Ik plaatse net al het volgende berichtje: heeyz mensen ff n vraagje
Ik wil binnen m'n website een beetje table-lookalike achtig iets maken dat meescrollt naar beneden, waarbinnen ik kan scrollen en dat draggable is. Is dit sowieso mogelijk?? Zo ja, hoe?
Ik neem aan dat ik een div of iframe moet gebruiken maar ik heb met beiden weinig tot geen ervaring.
Als antwoord hierop kreeg ik dat ik een beetje te makkelijk deed en dat ik op dynamic drive moest kijken.
OK! Heb ik gedaan. Ik heb wel het één en ander gevonden maar nergens was er een combo van de gevraagde dingen.
De beste die ik vond was deze:
Weet iemand waar ik kan vinden wat, of kan iemand mij vertellen wat, ik eraan toevoegen moet om dit ding iig versleepbaar te maken en liefst ook meescrollend met de pagina. Of kan dat misschien helemaal niet?
Alvast bedankt!
(blokkeer m nu alsjeblieft niet want ik kom er zelf echt nie uit..)
Ik wil binnen m'n website een beetje table-lookalike achtig iets maken dat meescrollt naar beneden, waarbinnen ik kan scrollen en dat draggable is. Is dit sowieso mogelijk?? Zo ja, hoe?
Ik neem aan dat ik een div of iframe moet gebruiken maar ik heb met beiden weinig tot geen ervaring.
Als antwoord hierop kreeg ik dat ik een beetje te makkelijk deed en dat ik op dynamic drive moest kijken.
OK! Heb ik gedaan. Ik heb wel het één en ander gevonden maar nergens was er een combo van de gevraagde dingen.
De beste die ik vond was deze:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>New Page 2</title> </head> <body> <!--Scrollable iframe script- By Dynamic Drive--> <!--For full source code and more DHTML scripts, visit http://www.dynamicdrive.com--> <!--This credit MUST stay intact for use--> <iframe id="datamain" src="external.htm" width=150 height=150 marginwidth=0 marginheight=0 hspace=0 vspace=0 frameborder=1 scrolling=no></iframe> <layer visibility=hide> <div style="width:150px;" align="right"> <a href="#" onMouseover="scrollspeed=-2" onMouseout="scrollspeed=0">Up</a> | <a href="#" onMouseover="scrollspeed=2" onMouseout="scrollspeed=0">Down</a> </div> </layer> </body> </html> |
Weet iemand waar ik kan vinden wat, of kan iemand mij vertellen wat, ik eraan toevoegen moet om dit ding iig versleepbaar te maken en liefst ook meescrollend met de pagina. Of kan dat misschien helemaal niet?
Alvast bedankt!
(blokkeer m nu alsjeblieft niet want ik kom er zelf echt nie uit..)
[ Voor 14% gewijzigd door NeORay op 03-02-2005 13:27 ]