Toon posts:

HD is 70GB gevuld terwijl het een nieuwe Windowsinstall is?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn hard schijf geeft als ik rechtermuisklik doe en eigenschappen in windowsverkenner aan dat ze voor 70GB gevuld is en dat terwijl het ene verse windowsinstall is na format c met enkel windows xp (en SP2), en wta heel kleine progs en drivers.

als ik in de verkenner op C ga en vervolgens alle mapjes selecteer onder de C-schijf en eigenschappen neem voor de grootte ervan tesamen te zien dan geeft hem slechts een kleine 3GB aan ???

what's happening ?????

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:26
Wat heb je zelf al gedaan? Schijfcontrole wil nogal eens helpen voor dit soort simpele vraagstukken..

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03 12:22

Yucko

One clown to rule them all !

swapfile :?

Ik roep ook maar eens iets

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je al eens hier gekeken? Houd rekening met verborgen (systeem)bestanden en b.v. een niet meewerkende Norton. Het lijkt me wel handig om Spacemonger eens te proberen. :)

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op zondag 13 februari 2005 @ 00:02:
Wat heb je zelf al gedaan? Schijfcontrole wil nogal eens helpen voor dit soort simpele vraagstukken..
dit heeft geholpen.

allemaal bedankt voor de suggetsies. wat die verborgen bestanden betreft, daar had ik ook reeds rekening mee gehouden en deze op zichtbaar geplaatst bij de selectie.

schijfcontrole had ik wanneer ik het niet vond zowiezo gedaan maar wou het eerst eens navragen ;)

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09-2025

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

defragmenteer je schijf eens.
mischien dat windows denkt dat er nog info op staat van het vorige OS.

Verwijderd

Topicstarter
SimplyMe schreef op maandag 14 februari 2005 @ 00:41:
defragmenteer je schijf eens.
mischien dat windows denkt dat er nog info op staat van het vorige OS.
zoals uit mijn vorige post mag blijken is het probleem reeds opgelost.

desondanks bedankt voor je mogelijk advies.
Pagina: 1