[PC MMORPG] Everquest 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je die game cards kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:48:
Weet iemand waar je die game cards kan kopen?
volgends mij kan je gewoon via giro betalen (gamecards zijn trouwens duur)

[ Voor 7% gewijzigd door ADMK op 06-04-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:03:
[...]

volgends mij kan je gewoon via giro betalen (gamecards zijn trouwens duur)
Heb op de site van Everquest II zitten rondbladeren en ik kan niks vinden over het betalen via Giro. En idd die game cards zijn belachelijk duur en met Credit Card betalen is ook geen optie voor mij aangezien ik geen Credit Card heb. Kan iemand die beetje in dit wereldje zit wat duidelijk geven over betaal methodes? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:33:
[...]

Heb op de site van Everquest II zitten rondbladeren en ik kan niks vinden over het betalen via Giro. En idd die game cards zijn belachelijk duur en met Credit Card betalen is ook geen optie voor mij aangezien ik geen Credit Card heb. Kan iemand die beetje in dit wereldje zit wat duidelijk geven over betaal methodes? ...

Meeste games van SOE (Planetside, Star Wars Galaxy) gebruiken Global Collect methode, dan kan je dus via giro betalen. het lijkt me best vaag als dat niet bij EQ2 kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:53:
[...]

Meeste games van SOE (Planetside, Star Wars Galaxy) gebruiken Global Collect methode, dan kan je dus via giro betalen. het lijkt me best vaag als dat niet bij EQ2 kan
Na wat zoekwerk op hun site kwam ik het volgende tegen:

Here is how to signup for the Station Access plan:

1. Launch EverQuest II, and enter your Station Name and Password and click Login
2. Click on My Account
3. Select the EverQuest II view/edit button under billing
4. At the subscription details window click on Edit Subscription
5. Choose the payment method: Credit Card, Game Card or Global Collect
6. Choose Station Access at the bottom for 21.99 or another payment plan if you do not want Station Access
7. If you want the Station Access to take affect immediately choose Option 1, otherwise select option 2
8. Click Update Station Player Features with the features you want selected, uncheck all the boxes if you do not want any of these services
9. Accept the EULA
10. Enter the billing details and hit submit
11. Submit the updated billing from the confirmation page, If you chose option 1 we will attempt to charge your card at this time.

Hierin staat dus dat je met Global Collect kan betalen :). Ze hadden het best wel wat duidelijker op hun site mogen zetten.

Bedankt voor je hulp ADMK _/-\o_

ps. waarom word er toch zo weinig gepost in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:31
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:23:
bij die link van jou zegge ze dat je maar 7 dagen kan proberen terwijl ze hier beweren dat je een heel jaar kan proberen http://www.fileplanet.com/promotions/eq2_trial/contest/
Nouja we zien het vaneigens wel ;)
Da's 39.95 per jaar voor fileplanet lidmaatschap?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Sinds vandaag ben ik ook EQ II speler, heb een maand proef, daarna krijg ik een girootje in de bus. Na de installatie heb ik meteen een flinke update gedaan. Een kennis van me speelt op de Toxxulia-server, waar ik ook naartoe wil. Na het bouwen van een character moet ik een server kiezen, alleen zie ik daar enkel de Splitpaw en Runeye-server!

Iemand enig idee hoe dit kan, en hoe ik op Toxxulia kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_scientist schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:03:
Sinds vandaag ben ik ook EQ II speler, heb een maand proef, daarna krijg ik een girootje in de bus. Na de installatie heb ik meteen een flinke update gedaan. Een kennis van me speelt op de Toxxulia-server, waar ik ook naartoe wil. Na het bouwen van een character moet ik een server kiezen, alleen zie ik daar enkel de Splitpaw en Runeye-server!

Stond volgens mij bij de update van vandaag, dan moet je voordat je inlogt i.p.v. English (EU) : English (US) selecteren.

Staat dus region select bij de overeenkomst als je op I Agree moet klikken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ah, geweldig. Zag 5 min. geleden iets in die richting staan idd. Thx, ben er al de hele dag mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 11:19
the_scientist schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:03:

Gefeliciteerd! Welkom in de wonderschone wereld van Everquest 2

Helaas zal ik je nooit in het spel kunnen begroeten want ik speel op Splitpaw....

maar succes verder

OdysseuS "Seva"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ik zal mijzelf ook even voorstellen trouwens.

Scientist: een level 29 Bruiser, die hopelijk snel naar de 30 gaat. Level 20 provisioner.
Daemia: een level 15 Crusader, ben bezig om die naar 20 Shadowknight te krijgen, maar aangezien ik Scientist leuker vind om mee te spelen kan dat nog wel even duren :D

Momenteel jaag ik met Scientist voor het meest in EL. Enchanted Lands ja, en krijg het voor elkaar om level 32 beesten tegen de grond te meppen. Erg goede loot en XP dus.

Beide chars zijn actief op de Toxxulia server, opgestart in Freeport en lid van de guild Wrath. Misschien tot ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Even een schop om dit topic leven in te blazen. Ik ben bezig met een trial voor dit spel en ik wordt er helemaal gek van. Het spel is veel en veel te zwaar. Ook bij mij moeten de instellingen op High Performance om het een beetje speelbaar te houden (P4 2,4ht met 1GB ram en FX5600). De lighting is dan echter om te janken en shadows zijn echt minimaal (eigenlijk zijn er gewoon geen shadows). Voordat dit laatste maakt het spel zo lelijk. De chars zijn veel te gedetailleerd. Leuk voor extreme closeups, maar als je je toon van een afstandje bekijkt, kunnen de models best met wat minder polygons af. Als ik het spel zo instel dat het wel vloeiend loopt, dan ziet concurrent WoW er werkelijk stukken beter uit. Ook is de gameplay bij laatstgenoemd spel intuitiever.

Nee, ben er nog niet zo kapot van, maar ik zal nog ff stug doorspelen de komende dagen...

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ik heb het spel zojuist gekocht, EQ2 incl. add-on en ik moet zeggen.. 5GB! :o

maar goed, vraagje, zodra je een proffesion heb uitgekozen zit je er dan ook aan vast?
en waar spelen alle mensen? welke server?

ik moest in het begin btw gelijk mn giro nummer enzo intypen, dus je krijg geen 30 dagen gratis?

[ Voor 32% gewijzigd door ADMK op 28-10-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39
Adagio schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:05:
Even een schop om dit topic leven in te blazen. Ik ben bezig met een trial voor dit spel en ik wordt er helemaal gek van. Het spel is veel en veel te zwaar. Ook bij mij moeten de instellingen op High Performance om het een beetje speelbaar te houden (P4 2,4ht met 1GB ram en FX5600). De lighting is dan echter om te janken en shadows zijn echt minimaal (eigenlijk zijn er gewoon geen shadows). Voordat dit laatste maakt het spel zo lelijk. De chars zijn veel te gedetailleerd. Leuk voor extreme closeups, maar als je je toon van een afstandje bekijkt, kunnen de models best met wat minder polygons af. Als ik het spel zo instel dat het wel vloeiend loopt, dan ziet concurrent WoW er werkelijk stukken beter uit. Ook is de gameplay bij laatstgenoemd spel intuitiever.

Nee, ben er nog niet zo kapot van, maar ik zal nog ff stug doorspelen de komende dagen...
Na tijden van niet meer spelen ik ben ik zelf ook weer begonnen, ze hebben weer zoveel veranderd (gelukkig maar veel dingen die echt waardeloos waren). ik heb zelf een P4 3GHZ +1GB ram + 9700pro
ik kan er voor kiezen om balanced of high performance te spelen.. Ik vind beide er toch echt mooi uit zien :) Maar dat komt misschien omdat je videokaart bepaalde instellingen misschien niet aan kan?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adagio schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:05:

Tja, je hebt nou eenmaal niet een moderne videokaart dus dan mag je (kan je) eigenlijk niet meer qua gfx van deze game verwachten. Heb zelf een 6800 kaart en daar draait het helemaal super op :)

Ik speel deze game elke dag nog, alhoewel ik er steeds minder tijd voor zal hebben ivm school :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:21:
[...]

Tja, je hebt nou eenmaal niet een moderne videokaart dus dan mag je (kan je) eigenlijk niet meer qua gfx van deze game verwachten. Heb zelf een 6800 kaart en daar draait het helemaal super op :)

Ik speel deze game elke dag nog, alhoewel ik er steeds minder tijd voor zal hebben ivm school :'(
Ik geloof je meteen, maar ik ben nog wel een beetje aan mijn FX gehecht ;)

Daarnaast kosten nieuwe videokaarten tegenwoordig of helemaal niks (en kunnen ze ook niks) of je moet er meteen de hoofdprijs voor betalen. Maar da's een andere discussie :)

Ik ben nu een level 9 High-Elf Mage en ik ben er nog steeds niet kapot van. Lange laadtijden en slechte prestaties. Daar staat een geweldig quest-systeem, een levendige stad met veel wandelende NPC's en vele complexe professie-systemen tegenover. Vanmiddag maar weer verder...

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ik ga weer even kicken. Zijn er al mensen die de uitbreiding hebben gekocht, naar level 60? De nieuwe zone heet Sinking Sands, een woestijn. Grappig dingetje: vanwege de winter kun je in de stad sneeuwballen pakken. Dat resulteerde dus in een sneeuwballengevecht tussen mij en m'n guildies in de woestijn :D

Ook is er de mogelijkheid om PvP te battlen. De add-on is 30 euro, en de moeite waard als je het spel leuk vindt. Gewoon lekker verder gaan met je mage, het spel wordt naarmate je vordert leuker.

Scientist, lvl 49 bruiser / 39 provisioner
Daemia, lvl 17 crusader
Invidia, lvl 5 scout

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:18
Op fileplanet kan je nu een trial van Everquest 2 downloaden waarmee je 30 dagen kan spelen en overal bij kan(geen restricties). Je moet alleen op fileplanet geregistreerd zijn(hoeft geen abbo te hebben).

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
/bumpje

Ben begonnen op runnyeye en vind het opzich best grappig. Zou alleen wel handig zijn als ik iemand ingame kenden die me wat info kan geven. De info op de site is wat verouderd ivm de laatste patches. Dus is er nog iemand die mij een beetje door het begin kan praten? (ben nu een level 8 ranger)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
http://www.trialoftheisle.com/

Dit is de trial van EQ2 zelf en dus altijd beschikbaar en zonder fileplanet gezeur ;).

Ik merk de laatste tijd dat EQ2 weer erg populair wordt nu de meeste mensen WoW wel gezien hebben. Nog meer mensen op Runnyeye?

Onlangs zijn er ook PvP servers toegevoegd en een nieuwe expansion tot level 70. De opening post hier is nogal outdated op 't moment :p.

[ Voor 22% gewijzigd door Redlum op 08-03-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
GrimLord schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:28:
http://www.trialoftheisle.com/

Dit is de trial van EQ2 zelf en dus altijd beschikbaar en zonder fileplanet gezeur ;).

Ik merk de laatste tijd dat EQ2 weer erg populair wordt nu de meeste mensen WoW wel gezien hebben. Nog meer mensen op Runnyeye?

Onlangs zijn er ook PvP servers toegevoegd en een nieuwe expansion tot level 70. De opening post hier is nogal outdated op 't moment :p.
De trial die ik bedoelde(en nogsteeds speel),daar kan je mee de hele wereld in,dus je mag van het 'isle' af.
Ik speel een ranger op runneye,genaamd Qaediar(komt nog uit de tijd dat ik everquest 1 speelde.Toen was qaediar een 63 pally). Vind het wel leuk op runneye,hoewel ik toch liever met amerikanen speel. Er zijn veel mensen op runneye die geen engels kunnen en/of het spel gewoon niet begrijpen. Zitten ze op level 33 nog zonder eten/drinken en maar klagen dat ze low power hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Fileplanet heb ik EQ2 full version 30 day trial gedownloaded. Vervolgens geinstaleerd, nu moet ik echter een activation keynr. invoeren. Ik heb echter geen keynr. ontvangen, ben al 2 weken hierover aan het corresponderen met Fileplanet maar men wil mij maar niet begrijpen. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie dat er wienig gereageerd wordt. is het voor nu nog interessant om met everquest 2 te beginnen. het spel is nu uitgebreider en heeft pvp dus zit er erg aan te denken. het WOW wordt toch wel eentonig en minder echte rpg. maar zijn er wel genoeg low levels om leuke quests mee te doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof dat het uitblijven van een reactie wel redelijk het antwoord is op mijn vraag. gaat dus denk maar geen EQ2 worden. maar weer verder kijken voor een mmorpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
er zijn wel genoeg quests om te doen hoor ;)

misshcien omdat je na 1 dag al antwoord wilt :P
maar het is onwijs druk op de nederlandse servers en er is meer dan zat te doen :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha na 1 dag "al" antwoord. moet je de andere topics eens bekijken. het viel mij op dat er erg weinig gepost wrodt. maar als ik wil beginnen. welke server zou je me dan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Wat kost het nu precies per maand? 13,49 euro? of komt daar (zoals in de kleine lettertjes staat) nog 17,5% VAT toeslag bij??

En hoe doe je dat met giro, moet je bij global collect dan bank refund Netherlands kiezen?

Of moet je helemaal niet voor global collect kiezen maar gewoon CC en dan in $ betalen of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
hey,

ik wil binnenkort ook gaan beginnen met EQ2...

heb me al aangemeld op de site en ga zo het spel halen. heeft iemand ervaring met betalen via Global Collect?

is dit via acceptgiro, of ook geheel via telebankieren te regelen eventueel? kun je ook gelijk gaan spelen als je met global collect subscriptie hebt?

Topic is niet echt acief meer, laatste bericht meer dan 2 weken geleden :P

Hoop dat iemand antwoord heeft.. en anders zie ik het vanavond wel 8)7

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Ik speel nu een paar maanden everquest 2 en betaal met global collect,werkt prima. Een keer ingesteld,nooit meer naar gekeken. Je kan ook gelijk gaan spelen zodra je al je gegevens hebt ingevuld.
Zover ik weet kan, naast global collect, alleen met een credit card of een gamecard spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over Everquest 2.

Ik heb The Trial of the Isle gedowned en ben begonnen met spelen. Omgeving vond ik direct mooi tevens de diepgang en de opties op je character. het eerste wat me opviel toen ik een stukje hte bos in ging was dat de mobs/creatures.. heel erg houterig bewegen.

Is dit in heel het spel zo of alleen op de demo? Zijn er instellingen die ik over het hoofd gezien heb?

Aan mijn pc zou het niet moeten liggen.

AMD 4000+ Sandiego
2gb Ram
7800gtx XFX

• Ankh
ik zal kijken of ik vanmiddag ff tijd heb om een antwoord te geven. ;)
Tijdens me werk =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:05:
Ik heb een vraag over Everquest 2.

Ik heb The Trial of the Isle gedowned en ben begonnen met spelen. Omgeving vond ik direct mooi tevens de diepgang en de opties op je character. het eerste wat me opviel toen ik een stukje hte bos in ging was dat de mobs/creatures.. heel erg houterig bewegen.

Is dit in heel het spel zo of alleen op de demo? Zijn er instellingen die ik over het hoofd gezien heb?

Aan mijn pc zou het niet moeten liggen.

AMD 4000+ Sandiego
2gb Ram
7800gtx XFX
Dat is helaas in het hele spel zo :( Ik speel het nu al bijna 2 jaar, en ik merk niet eens meer dat de modellen een beetje vreemd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik dit forum een schopje geef.

Ik ben net weer begonnen met eq2 op runnyeye met een nieuwe character. maar is dit spel nu op stervan na dood ofzo? het is bijna uitgestorven, begin dit jaar was het overal mega druk op runnyeye. of komt dit puur dat ik omdat ik in freeport gestart ben?

Iig ik ben op zoek naar een NL guild als die er is. mijn Ingame name is kingofdark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:05:
sorry dat ik dit forum een schopje geef.

Ik ben net weer begonnen met eq2 op runnyeye met een nieuwe character. maar is dit spel nu op stervan na dood ofzo? het is bijna uitgestorven, begin dit jaar was het overal mega druk op runnyeye. of komt dit puur dat ik omdat ik in freeport gestart ben?

Iig ik ben op zoek naar een NL guild als die er is. mijn Ingame name is kingofdark
Het is de stilte voor de storm denk ik. Morgen komt de nieuwe expansion uit,en dan zullen er veel weer gaan spelen. En daarnaast is freeport inderdaad erg rustig.
Er is zover ik weet 1 nederlandse guild op runneye,namelijk "lowland elites". Volgens mij zijn ze altijd opzoek naar meer mensen,maar ik weet het niet zeker.

Voor de andere mensen die nog een mmorpg zoeken, morgen komt dus de nieuwe uitbreiding uit. Deze uitbreiding is voor alle levels en de uitbreiding bevat de 3 vorige delen, daarnaast zit er nog een gratis maand bij. En het mooie is dat de uitbreiding maar 30e kost(http://www.gcshop.nl/details.php?id=2064), prima deal lijkt me.

Misschien ook nog even leuk om EQ2 af te zetten tegen wow:

graphics
Eq2 gaat meer voor de klassieke fantasy game looks, geen cartoony graphics dus. Het spel kan er erg goed uitzien mits je een erg goed systeem hebt. Op een amd 3500,2GB en een 6800GT kan ik op medium settings spelen in raids. Gelukkig is de engine erg schaalbaar

gameplay
Vergeleken met WoW verschilt de combat niet zo erg, heeft wel een beetje hetzelfde tempo en dezelfde feel. Echter duurd het levelen wat langer. Gelukkig zit er net zoals in WoW erg veel quest. In eq2 zitten ook veel quest reeksen, dat zijn bijvoorbeeld 20 opeenvolgende quests, de eerste kan je solo doen en de laatste heb je een uber raidforce voor nodig.

Community/spelers
Hier zit een heel groot verschil met WoW. In mijn guild bijvoorbeeld is vrijwel iedereen ouder dan 25,en zijn er veel die ouder dan 30 zijn. Zitten veel koppels met kinderen tussen. De community is gewoon erg volwassen. Weinig "1337 kiddo's" zeg maar.
De community is daarentegen wel een beetje gesloten. Er zijn veel characters die alleen met guildies of vrienden groupen, wat het in het begin lastig kan maken. Maar als je dat in een goede guild beland. dan heb je ook een leuk stel mensen om mee samen te spelen.

raiden
Ik heb in WoW niet geraid maar ik weet wel dat er verschillen met eq2. In eq2 heeft een raid bijvoorbeeld maar maximaal 24 mensen(4 groepen) Dit zorgt ervoor dat tactiek een grotere rol speeld(je kan niet gewoon waar meer mensen optrommelen als het niet lukt).
Raids in eq2 duuren meestal ook niet zo lang, hoogstens 4 uur in het begin,2 uur als je de zone wat beter kent.

Denk dat dit zo wel de grootste verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraag over EQ2.
Ik heb nu EoF via de digi download erbij genomen (mooi nieuw ras)

Maar ik vraag me af hoe ik kan achterhalen welke expansies ik allemmaal heb. Ik denk dat ik er een mis maar weet niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
Zow ik heb de TS eens aangepast met de images.

Sinds enige tijd ben ik weer bezig met een vriend van me dit spel te spelen.
Het blijkt dat ze weer alles hebben veranderd wat weer erg handig is. Het craften is stukken verbeterd. We zitten nu al op artisan lvl 24 en we spelen het nog niet eens een maand. Dus dat gaat erg rap.

Ook qua quests hebben ze het een en ander verbeterd. Veel meer grotere quests en de kleinere afgeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ik ben ook al een hele tijd lid.. Sinds kort ook weer beetje verder aan het levelen. Ik zit op de Splitpaw server met een (ik geloof rond level 20) Kerra Swashbuckler.

Nog meer mensen die op Splitpaw spelen? Lijkt me leuk om een keer met een andere Nederlander rond te dwalen in Norrath :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
Als je een clan zoekt (samen met andere mensen btw ;) )
Moet je ff Pantoffel een mailtje in-game sturen ;-)

Tis gewoon een fun clan :P
En altijd splitpaw nemen perfecte snelle server in a'dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ankh schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:19:
Als je een clan zoekt (samen met andere mensen btw ;) )
Moet je ff Pantoffel een mailtje in-game sturen ;-)

Tis gewoon een fun clan :P
En altijd splitpaw nemen perfecte snelle server in a'dam
Okay :) thanx Ankh! Zal ik doen zodra ik on ga :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik WoW wederom zat was, heb ik het spel gister ook maar aangeschaft.
Moet zeggen dat ik het geheel een stuk diepgaander vind, dan de eerdere mmorpgs die ik gespeeld heb. Mijn toon is een level 16 Necromancer op splitpaw, genaamd Hakius.
Ik vond eigenlijk gelijk al een guild vol vriendelijke mensen (Wel australiers, hehe, wazige tijden)
Ik denk dat ik me hier voorlopig wel even mee ga vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ik begrijp dat ik dit spel met een Giro kan betalen?

Vet!
Ff wat geld bij elkaar schrapen (telefoonrekening torenthoog >_< en ik doe wss mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je kan via global collect ook automatische incaso betalen, zeker een aanrader.

(voor de mensen die me niet kenne: Ik heb na deze site meer als een jaar dagelijks te bezoeken nu pas geregistreert omdat ik nu pas een EQ2 topic zie =P)

Splitpaw server:
Idolvo 70 Defiler
Tkerzis 70 Necromancer
Zaoje 58 Warlock
Mordo & Derwise 20 Brigand + Coercer. (Coercer is char op autofollow voor de buffs =P )

edit:
btw best wel wat nederlanders/vlaamingen die eq2 spelen. Meeste komen denk k alleen niet op tweakers.net

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook op Splitpaw, in de guild Knights Who Say Ni!
Charname Zhiitake
Hoe meer nederlanders, hoe gezelliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ik wil ook weer beginnen, alleen is een tijd terug een betaling mislukt (geen geld op de giro) waardoor m'n account gebanned is. Ik heb een mail ontvangen met hoe m'n account weer te heractiveren, maar deze mail is per ongeluk gedelete. Weet iemand toevallig hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net die trial gedaan. Mag ik niet van dat island af...Ken ik nog niet zien hoe de game er echt uit ziet :P

Maar ziet er tot nu toe best vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:20:
Ik speel ook op Splitpaw, in de guild Knights Who Say Ni!
Charname Zhiitake
Hoe meer nederlanders, hoe gezelliger :)
ben je nu nog geen 70!? Damn, holy grail needs u!! =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_scientist schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:42:
Ik wil ook weer beginnen, alleen is een tijd terug een betaling mislukt (geen geld op de giro) waardoor m'n account gebanned is. Ik heb een mail ontvangen met hoe m'n account weer te heractiveren, maar deze mail is per ongeluk gedelete. Weet iemand toevallig hoe dit op te lossen is?
Mn broer heeft hetzelfde gehad, hij moest via http://help.station.sony.com een ticket openen. daar vragen ze om je adres gegevens, je CD key en het 12 cijferige nummer waarmee je "gebilled" werd.
Ook heb je een CC nodig (kan niet via global collect :S) om hem weer te laten activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net alle filmpjes gekeken op de site, van alle jobs en de gameplay. Ook staat deze game bovenaan in de lijst op mmorpg.com. Toch opvallend dat er dan zo weinig tweakers dit spel lijken te spelen. Als je sommige andere games ziet, daar worden maandelijks nieuwe threads voor aangemaakt. Hoe komt dit?

Ik ga even de trial downloaden in ieder geval :)

Kan iemand mij vertellen of ik na de trial dezelfde char/nick kan gebruiken voor de echte wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
wat ik een groot nadeel vind is dat je als solo speler niet echt kan spelen... Je bent afhankelijk van je group / clan :) ik heb een zomer stop op het moment en zal over een maandje ongevee weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de intro kan je als Warrior prima solo'en :) Maar in welke mmorpg kan je nou nog wel optimaal levelen bij het soloén

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is prima solo te spelen. ( PvP server niet uiteraard ). Ik heb deze maand mijn account opgeheven, maar ben vanaf het begin actief geweest, met wel wat breaks tussendoor waarvan de laatste zo'n 5 maanden was.

Ik heb 3 level 70 toons, Zerker (main) , Fury en Wizard. Ook nog wat lager levels zoals een 62 bruiser etc :P . En mijn fury bv heb ik zo goed als solo gespeeld van 1-70. ( alleen de laatste 4-5 levels niet ).

Uiteraard zijn er wel dingen waar je rekening mee moet houden, maar dit is in iedere MMORPG hetzelfde. Wanneer je solo speelt zul je geen groupinstances kunnen doen. Wanneer je alleen maar in een enkele groep speelt zul je geen raid kunnen doen. Dus, ja, je kan van 1 tot 70 levelen zonder ook maar 1 groep te joinen ( mede omdat er heel veel quest in EQ2 aanwezig zijn ), alleen zul je dan niet de volledige content zien van EQ2. Dat is dus gewoon een keus die je maakt.

Ter info, ik heb mijn account gecancelled omdat ik nu toch wel alles heb gezien, maar het blijft nog steeds een goed spel imho. Zoals al eerder is opgemerkt, de gemiddelde leeftijd ligt hoger dan in b.v WoW, en dat was 1 van de redenen waarom het spel mij aantrok.

- Bonk - 70 - Dwarf Berserker - Lucan Dlere -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Om dit topic weer even wakker te schudden: iemand een idee waar je in NL van die gamecards kunt kopen/bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Simpel googletje kan helaas niets bruikbaars vinden.. :
http://www.google.nl/sear...oeken&meta=cr%3DcountryNL

Verder kun je het ook via Global Collect spelen he, dus dan wordt het geld telkens automatisch afgeschreven.

Ik speel al een tijd niet meer, heb ook mn account afgezegd ivm gebrek aan tijd en financiën ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Weet ik, maar ik ben geband vanwege een betalingsachterstand (bankrekening leeg na een grote aankoop) dus ik moet van die kaarten hebben om m'n account weer te activeren ;)

Of een vriendelijke mede-Tweaker met creditcard zou een helpende hand toe moeten willen steken... O-)

[ Voor 23% gewijzigd door the_scientist op 11-10-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
the_scientist schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:19:
Weet ik, maar ik ben geband vanwege een betalingsachterstand (bankrekening leeg na een grote aankoop) dus ik moet van die kaarten hebben om m'n account weer te activeren ;)
Ah I see :) Hm.. Weet wel dat ze eerst bij Dynabyte en Dixons te krijgen waren, maar als ik op die sites zoek kan ik die kaarten niet meer vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ik heb dezelfde Google-run (en variaties op de keywords) uiteraard ook zelf al geprobeerd. Op het eerste gezicht lijken er bruikbare links tussen te zitten, maar wat ik tot nu toe tegenkwam waren aanbiedingen voor het spel incl. een maand gratis, gamecards voor de PS2-versie, en een stuk of wat dode links.

Zou je je account eventueel wegdoen of overweeg je om later zelf weer te gaan spelen?

[ Voor 12% gewijzigd door the_scientist op 11-10-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
the_scientist schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:30:
Ik heb dezelfde Google-run (en variaties op de keywords) uiteraard ook zelf al geprobeerd. Op het eerste gezicht lijken er bruikbare links tussen te zitten, maar wat ik tot nu toe tegenkwam waren aanbiedingen voor het spel incl. een maand gratis, gamecards voor de PS2-versie, en een stuk of wat dode links.

Zou je je account eventueel wegdoen of overweeg je om later zelf weer te gaan spelen?
Ik doe er sowieso niets meer mee. Kan hem misschien wel aan je geven, maar dat kunnen we beter in een wat meer besloten omgeving bespreken :P Add me maar op msn EDIT: mail me maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Zie mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Iemand met een creditcard die voor mij de betaling zou willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
the_scientist schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:54:
Iemand met een creditcard die voor mij de betaling zou willen doen?
Ik gok niet dat echt iemand dat zal gaan doen.
Misschien niet een idee om zelf een creditcard aan te vragen? Ik heb dit zelf vroeger ook gedaan vooral alleen EQ2. Tegenwoordig bestel ik soms spullen in Hongkong enzo. :)

Ik weet niet hoe oud je bent, maar een student kan een gratis creditcard krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Gisteren het spel gekocht als een digitale download (met alle uitbreidingen) lekker download van 8 gb :D

Na ruim 2,5 jaar ben ik WoW erg zat, en afgezien van het crafting systeem vind ik LOTRO nou ook niet bepaald geweldig.

Begonnen met een Paladin, maar nu geswitched naar een Warlock :) Momenteel level 9 en ik ben aan het uitvogelen geslagen hoe het met de professions zit.

Zijn er nog meer mensen zoals ondergetekende die net met het spel begonnen zijn? Lijkt me leuk om eens wat samen te gaan doen :) Ik zit zelf op de Everfrost server, en mijn naam luidt Ashtoreth :) Ben momenteel nog zonder Guild, maar vooralsnog kan ik het prima solo af :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 08:50
Zojuist heb ik de trial gespeeld tot het maximum level van level 10 en op een PvE server.
Helaas kan ik dus niet hoger dan level 10 worden en op een PvP server spelen, dus vandaar hier mijn vraag.

Ik heb zelf met name Dark Age of Camelot en World of Warcraft gespeeld. DAoC op een 'normal' server wat inhield dat je kon levelen volgens PvE standaarden en dus nooit gegankt kon worden door iemand van een andere realm. Pas als je level 50 was ging je naar het grote open PvP gebied.
In WoW heb ik wel op een PvP server gespeeld maar met het ganken was daar redelijk te leven en vervolgens kon je bij het maximale level naar battlegrounds.

Hoe zit het in Everquest 2, als je op een PvE server speeld heb je dan wel de mogelijkheid om te PvP-en en zo ja, zijn er genoeg mensen die dit doen?
En als je speeld op een PvP server wordt je dan constant gegankt of kun je bijvoorbeeld je PvP tag uitzetten of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvddonk schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:20:
Hoe zit het in Everquest 2, als je op een PvE server speeld heb je dan wel de mogelijkheid om te PvP-en en zo ja, zijn er genoeg mensen die dit doen?
En als je speeld op een PvP server wordt je dan constant gegankt of kun je bijvoorbeeld je PvP tag uitzetten of iets dergelijks?
Ik heb zelf veel EQ2 gespeeld, alleen niet op een pvp server. Er is op een PVE server geen mogelijkheid om te pvp'n. Je kan hooguit iemand uitdagen voor een duel. Mijn , korte, ervaring op de pvp server was niet echt leuk, veel gegank , en vooral op lagere levels. Je kunt daar ook niet een optie aan of uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
Ik heb dingen gehoord over een patch die er aan zit te komen waarin PvP ganking tegen gegaan wordt, kan iemand dit bevestigen en is er een datum bekend wanneer deze patch live gaat?

Ook heb ik dingen gelezen over character transfers, kun je dit altijd (gratis) doen? Ook vanaf een PvP <-> PvE server en andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Even een noob vraagje, hoe kan ik dingen verkopen? Ik weet dat je "sales containers" nodig hebt maar waar haal je die? En kan ik dingen opslaan in mijn huis? Ik heb veel dingen die ik wel wil bewaren maar niet mee wil sleuren en ik kan ze ook niet plaatsen in mijn huis. Is er een kist ofzo want in de bank kan ik maar 10 (?) dingen kwijt. Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
Even ter bevestiging, kun je met de versie van Direct2Drive gewoon op europese servers spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover mij bekend kun je met die versie ook gewoon op de europese servers terecht.
Kijk dan ook eens op runnyeye. Lowland elites is een nederlands talig guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste expansion Rise of Kunark is al een poosje life.

Het roept bij mij (eq1 veteraan) wel wat nostalgie op, ondanks het feit dat de zones er toch echt anders uit zien. Soms ook wel erg herkenbaar weer.

Max Level is naar 80, Max guild level is ook naar 80 toe.
Epic weapons zoals in eq1 er waren worden geintroduceerd in een game update eind januari(deze kregen ze niet klaar voor de release)

Nieuw playable race: Sarnak in Timorous Deep en in die zone level je vrij snel naar 20.
Een poosje voor de RoK uitbreiding is ook Neriak weer toegevoegd en ook daar is een leuke starter zone.

Iedere nieuwe zone heeft een forse solo quest-line die je redelijk snel de levels doorvoert.
Daarnaast uiteraard een aantal nieuwe raid-zones waar we met Lowland Elites nog maar net aan begonnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Sinds 2 weken weer losjes gestart en Rise of Kunark gedownload (ondanks dat ik destijds bij de release de originele basis game al gekocht had). Best wel relaxed dat alle expansion packs en adventures in die download zitten :P
En niet te vergeten, de bijna 2,5 jaar veteran rewards op mijn destijds aangemaakte account :9~

Zit alleen nog een beetje te dubben over de server. Speelde toen (en nu) op Lucan D'Lere omdat dat een RP server is. Nu vind ik RP zelf af en toe leuk en vandaar mijn keuze. Probleem is wel dat het een US server is wat een gemiddelde ping voor mij van tussen de 200 en 280 met zich meebrengt.
Op zich merk ik er eigenlijk niet veel van en wat me opviel was dat mijn ping op een EU server (om eens te proberen) niet gek veel lager was. Wel vaak onder de 200 maar ook geregeld erboven.

Nu ben ik WoW gewend waar mijn ping zelden boven de 110 kwam dus ik vroeg me af of mijn ping op de EQ2 servers gangbaar is? Zoals gezegd merk ik er niet zo heel veel van.

PS Opvallend hoeveel ex-WoW spelers aan EQ2 zijn begonnen trouwens, bijna iedereen die je spreekt komt net van WoW terug :) Al is dat WoW bashen wel wat dominant overigens. Ook ik heb dik 2 jaar WoW gespeeld maar met heel veel plezier. Alleen ben ik er nu op uitgekeken en de community ging me ook tegenstaan. En WoW is een gewoon een totaal andere game dan EQ2 (ook al lijkt het ontzettend veel op elkaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik zit sinds kort de trial van EQ2 te proberen. Ik moet zeggen, het is wel een lichte verademing voor me, vooral omdat ik teleurgesteld was dat LOTRO zo op WoW leek. EQ2 voelt toch wel wat anders aan dan LOTRO/WoW/DDO, dus zit ik nu even lekker van alles te uitzoeken. Natuurlijk zijn er hier en daar wel overeenskomsten, maar toch voelt het over het algemeen net wat anders aan.

Ik moet nog maar eens zien wat al die expansions gedoe is, want soms kom ik iets tegen wat niet werkt omdat ik er niet de expansie ervoor heb. Ik heb 'Play the Fae', neem aan dat dat een basisgame is?

Ik geloof niet dat ik het echte game nog heb geproefd, aangezien ik nog in de noob areas zit. Heb nog niet het fenomeen van crafting kunnen tegenkomen, alleen het verzamelen gedeelte maar dat is lekker simpel. :) Kan je je verzamelde goederen trouwens niet verkopen? Ik heb er zat nu. Mja, misschien de noob areas toch maar eens afmaken. :P

Zit op het moment in Kithicor, trouwens. Ik schijn geen enkele Amsterdamse server op mijn lijst te kunnen vinden van het lijst in de TS.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WheeleE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:02

WheeleE

Dinges

Trinsec schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 07:48:
[..]
Zit op het moment in Kithicor, trouwens. Ik schijn geen enkele Amsterdamse server op mijn lijst te kunnen vinden van het lijst in de TS.
Bekend probleem, had ik ook. Ik kon alleen op Amerikaanse server komen. Als je deze setup gebruikt: http://everquest2.station.sony.com/en/install/ Krijg je in het EULA-scherm rechtsboven de optie om voor UK-servers te kiezen. Daar staat Splitpaw, de A'dam-server ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden onder ons, ik heb gehoord dat je eq2 tot eind juli gratis kan spelen ( in ieder geval mensen die al een account hadden en deze gecancelled hebben.

Ik heb het voor de gein gisteren geinstalleerd, en kon gewoon inloggen zonder iets aan mijn account te veranderen, dus blijkbaar werkt het wel. ( kon trouwens pas vanochtend inloggen , ff voor het werk, omdat er nogal een download achter zit, hehehe ).

Vanavond maar eens gedag zeggen tegen de oud bekenden daar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het RP aspect binnen EQ2 ? Zijn er veel RP-ers actief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:23:
Hoe is het RP aspect binnen EQ2 ? Zijn er veel RP-ers actief ?
Op de RP server wel uiteraard, maar dan nog is het ook een kwestie van hoe je jezelf opsteld. Wanneer jij Rp'd zul je zien dat mensen waar je mee grouped/praat zich daaraan zullen aanpassen ( vaak, niet altijd uiteraard). Verder heb ik het wel weer naar mijn zin , heb hiervoor ook nog vanguard-lotro-AoC gespeeld, maar de community in eq2 vindt ik toch echt de beste.

Aoc leek mij teveel op een single player game, waardoor er totaal geen community aanwezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:33:
[...]

Verder heb ik het wel weer naar mijn zin , heb hiervoor ook nog vanguard-lotro-AoC gespeeld, maar de community in eq2 vindt ik toch echt de beste.
Wat vond jij niet fijn aan de community in LOTRO ? Ik zit zelf op de Laurelin server en heb het er wel naar m''n zin....maar misschien dat ik er anders over ga denken als ik eenmaal EQ 2 gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:24:
[...]

Wat vond jij niet fijn aan de community in LOTRO ? Ik zit zelf op de Laurelin server en heb het er wel naar m''n zin....maar misschien dat ik er anders over ga denken als ik eenmaal EQ 2 gezien heb.
Ik heb zelf ook op de Laurelin server gespeeld, 50 guardian en rank 7 reaver :D. En je hebt gelijk, in lotro was het niet de community die me deed stoppen, maar het gebrek aan end-game. Rift-rift-rift-rift....boring. En monster play met mijn reaver was leuk, maar met al die root-mezz-root-silence-root-mezz van de loremaster was ik het op een gegeven moment zat.

Uiteraard zijn de graphics van deze spellen velen malen beter dan eq2, maar blijkbaar vindt ik gameplay en een volwassen publiek belangrijker dan graphcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk kan ik het helemaal niet begrijpen dat Everquest niet zoveel wordt gespeeld als WoW, Lord of the Rings of sinds de laatste maand(en) Age of Conan!

Ik heb al die spelen gespeeld, maar Everquest 2 vind ik toch veruit de beste MMROPG die er op de markt is!

En wat betreft Graphics, zoveel doet Everquest ook niet onder Lord of the Rings / Age of Conan.

Ik speel zelf op 1 van de 2 europese/engelse de Runnyeye server, en dat bevalt me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok..ik ga EQ2 bekijken, wel even een vraag, ik heb de trial geinstalleerd, als ik een character heb aangemaakt kan ik kiezen uit 2 servers, geen RP server zit erbij, hoe kan ik bij een van de RP servers komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee hoe ik mijn bericht kan editten, maar ik heb in een eerdere post gelezen dat ik voor English US moet kiezen net voor het inloggen, maar die keuzemogelijkheid zie ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:32:
Ik heb geen idee hoe ik mijn bericht kan editten, maar ik heb in een eerdere post gelezen dat ik voor English US moet kiezen net voor het inloggen, maar die keuzemogelijkheid zie ik niet
Je kan voor English US kiezen als je de launchpad opstart. Dan krijg je in het EULA-scherm en rechtsboven de optie om voor UK-servers of US Servers te kiezen.

Succes!

Op de runnyeye zit een nederlands talig guild Lowland elites mocht je voor een europese server kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ik ben weer begonnen met spelen, en meteen weer verslaafd. Momenteel wordt er gespeeld met een 80 bruiser, maar daar heb ik de meeste quests al gedaan, dus speel momenteel op m'n 41 assassin. Weet iemand wat de beste pijlen zijn om te gebruiken? Heb begrepen dat je pijlen op de broker kunt kopen om die vervolgens te dopen in potion, maar wat heb je daar voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm , ik weet wel dat je poison kan toevoegen aan je wapens. Dit doe je door een potion in te nemen die voor een bepaalde tijd aktief is. Deze kun je iig op de broker vinden, weet niet zeker of dit ook voor pijlen zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
Ik wil eigenlijk ook weer beginnen. Nadeel is dat ik voorheen in een Guild zat, welke nu opgeheven is. Iemand nog een leuke guild?

Ook wil ik dan weer overnieuw beginnen, hopelijk is het te spelen met een Quadro FX 770.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Welke server speel je?

Je bent ws. van harte welkom in Despair op Guk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
Ik zit zelf met een aantal characters op Runnyeye en Splitpaw.

Ik weet niet of USA servers nog veel uit maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Wat bedoel je met die laatste zin? Als je op een andere server zit kun je niet bij mij in de guild komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
Klopt, nee ik bedoel of er nog veel verschil in de servers zal zitten. (merk je wat van de ping?) Het zal denk ik in de USA wel drukker zijn dan op deze servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Weinig, zo nu en dan heb ik wat lag in het spel. Zal er ws. mee te maken hebben dat de Amerikanen aan het werk zijn op de momenten dat wij spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Up!

Ik ben het echt spuugzat op die US server. Klote natuurlijk, want ik heb inmiddels flink wat opgebouwd, maar ben inmiddels wel bereid om helemaal overnieuw te beginnen. Nu wil ik op zoek naar een Europese server met NL guild, die zich bezighoudt met raiden en een assassin aan wil nemen. Veeshan's Peak is een pre i.v.m. de mythical. Guildhall zou een leuke bijkomstigheid zijn. Wie heeft tips?

Edit: application ingediend bij Lowland Elites!

[ Voor 5% gewijzigd door the_scientist op 27-06-2009 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
Naar welke server ga je? Ik zit zelf op Runnyeye en ben ook nog op zoek naar een leuke guild. Niet al te serieus :)
ben zelf nu een lvl 26 swashbuckler.

Je kan trouwens toch je character over laten zetten naar een nieuwe server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Gezellig, ik ga as we speak een char aanmaken op Runnyeye. Zal een assassin worden. Ik heb gekeken naar account transfer, en dat is 100 dollar. Ten eerste vind ik dat te veel voor een spelletje, ten tweede heb ik geen CC.

Begin wel overnieuw, heb toch tot september vakantie :)

Ik zie je vast wel in het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
Gezellig :)
Mijn char heet Alamu en vriend van me heeft Stamper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ik ben begonnen op Runneye, character name is Ratanka. Inmiddels een lvl 8 assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op Runnyeye.

Leuk om te zien dat dit topic nog steeds actief is en dat LE nog steeds bekend is hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort server transfers mogelijk voor 25 dollar plus tax via de station store !
Ga zelf ook verhuizen vanaf een amerikaanse server naar Splitpaw waar ik nu alweer 2 poppen heb.
Voordeel van de europese servers zijn natuurlijk de prachtige ping tijden en dat er meer mensen online zijn op onze tijden.
Speel het nu 6 maanden en na een hoop andere MMO´s gespeeld te hebben, waaronder een jaar WoW vind ik dit toch echt de leukste wat ik tot nu toe.
Mis af en toe wel pvp maar de content en dingen die hier te doen zijn maken dat ruimschoots goed.

Owjah, er is ook al wat bekend over de volgende uitbreiding.
KLIK

De namen van mijn toons...
Jackhamma 80 Berserker (nu nog op Nektulos)
Greppelslet 40 Inquisitor (Splitpaw)
Illuminaty 30 Illusionist (Splitpaw)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
LE is wel een heel bekend guild voor me :)

Leuk te zien dat LE het nog goed doet.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

Ah eindelijk de LE site teruggevonden, bedankt!

*pinkt melancholiek traantje weg* 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:39:
Binnenkort server transfers mogelijk voor 25 dollar plus tax via de station store !
Ga zelf ook verhuizen vanaf een amerikaanse server naar Splitpaw waar ik nu alweer 2 poppen heb.
Voordeel van de europese servers zijn natuurlijk de prachtige ping tijden en dat er meer mensen online zijn op onze tijden.
Speel het nu 6 maanden en na een hoop andere MMO´s gespeeld te hebben, waaronder een jaar WoW vind ik dit toch echt de leukste wat ik tot nu toe.
Mis af en toe wel pvp maar de content en dingen die hier te doen zijn maken dat ruimschoots goed.

Owjah, er is ook al wat bekend over de volgende uitbreiding.
KLIK

De namen van mijn toons...
Jackhamma 80 Berserker (nu nog op Nektulos)
Greppelslet 40 Inquisitor (Splitpaw)
Illuminaty 30 Illusionist (Splitpaw)
Heb je hier misschien meer informatie over? 25 dollar vind ik prima te doen, als dit echt waar is speel ik nog wel even door op Guk en verplaats ik de hele zooi. Erg pijnlijk om met een 12 assassin met 12 zilver te spelen terwijl er een 74 met 20 plat klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt nu ingame een transfer doen. Open de marktplaats (Marketplace in het menu) en zorg dat je genoeg SC ( valuta ) hebt staan. Koop een transfer token, en activeer deze. Voila. Kosten +/- 25 Euro. Alles wordt overgezet, huis/bank(niet de shared) , inventory .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is alleen nog niet mogelijk van USA -> EU servers en andersom.
Deze week als je de fora's moet geloven.
Pagina: 1 2 3 Laatste