Msn gebruikers IP traceren.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.364 views sinds 30-01-2008

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:03
Weet er iemand misschien of het mogelijk is om van mensen in je msn lijst het IP te traceren? Zo ja hoe? Ik heb op google gezocht maar kon alleen maar troep vinden....

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Verwijderd

volgens mij is dit niet mogelijk omdat het via servers werkt.

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-03 20:31
Het is mogelijk, als je bijvoorbeeld een vaste connectie met ze maakt, dmv het verzenden van een bestand. Als je dan Netstat in command promt typt, krijg je een lijst met connecties te zien. Hier zou je het ip of domein uit moeten kunnen halen.

[ Voor 40% gewijzigd door Spiller op 07-02-2005 15:51 ]

Ioniq 5 P45

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

MSN werkt via de server van MSN. Het enige IP adres wat je kan achterhalen is dus het IP van de MSN server. Gaat dus niet lukken...

Enkel als je mekaar een bestand stuurt via MSN :)

edit:
spuit11

[ Voor 23% gewijzigd door Han op 07-02-2005 15:51 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij kom je een heel eind als je succesvol met iemand een bestandsoverdracht (of iets dergelijks, denk aan webcam) begint. Tegelijkertijd even je connecties naar buiten checken, geeft je misschien wel wat interessante informatie. Maar buiten dat, heb je geen enkele kans om het ip te pakken te krijgen, omdat het zoals gezegd server-based is. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 21:58

job

Dit kan op 2 manieren.
1. via een webserver in eigen gebruik.
Je stuurt de persoon waarmee je chat een link (bijvoorbeeld van een plaatje), dan kan je in de logs van je webserver eenvoudig zien wat het bijbehorende ip adres is.
2. Je stuurt groot bestand (mp3 bestand bijvoorbeeld) naar het persoon, als dat persoon dan accepteert heb je even de tijd om via netstat het ip adres op te zoeken.

Verwijderd

Gebruik het programm Active Ports en stuur iemand een bestand. Dan is het IP adres zo te zien

Verwijderd

vraag gewoon of ze je een mailtje sturen en dan haal je het uit de header

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 11:33

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:51:
Precies. In je "Opties" van Hotmail kun je instellen of je geavanceerde eigenschappen wilt zien.

Van de verzender dus :) Werkt perfect. Succes :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:51:
mja, of je vraagt gewoon even of de andere kant naar www.whatismyip.com kan gaan en je het IP geven, bespaard een hoop moeite :Y)

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gebruik het programma TCPView van Winternals (gratis versie te vinden op www.sysinternals.com). Je kunt hiermee alle actieve netwerkverbindingen bekijken en filteren op programma. Filter instellen op Include msnmsgr.exe en dan zie je alleen 't verkeer van MSN langskomen.

Verwijderd

Erkens schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:02:
[...]

mja, of je vraagt gewoon even of de andere kant naar www.whatismyip.com kan gaan en je het IP geven, bespaard een hoop moeite :Y)
ligt eraan of die andere het mag weten.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:06:
[...]

ligt eraan of die andere het mag weten.
Wat zou je anders met dat IP willen doen? Een IP is echt niet een geheim iets, je laat dat ding (adres) overal achter ;)
Ik zou niet weten wat de topic starter anders met een IP moet doen dan de andere kant helpen ofzo :? Maar misschien denk ik te vriendelijk ofzo 8)7

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug een progje gebruikt die gelijk de i.p adres voor de naam liet zien.

(xxx.xxx.xxx) - pietje
(xxx.xxx.xxx) - jantje

Het was een plug in voor msn messenger, maar ik ben de naam er van kwijt, ik zal even zoeken mocht ik het weer vinden dan post ik het nog wel.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-08 22:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien is het raadzaam om eens op www.mess.be te kijken voor een flink aantal plugins voor MSN. Of anders Ethereal installeren en filteren op MSN-poortjes.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 07-02-2005 16:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:16:
Misschien is het raadzaam om eens op www.mess.be te kijken voor een flink aantal plugins voor MSN.
Ja precies, daar had ik hem ook weg, maar ben de naam nog steeds kwijt.

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 22:05
MSN is een grote website. Wat heb je nou aan de ip-adressen van die gebruikers?

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Er zit ook een dergelijke functie is MSN plus.
Als je gaat pingen - de andere moet ook msnplus hebben - komt het IP er ook bij te staan.
Tenminste, bij mij wel.. :z

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:03
dank voor alle reacties tot nu toe!! ik denk dat het nu wel gaat lukken ff een paar dingen proberen.
misschien dat iemand ff kan vertellen wat ik in commandprompt moet intikken.
Active Ports werkt bij mij nu niet....zit op men oude laptop met win 98.

Ff voor de duidelijkheid....ik ben niets 'stouts' van plan hoor...alleen nieuwsgierig.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• job
  • Laatst online: 21-08 21:58

job

bij de commandprompt moet je "netstat" invoeren.
uiteraard zonder de " :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

endless schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:23:
Er zit ook een dergelijke functie is MSN plus.
Als je gaat pingen - de andere moet ook msnplus hebben - komt het IP er ook bij te staan.
Tenminste, bij mij wel.. :z
Dan vraag ik me af, hoe je dat doet, want voor zover ik weet, kan dat niet met Plus...

• nero355
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WEBsel schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:21:
MSN is een grote website. Wat heb je nou aan de ip-adressen van die gebruikers?
:+ Onder het motto "Noem het beestje bij zijn naampje" :D

* nero355 vindt het wel terecht...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Vieze ddosser :( :( :P

Maar idd zoals hierboven al vaak genoeg gemeld staat, wtf moet je met iemands ip

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

nero355 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:58:
[...]

:+ Onder het motto "Noem het beestje bij zijn naampje" :D

* nero355 vindt het wel terecht...
Dat beestje heet een vlinder hoor
Afbeeldingslocatie: http://messenger.msn.nl/controls/images/msn_logos/nl-nl.gif

Voor de rest: tsja, ook met een voice of webcam gesprek wordt er een directe verbinding naar die PC gestart.

[ Voor 18% gewijzigd door RSpliet op 07-02-2005 18:03 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 18:20
Seven of Nine schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:02:
[...]

Dat beestje heet een vlinder hoor
[afbeelding]

Voor de rest: tsja, ook met een voice of webcam gesprek wordt er een directe verbinding naar die PC gestart.
8)7 _/-\o_

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dussss. Dit topic loopt wat uit de hand :+

IP adres: dat is al vaker "behandeld" op GoT: http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart
Dus kijk wat oude topics door voor tips (nou ja, je zuilt eigenlijk dezelfde tips als hier terugzien). Maar gewoon even vragen is het makkelijkst. Als engels te moeilijk is, kan je altijd nog www.watismijnip.nl nemen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

dawuss heeft nog een aanvulling:
Om het aantal serieuze reacties in dit topic nog een beetje te proberen te redden: Ik heb hier ook ooit een topic over gestart:

[rml][ Bedreigingen] Stalker achterhalen[/rml]

Daarin zijn zo'n beetje alle belangrijke dingen wel al behandeld denk ik :)
Dat topic staat helaas voor jou wel in Stuffis Generalis, dat is een forum waar je "pas" over 20 posts in kunt komen. Maar onthoud de link dus even :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 07-02-2005 18:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.