Iemand enig idee waar ik een losse adapter voor een Samsung 152S TFT voor een leuke prijs weg kan halen ?
Ik wou bijna naar www.google.nl gaan... maar met zo'n startpost... vind ik dat eigenlijk niet waard...
Ook wat meer informatie zou leuk zijn, hoeveel volt enz... dat we een beetje kunnen zien dat je wat moeite hebt gedaan
*peddro probeert dit jaar aardig te zijn
, dus Ying-Yang... 
Policy dit kun je misschien ff lezen... zouden ze hier erg op prijs stellen
@ hieronder:
Een linkje van het scherm, een leuk verhaaltje
, enz... zou ook handig zijn... dankje
Ook wat meer informatie zou leuk zijn, hoeveel volt enz... dat we een beetje kunnen zien dat je wat moeite hebt gedaan
*peddro probeert dit jaar aardig te zijn
Policy dit kun je misschien ff lezen... zouden ze hier erg op prijs stellen
@ hieronder:
Een linkje van het scherm, een leuk verhaaltje
[ Voor 33% gewijzigd door peddro op 07-02-2005 21:25 ]
Oh Sorry .... natuurlijk
ap04214-uv
14V 3A
ap04214-uv
14V 3A
Verwijderd
Wat ga je ermee doen, ombouwen, in plexi behuizing cable mesh? Meer info omtrent je project graag!!!
Ik maak nergens uit op dat je zelf al gezocht hebt. Kijk eens op de bekende veilingsites e.d. Bel met Samsung, etc, etc.http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Als je vervolgens nog niets kunt vinden kun je hier op GoT een topic openen, maar dan zul je wel veel meer info moeten verschaffen. Imho is het namelijk vreemd dat je geen voeding hebt. Daarnaast moeten we weten hoe de connector eruit ziet, etc, etc.
Dit topic is gesloten.
![]()