Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[GSMStunter] Orange actie icm Philips 350

Pagina: 1
Acties:

• ferrero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 13:40

ferrero

el mosquito

Topicstarter
Gisteren heb ik een Orange contract gefaxed naar GSMStunter met toebehoren voor een Orange Free32,50 abbo icm Philips 350. Op het contract wat ik heb uitgeprint staat dat je een cashback van 390 euro op je rekening gestort krijgt. Vandaag zie ik dat deze actie is aangepast. Hieronder de verschillen:

Oude actie (die ik gefaxed heb):
6 maanden Free 32,50 à 22,50 = €135
3 maanden Free 22,50 à 22,50 = €67,50
15 maanden Free 12,50 à 12,50 = €187,50
Totaal = €390
Cashback = €390
Effectief per maand = €0

Nieuwe actie (sinds gisteravond of vandaag):
6 maanden Free 32,50 à 22.50 = €135
6 maanden Free 22,50 à 22.50 = €135
12 maanden Free 12,50 à 12.50 = €150
Totaal = €420
Cashback = €390
Effectief per maand = €1,25

Ik denk dat GSMStunter een fout heeft gemaakt en dat de oude actie niet mogelijk is. Je kan waarschijnlijk niet na 3 maanden je abbo omzetten. Ik heb GSMStunter 2x gemailt naar info@gsmstunter.nl en vragen@gsmstunter.nl zonder resultaat. Telefonisch is GSMStunter helemaal onbereikbaar.

Het probleem is dat ik met de nieuwe actie niet accoord ga. Heeft iemand een idee wat nu mijn situatie is? Wat kan ik het beste doen? Ik weet het niet meer... :(

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Innocam | Synology Camera Licentie per E-mail

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
GSMstunter: kijk eens hier en hier :X

Lijkt alsof ze failliet aan het gaan zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58

Bio

Het is wel vaker zo bij deze acties.
Je moet er snel bij zijn, in dit geval dus binnen een dag.

de geruchten dat gsmstunter failliet gaan lopen al heel lang
dat is vlgns mij onzin

Verwijderd

Als ik het goed begrijp betaal je in het slechtste geval €30 voor 2 jaar gratis bellen met een gratis telefoontoestel?

Daar zou ik ook stampij over gaan schoppen..... :O

• ferrero

ferrero

el mosquito

Topicstarter
Wanneer ik de topics lees op telecomvergelijker.nl (GSMStunter pand in Bergeijk te huur etc) lijkt mij dat het niet zo best gaat met GSMStunter. In het slechtste geval "WC EEND" worden ze binnenkort failliet verklaart en krijg je helemaal geen cashback meer. :(

[ Voor 3% gewijzigd door ferrero op 09-02-2005 14:17 ]

Verwijderd

ferrero schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:17:
Wanneer ik de topics lees op telecomvergelijker.nl (GSMStunter pand in Bergeijk te huur etc) lijkt mij dat het niet zo best gaat met GSMStunter. In het slechtste geval "WC EEND" worden ze binnenkort failliet verklaart en krijg je helemaal geen cashback meer. :(
Lieve jongen. Uit alles wat je hier post blijkt dat je de threads op telecomvergelijker.nl niet zo goed gelezen hebt. Die threads worden veroorzaakt door 2 onruststokers. Er is niets waaruit blijkt dat GSMStunter opgedoekt wordt. Sterker nog, er staat dat die toko gaat verhuizen naar een pand dat 3 keer groter is.

Verder is het zo dat er altijd een risico kleeft aan die cashback abbo's. Het is altijd mogelijk dat je je cashback niet krijgt. Als jij dat risico niet wilt lopen, moet je niet die dure abonnementen afsluiten, maar de goedkopere.

Nog een goede tip: voordat je zaken doet met een webshop eerst grondig onderzoek verrichten. D.w.z. lees alle surveys en spit forums door. Zo krijg je een goede indicatie of je zaken doet met eerlijke mensen of schurken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 15:33 ]

• ferrero

ferrero

el mosquito

Topicstarter
Dat onderzoek heb ik inmiddels gedaan. Ik ben erachter gekomen dat het zoiezo onmogelijk is om binnen twee jaar, twee keer je abbonenment te verlagen bij Orange. Wat GSMStunter beweert is dus bull-shit. :r

Wanneer je het pakketje ontvangt van GSMStunter kan je het retour afzender sturen dan zal Orange het abbonement niet activeren. Ik weet niet waar GSMStunter mee bezig is maar dit is gewoon 100% oplichting!

Verwijderd

ferrero schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:38:
Wanneer je het pakketje ontvangt van GSMStunter kan je het retour afzender sturen dan zal Orange het abbonement niet activeren. Ik weet niet waar GSMStunter mee bezig is maar dit is gewoon 100% oplichting!
Nou, een webshop als GSM Stunter verstuurd je abonnement gewoon al geactiveerd en al. Je moet dus zorgen dat dat niet gebeurd, anders heb je helemaal een groot probleem want Orange kan het alleen deactiveren binnen 24 uur maar via de post duurt het al langer...

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 21:38
Is iemand er ondertussen achter hoe het zit met het verlagen van je abbo met Orange? Zijn er nog mensen die goede of slechte ervaringen hebben met GSMstunter? Ik zit er namelijk zwaar over na te denken om er een (aantal) abonnementen af te sluiten.

Verbouwing

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom bij Gmstunter bestellen met 390 euro cashback als je voor het zelfde abbo bij gsmeasy.nl 501 euro cashback krijgt!?
http://www.telecomvergeli...m_abo_id=288&sms_abo_id=1

[ Voor 30% gewijzigd door BigB op 20-02-2005 17:55 ]

Pagina: 1