EVEN 1 DING MISTER MODERATOR BEN VERDORIE GISTEREN TOT 0:200 BEZIG GEWEEST MET ZOEKEN OP GOOGLE EN ALTA VISTA .
VANDAAG BEN IK OOK 4 UUR BEZIG GEWEEST MET ZOEKEN.
ALS JE WIL KAN IK DE HELE ZOEKHISTORIE NAAR JE MAILEN MENEER DE MODERATOR.
DIT IS DE TWEEDE KEER DAT EEN TOPIC OM VAGE REDENEN IS GESLOTEN .
IK WORDT HIER HEEL ERG BOOS OVER.
AL DAN NIET DAT IK AL MIJN TIJD HEB ZITTEN VERDOEN MET ZOEKEN, EN DAT IK HIER BEN OM WAT EXTRA HULP TE KRIJGEN.
WAT DENKEN JULLIE WEL....
Zo dat moest ik even kwijt!!!!!!!!!!!!
Hi ben bezig om laptops in te richten.
Hierbij wil ik dus online de laptops configureren, kortom ik moet online erin werken.
Mijn probleem is dus het externe ip adres te traceren om remote in te loggen.
1. Ik kan dus dmv. dyndns.org een account aanmaken en hierbij inloggen in hun systeem.
2. Door middel van een prog. kan ook de externe ipadres gefilterd worden. Het progamma heet dus cmdnet.zip v.1 de makers zijn jpsoft.dk.
En en dmv een dos script wordt dit naar me gemaild
Heeft iemand dit progamma'tje ergens staan.
Dus cmdnet.zip v.1 en hij is vrij klein 63 kb en het mooie is dat het in dos prompt werkt, wat de bedoeling is . Het traceprogamma moet dus onder DOS werken als iemand een dos alternatief heeft graag. Je kan het naar me mailen.
B.v.d.
VANDAAG BEN IK OOK 4 UUR BEZIG GEWEEST MET ZOEKEN.
ALS JE WIL KAN IK DE HELE ZOEKHISTORIE NAAR JE MAILEN MENEER DE MODERATOR.
DIT IS DE TWEEDE KEER DAT EEN TOPIC OM VAGE REDENEN IS GESLOTEN .
IK WORDT HIER HEEL ERG BOOS OVER.
AL DAN NIET DAT IK AL MIJN TIJD HEB ZITTEN VERDOEN MET ZOEKEN, EN DAT IK HIER BEN OM WAT EXTRA HULP TE KRIJGEN.
WAT DENKEN JULLIE WEL....
Zo dat moest ik even kwijt!!!!!!!!!!!!
Hi ben bezig om laptops in te richten.
Hierbij wil ik dus online de laptops configureren, kortom ik moet online erin werken.
Mijn probleem is dus het externe ip adres te traceren om remote in te loggen.
1. Ik kan dus dmv. dyndns.org een account aanmaken en hierbij inloggen in hun systeem.
2. Door middel van een prog. kan ook de externe ipadres gefilterd worden. Het progamma heet dus cmdnet.zip v.1 de makers zijn jpsoft.dk.
En en dmv een dos script wordt dit naar me gemaild
Heeft iemand dit progamma'tje ergens staan.
Dus cmdnet.zip v.1 en hij is vrij klein 63 kb en het mooie is dat het in dos prompt werkt, wat de bedoeling is . Het traceprogamma moet dus onder DOS werken als iemand een dos alternatief heeft graag. Je kan het naar me mailen.
B.v.d.