Tijdje geleden heb ik wat tijd gestoken in deze website en het heeft best veel werk gekost...(onderaan staat de link naar men site)
Zal eerst ff wat uitleggen:
Deze website is gemaakt voor InternetExplorer only, simpel weg omdat firefox heelaas nog niet met sommige IE filters overweg kan..
het is het mooist in 1024x768 maar omdat veel mensen ook andere resoluties die hoger zijn gebruiken was ik genoodzaakt om de website in een 1024x768 te laten opnenen..Maar dat is geen storend probleem zal je zien...
De website is als volgt, het ziet er uit als Windows Longhorn..Sidebar met dingen erin, moveble/resizeble transparant windows, Explorer lookalike dingetje met bewegende Aurora banner.
Als je op de begin pagina ben moet je in de sidebar op "Explorer" drukken, van daar uit kan je dingen doen (tot nu toe plaatjes van longhorn en wallpapers..ik ga binnekort ff complete informatie en downloads er op pleuren)
Najah, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
Hier zie je get Explorer menutje in Jade style, je kan ook kiezen wat voor kleur je je Aurora banner wil.

Hier zie je het begin scherm als je in het login schermpje Jade Style hebt gekozen:

Hier heb je Plex style begin scherm:

Plex style explorer (plaatje is een oudere versie, zit nog geen colorpicker in)

Hier heb je Slate beginscherm

En tot slot
, slate style met explorer (ook plaatje van een oudere versie zonder colorpicker)

In totaal heb ik 3 stylen voor elkaar gekregen..Slate, Plex en Jade. Ik persoonlijk vind jade de mooiste
De links in de "aurora banner" in "explorer" werkt nog niet goed..Ik werk daar nog aan en er zijn nog een aantal andere bugs...het is tenslotte eeen beta site
Ojah, bijna vergeten..de link...
http://longhorn.tweakbase.net
(het nut van deze topic:P : )
Als je iets op of aan te merken heb moet je het ff late weten hier
en die javascript error heb ik niet?
Zal eerst ff wat uitleggen:
Deze website is gemaakt voor InternetExplorer only, simpel weg omdat firefox heelaas nog niet met sommige IE filters overweg kan..
het is het mooist in 1024x768 maar omdat veel mensen ook andere resoluties die hoger zijn gebruiken was ik genoodzaakt om de website in een 1024x768 te laten opnenen..Maar dat is geen storend probleem zal je zien...
De website is als volgt, het ziet er uit als Windows Longhorn..Sidebar met dingen erin, moveble/resizeble transparant windows, Explorer lookalike dingetje met bewegende Aurora banner.
Als je op de begin pagina ben moet je in de sidebar op "Explorer" drukken, van daar uit kan je dingen doen (tot nu toe plaatjes van longhorn en wallpapers..ik ga binnekort ff complete informatie en downloads er op pleuren)
Najah, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
Hier zie je get Explorer menutje in Jade style, je kan ook kiezen wat voor kleur je je Aurora banner wil.

Hier zie je het begin scherm als je in het login schermpje Jade Style hebt gekozen:

Hier heb je Plex style begin scherm:

Plex style explorer (plaatje is een oudere versie, zit nog geen colorpicker in)

Hier heb je Slate beginscherm

En tot slot

In totaal heb ik 3 stylen voor elkaar gekregen..Slate, Plex en Jade. Ik persoonlijk vind jade de mooiste
De links in de "aurora banner" in "explorer" werkt nog niet goed..Ik werk daar nog aan en er zijn nog een aantal andere bugs...het is tenslotte eeen beta site
Ojah, bijna vergeten..de link...
http://longhorn.tweakbase.net
(het nut van deze topic:P : )
Als je iets op of aan te merken heb moet je het ff late weten hier
en die javascript error heb ik niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Dannydekr op 03-02-2005 15:12 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.