HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR)

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 11.624 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-06 18:45
kwam er tot mijn schrik achter dat ik mijn 512Mb kaartje verloren was. Was zo uit het verloopstukje geschoten uit de MDA Pro toen het hele apparaat uit mijn handen glipte

vanaf nu de MDA met de geheugensleuf naar beneden in het hoesje dus

de 512Mb gelukkig weer gevonden onder de bank

ik vind de stylus trouwens ook erg losjes zitten

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik vind juist niet, de stylus glijdt erin en klikt zich zeg maar vast het laatste stukje. De SD sleuf is vrij diep zodat het kaartje goed blijft zitten. Vind er niks mis mee. ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anoniem: 166490 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 04:08:
Verder viel het me op dat deze MDA erg goedkoop is op bestelmaar, weet iemand of dit misschien een fout is?
Volgens mij kloppen die prijzen wel. Of ik moet iets over het hoofd zien, maar bij smartphonestunts.nl en T-Mobile kost ie ongeveer even veel met die abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Tsunami schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:17:
[...]
Volgens mij kloppen die prijzen wel. Of ik moet iets over het hoofd zien, maar bij smartphonestunts.nl en T-Mobile kost ie ongeveer even veel met die abonnementen.
Als het 2 jarige aboo's waren wel ja ;).
Hmmm, ik zie dus net dat ze hun prijzen hebben aangepast. Helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door XthinkZ op 23-01-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
XthinkZ schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:18:
Harde reset was je enige hoop.
Als het een T-Mobile MDA Pro is, kan je proberen langs een T-Mobile shop te gaan. Grote kans dat je direct een nieuwe mee krijgt. Anders bel je ze even.
Vandaag heb ik gebelt met T-mobile support. Morgen krijg ik een vervangend toestel en wordt de mijne gerepareerd. Eerst wilden ze me een gsm geven maar na enig aandringen krijg ik gewoon een MDA Pro te vervanging _/-\o_ . Prima service dus van T-Mobile. We wachten af . . . . . .

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja ik wacht nog steeds af ...

Ik ga weer vrezen dat er 'iets' niet goed gegaan is. Of me bestelling is niet goed doorgekomen o.i.d.
Hoop dat als ik thuiskom ik verrast wordt door een TPG post berichtje maar ik vrees het ergste.

zucht, echt geen zin om weer opnieuw te gaan bestellen als het daar op aankomt, kan ik weer minstens 2 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Viper_74 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:29:
Ja ik wacht nog steeds af ...

Ik ga weer vrezen dat er 'iets' niet goed gegaan is. Of me bestelling is niet goed doorgekomen o.i.d.
Hoop dat als ik thuiskom ik verrast wordt door een TPG post berichtje maar ik vrees het ergste.

zucht, echt geen zin om weer opnieuw te gaan bestellen als het daar op aankomt, kan ik weer minstens 2 weken wachten.
waarom dan niet naar een t-mobile shop, gelijk meenemen die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:25:
[...]

waarom dan niet naar een t-mobile shop, gelijk meenemen die handel
Helaas zit die shop niet in het gehele land. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je daar direct een toestel mee kon nemen. Had er ook helemaal niet aan gedacht. Op zich is het makkelijk als ze hem opsturen en het duurt een week of 2. Ik woon in Arnhem en werk in Nieuwegein, dus de zaken in Nijmegen/Utrecht zijn op zich zeer goed te doen. Toch is dat lastig want je moet weer het centrum in, drukte/parkeren.
Mocht ik vanavond nog geen bericht hebben van enige post, dan vraag ik morgen wel of ik hem donderdag op kan halen in nijmegen/utrecht. Waarschijnlijk gaat dit dan niet omdat blijkt dat het toestel net onderweg kan zijn o.i.d.

... zucht

-update-

Gister gebeld met T-mobile. Ze moest even zoeken in het systeem naar de call enzo, stond wel geregistreerd dat ik een verlenging wou met de mda pro. Pakketje....zoeken zoeken zoeken, en dan krijg je al een slechte indruk.
Ze zei dat het pakketje de 22ste verstuurd is. Later realiseerde ik me dat dit zondag is geweest, wat me erg sterk lijkt maar goed.
Aangezien maandag er vaak geen post komt had ik het toch wel dinsdag verwacht. Ik ga er dan maar vanuit dat het vandaag gebracht wordt, ik ben er niet dus dat wordt een briefje.

toch krijg ik weer de indruk dat nieuwe klanten voorrang krijgen op bestaande klanten.

[ Voor 35% gewijzigd door Viper® op 25-01-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-06 21:17
Ik heb nu al ruim een maand naar grote tevredenheid een MDA pro via T-mobile maar heb 1 raar ding met de telefoon. Als ik gebeld word en met het groene knopje op de zijkant opneem duurt het ruim 3 seconden voordat de persoon aan de andere kant mij hoort. Dit leidt regelmatig tot gesprekken als "Hallo met mij","......hallo? is daar iemand", "Ja, ik zei toch hallo?" etc :).

Is dit een feature van de telefoon of valt er wat aan te doen? Hij doet het trouwens altijd, ook als er verder niks draait behalve activesync.

[ Voor 5% gewijzigd door ekoopman op 25-01-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Kroxigor schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:35:
Ik heb nu al ruim naar grote tevredenheid een MDA pro via T-mobile maar heb 1 raar ding met de telefoon. Als ik gebeld word en met het groene knopje op de zijkant opneem duurt het ruim 3 seconden voordat de persoon aan de andere kant mij hoort. Dit leidt regelmatig tot gesprekken als "Hallo met mij","......hallo? is daar iemand", "Ja, ik zei toch hallo?" etc :).

Is dit een feature van de telefoon of valt er wat aan te doen? Hij doet het trouwens altijd, ook als er verder niks draait behalve activesync.
Vertel eens in precieze stappen hoe je de telefoon opneemt.
Scherm open/dicht, buitenkant/binnenkant, draai je hem?
Nu je het zegt heb ik ook inderdaad dat ik niet diect iets hoor, maar soms even een paar keer hallo zeg om te controleren of ieman mij hoort. Ben er eigenlijk al aan gewend, maar het zou fijn zijn het direct opnemen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
[zeikmodus]
Niet zo zeiken stelletje pisvlekken, jullie hebben dat stomme ding tenminste :(
[/zeikmodus]

zo, opgekropte frustratie komt eruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Viper_74 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:08:
[zeikmodus]
Niet zo zeiken stelletje pisvlekken, jullie hebben dat stomme ding tenminste :(
[/zeikmodus]

zo, opgekropte frustratie komt eruit :P
Hehe, snel dat ding binnenkrijgen dan kan je meezeiken :P .

[ Voor 7% gewijzigd door XthinkZ op 25-01-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71052

Iemand een idee waar of wanneer er originele stylussen verkrijgbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:36
Viper_74 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:51:
toch krijg ik weer de indruk dat nieuwe klanten voorrang krijgen op bestaande klanten.
Dat is dus echt niet zo,
Ik werk dan wel bij t-mobile maar mijn abb is gewoon residential, ben het nl woord ff kwijt.
Bij een verlenging van mijn huidige contract had ik mijn pro binnen een paar werkdagen al thuis.
(Als je mij je 06 even emailed kan ik nog wel even voor je kijken of er wellicht iets raars aan de hand is)

edit:
Weet iemand hoe je een foto slideshow kan laten zien op de PRO? (wanneer de foto's op de geheugenkaart staan)
Bij mijn MDA Compact kon dit in elke willekeurige map met foto's.

edit2
Wellicht handig voor mensen die willen emailen met hun pop3 account (je hebt op de pro niet de beschikking over de SMTP server van je internet provider) is het gebruiken van een emailserver.

http://www.hmailserver.com/ is een prima server hiervoor.

Mijn pro kijkt nu elke 10 minuten op de IMAP of er email is en download deze dan, verzenden gaat dan ook prima.
Bovendien komen alle emails ook binnen op de account van je eigen outlook/thunderbird op je PC.

Als laatste :) Download Opera, deze browser laat elke website prefect zien, dus ook GOT en ook Tweakers.net ipv pda.tweakers.net

[ Voor 63% gewijzigd door procyon op 25-01-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71052 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:40:
Iemand een idee waar of wanneer er originele stylussen verkrijgbaar zijn?
op voorraad bij smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zojuist gehoord bij t-mobileshop: er komt in februari een update met MSN (gratis) en nederlandse taal voor de MDA PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 111759 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:04:
zojuist gehoord bij t-mobileshop: er komt in februari een update met MSN (gratis) en nederlandse taal voor de MDA PRO
Ik kan niet wachten, op het moment draai ik op het irritante duitse OS met een qertz toetsenbord indeling.
Ben te lui omte switchen omdat die nieuwe rom eraan zit te komen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XthinkZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:47:
[...]

Ik kan niet wachten, op het moment draai ik op het irritante duitse OS met een qertz toetsenbord indeling.
zet je toch de engelse rom erop, altijd nog beter dan duits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Anoniem: 111759 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:04:
Heb je hier ook nog meer info over? zit er bijvoorbeeld ook AKU2 al in verwerkt? aangezien die nog niet in de duitse versie was te zien, maar dat ie al wel naar de OEM's was gestuurd. en weet je ook of wanneer in februari dat wordt? begin of eind?

Zijn er trouwens ook mensen die een andere headset gebruiken bij hun pro dan die er standaard bij zitten? vorige week is mijn headset kapot gegaan door kabelbreak. Heb op www.expansys.nl naast de ORIGINELE stylussen!! ook wel de originele headset zien staan, maar heb liever iets anders. (zeg maar met wat meer kwaliteit dan dat er bij dit toestel zat) Gebruikt er iemand ook bluetooth voor muziek te luisteren? in de winkel heb ik namelijk de Motorola HT820 in mijn handen gehad, maar die kreeg ik nog niet gelijk aan de praat (batterij waarschijnlijk nog niet goed opgeladen). het moet dus wel een stereo headset zijn anders is het zo vervelend muziek luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockafello schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:46:
[...]

Heb je hier ook nog meer info over? zit er bijvoorbeeld ook AKU2 al in verwerkt? aangezien die nog niet in de duitse versie was te zien, maar dat ie al wel naar de OEM's was gestuurd. en weet je ook of wanneer in februari dat wordt? begin of eind?

Zijn er trouwens ook mensen die een andere headset gebruiken bij hun pro dan die er standaard bij zitten? vorige week is mijn headset kapot gegaan door kabelbreak. Heb op www.expansys.nl naast de ORIGINELE stylussen!! ook wel de originele headset zien staan, maar heb liever iets anders. (zeg maar met wat meer kwaliteit dan dat er bij dit toestel zat) Gebruikt er iemand ook bluetooth voor muziek te luisteren? in de winkel heb ik namelijk de Motorola HT820 in mijn handen gehad, maar die kreeg ik nog niet gelijk aan de praat (batterij waarschijnlijk nog niet goed opgeladen). het moet dus wel een stereo headset zijn anders is het zo vervelend muziek luisteren.
helaas nog niet meer informatie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Rockafello schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:46:
[...]
Gebruikt er iemand ook bluetooth voor muziek te luisteren? in de winkel heb ik namelijk de Motorola HT820 in mijn handen gehad, maar die kreeg ik nog niet gelijk aan de praat (batterij waarschijnlijk nog niet goed opgeladen). het moet dus wel een stereo headset zijn anders is het zo vervelend muziek luisteren.
http://www.pocketinfo.nl/artikel/4993

misschien wel interssant voor jou.

Omg... check deze gozer dansen in de add...
http://www.jabra.com/Jabr...braBT620S/JabraBT620s.htm :'(.

[ Voor 13% gewijzigd door XthinkZ op 25-01-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-06 21:17
XthinkZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:04:
[...]

Vertel eens in precieze stappen hoe je de telefoon opneemt.
Scherm open/dicht, buitenkant/binnenkant, draai je hem?
Nu je het zegt heb ik ook inderdaad dat ik niet diect iets hoor, maar soms even een paar keer hallo zeg om te controleren of ieman mij hoort. Ben er eigenlijk al aan gewend, maar het zou fijn zijn het direct opnemen werkt.
Volgens mij gebeurt dit in alle permutaties van openklappen/draaien/gelijk opnemen met het groene knopje. Bij opnemen met het schermpje zit die vertraging er misschien ook maar merk je er weinig van omdat je even nodig hebt om het ding daarna aan je oor te houden.
Maar nu er meer mensen dezelfde klachten lijken te hebben zal ik het eens wetenschappelijk aanpakken en morgen met wat collegas de boel testen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Thnx voor snelle reactie. Die jabra lijkt idd veel op de motorola. persoonlijk vind ik je jabra er strakker uitzien, dus ik ga eens kijken of ik niet van de prijs ga schrikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
XthinkZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:47:
[...]

Check dit:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=37291

QWERTZ ---> QWERTY met wat simpele regkeys!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Hehe, Thx! Ik wist dat je deze regedit op XDA kon vinden, maar de search van die site zuigt zo ontzettend, dat ik geen zin had om te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik hobbel zo richting postkantoor, hoop dat me pakket er al ligt.

laatste paar links waren zeer nuttig, ff gekeken naar die qtek rom + qwerty

ga eerst ff spelen met de t-mobile troep, maar gelijk flashen naar qtek rom of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Mmm persoonlijk vind ik dat de T-mobile rom best goed loopt. Heb zelf de extended ROM niet geinstalleerd, omdat ik het thema van T-mobile niet echt mooi vind.
En daarnaast komt ook nog dat T-mobile als het goed is (zie eerdere geruchten) dat er een update uitkomt. waar hopelijk net als bij de duitse update ook MSN zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Toestel tot nu toe 2 keer moeten resetten, maarja veel aan het spelen dus veel tegelijk ook niet echt goed.

Vandaag een beetje mee gezeuld. Hij is best groot en zwaar en inderdaad de accu gaat niet lang mee.

terminal client en logmein.com al geprobeerd, beide werken zeer goed. Msn ontbreekt op de t-mobile rom, iets wat me totaal ontgaat maar goed. De Jasjar heeft standaard msn en skype. Dat skype niet meegeleverd wordt kan ik me vorostellen i.c.m. pocket totaal. Maar msn dat snap ik niet.

ik zit nu even te kijken, ik las dat iemand de qtek rom erop gezet had.
Kan ik de t-mobile makkelijk flashen naar de qtek rom ? is dat gewoon engels/nl taal. Kan ik eventueel ook weer terug naar de t-mobile ?
Risico's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
-lama-

[ Voor 94% gewijzigd door Viper® op 28-01-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Viper_74 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:22:
ik zit nu even te kijken, ik las dat iemand de qtek rom erop gezet had.
Kan ik de t-mobile makkelijk flashen naar de qtek rom ? is dat gewoon engels/nl taal. Kan ik eventueel ook weer terug naar de t-mobile ?
Risico's ?
Je moet gewoon ff op het forum/de FTP van xda-developers.com op zoek naar de ROM, waarschijnlijk zit er een programma bij om mee te flashen. De Qtek ROM is alleen nog in het Engels verkrijgbaar, volgens Qtek Nederland waren er nog geen plannen om deze in het Nederlands uit te gaan brengen. En je kiest bij het flashen wat er wordt geflasht, dat gedeelte wordt gewoon overschreven, dus als je terugwilt naar de T-Mobile ROM moet je die er weer op flashen (en je ROM backuppen schijnt ook nogal tricky te zijn, maar ik denk dat je over al deze dingen wel zat informatie op xda-developers.com kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsunami schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:18:
[...]
Je moet gewoon ff op het forum/de FTP van xda-developers.com op zoek naar de ROM, waarschijnlijk zit er een programma bij om mee te flashen. De Qtek ROM is alleen nog in het Engels verkrijgbaar, volgens Qtek Nederland waren er nog geen plannen om deze in het Nederlands uit te gaan brengen. En je kiest bij het flashen wat er wordt geflasht, dat gedeelte wordt gewoon overschreven, dus als je terugwilt naar de T-Mobile ROM moet je die er weer op flashen (en je ROM backuppen schijnt ook nogal tricky te zijn, maar ik denk dat je over al deze dingen wel zat informatie op xda-developers.com kan vinden).
ik heb een qtek en wil juist de t-mobile sw (rom) erop hebben, waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Anoniem: 111759 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:05:
[...]

ik heb een qtek en wil juist de t-mobile sw (rom) erop hebben, waar vind ik die?
Dit is de geleverde ROM bij de MDA Pro, weet niet zeker of dat dan de meest recente is, deze is misschien recenter, maar die is weer Duits. Meer ROMs zie ik zo niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsunami schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:38:
[...]
Dit is de geleverde ROM bij de MDA Pro, weet niet zeker of dat dan de meest recente is, deze is misschien recenter, maar die is weer Duits. Meer ROMs zie ik zo niet staan.
met de engelse rom lukt het niet, krijg al gelijk een county ID-error. Zoek dus de T-Moible rom voor de Nederlandse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit er nog steeds heel hard over na te denken (8>

De MDA Pro blijft toch groot en zwaar. Zit dat wel lekker in je broekzak als dat ubberhaupt al past? Anders kan de MDA Pro ook wel in je jaszak, maar die heb je in de zomer weer niet bij... 8)7

Wat zijn jullie bevindingen op dit gebied?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Peter Power schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:36:
Ik zit er nog steeds heel hard over na te denken (8>

De MDA Pro blijft toch groot en zwaar. Zit dat wel lekker in je broekzak als dat ubberhaupt al past? Anders kan de MDA Pro ook wel in je jaszak, maar die heb je in de zomer weer niet bij... 8)7

Wat zijn jullie bevindingen op dit gebied?
Niet in je broekzak doen.
Ik heb al verschillende personen gehoord die dachten dat wel even te kunnen doen met een gebroken scherm als gevolg.

Als je niet weet wat je met de PRO wilt of waarvoor je hem precies nodig hebt, koop dan gewoon de Vario ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Niet online
XthinkZ schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:10:
[...]

Ik heb al verschillende personen gehoord die dachten dat wel even te kunnen doen met een gebroken scherm als gevolg.

Als je niet weet wat je met de PRO wilt of waarvoor je hem precies nodig hebt, koop dan gewoon de Vario ofzo.
Ik wil deze in combinatie met Pocket Internet Totaal gaan gebruiken om onderweg bij mijn email en sommige websites te kunnen en gemakkelijk op servers te kunnen via SSH. De Vario heeft geen support voor UMTS en de Pro wel.

De Vario is dan wel kleiner maar helaas geen optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
ff over die country error. zoek nog ff verder op xda-developers. er is een speciale installatie exe die niet naar die country error kijkt.

verder is hij best wel groot, persoonlijk vind ik de vario ook niet echt klein, maar ik kan hem prima in mijn broekzak doen. maar je hebt natuurlijk ook cases die je aan je broekriem kan doen. dan is hij veilig en goed opgeborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saboteur
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06-2020
Rockafello, ik wil je nog even bedanken voor de vele tips die ik van je gelezen hebt.
Door internet problemen (migratie) dit weekend heb ik mijn mda pro als wireless modem aan de praat gekregen (met XPhoneUSBModem) en zit nu toch nog heerlijk online.
Tis niet echt snel maar je kunt je er mee redden.

THX

Opera als brouwser is trouwens ook een echte aanrader.

[ Voor 9% gewijzigd door Saboteur op 29-01-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Spice schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:27:
Heb sinds kort volgende bluetooth koptelefoon (= geen headset), er zat een blokje bij om te connecten met de koptelefoon, ik wil deze liever niet gebruiken, ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar omdat de mdapro steeds om een paskey vraagt ook al staat het hokje authentication (passkey) required niet aangevinkt. Kan het wel en hoe moet ik dit dan doen?
Probeer eens 0000 of 1234 als passkey.
Had ik geprobeerd, lukte niet nog maar een x gedaan nav je antwoord, werd nu wel herkend, kon alleen niks kiezen bij apparaten.
Ik word een beetje moe van active sync met bluetooth te verbinden dat lukt me gewoon niet, wel met usb en heb op allerlei fora gezocht en van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar, heeft iemand van jullie het werkend?
http://forum.pocketinfo.n...56f338bb111576c21&t=31762
http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=63882

Ik denk dat aan mijn bluetooth hub ligt (logitech) maar het rare is dat mijn spv500 er wel mee heeft gewerkt :?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-05 22:41
XthinkZ schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:10:
[...]

Ik loop al een paar maanden rond met mn MDA Pro in mn broekzak. Zitten met zo een ding in je zak is soms een beetje lastig. Lopen gaat prima. Heb niet het idee dat het scherm snel stuk gaat als de MDA is dichtgeklapt. Hoewel het scharniertje wel af en toe nogal los zit, maar deze is met 1 schroefje simpel aan te draaien.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Hoe heb je TomTom erop gekregen? Via de normale setup crasht de setup met een memory schrijf error. Vervolgens de Update van 5.21 gepakt, die zette ie er wel netjes op, maar dan mis ik de rest (zoals voices, maps, e.d.). Via de setup van 5, crasht ie dus.
Start ik vervolgens de TomTom executable op de pda op, dan stelt ie een paar vragen. Sluit af. Start opnieuw op, maar complete PDA hangt op dat moment. Wachten heeft geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06

Mex

Johny58 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:18:
[...]

Ik loop al een paar maanden rond met mn MDA Pro in mn broekzak. Zitten met zo een ding in je zak is soms een beetje lastig. Lopen gaat prima. Heb niet het idee dat het scherm snel stuk gaat als de MDA is dichtgeklapt. Hoewel het scharniertje wel af en toe nogal los zit, maar deze is met 1 schroefje simpel aan te draaien.
Als je de volgende keer dat schroefje even borgt met locktite bv dan komt ie niet meer los :)
Afbeeldingslocatie: http://www.bearings-specialty.com/images/7sml.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Versie 5 wil inderdaad niet gelijk installeren. met wincabmanager (pc programma) kan je de bestanden uit de cab files pakken en deze handmatig op je mda zetten. Kijk anders even het Qtek 9100 topic door, daar staan namelijk heel veel tips die ook voor de MDA Pro van toepassing zijn.

Check vooral of alle bestanden op de juiste plaats staan. Ik had zelf de currentmap.dat niet op de juiste locatie staan, waardoor tomtom na de initialisatie van de stemmen ermee stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103286

Even een vraagje: Ik heb nu de mda compact, bevalt goed, maar de pro lijkt me ivm het scherm, internet, etc. erg interessant. Is het mogelijk om beide toestellen naast elkaar te gebruiken met bhv duosim? Of krijg je dan problemen met syncen met je pc (door bijv. de verschillende windows mobile versies)? Het gaat mij er voornamenlijk om dat ik m'n contacts op m'n compact een beetje up to date kan houden...

Zijn er verder mensen met ervaring met duosim? Bevalt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-05 22:41
Mex schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:38:
[...]

Als je de volgende keer dat schroefje even borgt met locktite bv dan komt ie niet meer los :)
[afbeelding]
Nooit geweten dat er zoiets bestaat. Scheelt me heel veel gedoe elke keer! Bedankt!! :)

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Anoniem: 103286 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:36:
Even een vraagje: Ik heb nu de mda compact, bevalt goed, maar de pro lijkt me ivm het scherm, internet, etc. erg interessant. Is het mogelijk om beide toestellen naast elkaar te gebruiken met bhv duosim? Of krijg je dan problemen met syncen met je pc (door bijv. de verschillende windows mobile versies)? Het gaat mij er voornamenlijk om dat ik m'n contacts op m'n compact een beetje up to date kan houden...

Zijn er verder mensen met ervaring met duosim? Bevalt dit?
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar als het is wat ik denk dan denk ik dat het niet gaat werken.

Zoals ik het begrijp wil je 2 sim kaarten met hetzelfde nummer? dat kan dus niet, je kan wel 2 kaarten hebben, maar je kan ze niet tegelijk aanzetten. dus het is of de één of de ander.

over dat syncen : zou niks uitmaken, omdat je het converteerd naar outlook en daarna weer terug. dus je kan makkelijk een backup maken van al je contacten.

Ohja er is iemand op xda-developers die zegt gehoord te hebben van T-mobile dat er een dutch version uitkomt in maart met MSN. Beetje jammer dat er op de site van T-mobile stond early januari, dat ik ergens anders gelezen heb februari en nu weer lees maart..............
Het maakt mij weinig uit wanneer die update komt (NL of EN) als het maar een goede update is, dus MET msn en MET AKU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ondersteunt dit toestel nou wel of niet AD2P? Wordt dit nog mogelijk gemaakt door een software update oid?

[ Voor 62% gewijzigd door Le0032 op 31-01-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Niet online
Rockafello schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:56:
[...]

Zoals ik het begrijp wil je 2 sim kaarten met hetzelfde nummer? dat kan dus niet, je kan wel 2 kaarten hebben, maar je kan ze niet tegelijk aanzetten. dus het is of de één of de ander.
Is het niet mogelijk om de telefoonverbinding uit te zetten? Zoals je dat ook met WLAN en bluetooth kan doen?

Op die manier kan je MDA Pro gewoon lekker aanblijven en bijvoorbeeld mail binnenhalen (via WLAN) als je met je andere toestel aan het werk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Kassad schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:50:
Wat nog goedkoper is, is een dubbel zakelijk t-mobile abo en je eigen abo. Ik heb 2 zakelijke t-mobile abo's van 15 euro p/m voor een jaar en heb daar de MDA Pro voor 75 euro bijgekregen. Dat is dus 435 euro in totaal. Daar mijn eigen (t-mobile) SIM-kaartje in gezet en de twee nieuwe zakelijke simkaarten weggegooid.
Moet je dan ook een bedrijf hebben dat KvK ingeschreven is etc, of kan je dat zo als particulier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Rockafello schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:40:
Versie 5 wil inderdaad niet gelijk installeren. met wincabmanager (pc programma) kan je de bestanden uit de cab files pakken en deze handmatig op je mda zetten. Kijk anders even het Qtek 9100 topic door, daar staan namelijk heel veel tips die ook voor de MDA Pro van toepassing zijn.

Check vooral of alle bestanden op de juiste plaats staan. Ik had zelf de currentmap.dat niet op de juiste locatie staan, waardoor tomtom na de initialisatie van de stemmen ermee stopte.
tnxs, problem solved! Werkt perfect! Alleen nu de voices nog. Er wordt gezegd dat je die kunt downloaden vanaf de tomtom website, maar ik zie alleen updates aan tomtom en geen voices meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Jasper Janssen schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 02:54:
[...]

Moet je dan ook een bedrijf hebben dat KvK ingeschreven is etc, of kan je dat zo als particulier doen?
Je moet inderdaad in het bezit zijn van een Kvk en je moet daarop zijn aangegeven als zijnde tekenbevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Je kan altijd de mda pro in flightmode zetten, dan zet hij inderdaad het telefoongedeelte uit. je kan dan gewoon gebruik maken van wireless en bluetooth.

even over de voices. Een paar leuke kan je hier vinden http://www.laurusbuth.nl/tomtom
de chk bestanden kan je gewoon in de map /tomtom/tomtom zetten en dan moet het werken.

bestand 14 en 15 zijn dacht ik eva en bram.
Peter Power schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:32:
[...]

Is het niet mogelijk om de telefoonverbinding uit te zetten? Zoals je dat ook met WLAN en bluetooth kan doen?

Op die manier kan je MDA Pro gewoon lekker aanblijven en bijvoorbeeld mail binnenhalen (via WLAN) als je met je andere toestel aan het werk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockafello schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:32:
Je kan altijd de mda pro in flightmode zetten, dan zet hij inderdaad het telefoongedeelte uit. je kan dan gewoon gebruik maken van wireless en bluetooth.

even over de voices. Een paar leuke kan je hier vinden http://www.laurusbuth.nl/tomtom
de chk bestanden kan je gewoon in de map /tomtom/tomtom zetten en dan moet het werken.

bestand 14 en 15 zijn dacht ik eva en bram.

[...]
Juist. Dat je ze niet beide tegelijk aan kan hebben had ik idd begrepen. Het gaat mij er om dat ik bijvoorbeeld 's avonds niet die halve laptop mee hoef te slepen, maar dat de wat compactere compact mee kan nemen :)

Maar het syncen op 1 pc van 2 mda's met verschillende softwareversies levert dus geen problemen op?

Even nog iets voor de toekomstige kopers: het is de moeite waard om te bellen met de verkoopafdeling van t-mobile. Als je langer klant bent gelden andere tarieven dan die op de site staan. Ik kan met een relax 300 1 jaar de pro krijgen voor 310 euro. Zo'n bedrag ben ik nog niet tegengekomen op de internettoko's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Inderdaad vreemde prijs. Vraag me af of dat wel helemaal juist is maar goed. Ik heb de pro nou voor 210 euro, het goedkoopste wat mogelijk is, icm 2jaar relax 400 abbo dus.
Ik zou het raar vinden als jij voor 310 euro met een 1 jaar 300 abbo de pro kan krijgen. Dan stuur ik het hele zaakje terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond het ook opvallend om te horen. Hij zei dat de toestelprijs gebaseerd op je belgedrag, niet je bundel. Ik heb een relax 300, maar ik bel meestal wel voor zo'n 80 e in de maand. Misschien dat dat er mee te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik heb een beetje issue met de dualsim die ik bij mijn toestel kreeg. wat is het geval . . .. .

als je gebruikt maakt van de dualsim moet 1 van de 2 toestellen uitgeschakeld zijn. Ideaal zou zijn om de telefoonfuntie van de MDA uit te schakelen en die functie dan over te nemen met een GSM maar dat werkt dus niet. Sterker nog, de MDA uit(standby) zetten werkt ook niet altijd. het lijkt erop of je eerst een x moet bellen met het betreffende toestel voordat die actief wordt maar dit gaat ook niet altijd op.

weet iemand hoe het precies zit? T-mobile helpdesk tot op heden nog niet iig.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Puresmoker schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:40:
Ik heb een beetje issue met de dualsim die ik bij mijn toestel kreeg. wat is het geval . . .. .

als je gebruikt maakt van de dualsim moet 1 van de 2 toestellen uitgeschakeld zijn. Ideaal zou zijn om de telefoonfunctie van de MDA uit te schakelen en die functie dan over te nemen met een GSM maar dat werkt dus niet. Sterker nog, de MDA uit(standby) zetten werkt ook niet altijd. het lijkt erop of je eerst een x moet bellen met het betreffende toestel voordat die actief wordt maar dit gaat ook niet altijd op.

weet iemand hoe het precies zit? T-mobile helpdesk tot op heden nog niet iig.
Je zegt het zelf al, standby modus van de MDA is niet hetzelfde als uit.
De MDA heeft nog steeds een aantal processen draaien, anders zou je alarm niet kunnen werken.
Probeer eens naar je MDA te bellen als deze op "standby"
staat. (wel met een andere telefoon/sim als je dual sim).

Als deze overgaat, dan kan je zelf wel bedenken dat dat dus niet werkt.
PS. Als je je MDA in flight modus zet, zet je wel je gsm functie uit (GPRS en UMTS zal dan niet werken). Al je andere PDA functies werken dan wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
XthinkZ schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:51:
[...]

Je zegt het zelf al, standby modus van de MDA is niet hetzelfde als uit.
De MDA heeft nog steeds een aantal processen draaien, anders zou je alarm niet kunnen werken.
Probeer eens naar je MDA te bellen als deze op "standby"
staat. (wel met een andere telefoon/sim als je dual sim).

Als deze overgaat, dan kan je zelf wel bedenken dat dat dus niet werkt.
PS. Als je je MDA in flight modus zet, zet je wel je gsm functie uit (GPRS en UMTS zal dan niet werken). Al je andere PDA functies werken dan wel gewoon.
Die flight modus waar jij het over hebt werkt dus niet, dat is juist het probleem, duh!

MIschien ben ik wel zo dom maar ik kan dus niet vinden hoe je de MDA uitschakelt.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Puresmoker schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:48:
[...]

Die flight modus waar jij het over hebt werkt dus niet, dat is juist het probleem, duh!

MIschien ben ik wel zo dom maar ik kan dus niet vinden hoe je de MDA uitschakelt.
Ik heb ook T-mobile dual sim en bij mij werkt het gewoon wel.
Je moet je mda pro op flight modus zetten, je andere phone dan pas aanzetten en die heeft dan de verbinding met T-mobile, je moet dus flight modus ON hebben, Bij tweede icoontje van links staat er nu een x'je naast het "verbindingsicoontje"? <- Y met een platje streep er bovenop.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:28:
Ondersteunt dit toestel nou wel of niet AD2P? Wordt dit nog mogelijk gemaakt door een software update oid?
Dat is niet afhankelijk van het toestel, maar meer van de software.

Er is sinds kort een Franse ROM voor de Wizard uit (die nu in andere talen vertaald word) mét A2DP support. Dus die zal ook wel snel komen voor de Universal. Het is in ieder geval mogelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Giox schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:52:
[...]

Dat is niet afhankelijk van het toestel, maar meer van de software.

Er is sinds kort een Franse ROM voor de Wizard uit (die nu in andere talen vertaald word) mét A2DP support. Dus die zal ook wel snel komen voor de Universal. Het is in ieder geval mogelijk.
Ik dacht al dat het niet zo zeer hardmatig is, maar softwarematig. Moeten ze wel die software gaan uitbrengen, want dat wordt dan weer een reden om m aan te schaffen.

offtopic:
Hoe bevalt de Vario? Al debranded en alles? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:10:
[...]

Ik dacht al dat het niet zo zeer hardmatig is, maar softwarematig. Moeten ze wel die software gaan uitbrengen, want dat wordt dan weer een reden om m aan te schaffen.

offtopic:
Hoe bevalt de Vario? Al debranded en alles? ;)
offtopic:
Tuurlijk.
T-Mobile logo met een suikerklontje verwijderd (was moeilijk) T-Mobile ROM weg. Lekker mijn KPN Hi kaartje erin. En op het moment dat T-Mobile PIT gaat werken, dan wil proberen om een T39m/R520m te laten fungeren al externe modem voor de Wizard, zodat de wizard kan inbellen via mijn T39m/R520m met het T-Mobile PIT kaartje.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik krijg tt5 niet geinstalleerd.

Als ik installeer de applicatie zeg krijg ik een ongeldige bewerking. Nou weet ik niet of dat door me laptop komt of door het tt5 installatie probleem op windows mobile 5

Ik heb de handleiding van de 9100 gevolgd maar daar kom ik niet uit.
iemand een stappenplan voor me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34844

Overigens een probleem wat ik heb met de i-mate Jasjar is dat, als ik hem aanzet hij eerst 5 seconden 'vastzit' en daarna pas reageert op mijn input. Dit deed hij eerst niet en ik heb verder geen software geinstalleerd ofzo. Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Viper_74 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:19:
Ik krijg tt5 niet geinstalleerd.

Als ik installeer de applicatie zeg krijg ik een ongeldige bewerking. Nou weet ik niet of dat door me laptop komt of door het tt5 installatie probleem op windows mobile 5

Ik heb de handleiding van de 9100 gevolgd maar daar kom ik niet uit.
iemand een stappenplan voor me ?
Nou nog 1 keer in het kort dan...(zucht op GOT staat het al 200x verteld)

De tomtom versie 5.00 werkt niet goed met Windows Mobile 5. althans hij wil niet goed installeren. Daarom moet dit op een andere manier gebeuren.

1. Ga naar de map van de CD waar de CAB-files staan van tomtom 5.00.
2. pak de bestanden uit de cabfiles (gebruik hier WinCECABmanager voor)
http://www.ocpsoftware.co...ts.php?nm=cecabmgr&redir=
3. Plaats handmatig alle bestanden in de goede plaats.

\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe
\Program Files\Navigator\data.chk
\My Documents\TomTom\CurrentMap.dat
\TomTom\tomtom\data14.chk (dit is voice bestand. plaats hier alle andere voices)
\Storage Card\Benelux (map op SD kaart zetten)

Vervolgens draai je de update 5.21 deze moet wel goed werken op WM5.
Bij mij werkt het als het zonnetje.

Zijn er trouwens al mensen die radio rom 1.0.8 hebben uitgeprobeerd?
En volgens geruchten komt in halverwege maart een nieuwe ROM uit van T-mobile met A2DP ondersteuning. De versie die er nu al is voor de wizard is een testversie, dus nog niet echt aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Nou sorry hoor, jesus man

-edit-
Zie dat ik de hele tijd probeer TTmobile update te draaien ipv ttNavigator 5

O-) oeps

Dat had ik dus al geprobeerd, min of meer. Jij zet het net wat anders neer, ik had die pdf waarbij je dus de .cab files nog moest installeren, alleen bij de ttn file kreeg ik dus de melding dat deze niet geïnstalleerd kon worden.

ik ga het ff proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Viper® op 13-02-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Rockafello schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:56:
[...]
Vervolgens draai je de update 5.21 deze moet wel goed werken op WM5.
Bij mij werkt het als het zonnetje.

Zijn er trouwens al mensen die radio rom 1.0.8 hebben uitgeprobeerd?
En volgens geruchten komt in halverwege maart een nieuwe ROM uit van T-mobile met A2DP ondersteuning. De versie die er nu al is voor de wizard is een testversie, dus nog niet echt aan te raden.
De zogenaamde update is trouwens geen update. maar gewoon een geupdate versie van tomtom.
je kan dus ook direct 5.21 installeren die geen problemen heeft met wm5.

Ik ga gelijk ff zoeken naar de 1.0.8 radio. Ik heb nu 1.0.6 draaien.
Ik ben gek op alles uit te proberen. Uiteindelijk fix ik het toch wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
gelukt, ik had alleen eerst een TomTom linkje op de desktop staan, en die is nu weg ?

idee hoe ik die terug krijg

activeren gaat natuurlijk weer niet, heb al 2 apparaten op de code staan, gebeld met de helpdesk.
Ik moet aankoopbewijs, productcode, apparaatcode + email account faxen of mailen.

Zucht, je koopt toch een TT5 pakket voor de navigatie, dat is toch niet gebonden aan 1 apparaat, althans dat heb ik nergens zien staan. Begint een beetje Microsoft gezeik te worden.

Maar goed, thuis dus vrolijk de hoef-ik-niet-te-activeren versie er maar op zetten, tja ik heb gewoon een code maar als ik niet normaal van pda kan switchen dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Viper_74 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:40:
gelukt, ik had alleen eerst een TomTom linkje op de desktop staan, en die is nu weg ?

idee hoe ik die terug krijg
tomtom wizard cab installeren op je pocketpc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Ik heb inmiddels radio verie 1.08 geinstalleerd. Heb het als volgt gedaan.

1. softreset (geen pin ingevuld)
2. USB aangesloten
3. update gestart.
4. telefoon zet zichzelf in 1 of andere modus
5. COUNTRY ERROR.
6. verder niks gedaan, alleen update nog een keer gestart
7. Update wordt goed uitgevoerd.
8. softreset en klaar.

ik had zelf het idee dat wifi sneller connect. bellen is gewoon helder (weet niet of ie nu ook sneller oppakt, ga ik morgen proberen). bluetooth moet ik morgen ook nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148701

hallo weet er iemand of je online kunt gaan met een preypaid kaart
Ik heb een mda pro met een qtek rom erop maar is gelockt.
ik hoor het wel gr
tjangoman

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 148701 op 14-02-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik zoek een goede (goedkope) gps BT.

via pdashop heb je deze:
€ 99,- ADAPT AD-500 Bluetooth GPS Receiver
€ 79,- Oasis Media Bluetooth GPS Receiver

Heb altijd een rikaline gehad met een toshiba pda, deze werkte kut. Bij tomtom3 en 5 viel zomaar vaak het signaal weg en stond er geen gps apparaat. Na het resetten van de pda werkte die weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
prepaid van welke provider? als je telefoon gelockt is op T-mobile zou hij zowel prepaid als abbo simkaarten van T-mobile moeten accepteren.

over de GPS ontvanger. Je zegt dat het vaak wel werkt na reset van je PDA. waar ligt het dan aan? pda of GPS muis? heb je het al geprobeerd met die rikaline en je mda pro?

volgens mij is die Adapt 500 wel een goed apparaatje hoor, maarja waarom een nieuwe als de oude misschien net zo goed werkt

• Viper®
  • Niet online
Oude is de 6010, een muis met draad (zo'n rond muis stekkertje). Deze kan ik dus niet op me mda aansluiten, dan zou ik een kabel moeten halen.
Ik moet dus sowieso een nieuwe BT hebben. Probleem ben ik dus hoogstwaarschijnlijk sowieso kwijt.

weet iemand de instellingen als je met een prepaid kaartje online wilt gaan
ik heb een mda pro t-mobile, mij is het niet gelukt
gr
tjango

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 148701 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:49:
weet iemand de instellingen als je met een prepaid kaartje online wilt gaan
ik heb een mda pro t-mobile, mij is het niet gelukt
gr
tjango
Ik zou de klantenservice bellen hiervoor. Daar zijn ze immers voor.
Bij normaal abbo hoef je alleen:

verbindingsnaam: T-Mobile
nummer: internet

Dus geen wachtwoord of gebruikersnaam of wat dan ook.
Zodra je internet explorer, email of MSN start, zal hij automatisch een internet verbinding opzetten.

Maar let op, ik zou zowiezo niet internetten via prepaid, dat is ontzettend duur volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik heb TT5 op me pocketstaan, geactiveerd. Maar als ik de 5.21 update draai installeert hij die op me pocket, dan komt er 1 blokje van de installatie, en vervolgens de melding dat de installatie unsuccesfull was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:52

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Niet helemaal on-topic, maar ik zit erover te denken om een HTC Universal aan te schaffen (omdat het de eerste PDA is die op alle punten beter is dan mijn 8 jaar oude HP 620LX)
Zijn er winkels die er geen probleem mee hebben dat je er even mee speelt of zelfs iets op installeert?
Ik heb echt geen ervaring met moderne PDA's, ik heb een of twee keer kort met een PDA van een collega gespeeld, dus ik wil graag weten hoe Windows Mobile 2005 zich verhoudt met CE 3.0. Vooral omdat die Windows Mobile versies blijkbaar geen klassieke taakbalk hebben zoals CE (en XP).

Ik ben een paar belwinkels langs geweest en vasthouden en wat knopjes drukken is daar geen probleem, maar de batterij is altijd leeg en even de adapter erbij pakken wordt nooit gedaan. En om alleen op basis van het uiterlijk € 500 neer te leggen :?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44162

Weet er al iemand iets mbt de op handen zijnde ROM-update van T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44162 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:58:
Weet er al iemand iets mbt de op handen zijnde ROM-update van T-mobile?
eind feb/begin maart is mij verteld. kan dus ieder moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
ik heb gelezen halverwege maart. maarja het is nog steeds niet zeker wat voor update het wordt. lees zelfs dat ook deze release nog geen AKU2 heeft. en dat HTC geen bluetooth stereo profile ondersteund. Ofterwijl er is nog niks ECHT zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockafello schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:47:
ik heb gelezen halverwege maart. maarja het is nog steeds niet zeker wat voor update het wordt. lees zelfs dat ook deze release nog geen AKU2 heeft. en dat HTC geen bluetooth stereo profile ondersteund. Ofterwijl er is nog niks ECHT zeker.
er zou in ieder geval msm opzitten, en misschien de nederlandse taal(wat voor mij niet echt hoef, engels vaak makkelijker te begrijpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44162

Bedankt zover! Ik hoop dat ze in die update de snelheid een beetje aanpakken. Als ik de MDA pro nu vergelijk met mijn oude MDA2(ook met WM2005) dan is er eigenlijk alleen maar een verlies aan snelheid... Msn zou trouwens ook wel lekker zijn.

Ow... voor wat betreft die NL taal... dat was op de MDA 2 via de update van buzzdev.net destijds ook geen succesje. Het staat gewoon niet. Misschien ook omdat ik het engelse menu al zolang gewend ben hoor. Een NL woordenboek voor smsjes zou wel makkelijk zijn denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 44162 op 21-02-2006 01:04 . Reden: aanvulling ]

• Viper®
  • Niet online
Mijn scherm zit trouwens ontiegelijk los. hij wiebelt niet alleen naar links en rechts, maar ook naar voren achter (zondag het draaibare voetstukje te bewegen).

Aandraaien van de schroefjes heeft geen zin volgens mij. kan ik ze niet losdraaien en dan die metalen plaatjes wat bijbuigen?

of langs een t-mobile shop gaan

Viper_74 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:57:
Mijn scherm zit trouwens ontiegelijk los. hij wiebelt niet alleen naar links en rechts, maar ook naar voren achter (zondag het draaibare voetstukje te bewegen).

Aandraaien van de schroefjes heeft geen zin volgens mij. kan ik ze niet losdraaien en dan die metalen plaatjes wat bijbuigen?

of langs een t-mobile shop gaan
heb wij (op kantoor) bijna met alle toestellen, zowel Qtek9000 als MDA. Sschijnt erbij te horen. Schermen die in het begin erg vast zaten gaan na enkele maanden ook losser zitten.

• Viper®
  • Niet online
Is daar niks aan te doen dan, die van mij lijkt er wel af te vallen

ik kan het scherm zonder probs loshalen? of gaat dat niet als ik de schroefjes loshaal

Viper_74 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:19:
Is daar niks aan te doen dan, die van mij lijkt er wel af te vallen

ik kan het scherm zonder probs loshalen? of gaat dat niet als ik de schroefjes loshaal
zo erg is het bij ons niet. Het was losser zitten hoort gewoon bij het draaimechanisme. Wat ik wel erg irritant is dat, wanneer het scherm wat losser zit, en je het toestel met omgedraaid scherm gebruikt (dus plat op toestel met scherm naar boven als PDA), de boven- en onderkant knikken. Dit merkt je bij het opnemen en sluiten van gesprekken met de knopjes aan de zijkant.

• Viper®
  • Niet online
Hmm daar heb ik nou weer niet zo'n last van.

Ik ga denk ik toch vanaonv even langs een t-mobile shop in Utrecht/Nijmegen. Kijken wat zij ervan vinden. Tja wat voor de één vast zit zit voor de ander los. Als ze zeggen dat dat 'normaal' is ok, maar naar mijn idee zit ie wel heel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
XthinkZ schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:45:
[...]

tomtom wizard cab installeren op je pocketpc.
Heb ik gedaan, krijg ik heel mooi het icoontje. Als ik hem selecteer hoor ik "klik". (het msn bericht deuntje) en gebeurt er niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor het los zit van het scherm heb ik het volgende gevonden
succes http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=34054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is net binnen: 310 e voor met 1 jaar verlenging t-moblie 300 --> prima deal vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Laatst online: 28-06 18:45
heeft iemand hier synchronisatie via BT al voor elkaar?

allemaal netjes gepaird, COM4 enzovoorts maar sync'en ho maar :(

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Escrimador schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:58:
heeft iemand hier synchronisatie via BT al voor elkaar?

allemaal netjes gepaird, COM4 enzovoorts maar sync'en ho maar :(
Lukt me niet, hier al een keer gevraagd maar nog geen reactie :(.
Het kan bij mij ook aan mijn bluetooth hub liggen maar als het bij jou niet lukt misschien is er dan wel een oplossing?
Ik gebruik overigens active sync 4.1 en niet de bijgeleverde 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
BT syncen werkt perfect hiero

AS4.1

PC
-je apparaat toevoegen aan je BT lijst.
-Incomming poort toevoegen voor dat apparaat
-In AS4.1 via File -> conn. settings -> 'allow conn. to one of the following' aanvinken
- COM* selecteren uit de lijst die je als incomming port toegevoegd hebt.

MDA
- BT, pc toevoegen als apparaat
- Bij services van het apparaat krijg je als het goed is ActiveSync te zien
- ActiveSync starten en 'connect through BT' selecteren

werkt hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Viper_74 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:17:
BT syncen werkt perfect hiero

AS4.1

PC
-je apparaat toevoegen aan je BT lijst.
-Incomming poort toevoegen voor dat apparaat
-In AS4.1 via File -> conn. settings -> 'allow conn. to one of the following' aanvinken
- COM* selecteren uit de lijst die je als incomming port toegevoegd hebt.

MDA
- BT, pc toevoegen als apparaat
- Bij services van het apparaat krijg je als het goed is ActiveSync te zien
- ActiveSync starten en 'connect through BT' selecteren

werkt hier
Hier niet met jouw manier, heb echt van alles geprobeerd, er hangt al 1,5 jaar een c500 aan zonder problemen dus noob ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vreemd, wat is de fout die je krijgt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Heeft er al iemand de nieuwe test ROM van imate geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockafello schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:05:
Heeft er al iemand de nieuwe test ROM van imate geprobeerd?
die op hun website staat is dezelfde als op mijn jasjar. volgens mij is dat nog steeds de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Viper_74 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:03:
Vreemd, wat is de fout die je krijgt dan?
Tsja, gewoon niks.
Ben al iets verder, zelfs syncen via usb lukt niet meer.
Ben het op Duitse en UK fora ook tegengekomen (bij sommigen werkt 4.1 niet, bij de meeste wel btw, 4.1 is speciaal voor alle BT-problemen gemaakt maar dan toch kan 3.8 of 4.0 werken), ga het weer proberen met 4.0 wanneer ik tijd heb :( . Meld me wel zodra ik iets gevonden heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Spice op 04-03-2006 20:24 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.