[PC MMORPG] Everquest 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, ik had in eerste instantie een probleem met mijn transfer door ingame mail. Dit is later opgelost echter kwam ik er toen achter dat de splitpaw server niet als optie aanwezig was.

Petition reactie> bel naar **** een of ander nummer in de US> teruggemaild, no way! Jullie bellen mij maar.

Dat deden ze dus niet...hierna gaf ik aan dat ik als terugkerende speler hier geen zin in had en mijn account maar weer ging disablen, stond ineens mijn character op splitpaw server, 5 minuten nadat ik deze reactie achter liet. Het kon dus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, hele goeie !
Veel plezier op Splitpaw, bevalt mij daar erg goed en ben alweer 56 met mn Inquisitor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh ok :) Mijn fury heet daar Catastropha (lvl 80) en ben momenteel bezig met een Wood Elf Brigand (betray sucked) te levelen. Ik hoor t wel wanneer je om hulp verlegen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey leuk, zit je al in een guild ? vast wel :)

Op Splitpaw speel ik meestal met Greppelslet en dadelijk hoop ik ook Jackhamma getransferred te krijgen.
Speel meestal 1 a 2 avonden doordeweekd en in het weekend wat meer. Ik zal je toevoegen kunnen we ff lullen ingame :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook m'n EQ2 maar weer eens geactiveerd. Het blijft toch dat ene spel waar ik steeds weer terugkom. Ik zit met mijn chars ook op Splitpaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou eindelijk gaat de transfer rond komen maar wat een gedoe, om van USA naar EU te komen werkt het niet met het token systeem en moet je bellen of via de chat support. Eerst zij de medewerker achter de chat dat ik moest bellen terwijl de sony forums anders zeggen, na wat aandringen een formulier in mn mail gehad wat ik moest invullen en terugsturen. Als het goed is is het nu in behandeling !

Dat is bij andere games toch wel beter hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het zowieso belachelijk dat een transfer 25$ kost. Helemaal de ingame transfers, die je dus gewoon zelf doet....Niets meer dan een knip/paste aktie en hoppa, incasseren maar. Ze kunnen dit beter gratis maken en hierdoor hopen dat er meer mensen terugkeren naar eq2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony moet toch ergens de centen vandaan halen om hun volgende "geweldige" actie uit te halen die half EQ2 weer op de kop zet :).

Ik zelf zit nog niet eens zo lang aan EQ2 vast maar vindt het wel geweldig. Er komt zoveel extra bij kijken om raids/groups correct te laten lopen dat je gewoon echt moet nadenken bij beslissingen. Vergis me niet, ik heb WoW ook gespeeld en dat was ik heel snel zat vanwege het gigantische tank & spank gehalte... Ik ben nu sinds December 08 al aan de bak op Splitpaw met mijn lvl80 Coercer genaamd Same, ben momenteel te vinden in Unity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen donderdag was eindelijk de transfer rond.
Heeerlijk op Splitpaw, 1x vragen in 1/9 chat en heb meteen een groep te pakken !

Valt me wel op dat collectibles, rares en crafted spullen hier een stuk duurder zijn, europeanen zullen wel meer spelen ipv alles harvesten en craften. Skill upgrades zijn dan weer veel goedkoper en in grote getalen aanwezig.
Leuk om zo'n verschil te zien.

Toch nog steeds een van de beste, zo niet de beste MMO op dit moment ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb recent mijn EQ2 account weer geactiveerd en ben inmiddels weer druk aan het spelen. Ik vroeg me af of iemand tips heeft voor een leuke guild op Splitpaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf met een paar vrienden in Knights of the White Shield.
Geen hardcore raiding guild alhoewel ze het wel regelmatig doen maar ze zijn erg gezellig en helpen graag waar dat mogelijk is. ik speel zelf meestal met een vast groepje vrienden. Als die er niet zijn die ik solo singen of zoek ik wat mensen bij elkaar voor een dungeon of shard run. Mijn focus ligt momenteel op mn Inquisitor, lvl 64.
M'n berserker vind ik ook erg leuk maar het tanken vanaf lvl 70 vind ik verschrikkelijk.

Als je interesse hebt kun je je aanmelden via het forum, ze vinden het leuk als je er een klein verhaaltje bijschrijft maar neem het niet al te serieus :)
http://www.kotws.co.uk/

Hier kun je ook kijken naar guilds die recruteren.
http://www.eq2flames.com/splitpaw/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Geldt die transfer voor al je chars of gaat het om 1 char per keer? En hoe heet die token? Kan hem nl. niet vinden in de market place!

[ Voor 45% gewijzigd door the_scientist op 17-08-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Alles gedaan zoals het moet, shared bank opgeruimd, token gekocht, mail gewist. Bij het gebruiken van de token krijg ik nu een zwart scherm met een wit vlak... Iemand die weet hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm , dat komt mij niet bekend voor. Ik had wel een probleem dat mijn mail niet goed geschoond kon worden, maar dat is nu geloof ik opgelost door een bepaald commando (geen idee welke). Heb je toevallig al de eq2 client opnieuw gestart, om uit te sluiten dat het niet gewoon een bugged window is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Meerdere malen. Ook geswitched van character (ik wil er 2 verplaatsen) en de computer opnieuw opgestart. Heb een petitie ingevuld, de service desk is een uur of 2 geleden open gegaan. Hopelijk zijn die Amerikanen een beetje actief in de vroege ochtend.

Moet trouwens even mijn leed van gisterenavond kwijt. Ik heb VP access, en moet Silverwing neerhoeken voor de laatste stap naar de mythical. Gisterenavond werd er rond 1 uur een VP raid opgezet. Gelijk een tell gestuurd. Ze waren aan het formen en zouden per mob een omroep doen in de chatkanalen. Silverwing is de één na laatste in VP, dus het zou nog even duren. Prima. In de tussentijd maar gaan harvesten, af en toe even een berichtje aan de raid leader hoe het ervoor stond. "Good, almost at this mob, almost at that mob" en zo nu en dan vloog er een servermessage langs dat er weer iemand z'n myth had gekregen. Ik vol adrenaline want ze waren bijna bij Silverwing, ik zou eindelijk mijn myth krijgen!!! Inmiddels was het rond half 5, en ja hoor: Silverwing was aan de buurt. Echter vanwege het moeilijke gevecht zouden er maar een paar plaatsen beschikbaar zijn in de raid. Gelijk een tell gestuurd en naar Jarsath gegaan. Ik dacht dat het wel goed zat omdat ik al een poosje met de raid leader contact had. Geen invite... Ineens zie ik in de chatbox dat er geen tells meer gestuurd hoefden te worden omdat alles vol zou zitten. Ik gevraagd of ik er nou wel of niet bij zat en je raadt het al: ik viel weer buiten de boot.

Denk dat de mensen hier wel kunnen begrijpen hoe pissig ik op dat moment was...

[ Voor 72% gewijzigd door the_scientist op 17-08-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je ook kunt doen is de Chat Support, hier krijg je meestal sneller een antwoord/oplossing. Klik op deze link :

http://help.station.sony....std_adp.php?p_faqid=10404

en kies dan voor Chat Support. (weet niet zeker wanneer de openingstijden hiervan zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Die is tijdelijk afgesloten voor onderhoud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen het nog niet mogelijk heb ik het via de chatsupport gedaan.
Ging opsich prima maar duurde langer omdat ik mijn secret question doelbewust niet op een normale manier had ingevuld.
Kan je ook die chatsupport aanraden, vanaf 1600 onze tijd zijn ze beschikbaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
De chat support was simpelweg nog niet open toen ik het probeerde :)

Net even gesproken met een GM, hij adviseerde me om m'n custom UI te verwijderen. Dat gedaan en dat werkte, Teigertje staat nu op Runneye!!!

Edit: en nog voor ik goed en wel verhuisd was stond ik al te rossen in een raid-instance :D

[ Voor 18% gewijzigd door the_scientist op 17-08-2009 22:12 ]

Verwijderd

Inmiddels is mn Inquisitor al lang 80 en dik aan het raiden.
Wat een verschil met WoW, hier heb je daadwerkelijk wat interesants te doen als healer !
In WoW was ik maar die 2 heal spells aan het spammen tot de mob doodwas.

Ook die shard dungeons zijn erg leuk om te doen :)

Owjah, ik heb ook de naam veranderd van mn Inq: "Oxymorphone" (ja, morfine :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zijn jullie ervaringen met SF tot nu toe?

Ik merk zelf dat er wat mensen afgehaakt zijn omdat het zo lang duurde voordat een nieuwe expansion kwam.
Ik heb bij Lowland Elites wel gezien dat er een aantal oude spelers weer terugzijn vanuit Vanguard en Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel zelf nog steeds, onze guild is nog steeds zeer actief.
Ja, de grote invase van SF is wel een beetje voorbij en het kakt wat in maar nog steeds genoeg groepen te vinden om de dungeons mee door te slaan.
De nieuwe T9 raids zijn ook een stuk duidelijker, niet meer van die vage dingen waar je op moet klikken en als je dat niet doet wiped de raid. Dat zijn wel welkome veranderingen.
Zit nog steeds bij KotWS en we raiden 3/4 keer per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:13:
Hoe zijn jullie ervaringen met SF tot nu toe?

Ik merk zelf dat er wat mensen afgehaakt zijn omdat het zo lang duurde voordat een nieuwe expansion kwam.
Ik heb bij Lowland Elites wel gezien dat er een aantal oude spelers weer terugzijn vanuit Vanguard en Wow
En (voor) nu is er weer een oude speler terig in LE :)

Heb sinds vorige week EQ2 weer geïnstalleerd en speel weer een beetje.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Laatste ervaringen waren dat er niet veel casual newby friendly guild meer actief waren. Of toch net dan geen heel actieve. Op zich geweldige tijden mee beleefd maar blijven steken op een lvl 50+ guardian.

Speel je op EU server? Wil wel eventueel wat groupen voor de sfeer en gezelligheid.
PM/Geef effe je ingame naam ook. De mijne is Khralus op Splitpaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
_Peter2_ schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:49:
[...]

En (voor) nu is er weer een oude speler terig in LE :)

Heb sinds vorige week EQ2 weer geïnstalleerd en speel weer een beetje.
Correctie: Bluntor, 22 half elf ranger op Antonia Bayle of iets dergelijks
Splitpaw chars zijn gone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Hurtebise schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:35:
[...]

Controleer je region. Mijn oude chars heb ik zo ook weer terug gevonden.

Chars zijn op dit moment:
- Ratjetoe : level 24 Ratonga Necromancer (en level 28 Tailor)
- Uwkuz: Level 20 Assassin (en 20 Scribe)
- Quadich: Level 76 Troubador (en Woodworker)

Allen op Thurgadin server (merge van Runneye met Splitpaw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Hurtebise schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:35:
[...]

Het was leuk even met je samen te spelen :)
Goed te zien dat je je oude Splitpaw character terug hebt gevonden.

leuk weetje: Ik ben een blauwe maandag nog een Game Guide geweest op de Splitpaw server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Update:

Ik speel nog steeds met best veel plezier.
Min Necromancer bevalt me nog steeds goed en is intussen level 43.
Heb mijn crafting profession wel aangepast van Tailor naar Sage aangezien de dropped items in de Faydwer zones een upgrade hebben gekregen, maar de (master) crafted items niet. Gevolg was dat een level 42 master crafted item nog niet de helft van de stats has van een level 32 quest reward.

Met een Mercenary erbij ben ik dusdanig sterk dat ik gisteren solo met groot gemak een heroic instance in Runnyeye Citadel heb gedaan.

Linkje naar mijn Necromancer:
Afbeeldingslocatie: http://u.eq2wire.com/sig/show/1301377011656

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:58

Ridge

From the Bold & the Beauti

Na 14 jaar ben ik weer eens gaan kijken in EQ2 en was benieuwd of er uberhaupt nog nederlandse spelers zijn en zoja op welke server zitten jullie?

www.tradealliance.nl

• Hurtebise
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24mjs03eVjiq56i-366stNEqzFE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4ZWIth7uNiqPvLSsIA5qi9Uz.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cHqAs_9uxIWCYKhW8aqi95kCyJI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wMHrpU1SH9twilQgLHFbra4t.jpg?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Hurtebise op 23-09-2020 21:57 ]

• Hurtebise
Liggen de servers uit? Kan precies niet connecteren.
Servers zijn up and running. https://www.daybreakgames.com/status
Maar ze voeren login server maintenance uit die een uurtje verlengd is.

[ Voor 80% gewijzigd door Hurtebise op 24-09-2020 20:06 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste