maken dan gaat zijn sponsorgeld omhoog.

Bijvoorbeeld dus he, niet meteen afschieten er is nog een lange weg te gaan B)
* yared heeft opgegeven Extralives marketing kennis bij te brengen, onmogelijk!
Van wat ik over Extralives lees is het een onprofessionale organisatie, maar wel een organisatie die zo koppig is als maar zijn kan. Ze zullen zich dan niet snel laten omkopen door een commerciele `trol´, zoals je het zo treffend weet uit te drukken. Daar zijn ze dan ook wel weer koppig voor.

Verder vind ik dat van dat sponsorgeld wel weer een aardig idee. Ik denk zelfs dat het vanuit een advertising oogpunt goed werkt. De HT-er krijgt een (bescheiden) extra bedrag en in plaats daarvoor komt er 1 keer/seizoen of 1 keer/week een donatie van Nike/Philips/World of Warcraft of wat dan ook. Als dat bijvoorbeeld bij "the club" in het menu wordt gezet, of als HT-mail wordt aangekaart bij de HT-er, dan blijft dat wel hangen lijkt me. Zowel de advertiser als de HT-er zijn er dan gebaat bij.

De vraag is of het wel helemaal eerlijk is om het zo te doen. Ik kan me er wel wat bezwaren bij voorstellen.

Verwijderd

dreamtheater schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:54:
Zojuist een prima nieuwe trainee gekocht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
 Wolter Dorrestein (55721620)  
17 years, passable form, healthy  
A pleasant guy who is calm and upright. 
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities. 

Nationality:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   920 
Wage:  751 €/week  

Stamina:    weak   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    weak   Passing:    poor   
Winger:    poor   Defending:    solid   
Scoring:    wretched   Set Pieces:    solid

Ik heb er 415.000 voor betaald en ben er vrij zeker van dat hij 1 of 2 weken van excellent afzit. Hij heeft nogal een hoog TSI voor een vrij kale speler (SP telt niet mee in de TSI). Buiten dat is zijn salaris ook aan de hoge kant voor een solid defender. Hopelijk klopt mijn theorie.
Ik had vorig seizoen precies dezelfde speler (alleen poor stamina en geen SP) en die ging naar uitstekend met een TSI van 850, dus deze gaat wellicht morgen al.

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:02:
[...]

Ik had vorig seizoen precies dezelfde speler (alleen poor stamina en geen SP) en die ging naar uitstekend met een TSI van 850, dus deze gaat wellicht morgen al.
Ben bang van niet, hij heeft niet gespeeld gisteren (vandaag pas gekocht). Maar bedankt voor de bemoedigende opmerking ;)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:59

GaMbiNo

1337

Zo...heb vanmiddag op stage :X mijn duurste aankoop ooit gedaan.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Jörg Feucht  
TSI = 3 770 , 27 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider [Koppen]

Conditie:   slecht     Keepen:   rampzalig 
Positiespel:   goed     Passen:   redelijk 
Vleugelspel:   slecht     Verdedigen:   slecht 
Scoren:   formidabel     Spelhervatting:   slecht

Deze mag na twee gelijke spelen zondag mij de overwinning gaan brengen al was het alleen al om dreamtheater ongelijk te geven met zijn totovoorspelling in het competitieforum. :P
Hij was dan wel ruim 1,2 miljoen maar ik hoop dat hij mij lijfsbehoud in V gaat brengen dit seizoen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door GaMbiNo op 17-02-2005 19:28 ]

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:25:
Zo...heb vanmiddag op stage :X mijn duurste aankoop ooit gedaan.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Jörg Feucht  
TSI = 3 770 , 27 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider [Koppen]

Conditie:   slecht     Keepen:   rampzalig 
Positiespel:   goed     Passen:   redelijk 
Vleugelspel:   slecht     Verdedigen:   slecht 
Scoren:   formidabel     Spelhervatting:   slecht

Deze mag na twee gelijke spelen zondag mij de overwinning gaan brengen al was het alleen al om dreamtheater ongelijk te geven met zijn totovoorspelling in het competitieforum. :P
Hij was dan wel ruim 1,2 miljoen maar ik hoop dat hij mij lijfsbehoud in V gaat brengen dit seizoen. :)
Hehe :P
Ik gun het je wel hoor. Alleen heeft dat verrekte Achilles zo gruwelijk veel geluk dat je niet op te veel moet hopen. Ik hoop ook dat je veel plezier aan je aankoop beleeft! En wat mij betreft mag je ook je lijf behouden ;)
Ik vind het wel leuk om een GoT-er in de league te hebben :)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:59

GaMbiNo

1337

dreamtheater schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:42:
[...]

Hehe :P
Ik gun het je wel hoor. Alleen heeft dat verrekte Achilles zo gruwelijk veel geluk dat je niet op te veel moet hopen. Ik hoop ook dat je veel plezier aan je aankoop beleeft! En wat mij betreft mag je ook je lijf behouden ;)
Ik vind het wel leuk om een GoT-er in de league te hebben :)
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn geluk zondag op is.
Ik schat mijn kansen toch wel hoger in dan de zijne en vergeet niet dat ik mijn beide eerste competitiewedstrijden exact goed had voorspeld. ;)

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:55:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat zijn geluk zondag op is.
Ik schat mijn kansen toch wel hoger in dan de zijne en vergeet niet dat ik mijn beide eerste competitiewedstrijden exact goed had voorspeld. ;)
Dat klopt helemaal!
Van mij mag je winnen. Dan heb ik tenminste weer kans op de eerste plaats :)

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
:9 profiteur...

ik ga is ff proberen een 17j talentje met redelijk verdedigen en nog iets op redelijk te kopen (geld bijna op :9 )

Verwijderd

zo na een tijdje niets van mij te laten horen ben ik er weer :D

nadat ik mn eerste wedstrijd met 5-0 verloor heb ik besloten mn hele team te verkopen, ondertussen is dit gebeurt en heb een heel nieuw elftal op de bene gezet helaas heeft dit wel mn beker gekost moest nl een nieuw systeem spelen :(

anyways ik ga nu ook 5-3-2 counter proberen te spelen met 2 aanvallende wingers hopelijk kan ik dan toch behoud in de V halen :P

nu weet ik ook weer waarom hattrick zo leuk is met een kloppend hart wachten tot de deadline voorbij is en juichen als je dan toch die speler hebt gekocht :P

ben toch best wel war uurtjes bezig geweest om mn team bijelkaar te kopen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 20:24 ]

• Joss
argh, dit is al de 3e keer in 2 weken dat hattrick vaag doet met transfers bij mij

als een transfer om 21.16 afloopt is dat toch tussen 21:16.00 tot 21:16.59? Het is 21:17.40 zowel HT als PC-klok, en toch word er nog geboden (ja ik weet zeker dat de deadline zo stond, en ja ik refreshtte goed) dit is echt balen iedere keer man :?

[edit:
uiteindelijk heb ik hem wel hoor, maar toch weer 20k meer dan toen hij afgelopen was eigenlijk...
offtopic:
Benito Sapporel (55478422) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 628 €/week
Eigenaar: The Eagles HT

Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
179k maar dat wilde ik er eigenlijk niet voor betalen gezien zn contro...
]

[ Voor 56% gewijzigd door Joss op 17-02-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ion Paulescu (55429743)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 060
Loon: 823 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Mighty Bears

Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig

Ook ik heb weer een talentje gekocht. Voor 70k vind ik hem in elk geval een serieus koopje. Heb dezelfde spelers voor 200k zien verdwijnen. Voor een keer eens voordeel behaald van de onregelmatige ht servers :*)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Schitterend! Hij is vandaag al naar goed gestegen. Altijd heerlijk om zoiets te zien. Begin dat skill traden wel tof te vinden.

Kerel staat al terug op de lijst :9

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Little Bear schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 06:10:
Schitterend! Hij is vandaag al naar goed gestegen. Altijd heerlijk om zoiets te zien. Begin dat skill traden wel tof te vinden.

Kerel staat al terug op de lijst :9
Kan je hem beter misschien nog meer door trainen verdien je er veel meer op maar ja ik moet niet zeuren ik verkoop hem ook meestal meteen, omdat dat juist zo leuk is :P

Ook leuke tu-update....

+8 vorm -3 vorm
+1 positiespel (pas gekochte trainee naar goed)
tsi +1090 -120

Tja toch wel leuk train nu al wat langer positiespel en je begint dan spelers zo te inschatten dat je denkt van die zou best snel niveau kunnen stijgen door positie te trainen. Dit is nu al de 2e speler in korte tijd en denk dat nr. 3 eraan komt die ik gister gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen het is zo ver! Geschiedenis is geschreven in het FC Schiedam kamp!!

Mijn eerste Uistekend positispel speler van 19 jaar!! Dat beteken dat hij dit jaar zowiezo nog 1tje omhoog gaat :D Dat word dus verkopen aan het eind van het seizoen waarschijnlijk :)

offtopic:
gisteren weer laat geworden, met Yared wezen stappen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Geen idee of het een beetje goed is, maar mijn trainingsupdate bracht me het volgende:
vorm +10/-3
TSI +700/-160
Verdedigen +1

Beetje jammer dat 3 basis spelers -1 vorm hebben en bijna alle vormstijging bij prutsers/transfer listed zit... +1 verdedigen trouwens voor een geblesseerde speler van 23. Ik hoop dat mijn echte trainees er deze week wat meer zin in hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn team zit een een onwijze vormdip :( Vorige week al een aantal basisspeler in vorm gezakt, nu weer.

Vorm +3/-7
Verdedigen +3 (19-jarige vleugelverdediger naar uitstekend :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Goede update gehad vandaag

1 middenvelder van 31 in scoren gestegen :)
Goede vorm update

Echter heb een vraag de volgende speler lijkt de afgelopen 2 weken niet getraind te zijn.
Terwijl hij wel gewoon zijn wedstrijden speelt ( zijn vorm blijft hetzelfde en TSI blijft hetzelfde )
Isaac van de Lied (46389222)

Hoe kan dit ? of doe ik iets fout ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 16:32

Ottooo

Vuurvlieg

En ik vorige week maar denken dat de vorm van mijn team niet slechter kon...

Hoe ver ik er naast zat. :(

6 spelers in de min, waaronder mijn keeper en wéér één van mijn basisverdedigers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welnu, mijn beide spitsen zijn nu verdwenen. De 1e zoals al gemeld voor 1.5 miljoen, de ander voor 2 miljoen (ja, voor mij zijn dit enorme bedragen!).
Na de economische update een coach aanschaffen en dan een beetje aankloten totdat ik een aantal trainees bij elkaar heb.
Ik houd niet voldoende geld over om 5 trainees te kopen, omdat ik uit frustratie een gastje van 1.5 miljoen heb gekocht vorige week... (en daarmee dus al mijn speelruimte van de 1e spits die ik verkocht heb verbruikt).
Maargoed, dat gastje kan ik wel lekker trainen en wat geld mee opvangen over een tijdje.
Ik moet dus met die 1.8 miljoen die ik uiteindelijk overhoudt aan die 2e verkoop een goed coach kopen a 1.1 miljoen, ik ga voor inadequate leadership.. of moet ik maar gewoon leadership helemaal laten vallen en 5 ton uitsparen?

dan houd ik dus 7 ton of 1.3 miljoen over om trainees van te kopen. Ik heb er al 1, dus ik hoef er nog maximaal 5. Ik denk dat ik er aanvankelijk 2 koop.

Moet ik een poor (268 700 €) , weak(617 100 €) of inadequate (1 112 900 €) leadership coach kopen?
(passable 1 758 500 € lijkt me geen optie omdat ik dan slechts een ton speelruimte over heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Wat een waardeloze TU (alweer) :( De gemiddelde vorm van mijn team is inmiddels gezakt naar 5,13. Historisch dieptepunt :(
Vorm: +2/-11
TSI: +7830/-4780

Er is maar 1 pluspuntje, en dat is dat de 17-jarige verdediger die ik gisteren heb gekocht naar excellent def. is gegaan :) En dat zonder te spelen!!!

Nu ben ik aan het twijfelen; zal ik hem meteen weer verkopen (voor pakweg 700.000/800.000) of doortrainen? Is er een kansje op u20??? Zijn enige bijstat is sp (solid), wat wel een beetje zal meetellen, maar ook weer niet zo extreem.

@127.0.0.1: ik zou sowieso niet voor weak gaan, daar heb je nou net helemaal niks aan. Als je wat met je TS wil gaan stoeien, dan kan dan met de inadequate een beetje. Ben je dat toch niet van plan, dan kun je je het geld beter uitsparen en voor een poor leadership coach gaan. Die keus is aan jou!

[ Voor 6% gewijzigd door dreamtheater42 op 18-02-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Redelijke but training, bij 6 is de vorm gedaald :( Bij 1 gestegen. gelukkig is bij 14 man de conditie gestegen (nu aardig wat redelijk, goed en uitstekend) Ik deed nog een weekje conditie trainen.

Nu ga ik verder met scoren trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:45:
Wat een waardeloze TU (alweer) :( De gemiddelde vorm van mijn team is inmiddels gezakt naar 5,13. Historisch dieptepunt :(
Niet treuren, het kan erger!
Gemiddelde vorm hier...4,92 :(

Wel m'n eerste wereldklasse spits :)

Volgende week (of 2) m'n andere twee naar wereldklasse. Ik train ze door naar bovennatuurlijk en dan ... kassa :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Gemiddelde vorm hier 4,96.. ook niet echt fantastisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Vandaag ging mijn eerste trainee + 1, is dus lekker ingekocht.
Voor de rest is mijn middenveld nu zo beroerd, dat ik voorlopig even geen wedstrijden meer win. Maar, na regen komt zonneschijn. Dus dit komt ook wel weer goed.

Verder mag dit seizoen snel over gaan, weinig spanning hier te melden. Met veel geluk kan ik nog een zesde plaats bereiken dit jaar, maar dat zal ook wel niet gaan lukken.

Ach ja, eigen keuzes and I'm loving it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
volgensmij 3 van mn trainees gestegen alleen weet het niet precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poor leadership coach gedaan, dat geeft me een stuk meer ruimte voor trainees kopen.
ik heb een israeli :)
(realiseer me nu dat ik dit beter een dagje eerder had kunnen doen, doh :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Joss schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:20:
argh, dit is al de 3e keer in 2 weken dat hattrick vaag doet met transfers bij mij

als een transfer om 21.16 afloopt is dat toch tussen 21:16.00 tot 21:16.59? Het is 21:17.40 zowel HT als PC-klok, en toch word er nog geboden (ja ik weet zeker dat de deadline zo stond, en ja ik refreshtte goed) dit is echt balen iedere keer man :?
[/offtopic]]
de deadline wordt elke keer verzet als er in de laatste paar minuten geboden wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hmmm vorm update redelijk, basisspelers gingen er 7 een stapje hoger! Nieuwe aankopen daalden in vorm maar die hadden afgelopen weken ook niet gespeeld! En mijn verdediger die geblesseerd was de afgelopen weken en niet gespeeld heeft deze week ging naar uitstekend verdedigen? :? Nou ja mij hoor je niet klagen, hij gaat de lijst op :P
Hmm zie net dat hij nog wel een plijstertje heeft, gisteren nog +1, dan zet ik hem beter pas op de lijst als hij helemaal gezond is natuurlijk! ;)

Hoe lang duurt het met 5 artsen btw om een 19 jarige van een pleister (vandaag naar pleister gegaan) naar volledig gezond te gaan?

[ Voor 33% gewijzigd door -TheNose- op 18-02-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
dreamtheater schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:45:
Vorm: +2/-11
TSI: +7830/-4780

Er is maar 1 pluspuntje, en dat is dat de 17-jarige verdediger die ik gisteren heb gekocht naar excellent def. is gegaan :) En dat zonder te spelen!!!

Nu ben ik aan het twijfelen; zal ik hem meteen weer verkopen (voor pakweg 700.000/800.000) of doortrainen? Is er een kansje op u20??? Zijn enige bijstat is sp (solid), wat wel een beetje zal meetellen, maar ook weer niet zo extreem.
Ik denk dat hij voor nog wel meer gaat. Raar trouwens dat veel mensen nu in een vormdip terechtkomen....Waar ik nu benieuwd naar ben, aangezien ik het vorig jaar had na conditietrainen, is of iedereen hier ook werkelijk conditie heeft getraind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb nog steeds een dikke vormdip en heb gewoon verdedigen doodgetraind... :(
En ben toch wederom mijn miskopen aan het opruimen, grrr aldoende leerd men he! ;)
Toch blijf je bezig met dit spel....heerlijk! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Pewwy schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:03:
[...]

Ik denk dat hij voor nog wel meer gaat. Raar trouwens dat veel mensen nu in een vormdip terechtkomen....Waar ik nu benieuwd naar ben, aangezien ik het vorig jaar had na conditietrainen, is of iedereen hier ook werkelijk conditie heeft getraind.
Ik train nooit conditie. Dat zou ook nergens op slaan als je verdedigen traint. Tussen de seizoenen in train ik ook gewoon verdedigen, maar dan maar met 5 trainees.
Ik ben er dan ook hard over aan het denken om hem te koop te zetten. Een half miljoen winst op een weekje is natuurlijk wel erg lekker.

Als hij u-20 kansen heeft, dan wil ik wel overwegen om hem te houden...maar ik geloof dat eigenlijk niet echt in. Het betreft zich dus een 17-jarige excellent + 0 def. met solid sp en verder geen bijstats. Wat denken jullie van zijn u20 kansen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donald Love (49279340)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 720 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: C2_Strikers

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 0

Zou die binnenkort stijgen?
( hij komt van 600, en heb hem nu een week...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
grmbl; 3 spitsen, 3 spitsen uit vorm: 2*zwak 1*slecht(al 3 weken)

Topper zondag kank dus wel vergeten

Vorm: +3/-8 (5e week daling, zonder conditietraining)
TSI: slecht +710
Verdedigen: +3 (enige pluspuntje...)

[ Voor 36% gewijzigd door Joss op 18-02-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:53:
Donald Love (49279340)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 780
Eigenaar: C2_Strikers

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 0

Zou die binnenkort stijgen?
( hij komt van 600, en heb hem nu een week...)
Ik denk het niet, al heb ik niet zoveel kijk op vleugelspelers. Waarom niet? Hij heeft uitstekend conditie en matig passen en zwak scoren en pos. Dan is een TSI van 780 niet echt hoog lijkt me. Ik vermoed dat hij sowieso pas boven de 1000 weer gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei ik ben rijk!!!! :P

18-02-2005
Je team heeft 7.5 € gekregen, omdat je voormalige speler René ter Horst (47344997) onlangs is verkocht voor 3 000 €.

Oops reageer onder mijn broertjes account (ik ben -CKY2k-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
heb je die 50 cent ook gekregen? Ik meen dat ik nog nooit onafgeronde bedragen heb gezien bij economie namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Joss schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:56:
heb je die 50 cent ook gekregen? Ik meen dat ik nog nooit onafgeronde bedragen heb gezien bij economie namelijk :9
Vroegâh kon je ze in de HRF wel zien.
HT werkt namelijk in hele kronen, dus tienden euro's

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Terrestra schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:32:
Goede update gehad vandaag

1 middenvelder van 31 in scoren gestegen :)
Goede vorm update

Echter heb een vraag de volgende speler lijkt de afgelopen 2 weken niet getraind te zijn.
Terwijl hij wel gewoon zijn wedstrijden speelt ( zijn vorm blijft hetzelfde en TSI blijft hetzelfde )
Isaac van de Lied (46389222)

Hoe kan dit ? of doe ik iets fout ?
kan iemand mijn hierover helpen / info geven

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spitsje naar briljant en een 17jarige braziliaantje die ik deze week kocht gelijk naar uitstekend scoren gegaan :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat 't weer hard hier, ik blijf bijlezen!

@127.0.0.1: Ik zou voor een slecht leiderschap coach gaan. Het effect van een hogere TS door een matige coach is waarschijnlijk veel kleiner dan wanneer je die 5 ton gewoon in je middenveld pompt.
(niet dat ik dat zou doen, training gaat voor alles blijft mijn devies ;))

@ yared / discussie extralives: Laten we niet overdrijven. Een simpel sommetje dat ik al diverse keren heb gezien is 100k supporters * 20€ , wat 2M per jaar is. SMS credits zijn erg goedkoop en zullen dus net als andere artikelen weinig opleveren. Wanneer yared zegt dat de advertentie inkomsten vrijwel nihil zijn (ik zie ook nooit een niet-HT advertentie) is een omzet om en nabij de 2M (mag ook 1 of 3 zijn) dus een realistische schatting denk ik. Om dit in de juiste orde van grootte te plaatsten; qua omzet is dit te vergelijken met een kleine supermarkt.

Feit is dat Hattrick in omzet/winst gemeten misschien niet zo groot is, maar wel een enorme invloed heeft op de vrije tijd van 500.000 mensen. Yared heeft dan ook helemaal gelijk als hij zegt dat winst flink omhoog moet kunnen. Een gemiddelde user bekijkt misschien 10 pagina's per dag. 10 * 500.000 users * 365 dagen is bijna 2 miljard pageviews per jaar. Daar moet ook echt wel een paar miljoen mee binnengehaalt kunnen worden.

Maar met in-game advertenties (zoals ze ooit hadden toen ik lang geleden eens osm speelde) ben ik het niet eens. Natuurlijk valt ook daar aan te verdienen, maar ik verwacht niet dat de HT's ooit advertenties invloed zullen laten uitoefenen op het spel zelf. En waarom zouden ze ook. Als ze een tropische eiland zouden willen kopen en de hele dag op hun krent zouden willen zitten hadden ze dat al lang gedaan. Waarschijnlijk vinden ze de huidige situatie wel prima; de users (500.000!, wat een voldaan gevoel moet dat geven) zijn tevreden, en dat een aantal marketingmannetjes zich zit op te vreten dat er meer winst gemaakt kan worden interesseert ze waarschijnlijk niets.

Jaarverslag kan ik trouwens nergens vinden, mocht jij 't hebben yared of weten waar ik het kan vinden, dan houd ik me aanbevolen.

edit: @terrestra: De vorm kan achter de komma gedaald zijn, en deze vormdaling uitgedrukt in tsi kwam dan precies overeen met z'n stijging in tsi door z'n training. Dat dit twee weken achter elkaar gebeurt is wel extreem toevallig, maar het zou kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk update na de dramatische +2/-12 van vorige week. Vandaag +9/-6 met flink wat basisspelers die in vorm lijken te komen. Erg fijn natuurlijk met een WO op zondag. ;) Ook nog Verdedigen +2, eentje naar formi en de andere naar uitmuntend.

Alleen ben ik nog niet helemaal zeker welke van de 2 ik nu op de TL ga zetten, beide zijn 20 en op zich zou ik die extra opbrengst van de uitmuntende goed kunnen gebruiken om een spits van te kopen. Als ik die formi zou verkopen wordt t allemaal erg krap en gaat t zelfs lastig worden om nieuwe trainees te kopen als ik de spits wil kopen die ik op t oog heb. Wat zouden jullie doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heb de volgende twee middenvelders op het oog:
Michel Mode (28945661) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
32 jaar, redelijk in vorm, gezond

Laatste volledige wedstrijd in dit team gespeeld op 15-02-2005

Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 440
Eigenaar: Sørum Slappers

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 4

en:

Robbert Kolijn (44194062) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!

Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 640 €/week
Eigenaar: Kamemka 13

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 5

Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Als je ze puur als mid wil gebruiken moet je de eerste pakken. Die heeft uitstekend conditie en matig ervaring. De andere heeft maar matig conditie en dat schiet niet op.
En nummer 1 heeft passable leadership. Dat kan over een seizoen of 2 je nieuwe coach worden!!! Dat is een voordeel dat je niet moet onderschatten.

Als winger is nummer 2 interessanter.

[ Voor 5% gewijzigd door dreamtheater42 op 18-02-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Hoedjevanpapier mompelt iets over openingspost...

Hint: Kijk zelf maar...

[ Voor 19% gewijzigd door hoedjevanpapier op 18-02-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
en wat mompel je dan wel niet? :P Mag toch naar jullie mening vragen? Thx Dreamtheater ik wil hem idd puur als middenvelder, mijn wingers voldoen nog wel even, ik ga eens kijken of ik speler nr 1 kan bemachtigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Lol, staat er een bericht van één van de gasten uit mijn divisie in mijn gastenboek, dat hij deze week geen training heeft gehad door fouten van de trainer. :p

En dan vraagt hij mij om hulp. Maar ik heb natuurlijk geen flauw idee wat er bij hem fout gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- zie donald love 780 TSI
hoelang duurt dat dan?
een schatting mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:27:

Nice nice nice! Ziet er puik uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ziet er zeker netjes uit! Goed werk!

Kun je trouwens die stats bij "de vorige delen" klikbaar maken zodat het beter bekeken kan worden? Want nu zijn de getallen op de x en y as niet zichtbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door NiMu83 op 18-02-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis TopStats nog steeds in de OP. Ik zou het natuurlijk in mijn favorieten kunnen zetten, maar ik blader nu toch terug naar de oude delen, waar die wel in de OP staat.

Update was qua vorm redelijk (al is mijn 'wereldspits' voor de 7e achtereenvolgende week in waarde gedaald), maar de TSI van mijn team is per saldo 10000 gestegen, dus best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Oproep: Officiele startersgids

Ik wil graag de Startersgids section op GoTtrick gevuld hebben. Er zijn in de OP 2 verwijzingen beschikbaar naar een startersgids, echter is het mooi wanneer we 1 centrale startersgids zouden hebben die op GoTtrick te lezen is.

Wie voelt zich geroepen deze te maken/aanpassen van bestaande zodat deze op gottrick gezet kan worden?

Zorg ervoor dat het voor html geschikt is zodat hij er direct in geplakt kan worden. Dus met <BR> etc.

Thxs alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 24-09 22:12

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Over de OP..

Binnenkort maar eens per categorie brainstormen over de inhoud van de OP. Kunnen we even links toevoegen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Aangezien ik nu toch verdedigers train en ik 10 (eigenlijk 11) redelijke spelers heb die in de verdediging kunnen spelen en training nodig hebben wil ik dus het liefst 2 wedstrijden per week met 5-x-x spelen. Ik heb nu een opstelling 5-3-2 die me opzich wel aardig lijkt. Eventueel ga ik ook nog op counter spelen ofzo. (geen idee wat mijn tegenstander gaat doen, die heeft namelijk nog nooit ingelogd) Lijkt mensen dit verstandig of zijn er andere alternatieven?
Ik speel die 5-3-2 nu met iedereen op normaal. Is het verstandig om mijn backs offensive te zetten of krijgen ze dan geen training ofzo? (omdat ze misschien niet echt verdedigend spelen?).
alle hulp is welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Over de OP

ziet er echt toppie uit lekker fris oogt het weer :)
Rolverdeling kan YGM nog in opgenomen worden. Bij wist u dat misschien nog het ontstaan van YGM toen damien een ideetje had wat eigenlijk bijna meteen gerealiseerd werd :) Alleen das al weer 2 topics terug? dont know maar misschien is dat wat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:36:
[...]
Als hij u-20 kansen heeft, dan wil ik wel overwegen om hem te houden...maar ik geloof dat eigenlijk niet echt in. Het betreft zich dus een 17-jarige excellent + 0 def. met solid sp en verder geen bijstats. Wat denken jullie van zijn u20 kansen?
Ik denk dat de kans niet zo groot is op U20, ikzelf heb ook een 17 jarige uitstekend (+1), maar ook bij hem schat ik de kansen niet zo groot.

TU:

defense: +1
form: +3/-8
value: +4800/-3120

gemiddelde vorm 4,95 :( wat is dat toch??? ben gelukkig niet de enige hier

hoe moet ik zo ooit kampioen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik vind het altijd erger als een hele linie onder de zwak vorm zit (heb ik in 2 seizoen al 3 keer gehad bij spitsen/keepers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:48:
ik vind het altijd erger als een hele linie onder de zwak vorm zit (heb ik in 2 seizoen al 3 keer gehad bij spitsen/keepers)
mijn 9 trainees (vorm):

1 x waardeloos
2 x slecht
1 x zwak
4 x matig
1 x redelijk

de redelijk vorm is de slechtste qua stats:S

bedoel je zoiets?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zoiets ja... soms denk ik wel eens; hoe erg zou het zijn als ik conditie had getraind? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een tijdje gesnuffeld op de transfermarkt naar een verdediger.
De prijzen zijn een stukje hoger dan een paar weken geleden. Alleen toen had ik geen geld en nu wel. Is het vaste prik dat de prijzen weer omlaag gaan in de loop van een seizoen, of kan je daar niet op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:41:
De prijzen zijn een stukje hoger dan een paar weken geleden. Alleen toen had ik geen geld en nu wel. Is het vaste prik dat de prijzen weer omlaag gaan in de loop van een seizoen, of kan je daar niet op rekenen.
kan je op rekenen :*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:41:
Op zich is dat meestal wel de trend, misschien heeft onze abacus hier zelfs een mooi grafiekje van? ;)
Maar kijk vooral goed om je heen, er zijn nog koopjes zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:49:
[...]

Op zich is dat meestal wel de trend, misschien heeft onze abacus hier zelfs een mooi grafiekje van? ;)
Dat geeft hoop voor zuinige mensen ;)

Dat om je heen kijken weet ik. Ook wel aardige koopjes gescoord, maar het kost zo verdomd veel tijd.

En de Got newbie vraag is: Is er een huis abacus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:56:
[...]
En de Got newbie vraag is: Is er een huis abacus ?
Ja, we hebben zelfs een Abacus Emeritus.
Op HT is hij online, dus ik verwacht hier binnen een paar minuten een prachtige grafiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Is mijn 8-bit trouwens gecancelled ofzo? Hij komt maar niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei, wederom spelertje gekocht :-)
Die speler die ik eerder plaatste hier (Michel Mode (28945661), was niet haalbaar helaas. Zijn redelijk leiderschap werd me fataal! :(

Nu is deze het geworden:
Doğu Arkın (27649183) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar, slecht in vorm, gezond
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 580 €/week
Eigenaar: Schönwetterfußballer

Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Doelpunten in carrière: 6

Leuke speler voor mijn middenveld, alleen twee minpuntjes: Duits :P en slechte vorm, maar ja dan past hij beter tussen de rest van de groep kwa vorm ;)

* -TheNose- is blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:52:
Die speler die ik eerder plaatste hier (Michel Mode (28945661), was niet haalbaar helaas. Zijn redelijk leiderschap werd me fataal! :(
Kijk, er zijn ook nog mensen die wel slagen op de transfermarkt :)

Maar bovenstaande quote snap ik niet helemaal. Het leiderschap is in het algemeen toch niet interessant voor de transferprijs. In ieder geval niet bij die Michel Mode. Of mis ik iets ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ottooo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:18:
Is mijn 8-bit trouwens gecancelled ofzo? Hij komt maar niet. :'(
Sir_Veen is net vertrokken voor 10 dagen wintersport....Je moet dus nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 00:06:
[...]

Kijk, er zijn ook nog mensen die wel slagen op de transfermarkt :)

Maar bovenstaande quote snap ik niet helemaal. Het leiderschap is in het algemeen toch niet interessant voor de transferprijs. In ieder geval niet bij die Michel Mode. Of mis ik iets ??
Zou door zijn leiderschap over een seizoen of twee een leuke coach kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eugène Rosier (50080418)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FF H2opoloën

Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1

zou deze snel stijgen in positiespel omdat ie al 1210 tsi heeft of komt da door scoren oa.

OP ziet er geweldig uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:49:
[...]

j du pee vroeg me om dit even te posten ;) :
http://www.lokesoftware.d...tatsg.cfm?Skill=6&Level=7

OP ziet er top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig die grafiek, bedankt. :)

Ik kende de site wel, maar het is nooit in mij opgekomen de skillevels aan te klikken.
Opvallend hoe keepers het afgelopen jaar structureel in prijs achteruit zijn gegaan.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.