Toon posts:

ADSL 8Mbit KPN

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds gisteren is bij mij de snelheid van mijn ADSL Tiscali plus (via ISDN) abbonnement opgewaardeerd. KPN geeft aan dat de nieuwe snelheid richting de 8000/1024 kbit/s zou moeten kunnen zijn.

In de Speedtouch wordt echter een snelheid van 6176/992 kbit/s weergegeven. En naar het herstarten van de Speedtouch is de downstream snelheid steeds anders (max. 6500 kbit/s).

Ik vraag mij af of dit normale snelheden zijn voor dit abbonnement, ook omdat kpn zelf al aangeeft dat door de kwaliteit van de koperlijn de snelheid lager uit kan vallen. Ook woon ik maar zo'n 300 meter vanaf de centrale.

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
de speedtouch is jou bottleneck, koop een andere modem :)

specs

Verwijderd

Volgens mij is dat de limiet van je modem!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:o Dat een 510 zo hoog kan syncen @ ISDN !!!

Ik dacht dat het @ 640 (ISDN) en 832 (Analoog) ophield :)

Je download is trouwens ook wel netjes op zich !!! Het is ook een 2-8 Mbps abbo he ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Hang je modem eens direct aan je ISRA punt? 300m moet absoluut geen probleem zijn, tenzij de kabel via een grote omweg naar de centrale loopt of brak is ;)

Zoiezo haal je met ISDN een iets lagere snelheid, maar als je echt 300m KABELLENGTE hebt vanaf centrale moet t wel hoger komen dan 6500kbit.. Eventueel een andere splitter proberen of je splitter weglaten en kijken wat ie dan doet.
nero355 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:42:
[...]

:o Dat een 510 zo hoog kan syncen @ ISDN !!!

Ik dacht dat het @ 640 (ISDN) en 832 (Analoog) ophield :)

Je download is trouwens ook wel netjes op zich !!! Het is ook een 2-8 Mbps abbo he ;)
Klopt, 640 (ISDN) en 832 (Analoog) zijn op papier de max waardes van de gebruikte g.dmt modulatie, in de praktijk kom je wel hoger ;)

(Zit zelf op 2.2 km, 7600 down, 960k up via ISDN (bbned lijn dan maar goed))

[ Voor 42% gewijzigd door DJSmiley op 03-02-2005 19:52 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk eigenlijk dat dit soort dingen beter in het grote topic over de snelheidsverhoging passen. Lees dat topic overigens eerst even snel door; de kans dat dit er al meerdere malen is besproken is namelijk groot. Het topic kun je ongetwijfeld in de I&T topiclist of met de search vinden ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.