Toon posts:

[XP] Login probleem na veranderen werkgroep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal ,

Ik heb met mijn stomme kop mijn pc uit het domein gegooid en hem in een werkgroep gegooid(omdat ik deze wou verbinden met een cross-cable en dacht de twee pc's in hetzelfde werkgroep te zetten).

Nu na herstarten geraak ik dus niet meer in mijn account...

Ik weet dat ik normaal zou moeten inloggen met een lokale account.
Standaard is dit user : Administrator en pasw : Administrator .

Nu is dit een laptop van school en geraak ik dus met een lokale account er ook niet in ,waarschijnlijk hebben ze dat op de school veranderd. ..
Nu moet ik dus naar de netwerkbeheerder van de school gaan om hem lokaal met administrator rechten in te laten loggen.

Zou dit zo nog gaan of ben ik officieel de klos en moet ik gaan restoren ?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Dat weet de netwerkbeheerder van school het beste lijkt me, en wij niet.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al geprobeerd om lokaal in te loggen op de pc met Administrator en pasw Administrator , maar dat doet ie ook niet ...

Wss hebben die van de school da veranderd dan , of zijn er nog andere mogelijkheden om terug in de pc te geraken ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je even rond gekeken had, had je dit topic gezien van vorige week: [rml][ XP] Domein>werkgroep, kan niet meer inloggen *[/rml] - hierin is dit alles uitgebreid besproken geweest - dus ik zie niet zo goed wat dit topic verder nog toe kan voegen? :)

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-04 08:59

Tijntje

Hello?!

Dat gaat inderdaad niet lukken zonder een lokaal account.
Je had hem ook niet in een werkgroep te hoeven zetten om met een crosscable verbinding te maken maar dat is nu te laat.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-03 11:07
Zit met het zelfde probleem, ben er ook nog niet uit. In het verwezen topic staat ook geen oplossing. Via de bekende linux flop heb ik de locale Administrator account opnieuw ingesteld, maar daar kon ik ook niet mee inloggen. Er móet toch wel een oplossing zijn?
Pagina: 1