Toon posts:

wie heeft er plannen om van rc5 naar OGR te gaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik niet, ik ben namelijk al over ;)

Voor degenen die deze plannen wel hebben : kijk dan even hier : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/97518

Best belangrijk voor OGR-ers.

Virussen? Scan ze hier!

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 januari 2001 18:10 schreef wildhagen het volgende:
Ik niet, ik ben namelijk al over ;)

Voor degenen die deze plannen wel hebben : kijk dan even hier : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/97518
D'r was tog al een nieuwe build ergens in Deutschland ?
k kan alleen het topic zo snel ff niet meer vinden

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 06 januari 2001 18:15 schreef oVeRLoaD het volgende:

[..]
D'r was tog al een nieuwe build ergens in Deutschland ?
k kan alleen het topic zo snel ff niet meer vinden
Is correct, die link is dus ook inmiddels aangepast (zie URL in mijn 1e reply).

Voor de luie mensen (;)), download die nieuwere build hier: http://fb14.uni-mainz.de/~cyp/dnetc_w32/010512.zip

Virussen? Scan ze hier!

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik ook niet. Mijn subteampje begint net langzaam aan mee te doen in RC5. Daar blijven we voorlopig wel hangen. Dat houdt het ook overzichtelijk voor de mensen die we nou net hebben weten om te lullen om mee te doen. Maar ik steun overstappers van harte. Ietsje minder concurrentie in de DPCH is welkom :)

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

als TA ingehaald is ga ik OGR-en

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet nog niet of ik ga OGR-en of niet ;)... Ik wil iig met mijn subteampje 1 miljoen hebben EN DPC moet op 1 staan (eerste duurt langer gok ik ;)). En dan zien we wel...

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
Mijn team niet, maar mijn 2e PC (AMD-K6/2) gooi ik wel om. (efficienter grazen):P

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27

DJ

Ons SubTeam (DPC PinkRoccade Team) is ook aan het overstappen, alhoewel ik het aan de SubTeam leden zelf overlaat of ze ook echt alleen OGR of RC5 doen.

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty vindt jullie maar een stelletje verraders!

Echte bikkels stappen terug op RC5 om eerst af te maken waaraan ze begonnen zijn!

Die OGR'ers zijn gewoon BSE-koeien die denken dat ze een Kangoeroe zijn :P

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 06 januari 2001 19:12 schreef DSmarty het volgende:
* DSmarty vindt jullie maar een stelletje verraders!

Echte bikkels stappen terug op RC5 om eerst af te maken waaraan ze begonnen zijn!

Die OGR'ers zijn gewoon BSE-koeien die denken dat ze een Kangoeroe zijn :P
Echte bikkels proberen in beide projecten hoog te komen :)

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Sinds bikkels slechts 1 teelbal hebben kunnen ze ook maar aan 1 project meedoen, natuurlijk valt het superieure RC5 te prefereren *D

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
* B-Force is gedeeltelijk over, en gaat na de 300K+ flush van subteam volledig over op OGR, samen met de_kleuter en Goingin zet ook 1 peecee over op OGR. Bewar of the Pixilated NetphreaX [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

Verwijderd

DSmarty ik ben het met je eens al die OGR's zijn gewoon gasten die niet iets afmaken. jullie vergeten allemaal volgens mij dat de grooste eer is om het blokje te vinden en als je allemaal ogr gaat doen vind TA het blokje mischien wel

• Pierik
  • Laatst online: 16-04 21:35

Pierik

I'll be back!!!

Als ik de 100.000 mijlpaal heb gepasseerd ga ik direct over op OGR ik sta nu op 96.000 nogwat dus ik denk dat het nog een week ofzo duurt voordat ik helemaal op OGR ben overgestapt.

Ik vind OGR een veel leuker project dan RC5 OGR heeft tenminste nog een beetje nut. :)

Iracing Profiel

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:54

s3n

Ik sluit me aan bij VictorB en DSmarty

Dadelijk (als we AT voorbij zijn) gaat onze daily rate volgens mij flink naar beneden. :(

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 20:01 schreef Distortion het volgende:
........
Ik vind OGR een veel leuker project dan RC5 OGR heeft tenminste nog een beetje nut. :)
Yeah right.... en jij gaat me vertellen dat je elke keer als je op je koe klikt ff kijkt, en dan niet op de wu's let, maar dat je alleen maar denkt van "goh! ik ben met een nuttig iets bezig!!!"

Sorry hoor, maar ik vind het echt bull dat er nu in eens zo'n verschrikkelijke OGR hype moet komen, we zijn nu zover met TA op de knieën dwingen, en dan geven we ze eens kans om zich te hergroeperen, en weer terug te slaan?

Kijk dan hoe TA aan het assimileren is, we moeten ze alle hoop die ze hebben meteen afpakken, en dan kunnen we weleens aan andere projectjes gaan denken....

/me 's out

Verwijderd

TA scoorde begin augustus zo'n 10.000.000 wu's per week.
TA scoort tegenwoordig zo'n 10.000.000 wu's per week.
per saldo resultaat van al hun assimiladidadida's: 0.

Ze zijn allang verslagen met RC5, ze geven het alleen tot nu toe voornamelijk indirect toe; een paar maanden geleden vonden ze zich nog superieur in RC5, tegenwoordig gillen ze alleen nog maar over hun kracht qua gecombineerde projecten...

Op het moment dat we ze voorbij zijn gegaan zal ook bij AT de boventoon gevoerd gaan worden door OGR... daar hebben ze nog iets te verdedigen (denken ze :))

Het enige detail wat er voor RC5 nog iets toe doet, is dat we nog zo'n 20.000.000 wu's achterliggen. :D

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik ga MSX.org Team voorstellen om na het behalen van de nr 1 positie door DPC over te stappen op OGR. We hebben 62 pc's draaien, maar ik laat het over aan onze leden om te beslissen wat ze doen.

• AMD
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

Op zaterdag 06 januari 2001 22:39 schreef Frenzy het volgende:
Ik ga MSX.org Team voorstellen om na het behalen van de nr 1 positie door DPC over te stappen op OGR. We hebben 62 pc's draaien, maar ik laat het over aan onze leden om te beslissen wat ze doen.
Ik (Pieter) weet het niet hoor. We kunnen ook overstappen als MSX elke dag op nummer 1 in de DPCH staat

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
hehehe.. grappig pieter :)
heb je nog ergens 100 pc's achter de hand dan ;)

• AMD
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

Op zaterdag 06 januari 2001 23:47 schreef Frenzy het volgende:
hehehe.. grappig pieter :)
heb je nog ergens 100 pc's achter de hand dan ;)
PTT Post is een groot bedrijf*D
Pagina: 1