Hallo,
Ik heb een Sitecom DC-202 V1 en een Planet ADSL Comfort internet verbinding.
Sinds de snelheids verhoging doorgevoerd is (3-4 dagen) heb ik regelmatig problemen met m'n internet snelheid.
BV. waarneer ik met Steam zoek naar servers zijn ALLE servers boven de 400 Ms!
(als ik connect naar een server met zn ping gaat het wel goed en heb ik een normale ping)
Als ik op dat moment naar m'n router ping krijg ik dit resultaat:

zoals je kunt zien SCHIET de ping omhoog. Ik zelf denk dat het aan het aantal verbindingen ligt.
Met downloaden heb ik echter het zeflde resultaat (meetal iets minder erg)
Het vreemde is alleen dat dit nooit voorkwam voordat de snelheid verhoogt werd. Tevens heb ik wel meer upload gekregen (van +- 40 naar +- 90Kb\s) maar mijn download is percies hetzeflde:S +- 200Kb\s.
Ik heb de firmware van m'n router geupdate maar geen resultaat. Firewall is uit van router en van m'n PC.
Heeft iemand een idee?
P4 3.0
P4P800-e deluxe
Marvell 1 Gigabit NIC + 3com kaartje (beiden het zelfde probleem.)
XP SP1 UK
**Update: Contact gehad met Sitecom supportlijn. De router haalt het idd niet. Max 2 Mbit
Als dat proccesortje maximaal bezig is kan het ook dus wel zijn dat de ping een stuk hoger uitvalt"**
met andere woorden ff sparen voor een nieuwe, denk dat ik maar een modem en router in 1 gahalen. Anders zit ik met de volgende snelheidsverhoging met de upload in de problemen.
Heeft dr iemand nog een modem/router die je aan kan raden? voor niet teveel geld?
Tnx iedereen voor de reacties!!
Download TIP: http://www.delamitri.soho...catel%20Port%20Mapper.exe
Port map progie voor je Speedtouch modem. Erg simpel maar goed
Ik heb een Sitecom DC-202 V1 en een Planet ADSL Comfort internet verbinding.
Sinds de snelheids verhoging doorgevoerd is (3-4 dagen) heb ik regelmatig problemen met m'n internet snelheid.
BV. waarneer ik met Steam zoek naar servers zijn ALLE servers boven de 400 Ms!
(als ik connect naar een server met zn ping gaat het wel goed en heb ik een normale ping)
Als ik op dat moment naar m'n router ping krijg ik dit resultaat:
zoals je kunt zien SCHIET de ping omhoog. Ik zelf denk dat het aan het aantal verbindingen ligt.
Met downloaden heb ik echter het zeflde resultaat (meetal iets minder erg)
Het vreemde is alleen dat dit nooit voorkwam voordat de snelheid verhoogt werd. Tevens heb ik wel meer upload gekregen (van +- 40 naar +- 90Kb\s) maar mijn download is percies hetzeflde:S +- 200Kb\s.
Ik heb de firmware van m'n router geupdate maar geen resultaat. Firewall is uit van router en van m'n PC.
Heeft iemand een idee?
P4 3.0
P4P800-e deluxe
Marvell 1 Gigabit NIC + 3com kaartje (beiden het zelfde probleem.)
XP SP1 UK
**Update: Contact gehad met Sitecom supportlijn. De router haalt het idd niet. Max 2 Mbit
Als dat proccesortje maximaal bezig is kan het ook dus wel zijn dat de ping een stuk hoger uitvalt"**
met andere woorden ff sparen voor een nieuwe, denk dat ik maar een modem en router in 1 gahalen. Anders zit ik met de volgende snelheidsverhoging met de upload in de problemen.
Heeft dr iemand nog een modem/router die je aan kan raden? voor niet teveel geld?
Tnx iedereen voor de reacties!!
Download TIP: http://www.delamitri.soho...catel%20Port%20Mapper.exe
Port map progie voor je Speedtouch modem. Erg simpel maar goed
[ Voor 32% gewijzigd door Maxxi op 22-02-2005 12:20 ]