Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
[ Voor 40% gewijzigd door Spiller op 07-02-2005 15:51 ]
Ioniq 5 P45
Enkel als je mekaar een bestand stuurt via MSN
spuit11
[ Voor 23% gewijzigd door Han op 07-02-2005 15:51 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
1. via een webserver in eigen gebruik.
Je stuurt de persoon waarmee je chat een link (bijvoorbeeld van een plaatje), dan kan je in de logs van je webserver eenvoudig zien wat het bijbehorende ip adres is.
2. Je stuurt groot bestand (mp3 bestand bijvoorbeeld) naar het persoon, als dat persoon dan accepteert heb je even de tijd om via netstat het ip adres op te zoeken.
Verwijderd
Precies. In je "Opties" van Hotmail kun je instellen of je geavanceerde eigenschappen wilt zien.Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:51:
vraag gewoon of ze je een mailtje sturen en dan haal je het uit de header
Van de verzender dus
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
mja, of je vraagt gewoon even of de andere kant naar www.whatismyip.com kan gaan en je het IP geven, bespaard een hoop moeiteVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:51:
vraag gewoon of ze je een mailtje sturen en dan haal je het uit de header
Verwijderd
ligt eraan of die andere het mag weten.Erkens schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:02:
[...]
mja, of je vraagt gewoon even of de andere kant naar www.whatismyip.com kan gaan en je het IP geven, bespaard een hoop moeite
Wat zou je anders met dat IP willen doen? Een IP is echt niet een geheim iets, je laat dat ding (adres) overal achterVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:06:
[...]
ligt eraan of die andere het mag weten.
Ik zou niet weten wat de topic starter anders met een IP moet doen dan de andere kant helpen ofzo
Verwijderd
(xxx.xxx.xxx) - pietje
(xxx.xxx.xxx) - jantje
Het was een plug in voor msn messenger, maar ik ben de naam er van kwijt, ik zal even zoeken mocht ik het weer vinden dan post ik het nog wel.
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 07-02-2005 16:17 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Ja precies, daar had ik hem ook weg, maar ben de naam nog steeds kwijt.MAX3400 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:16:
Misschien is het raadzaam om eens op www.mess.be te kijken voor een flink aantal plugins voor MSN.
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
Als je gaat pingen - de andere moet ook msnplus hebben - komt het IP er ook bij te staan.
Tenminste, bij mij wel..
misschien dat iemand ff kan vertellen wat ik in commandprompt moet intikken.
Active Ports werkt bij mij nu niet....zit op men oude laptop met win 98.
Ff voor de duidelijkheid....ik ben niets 'stouts' van plan hoor...alleen nieuwsgierig.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
uiteraard zonder de "
Dan vraag ik me af, hoe je dat doet, want voor zover ik weet, kan dat niet met Plus...endless schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:23:
Er zit ook een dergelijke functie is MSN plus.
Als je gaat pingen - de andere moet ook msnplus hebben - komt het IP er ook bij te staan.
Tenminste, bij mij wel..
WEBsel schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:21:
MSN is een grote website. Wat heb je nou aan de ip-adressen van die gebruikers?
* nero355 vindt het wel terecht...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat beestje heet een vlinder hoornero355 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:58:
[...]
Onder het motto "Noem het beestje bij zijn naampje"
* nero355 vindt het wel terecht...

Voor de rest: tsja, ook met een voice of webcam gesprek wordt er een directe verbinding naar die PC gestart.
[ Voor 18% gewijzigd door RSpliet op 07-02-2005 18:03 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Seven of Nine schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:02:
[...]
Dat beestje heet een vlinder hoor
[afbeelding]
Voor de rest: tsja, ook met een voice of webcam gesprek wordt er een directe verbinding naar die PC gestart.
IP adres: dat is al vaker "behandeld" op GoT: http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart
Dus kijk wat oude topics door voor tips (nou ja, je zuilt eigenlijk dezelfde tips als hier terugzien). Maar gewoon even vragen is het makkelijkst. Als engels te moeilijk is, kan je altijd nog www.watismijnip.nl nemen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dat topic staat helaas voor jou wel in Stuffis Generalis, dat is een forum waar je "pas" over 20 posts in kunt komen. Maar onthoud de link dus evenOm het aantal serieuze reacties in dit topic nog een beetje te proberen te redden: Ik heb hier ook ooit een topic over gestart:
[rml][ Bedreigingen] Stalker achterhalen[/rml]
Daarin zijn zo'n beetje alle belangrijke dingen wel al behandeld denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 07-02-2005 18:18 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()