Het probleem ff snel uitgelegd:
Ik wil graag een lage ping(ik online game erg veel) en mijn broer download veel.
Wij hadden eerst @home maar daar had ik een ping van 150(duurste abo). Toen zijn we dus overgestapt naar Demon(8192/1024). Qua download snelheid zit het daar wel snor
maar qua online gaming is het een drama. Ik heb hiermee lag, lag en nog eens lag! Dat ff uitgelegd, ik hoor bij de laagste ping van de server(20-30) maar echt om de halve minuut(of als er een enemy voor me staat) heb ik lag(ping naar 300+) en moet ik dus ongeveer 10 seconden wachten
. Het word nog erger, ik moet ongeveer elke 15 minuten opnieuw connecten omdat het internet 'wegvalt'. Dit heb ik met alle games, CS, UT2k4, Battlefield. Ik heb demon gebeld en hun probleem is bij hun bekend en ze zeggen dat ze er aan werken maar er is nog geen vooruitgang geboekt.
Mijn vraag is dus, is er een abbonement waarmee je een hoge internetsnelheid hebt en GEEN lag? Of, is het mogelijk om 2 abbonmenten per huisadres te krijgen?
Wij dachten zelf aan de abbonmenten van XS4ALL Fast voor 80 euro per maand. Als iemand hier goede ervaring mee heeft, laat maar horen
.
Ik wil graag een lage ping(ik online game erg veel) en mijn broer download veel.
Wij hadden eerst @home maar daar had ik een ping van 150(duurste abo). Toen zijn we dus overgestapt naar Demon(8192/1024). Qua download snelheid zit het daar wel snor
Mijn vraag is dus, is er een abbonement waarmee je een hoge internetsnelheid hebt en GEEN lag? Of, is het mogelijk om 2 abbonmenten per huisadres te krijgen?
Wij dachten zelf aan de abbonmenten van XS4ALL Fast voor 80 euro per maand. Als iemand hier goede ervaring mee heeft, laat maar horen