Celeron2 toch nog op 2V met abit bh6

Pagina: 1
Acties:

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Eerst kreeg ik niet mijn voltage hoger dan 1.9V. Zie:
gathering.tweakers.net/showtopic/88922
Maar nu is het me gelukt en nu draait mijn celly 566@950 mhz @ 2.00V (112mhz fsb)
Ik heb dit gedaan door mijn bios te flashen, terwijl hij al op 1.9V stond en nu is 1.9V mijn default voltage geworden en nu kan ik hem zonder moeite op 2.0V zetten.
Hij draait nog niet zo heel lang op 950mhz (3uur), maar ik heb nog nergens last van gehad 3dmark al een paar keer gedraait (uurtje in loop) en hem: ]:O al de hele tijd erbij draaien. En dat vind ik al stabiel genoeg voor mijn doen. Tada 60% overclock.;
Ow ja 1 klein probleempje mijn HDD werkte niet op die hoge pci clock dus daarvan heb ik udma uit moeten zetten :'(
Maar toch 8-)

Hehe ik zie nu pas dat ik een slash vergeten was bij die url (nu staat ie ook nog mooi bovenaan)

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

OCH IK KAN OP MIJN bE6-2 TOT DE 2,4 volt gaan.....2,2 volt heb ik al geprobeerd gaat best!
Zie hieronder (Actueel)

systeem specs

• Wimpy006
Ik nu ook door het gewoon nog een keer te doen, maar ik heb al een leuke sleutelhanger.

Verwijderd

Ik had mijn Celeron 600 ook op 2.0V draaien met behulp van het BIOS flash dingetje, je moet btw niet vergeten je oude bios te bewaren!

Verwijderd

Of je kan het voltage op de slocket gewoon hoger zetten. Is wel een stuk makkelijker.

Verwijderd

Is een stuk makkelijker maar alleen mogelijk als je moederbord daadwerkelijk dat voltage kan leveren, dat was in dit geval niet zo!

• Wimpy006
Waarom had je dat niet gezegd toen ik die andere topic had, dat dat flestruucje echt werkte, want dat flessen daar ben ik niet zo dol op.

Verwijderd

die draad heb ik waarschijnlijk gemist
Pagina: 1