Bl44t
ik heb een goede pc nodig.. geen ding wat steeds kapot gaat. want dit is zo langzamerhand mijn 8e dfi die dood is gegaan.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ik had precies hetzelfde probleem, bleek dat ik de 4pins voedings stekker achter de 24pins niet had aangeslotenmydogisgone schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:05:
nou de mijne is er net mee opgehouden. 4 rode leds maar booten ho maarjammer genoeg.
Stekker erin en hierna geen probleem meer, ik had wel eerst alles weer uitgebouwd en tig keer aan het zoeken geweest wat het probleem zou kunnen zijn.
Him
hij zit er bij mij dus wel in.Him_ schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:54:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem, bleek dat ik de 4pins voedings stekker achter de 24pins niet had aangesloten![]()
Stekker erin en hierna geen probleem meer, ik had wel eerst alles weer uitgebouwd en tig keer aan het zoeken geweest wat het probleem zou kunnen zijn.
Him
Verwijderd
Als dit al je 8e DFI is dan zou ik er ook van afstappen. Wil je een stabiele en goed vervangende moederbord? Dan raad ik je de MSI K8N Neo4 Platinum aan. Die zijn stabiel en clocken ook nog aardig goed over.mydogisgone schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:33:
ik denk wel dat ik nu toch maar van dfi afstap omdat het teveel gedoe is een dfitje gewoon draaiende te houden![]()
ik heb een goede pc nodig.. geen ding wat steeds kapot gaat. want dit is zo langzamerhand mijn 8e dfi die dood is gegaan.
Verwijderd
Heb je toevallig ook alles al losgekoppeld. en weer aangesloten? dan werkt het bij mij in de meeste gevallen wel weer (als iets niet werkt).
Ik wil niet onaardig overkomen, maar mijn bordje loopt als een zonnetje.
edit: toevallig niet de vddr switch op 5v gezet en perongeluk de vcore op auto gehouden? voordat hij niets meer deed?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 08:13 ]
Wat zou daar mis mee zijn? Als ik @ stock draai staat ie altijd zo bij mij zonder problemen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:11:
[...]
edit: toevallig niet de vddr switch op 5v gezet en perongeluk de vcore op auto gehouden? voordat hij niets meer deed?
op FSB 200 x 5: 4522 en 4527
op FSB 220 x 4: 4559
op FSB 230 x 4: 4569
Ze doen het dus wel alleen reageren niet op FSB verhoging, Rivatuner herkent ze met 16 pipes en 6 vertexes en 350Mhz/500Mhz (effectief 1000).
Probeer 3D2001 eens en bekijk dan de verschillen met hogere FSB. 3D05 is meer gericht op je videokaart, 2001 op processor. Maw de verschillen zullen in 2001 groter zijn als je alleen FSB verhoogt (en multiplier/kaarten onveranderd laat) dan in 3D05The farmer schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:16:
Nou allebei mijn kaarten getest.
op FSB 200 x 5: 4522 en 4527
op FSB 220 x 4: 4559
op FSB 230 x 4: 4569
Ze doen het dus wel alleen reageren niet op FSB verhoging, Rivatuner herkent ze met 16 pipes en 6 vertexes en 350Mhz/500Mhz (effectief 1000).
[ Voor 12% gewijzigd door Viss op 04-03-2005 10:24 ]
FSB 200 x 4: 19566
FSB 220 x 4: 21185
Die laatste score haalde ik ook met SLI, CPU is bottleneck in 2001. Blijft staan dat kaarten niet reageren in 3DMark05 en juist dit is op het moment de ultieme test voor je graka, ga Azerty maar weer s bellen.
[ Voor 40% gewijzigd door The farmer op 04-03-2005 11:10 ]
deze ga ik zo halenVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:05:
[...]
Als dit al je 8e DFI is dan zou ik er ook van afstappen. Wil je een stabiele en goed vervangende moederbord? Dan raad ik je de MSI K8N Neo4 Platinum aan. Die zijn stabiel en clocken ook nog aardig goed over.
Verwijderd
Maar je gaat er dan wel op een aantal punten achteruit. Cker met de vdimm.mydogisgone schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:27:
[...]
deze ga ik zo halenik wou dat bord eerst ook al ipv dfi maar ja ben zo gek en heb toch maar dfi genomen wat dus is tegengevallen
jammer genoeg.
Verwijderd
Ja dat is een nadeel, dus kom niet aanzetten met bh-5 ofzo want dat wil dan toch niet hard. Met geheugen met TCCD kom je wel hoog. Ik deed 293mhz 2.5-3-3-7 1T stabiel op 2.75v.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:35:
[...]
Maar je gaat er dan wel op een aantal punten achteruit. Cker met de vdimm.
Als je CPU eruit ligt piept ie dacht ik juist niet.. Btw haal eens alles uit je plank en laat hem dan booten (Dus gewoon plank en voeding) en dan alles er weer in en dan booten wil soms nog wel eens helpenmydogisgone schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:27:
[...]
deze ga ik zo halenik wou dat bord eerst ook al ipv dfi maar ja ben zo gek en heb toch maar dfi genomen wat dus is tegengevallen
jammer genoeg.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.