Ik heb laatst een leuke 2e hands machine gekocht.. en waarschijnlijk heeft de eigenaar van dit systeem zelf ook zo lopen mieren dat die hem van de hand heeft gedaan hieronder even kort mijn verhaal en ik hoop dat er oplossingen zijn.
LETOP: er is geen aansluiting van CD/Floppy mogelijk omdat er alleen een HD aansluiting zit, en graag ook niet met neem dan een USB cd-rom drive. want die heb ik niet.
Wat ik geprobeert heb:
PC van USB booten.. gaat helaas niet werken geen idee waarom.
Dus toen HD in mijn PC gehangen en geformateerd in 2 partities 1 fat32 partitie mety bootable dos files erop. partitie 2 met winxp cd erop.
Dus ik start op alles gaat goed kom ook de setup in.
Hij vraagt of ik zonder smartdrive verder wil ik zeg ja, heb het niet op de pc staan geloof ik
en ik kom bij wilt u nu installeren ik druk enter
en dan komt die met een EULA foutmelding.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb al wel XP geiinstalleerd via een andere pc maar dan boot die helemaal niet kan ook niet in safe mode opstarten om alles te verwijderen enzo.
Ik hoop dat jullie een idee hebben wat ik kan doen
LETOP: er is geen aansluiting van CD/Floppy mogelijk omdat er alleen een HD aansluiting zit, en graag ook niet met neem dan een USB cd-rom drive. want die heb ik niet.
Wat ik geprobeert heb:
PC van USB booten.. gaat helaas niet werken geen idee waarom.
Dus toen HD in mijn PC gehangen en geformateerd in 2 partities 1 fat32 partitie mety bootable dos files erop. partitie 2 met winxp cd erop.
Dus ik start op alles gaat goed kom ook de setup in.
Hij vraagt of ik zonder smartdrive verder wil ik zeg ja, heb het niet op de pc staan geloof ik
en ik kom bij wilt u nu installeren ik druk enter
en dan komt die met een EULA foutmelding.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb al wel XP geiinstalleerd via een andere pc maar dan boot die helemaal niet kan ook niet in safe mode opstarten om alles te verwijderen enzo.
Ik hoop dat jullie een idee hebben wat ik kan doen