Toon posts:

[XP] Bluetooth drivers wijzigen in SP2*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heyz,
Ik kan maar geen manier vinden om SP1 te installeren op me pc PC met XP PRO. Als ik SP1 wil installeren via windows update installeerd hij meteen SP2 :| Maar die moet ik juist niet, dat was de rede waarom ik formatteerde... Dan werkt me bluetooth namelijk niet meer dankzij de fantastische ingebouwde bluetooth voorziening van SP2 (sarcastisch bedoeld natuurlijk).

Ik heb me al dood gezocht op google voor alleen de express van sp1 bijv. Ik weet dat dat eerst te vinden was :| Nu lijd alles naar windows update (met alle gevolgen van dien).

Heeft iemand toevallig een idee hoe ik SP1 erop krijgm, of moet ik zonder leven?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Beetje beter zoeken doet de trick: http://www.microsoft.com/.../updates/sp1/network.mspx :).

Verwijderd

Topicstarter
omg en ik zoek me dood en het eenigste wat ik vond waren links naar windows update of links die down waren... Maar goed ik zal dit proberen THNX BIG TIME!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:34

Arjan A

Cenosillicafoob

-edit: het mag dus :P ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Arjan A op 05-02-2005 00:58 ]

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
offtopic:
waarom heb jij in godsnaam een foto van die achterlijke reclame? :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Blijf maar ontopic ;)

Verder - houd er wel rekening mee dat SP2 een zogenaamde 'verplichte' update is, en je dus SP2 binnenkort via automatic updates gepushed zal krijgen :)

• DigiK-oz
  • Laatst online: 17-04 19:05
Je kan er ook voor zorgen dat jouw bluetooth-dongle gewoon gesupport wordt door SP2, een paar aanpassingen in bth.inf en klaar. Zoek met google eens op XP SP2 BTH.INF, werkt met erg veel dongles inmiddels, zelfs met mijn trust bt dongle.

Whatever

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
elevator schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:41:
Blijf maar ontopic ;)

Verder - houd er wel rekening mee dat SP2 een zogenaamde 'verplichte' update is, en je dus SP2 binnenkort via automatic updates gepushed zal krijgen :)
Dan zet je automatic updates toch gewoon uit ;)

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het niet up to date houden van je systeem is natuurlijk bijzonder dom gezien de vele exploits die er op het internet rondzwerven :)

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

De generieke BT drivers van Win XP SP2 zijn ook te ontduiken door handmatig naar de juiste drivers te wijzen.

Hetvolgende was de procedure voor mijn Conceptronic CBT100U:
  • Zorg dat je BT software geinstalleerd is
  • In device manager naar je Bluetooth Radios gaan
  • Rechtsklikken op 'Generic Bluetooth Radio'
  • Kiezen voor 'update driver'
  • Laat Win XP niet zoeken online, dus kies "no, not this time", next
  • Kies de geavanceerde optie, lijst of locatie, next
  • Kies "Niet zoeken! Ik wil @^!*&%#@%$^ zelf een driver kiezen" ;) , next
  • Kies de specifieke drivers, next, finish
  • Klaar.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

elevator schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:29:
Het niet up to date houden van je systeem is natuurlijk bijzonder dom gezien de vele exploits die er op het internet rondzwerven :)
#1 Beveiliging is de gebruiker zelf en zoalng die zijn systeem goed beschermd is naar mijn mening geen 1 SP nodig !!!

Gewoon Firewall + AV + non-IE spul gebruiken en klaar is klara :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik pas even de topictitel aan zodat je probleem iets nauwkeuriger is beschreven :)

[XP] Alleen SP1 installen* > [XP] Bluetooth drivers wijzigen in SP2*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
elevator schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:29:
Als ik al iets nodig heb dan download ik de (belangrijke) patches/fixes bij Microsoft Download Center en zet ze op CD, scheelt ook weer een hoop tijd als je windows opnieuw installeerd.
nero355 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:11:
#1 Beveiliging is de gebruiker zelf en zoalng die zijn systeem goed beschermd is naar mijn mening geen 1 SP nodig !!!

Gewoon Firewall + AV + non-IE spul gebruiken en klaar is klara :Y)
Idd
Pagina: 1