Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen aan het volgende? Ik zoek een remote control set om winamp / PC met te kunnen bedienen. Echter de situatie is alsvolgt;

De Remote control wordt aansgeloten op een w2k server die op zolder staat, de IR sensor moet lang genoeg zijn om een verdieping lager in het plafond van de badkamer te komen. Dus deze moet of via een compoort kabel aangesloten zijn zodat deze lang genoeg is. Of via een USB mits deze kabels te verlengen zijn?????

Heeft iemand een idee of dit te krijgen is? Kwestie is dus de bekabeling tussen de PC en de IR Sensor, en de software moet op Windows 2000 server kunnen draaien.

Ik hoor graag of men iets weet voor wat met deze twee specifieke issues overweg kan...

thanx!

• i-beast-a
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02-2024
Zoek eens op IRMAN.

Dat ontvangertje werkt perfect bij mij met een kabel van 15 meter.

Zit op een com-poort maar loopt bij mij via een UTP-netwerk kabel die niet meer in gebruik was.

Ik heb dus zelf 2 verloopjes geknutseld van com naar utp.

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-10 00:50

The Wrecker

Networking Rulez

www.mediatexx.com is geloof ik een programma voor oa. winamp. Gebruikte het vroeger met mijn tv kaart. Ik heb een ir ontvanger die ik kan verlengen met 3.5 mm stereo plugjes.

Verwijderd

USB: maximaal 5 meter (16ft). Als je USB wilt verlengen, zet er dan gewoon een powered HUB tussen.
Serial: wel wat langer :P (afhankelijk van transmissiesnelheid, bij RS232 56K is dat 10ft, bij lagere snelheden behoorlijk langer tot wel 150ft [recommended 50ft] - RS423 heeft weer bijv. een maximum van 4000ft)

Ga in geen geval alleen je sensor verlengen, altijd de complete unit ;)

Zelfbouwtopic: [rml][ EL] Infrarood-ontvanger zelf maken[/rml]
Remotes in Pricewatch: http://www.tweakers.net/p...ewatch&Cat2=&Query=remote
(bijv. de Ati Remote Wonder, met zijn bereik van ~40 <60 feet)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 08:58 ]

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 09:55
kijk eens naar de ati remote wonder 1 of 2, deze is radiografish en heeft een heel goed bereik

Verwijderd

Topicstarter
Dank u dank u!! Die Ati remote wonder, werkt dat samen met winamp? En zou dat radiografische gebeuren last hebben van mijn wireless lan??

Thanx!

Verwijderd

Ik doe het via me telefoon en een bleutooth adapter. 10 Meter bereik en gaat door muren heen. De muziek lijst die in winamp staat kan ook op me telefoon zichtbaar worden gemaakt.. ideaal

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 12:09 ]

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 16:04
hoe doe je dat juist?

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Heb je een SonyEricsson T630 ?? Dan kan je WinAmp via BlueTooth met je GSM op afstand besturen :9~ B-)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• jvd-nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 14:00
Heel lang geleden had ik ergens een gamepad-plugin gezien voor Winamp. Als je vervolgens een draadloze gamepad koopt (midi-poort) denk ik dat je relatief goedkoop uit bent. Nadeel is natuurlijk wel dat het er niet uit ziet, maar dat ligt aan de toepassing waarvoor je het gaat gebruiken.

• jakob
nero355 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:48:
Heb je een SonyEricsson T630 ?? Dan kan je WinAmp via BlueTooth met je GSM op afstand besturen :9~ B-)
een t610, maar dat is niet echt erg verschillend, meer uitleg please(ik kan al haast niet w8en >:)

• nero355

nero355

willy486 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:54:
[...]
een t610, maar dat is niet echt erg verschillend, meer uitleg please(ik kan al haast niet w8en >:)
Hmm......... die kan het ook ja dacht ik :

Men neme een Java proggie die je effe op je T610 installed en volgens mij moet je dan ook nog een programma of plug-in op je PC knallen en dan ben je klaar zo'n beetje : Wel eerst BT Dongle kopen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• jakob
BT dongle heb ik al, maar kan je ev. zon java prog mailen ofzo, ik kan niks van java
thx, willy

• nero355

nero355

willy486 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:03:
BT dongle heb ik al, maar kan je ev. zon java prog mailen ofzo, ik kan niks van java
thx, willy
Check een van deze 2 Topics :

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 9

B)

• jakob
alles dak wil downen krijgt nen time-out :(

• jakob
ok FMA staat der op, ma ie blijft maar zoeken naar mijne gsm...
wa een miserie. ma oe installeerde dieje prog op u gsm dan?
willy

• jakob
da wil ni marchere, heb dan maar PCConnect gebruikt en da marseert direct, is alleen beetje brak om cursor te verplaatsen...
Pagina: 1